Skrivet:
Kategori: The Night ✎

35; I´m Not Gonna Leave You

 
 

Jag kunde varken tro mina ögon eller mina öron. Selena hade verkligen släppt filmen, hon hade med andra ord stuckit en kniv i mitt hjärta. Frågan jag ställde mig mest var, vad hade hon fått för filmen? Hur mycket hade hon tjänat på det? Hur kunde hon göra så mot mig? Flera gånger försökte Roxanna ta dosan av mig och stänga av tv:n, men varje gång var jag snabbare än henne. ”Ge dig. Jag vill se.” Röt jag i åt henne, och jag ångrade mig på en gång. Hon ryggade tillbaka och reste sig upp ur sängen, tog på sig sin morgonrock och lämnade rummet. Det var inte henne jag var arg på, hon hade inte gjort mig något. Det blev reklam och jag kunde andas ut. Scooter var fortfarande med mig i telefonen vilket förvånade mig då jag inte hade sagt ett enda ord, mer än till Rox. ”Vad ska jag göra nu?” Jag såg hela mitt liv rasa framför mig, precis som ett korthus. Det fanns ingen i världen som skulle fortsätta lyssna på min musik, och absolut inte komma på mina konserter. Jag kunde lika gärna sluta spela in musik, köpa mig en grotta och aldrig mer visa mig. Hon hade verkligen förstört mitt liv. Min mamma skulle vrida mina öron av mig, tror aldrig hon fattade riktigt vad det var jag hade gjort. ”Vi möts på kontoret klockan 8, och inte en enda minut försent.” Svarade han innan vi avslutade samtalet.

 

”Hur tror du att detta kommer att påverka hans karriär?” Kvinnan som hette Amanda och mannen som hette Eric höll en dialog om mig, på tv. Och jag var inte där, så jag kunde inte försvara mig. Det var inte acceptabelt. Jag behövde verkligen Roxanna vid min sida, jag ville inte att hon skulle vara arg på mig. ”Jag vet faktiskt inte. Han har ganska unga fans. Just dom kanske inte riktigt vet vad det är som hänt, men deras föräldrar gör garanterat.” Kvinnan nickade, hon höll med. ”Även om han borde ha vetat bättre kan jag ändå tycka att hans ex sjönk till en hemsk nivå. Man gör inte såhär mot en annan människa. Och jag vill inte ens veta vad denna redaktion betalade för att få tillgång till allt detta. Det är inte klokt.” Amanda verkade ändå stå lite grann på min sida, vilket jag inte tror är acceptabelt. Hon ska nog vara ganska neutral. ”Nej, men det finns folk till allt. Och som jag har uppfattat det från tidigare tipslämnare så har hon alltid använt Justins bankomatkort. Hon har med andra ord låtit honom betala alla hennes nöjen. Och nu kan man ju förstå varför. Han ville inte att detta skulle komma ut.” Även Eric verkade vara på min sida. Vad var det frågan om? Jag fattade nästan ingenting.

 

Ett helt program om mig och mitt sexliv. Dagen kunde fan inte börja värre. Stillbilder visades, men dom var censurerade, och det tackar jag inte bara Gud utan Jesus också för. Jag ville inte gå in på varken Twitter eller Instagram, det skulle verklige vara kaos där inne. Jag hade lovat Scooter att inte prata med någon annan än Roxanna fram tills att vi båda var på mötet. Klockan på sängbordet visade strax efter sex, och jag hade suttit där i över en halv timme. Roxie hade inte kommit tillbaka, så jag kände att jag var tvungen att leta reda på henne. På soffan hittade jag henne, sovandes med en filt över kroppen och e liten kudde under huvudet. ”Sötnos.” Jag visste att hon hatade att bli väckt på morgonen så jag tog det alltid lugnt. Jag kysste henne på näsan, men hon rörde sig inte ens. Med en arm under knäna och den andra under ryggen lyfte jag upp, och bar henne tillbaka till sovrummet, la täcket över henne, och kysste hennes läppar. Själv drog jag av mig mina boxer och hoppade in i duschen. Tankarna sköljde inte av mig som dom annars brukade göra, så där stod jag med ett huvud som snurrade så mycket att jag höll på att svimma. Jag hade ingen aning om vad Roxanna skulle tycka, eller vad hon skulle göra, och det var nästan värst.

 

När jag kom ut med handduken kring midjan satt Rox upp i sängen med mobilen mot örat. Hon såg inte speciellt glad ut då hon himlade med ögonen och la ifrån sig mobilen. Det var någon som skrek så att till och med jag hörde det, men hade ingen aning om vem det var eller vad den sa. I Roxannas garderob hade jag en egen del, helt sjukt om man tänker efter. Jag hatade när Selena började ta över mitt hem sakta men säkert, och nu gör jag likadant med Roxannas hus. Ett par gråa mjukisbyxor, ett vitt linne och en mörkblå munktröja åkte på mig. Jag orkade inte bry mig så mycket mer, hade faktiskt huvudet fullt i annat. ”Har du skrikit klart nu eller?” Det var det första jag hörde från Roxanna och det förvånade mig inte, jag hade så många gånger tidigare gjort sådär mot Selena. ”Bra. Då kanske jag kan få säga vad jag tycker om mitt eget liv.” Fortsatte hon och la sig ner i sängen igen. ”Jag vill vara med Justin, och så länge jag själv kan prata tänker jag vara med honom. Varken du eller pappa kan hindra mig, förstår du det? Oavsett vad du sett på tv eller inte. Och en sak till. Filmen har nog inte gjort honom rättvis.” Sedan kastade hon luren i en båge över sängen, så den landade i fotändan.

 

 

Hand i hand gick vi över vägen och in på hotellet där Scooter och alla andra hade samlats för att diskutera sexfilmen. Komiskt kan ni tycka. Jag hade nästan hoppats på att dom skulle bedöma mig, tala om hur bra dom tyckte att jag såg ut att vara i sängen, än att vi ska sitta där och prata om hur vi ska lösa allt detta. ”Jag kommer inte lämna dig. Oavsett vad.” Rox vände sig mot mig i hissen och la sina armar om min hals. Hon var allt jag behövde just i den stunden. ”Är så fruktansvärt glad att jag har dig.” Andades jag mot hennes hals, och tryckte hennes kropp närmare min. Jag vet inte vad det var som gjorde att just den hissresan tog så fruktansvärt lång tid, eller den gjorde i alla fall det i mitt huvud. Det kanske var som folk sa, att när det blir kaos i ens liv så ska man stanna upp och kolla omkring sig för att verkligen se vad det är man har, och vad man inte behöver längre. Hon stod framför mig, min skatt. Den tjejen jag letat efter sedan jag var liten. ”Kyss mig.” Viskade hon och såg rätt in i min själ. Alla portar var öppna för henne att se alla mina hemligheter. Hennes vilja blev min lag, jag pressade mina läppar mot hennes och vi kysstes likt aldrig förr.

 

Scooter satt som någon VD på sidan, med båda händerna knäppta på bordet. Jag satt på hans högra sida, och Alfredo satt mitt emot mig. Roxanna höll en lugnande hand på mitt lår och visade att hon fanns där. ”Jaha, så hur ska vi lösa detta?” Började Scooter, precis som att det bara var att knäppa med fingrarna, så skulle filmen försvinna. Härmed kunde jag nästan lägga till porrstjärna som mitt yrke. Tanken fick mig att skratta till. ”Något som är så roligt att du vill dela med dig?” Scooter var verkligen inte glad för mitt extraknäck. Alla vände sina blickar mot mig och väntade på att jag skulle säga något. ”Ja, jag har ju ett extraknäck, är ingen glad?” Alfredo var den enda som skrattade till, men slutade genast då alla andra blängde på honom. ”Tycker du att detta är roligt? Då behöver vi ju inte sitta här.” Men det behövde vi, för jag ville inte att alla mina fans skulle vända mig ryggen. ”Jo. Hjälp mig med detta nu.” Roxanna nöp till mig i låret när hon hörde hur frustrerad jag lät, och det fick mig att hoppa till lite. ”Lugna ner dig nu.” Viskade hon så att enbart jag kunde höra henne. ”Vi får boka in dig hos någon som är trovärdig. Alla vill nog ha dig en liten stund, för att höra detta från dig. Så vart vill du gå?”

 

En längre tid satt jag där och funderade på vad jag skulle svara, på vem jag skulle vilja gå till. Dock hann jag aldrig framföra det förrän dörren slogs upp av för mig en okänd man. Roxanna verkade däremot känna igen honom då hon reste sig upp tog tag i hans arm och gick ut. Det var inte bara jag som kunde höra hur han skrek på henne. Hur han ville att hon skulle klippa alla band med mig, och aldrig mer träffa mig. Precis som att det var jag som hade släppt filmen för att förstöra hennes karriär. Skulle aldrig göra en sådan sak. Det tog säkert tio minuter en kvart innan dom kom tillbaka in och han presenterade sig som Tony och hennes manager. Då kopplade jag ihop allt. Han ville egentligen bara hennes bästa. Roxanna satte sig ner bredvid mig igen och tog min hand. Hennes tumme strök min baksida på handen och hon pussade mig på kinden. ”Jag kommer inte försvinna. Oavsett vad, kom ihåg det.” Scooter och Tony satt och samtalade tillsammans när båda insåg att varken jag eller Roxanna skulle lämna den andra i sticket. Selena hade stuckit mig i ryggen, men Roxanna fanns där för att ta reda på röran.

 

 

 

Det kändes som att alla människor som var där, var där för att prata över mitt huvud. Precis som att jag inte satt i samma rum som dom. Det var något jag blev riktigt irriterad på. ”Nu har jag bokat in er båda till Ryan Secret i morgon.” Scooter slog ihop sitt skrivblock och reste på sig. Det var ett bevis på att mötet var slut, och att det inte fanns något någon annan kunde säga för att invända. Helt plötsligt var det inte en enda människa kvar förutom jag och Roxanna. Vi satt båda två och stirrade in i väggen mitt emot oss. ”Va fan hände där egentligen?” Hon andades ut och vände sig mot mig. Jag flinade bara som svar och kysste hennes läppar. Vi blev nog ganska tagna båda två av vad som precis hade hänt. Hon satte sig på bordet och jag ställde mig precis mellan hennes ben. Tillsammans andades vi tyngre och oregelbundet, det blev ett andetag när tid fanns. Hennes händer vandrade över min rygg och fram över min bröstkorg, och jag höll ett fast tag om hennes höfter och gjorde cirklar med mina tummar. I mina händer blev hon så mycket vackrare. 


Jag är så hemskt ledsen för att detta verkligen har vart en hemsk sommar från mig. Men jag har som jag meddelede på Instagram, jobbat häcken av mig. Bokstavligen. =/ Åtta dagar i rad, en ledig, och så vidare. Men ja, ett kapitel ska jag kunna ge er iaf. Så här är det =D Dadaaaa..... ♥♥♥ Älskar er alla som stått ut med mig. =) 


Kommentarer
Jessica säger:

OMFG SÅ HIMLA BRA! Det var helt klart värt väntan. ;) <3

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsfavoritegirl.blogg.se

anne säger:

Åh jag kan förstå varför det inte har kommit ett kapitel! Ditt jobb är ju viktigare än bloggen! Får man fråga vad du jobbar? ^^
Btw bra kapitel!

Skrivet: |

Michelle säger:

Jag älskar det :)

Skrivet: |

Moa säger:

jätte bra,värt väntan<3

Skrivet: |

Emelie säger:

åhh grymt bra! :D
Selena är ju dum i huvudet!

Skrivet: |

Sofia säger:

JÄTTEBRA!!! dina kapitel är värda att vänta på <3

Skrivet: | Bloggadress: http://axiabergsten.devote.se

amanda säger:

De är så himla söta tillsammans! Kul att du är tillbaks :D

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Anonym säger:

Ååååh vad bra

Skrivet: |

Marianne säger:

Längtat så

Skrivet: |

amanda säger:

Uppdateringen gör ingenting för så fort du kommer tillbaka med ett kapitel är det så himla bra! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Oline Florén säger:

Märkte inte förens nu att en kapitel låg uppe.. sjukt bra.

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback