Skrivet:
Kategori: The Night ✎

19; Play Pool With Me

På morgonen när jag vaknade var jag ensam i rummet, hade alltså ingen att morgon mysa med vilket var lite tråkigt, då det är det bästa som finns. Krypa upp riktigt nära en annan människa och snosa lite extra. Jag hörde inte ens Justin vilket faktiskt fick mig att vakna till ännu mer. Han hade i och för sig ingen stans att ta vägen då båten låg långt ut till havs. Dörren öppnades men kunde inte se något då jag låg med ryggen mot dörren och jag orkade inte vända mig om. Huvudet dunkade sedan kvällen innan och jag hade ingen annan än mig själv att skylla på. Det var inte direkt så att Justin tvingat i mig en och en halv flaska champagne, om inte mer. Bara tänka på det gav mig mer huvudvärk. ”Roxie, är du vaken?” Justin la sig ned bakom mig men över täcket och placerade sin vänstra arm över min midja samt kysste mig på axeln. ”Mhh.” Stönade jag av hans läppar. Utan att ens se på honom förstod jag att han log. ”Jag har frukost med till dig. Och huvudvärkstabletter.” Han satte sig upp mot sänggaveln och jag vände mig om mot honom. ”Hej.” Flinade jag och drog täcket över mitt huvud. ”Sötnos då.” Han la sig över mig och drog ned täcket så att enbart mitt ansikte syntes. ”Tack för i natt.” Andades han och kysste mig. Jag måste ha smakat skunken i munnen, men det var inget jag tänkte på i just den stunden.  

 

Jag låg kvar ganska länge i sängen, för jag var helt enkelt för trött för att röra på mig. Justin däremot hade utforskat hela båten och visste vart allt fanns, och hur det såg ut. Han var klädd i ett gult linne, svarta shorts, en vit keps och ett par gula strumpor som han hade dragit upp till precis under knäna. I mina ögon såg han ut som en clown. Men han hade fortfarande det där sexiga beteende som vägde upp det andra. Klockan var strax efter två på eftermiddagen och jag kände mig verkligen osocial. ”Jag ska bara ta mig en snabb dusch, så gör vi något. Okej?” Han nickade bara och fortsatte glo på mobilen. När jag reste mig upp insåg jag hur ont jag hade mellan låren, en brinnande känsla som skulle stiga så fort jag ställde mig under vattnet. ”Fuck.” Stönade jag när jag drog täcket kring min kropp. Justin tittade upp på mig med ett brett leende. ”Öm?” Frågade han och bet sig i läppen, allt jag gjorde var att nicka på huvudet och vandrade vidare så gott jag kunde. ”Bra, då vet du vem som bestämmer.” Hörde jag honom nästan sjunga bakom mig. Tönt.” Skrek jag innan jag stängde dörren och faktiskt låste den för en gångs skull.

 

 

JUSTIN.” Jag hade hittat ett biljardbord och hade tänk att jag skulle spöa honom i det. Han dök upp i dörren med ett brett leende. ”Vill du ha stryk?” Frågade han och tog en kö och en krita. ”Pff.” Fnös jag mot honom samtidigt som jag stängde av allt runt omkring mig. Jag var verkligen tvungen att koncentrera mig om jag skulle ta hem detta. Justin hade säkert spelat detta sedan han var liten, medan jag hade lirat några få gånger. ”Vill du spränga eller?” Han stod med den vita bollen i handen och stirrade på mig från andra sidan bordet. ”Nej, en liten chans lär du ju få i alla fall.” Han skrattade till och höjde ögonbrynen mot mig. ”Vad får jag om jag vinner?” Frågade han där han stod lutad över bordet. Hans hemskt sexiga leende speglade av sig på mig. ”Vad vill du ha?” Jag tänkte inte låta han vinna så det var ingen risk att han skulle få det han ville ha. Det syntes att han funderade samtidigt som han sprängde alla små klot åt olika håll. ”Du ska gå i underkläder som jag valt hela dagen i morgon, och så ska du ha klackar på dig.” Den där grabben visste verkligen hur man betedde sig om man ville vara sexistisk. ”Okej. Men då ska jag ha något när jag vinner.” Det var inte talan om, om jag skulle vinna, det var när som gällde. ”Okej.”

 

Justin kittlade mig i sidan varje gång jag skulle stöta, men tillslut var det inget som störde mig. Det gjorde det dom första tre gångerna, men sedan hade jag vant mig. Han däremot var inte så glad över att jag inte brydde mig. Jag hade enbart tre kulor kvar på bordet, medan han hade 5. Han var måttligt irriterad. Suckar och pustar var allt som lämnade hans söta läppar. Själv skrattade jag, men inte högt, det vågade jag inte. Man vet aldrig vad han hade fått för sig att göra då, och jag hade ingen lust att ta reda på det heller. Jag stod i mina egna tankar, men kom tillbaka till verkligheten när Justin kysste mig i mungipan. ”Vad tänker du på?” Han kollade frågande på mig samtidigt som han väntade på ett svar. ”Hur underbart sexig du kommer vara naken i 24 timmar.” Svarade jag och skuttade vidare till bordet där jag skulle sänka min nästsista kula. Justin fnissade och slog till mig på rumpan med handflatan. Det sved verkligen till, och som att svedan mellan mina lår inte räckte till, nu hade jag även en rumpa som sved. ”Shit. Det svider verkligen.” Han skrattade till och lutade sig mot väggen för att se hur min kula åkte rakt ner i hålet. YES.”

 

Jag har aldrig sett Justin arg, eller irriterad. I alla fall inte så som han var när jag sänkte nummer 8, den svarta kulan i hålet som han hade valt. Han knäckte kön över knät och stormade ut ur rummet. Jag kunde inte göra annat än skratta. Blev han verkligen arg för att jag råkade vinna i lite biljard? Eller var det pinsamt att få stryk av en tjej? Jag plockade ihop det vi hade använt och tog med mig hans två pinnar som fanns kvar av kön, och lämnade rummet. Justin låg i sängen när jag kom in i rummet och höll på med mobilen. Vi hade en natt kvar, sen skulle vi vara tillbaka i verkligheten med mitt jobb och hans flickvän. ”Baby.” Han ignorerade mig, och det gjorde mig både arg och ledsen. Påminn mig att jag inte ska spela något med honom i framtiden, har ingen lust att han ska gå omkring och vara sur på mig. ”Justin.” Jag la mig över hans rygg, och inte ens då gjorde han något som visade att han faktiskt hörde mig, eller ens brydde sig. ”Snygging.” Fortsatte jag, och kysste honom på axeln. Det ryckte i hans mungipor, men inte mer än det. ”Nej, men skit i det.. ” Jag hann inte säga mer innan han avbröt mig genom att ha ner mig i sängen och lägga sig över mig. Hans läppar pressades mot mina, och hans ena hand smekte min midja.

 

”Klä av dig kläderna.” Jag stod framför spegeln i badrummet och såg Justin precis utanför dörren. Han stannade till och tittade på mig med höjda ögonbryn. ”Va?” Han förstod kanske inte riktigt min mening. ”Du hörde mig. Av med kläderna. Jag vann, och jag bestämmer.” Han kollade bedjande på mig, och jag såg verkligen hur han inte ville göra det. Han ville verkligen inte springa omkring naken på båten, och jag förstod honom till en viss del, men kom igen. Hade han vunnit så hade jag inte haft en enda tråd bit på kroppen och det vet han om. ”Snälla Roxie.” Och där fick jag ett nytt smeknamn, som jag faktiskt gillade bättre, speciellt när det kom ur Justins mun. ”Okej, behåll kalsongerna på då.” Och där sprack han upp i ett leende och tog av sig kläderna, tills han bara hade ett par svarta, ganska tighta boxer på sig. Jag blev yr av kåthet bara genom att se på honom, så jag vände mig tillbaka mot spegeln och kammade ut sista tovan i håret. Jag hade verkligen satt mig själv i skiten, han var så sexig med kläder. Då kan ni tänka er hur han var i mina ögon utan kläder.

 

”Vad hade du sagt åt mig att göra om du vunnit?” Vi satt tillsammans i en av trähyddorna som fanns precis bredvid poolen då det var alldeles för varmt för att vistas i solen, och det svalkade skönt just i den. Han låg ner på rygg i en av dom medan jag satt ner med benen i kors. Jag hade en bikini på mig, då jag egentligen inte ville vara sämre än honom, men jag skyllde på värmen. ”Jag vet inte, kanske knullat dig på biljardbordet.” Svarade han med ett brett flin på läpparna, men han kollade inte på mig. Jag förstod nästan att hade något sådant planerat men ändå inte. Vi hade haft väldigt mycket sex på vår lilla resa, och jag visste att det skulle bli problem på hemmaplan. Det fanns inte en chans att jag skulle kunna hålla mig borta från Justin, men samtidigt visste jag även att ett riktigt förhållande mellan oss absolut inte fanns på kartan. Varken från min eller Justins sida. Han hade faktiskt sin flickvän att tänka på. ”Vill du?” Frågade jag och kollade på honom med höjda ögonbryn. Han vände huvudet mot mig och log. ”Kom då.” Han reste sig upp och tog min hand.

 

 

Egentligen hade jag inget problem med att vår resa enbart bestod av sex. Det var i alla fall inte ofta som vi pratade, det skulle iså fall vara under frukosten och lunchen, annars var det nog mer naket vi delade med varandra. Dock skulle det vara ganska kul att lära känna honom, på en kompis nivå, även om redan hade passerat den. Justin tog mig hårt och underbart på biljardbordet. Det var dock inte det enda stället, vi tog en andra omgång i duschen och avslutade den på sängen efter att jag till och med hade tagit på mig underkläder. Jag har träffat en grabb tidigare som inte varit trött efter en omgång, men hela han var ett arsel, så är inte ens värt att nämna honom. Justin var den absolut bästa jag haft i sängen, bad jag honom att ta mig hårdare gjorde han det, men sen kunde han verkligen älska med mig en timme senare. Variation, var hans andra namn. Det fanns ingen chans att jag skulle tröttna på honom då han absolut inte var, in ut sprut slut. Han tog hand om mig och såg till så det var jag som fick min vilja igenom.

 

”Roxie, vi måste åka hem. Det är kaos.” Justin var helt hysterisk när jag kom tillbaka från restaurangen med en bricka med ost och kex på. Han yrade omkring i rummet och kastade ner alla sina kläder i sin resväska. ”Baby, vi har det ju så mysigt.” Jag fick tag i honom och la armarna om honom bakifrån och kysste hans axel. ”Du förstår inte.” Svarade han bara och knuffade bort mig. Ett ganska starkt tecken på att han inte ville att jag skulle vara i närheten. Det var inte så att vi bara kunde hoppa av båten och simma i land. Vi var mitt uppe på öppet vatten och det hade tagit oss nästan två dygn att komma dit vi var. Jag tog ett kex och lämnade sovrummet vi hade haft för att gå upp och ut i fören. Allt jag såg var horisonten, oavsett åt vilket håll jag kollade. Justin fick vara hur känd han ville, men det fanns ingenstans ett flyg eller en helikopter kunde landa, och därmed fick han nöja sig med att åka tillbaka på samma sätt vi hade åkt med. Jag tänkte inte springa efter honom och slicka hans röv, aldrig, ville han berätta för mig vad det var som var kaos så fick han göra det, jag tänkte inte fråga honom. 

 
Ni får ursäkta mitt språk nu, men jag är trött på att tjata. Hur svårt kan det vara för er att kommentera? Jag har redan gjort klart och tydligt för er att jag inte skriver för mig själv längre, jag skriver för er. Och visar inte ni mig uppskattning kommer det en dag då jag helt enklet bara slutar blogga. Frågan är, vill ni det? 

Kommentarer
Emelie säger:

gryymt bra!! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Sjukt bra som alltid!

Skrivet: |

Linnéa säger:

Bra som vanligt! Selena är säkert hos justins komposae ocj frågar efter honom! Aaa sjukt spännande!! :)

Du får inte sluta! Du är otroligt bra på att skriva och jag älskar alla dina noveller!! :)

Skrivet: |

Emmy säger:

Asså hur underbar är du som skriver sådana här bra kapitel. Varje gång jag ser på insta eller går in på bloggen och ser ett nytt kapitel nästan fangirlar jag i mitt rum. Det går inte hitta ett kapitel som är dåligt. <3
Jag kan inte förstå de personerna som inte kommenterar på det här och alla dina andra kapitel. Dem är för bra för att inte kommenterea.
Om jag får säga mitt svar på frågan vill jag inte att du ska sluta skriva för det är underbart och jag älskar novellen. Men alla andra som läser men inte kommenterar måste man åka hem till och slå dem med en stekpanna så dem börjar förstå att en liten kommentar för dem inte är så mycket men för dig, för mig och för alla andra novellbloggare betyder det massor. <3
kram hoppas allt är bra!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Wilma säger:

Älskar det du är bäst! Känner bara att roxie är lite väll svag inför Justin hon borde vara lite kaxig och hålla sig borta ett tag kanske vara med någon anana för att visa att han inte bestämmer över henne för känns som han gör det
Dom har sex när han vill, dom kan mysa när han känner för dig osv medanas roxie bestämer nada

Skrivet: |

Lova säger:

Fy santan så bra

Skrivet: |

Greta säger:

OMG så duktig du är omöjligt👏👏👏

Skrivet: |

Stina säger:

Mother of god! Har inga ord att beskriva så duktig du är

Skrivet: |

Petra1337 säger:

The night= bösta novellen ever

Skrivet: |

Åsa säger:

Är Justin kär i henne? Asså rox

Svar: Det får vi se. :P
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Rebecca säger:

Sååååå himla bra!😍

Skrivet: |

Lova säger:

Åååååååå såååååå braaaaaa👏👏👏👏

Skrivet: |

Anonym säger:

Helt underbart bra kapitel, du är så sjukt begåvad!

Skrivet: |

Sofia säger:

Plzz svara på denna fråga!😊
När dom har sex kommer nästa aldrig Justin utom bara rox? Njuter han inte eller vad?😊

Svar: Han kom i förra kapitlet. Och han har nog kommit infon andra oxå. 😂
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Frida säger:

Jättebra! Hoppas de har hänt något dåligt med selena och så kommer roxana att bli avis 👍👍

Skrivet: |

clara säger:

Gud så bra! ❤️😘

Skrivet: |

Anonym säger:

Åhh förlåt är så dålig på att kommentera även fast jag säger till mig själv att göra det hela tiden. Iaf det du skriver är sjukt, påriktigt man lever sig verkligen in i deras liv och ser verkligen framför mig hur allting ser ut. Helt fucking Amazing med andra ord. Sluta aldrig skriva! Älskar detta. Puss på dig.

Skrivet: |

Sandra säger:

Döööör för din novell

Skrivet: |

Beliebers säger:

Perfektion

Skrivet: |

Jenny säger:

Hej, jag älskar din novellblogg! Den är helt underbar och jag tröttnar aldrig på att läsa dina noveller. Sedan har jag inte haft tid de senaste dagarna så jag kunnat gått i och läst men sedan har jag nog varit lite dålig på att kommentera och det ber jag om ursäkt för, jag visste faktiskt inte att du kände att du bara skrev gör oss, dina läsare. Men tack för att du uppmärksammade det, jag ska bli bättra på att kommentera för jag vill verkligen inte att du sk sluta blogga!!!! Kram <3

Skrivet: |

Ellen säger:

Sjukt bra! Sluta aldrig blogga, längtar till nästa!!!

Skrivet: |

Anna säger:

Super bra! :)

Skrivet: |

Rebecca säger:

Gillar din novell riktigt mycket :) Du får inte sluta skriva!

Skrivet: |

Esanna säger:

Jätte bra! Vill INTE Att du ska sluta blogga! Du är ju grym

Skrivet: |

Anonym säger:

👍

Skrivet: |

Älskar dig säger:

Skit bra!! Älskar verkligen Roxanna och Justin tillsammans.
Men en sak jag undrar är hur det är mellan Justin och Selena? Gillar Justin änns henne... eller gör han?

Skrivet: |

Linn säger:

Jätte bra :) som vanligt

Skrivet: |

Isabelle säger:

Mycket bra! Du är så himla duktig :)

Skrivet: |

Justin lover säger:

Så bra du är så duktig❤️

Skrivet: |

Michelle säger:

Jag gillar det :)

Skrivet: |

Elina säger:

Du är så begåvad så jag dör!!

Skrivet: |

Tova säger:

Du ska vara så stolt ler dig själv för detta är sjuckt!

Skrivet: |

Lisa säger:

Kär i din novell💜💜💜💜

Skrivet: |

Anonym säger:

Skriv en bok för slår vad om att alla skulle köpa den💓💓

Skrivet: |

Emmy säger:

JÄTTE BRA!

Skrivet: |

Anonym säger:

Aaaa du är så himla duktig så jag ryser

Skrivet: |

Deena säger:

Jag skrev det här på chatten, men eftersom jag inte fick ett svar så frågar jag igen. Vad heter tjejen som spelar Roxanna?
Grymt kapitel förresten! Älskar att dem är dirty och inte alls som dom andra novellerna.

Skrivet: |

Anonym säger:

Älskar det!! Så bra

Skrivet: |

amanda säger:

Du har ju mer än 20 kommentarer på varje inlägg? Hur många vill du ha egentligen? :o förstår att du vill ha respons men du kunde lika gärna fått ännu färre .. :P

Svar: Ja, men det är efter att jag tjatar. Jag vill inte behöva tjata för att få dom, det är liksom det som är så svårt att förstå tydligen. Och du säger att jag har 20 kommentarer på varje, men hur många besökare har jag då? Det är det ju bara jag som vet, så dom 20 kanske inte är speciellt många ändå. :P
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Oline säger:

Roxie sådant gulligt smeknamn verkligen!❤️ Vill verkligen att du fortsätter att skriva! ❤️

Skrivet: |

Filippa säger:

Skit bra som alltid :)

Skrivet: |

Becca säger:

Jag får typ gåshud när jag läser dina kapitel. Seriöst. Så bra är dem. Varenda en. Har jag sagt att jag är beroende utav av dina kapitel? Jag tror det, men det är värt att nämnas igen. En drog är vad det är. Och jag tror att det är många som håller med mig. Annars är de dumma i huvudet. Typ.

Kommer aldrig få nog av Roxanna och Justin. De är så otroligt söta, och jag vet att deras förhållanden inte är mer än sex, men det verkar som Roxanna börjar känna något, även om det är lite och bara tanken får mig att sväva på rosa moln. Drömmen, som sagt. Och han kallade henne Roxie, ett nytt smeknamn. Mitt hjärta alltså.

Ingen sexscen :( Fast jag vet att det kommer i nästa kapitel så I forgive you. Tur för dig.

Oooooh, undra vad för kris det är nudå. Rox slog på sina hårda sida nu, ojdå. Vi får väl se hur det här går. Älskar dock att Rox är så kall i slutet, you go gurl! HAHA, nää gud jag har för mycket fritid. Det är okej att skratta åt mig.

Ska läsa nästa nuuuuu, yeeeees. SEX SEX SEX. Nej jag är inte beroende av dina sex-scener, tack för att du frågade. Haha, kramisar på dig Marielle❤❤❤

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback