Skrivet:
Kategori: The Night ✎

34; I´m Gonna Miss You

 

 

Veckorna gick fort samtidigt som jag och Justin träffades allt mer sällan. Det var liksom ingen av oss som hade tiden till något sådant. Jag jobbade på förmiddagarna medan han spenderade eftermiddagarna och kvällarna i studion. Jag saknade verkligen honom, men jag hade fortfarande inte tid. Att packa en väska för en vecka i Paris var inte det lättaste. Hela VS gänget skulle dit och fotograferas för den nya underklädeskampanjen. Det skulle bli magiskt, allt dom hade sagt var att vi skulle tillbringa nätterna så att vi hade Eiffeltornet bakom oss. Jag var så exalterad för just denna fotografering, då det inte var något jag hade gjort tidigare. Klockan på mitt nattduksbord visade 19.39 med lysande blå bokstäver. Om två dagar skulle jag åka, och jag visste att det skulle göra så att jag och Justin gled längre ifrån varandra. Milena hade fått sommarlov för lite mindre än en vecka sedan och hon hade praktiskt taget bott hemma hos mig sedan dess. Det gör mig absolut ingenting, hon lever inte på mig, utan handlar hem mat och grejer, plus att jag får sällskap i mitt stora hus. Ibland har jag till och med funderat på att skaffa en katt, men den skulle få vara ensam alldeles för mycket, så det är inte ett alternativ.

 

Tio minuter gick, till och med tjugo minuter, men allt jag hade gjort var att kasta i kläder för att sedan kasta ur dom. Jag hade verkligen ångest för vad jag skulle ha med mig. Det var inte så lätt då man inte visste vad man skulle göra på dagarna. När jag verkligen behövde Milena där var hon hemma och åt middag med sina föräldrar och hennes mormor som var på besök. Hon hade varit till perfekt hjälp annars, hon brukar alltid ha så bra saker att komma med. Jag hörde hur dörren öppnades men jag låg alldeles för skönt på alla kläder på golvet för att varken resa mig upp eller ropa på personen. Min mobil låg på sängen och spelade Jason Derulo – Talk Dirty på låg volym, men ändå så jag hörde. ”Hej sötnos.” Den rösten, den mannen. Justin stod lutad mot kanten på dörren och tittade på mig med ett oskyldigt leende. Han kunde verkligen få mig att må bra, få mig på andra tankar. ”Hej.” Jag studsade upp från golvet och gick över till honom. La mina armar kring hans axlar och pussade hans läppar. Han var en av dom få människorna på jorden som kunde få mig att slappna av när jag var som mest stressad, och han gjorde det bara genom att andas.  

 

Vi satt tillsammans i soffan och åt ur varsin fyrkantig kartong från kinarestaurangen, han med pinnar, jag med gaffel. Jag hade aldrig riktigt tagit mig tid att lära mig äta med pinnar. Dock kunde jag inte sticka under stolen med att det såg fruktansvärt sexigt ut när Justin gjorde det, fast å andra sidan fick han allt att se sexigt ut. ”Vad tittar du på?” Han log med sina ögon och stoppade in ännu en skopa med mat i munnen. ”Dig. Jag skulle vilja äta dig.” Han ställde ner sin kartong på bordet, tog min och gjorde lika. ”Kom då.” Sa han samtidigt som han lyfte över mig i sitt knä. Hans händer smekte mig över höften och ner över mina bara lår då allt jag hade på mig var ett par mjukisshorts i modellen mindre. Vi kysstes ett tag men det blev inte mer än så, vilket inte gjorde mig något. Återigen satt vi bredvid varandra, jag lutade mitt huvud mot hans axel och han hade sin arm kring min. ”Har du fortfarande inte hört något från Selena?” Jag visste att hon var ett känsligt ämne för honom, men det hon viste om han, skulle även komma att skada mig om det kom ut för allmänheten att se. Därför var jag tvungen att ta upp det. ”Nej, inte ett ljud.”

 

För en gångs skull fick Justin välja kvällens film, och han gjorde mig verkligen förvånad. A Good Day To Die Hard, en riktig jävla action, inte riktigt min film om man säger så, men vad gör man inte för att få grabben nöjd. Han har ju faktiskt fått stå ut med både det ena och det andra när det kommer till filmer som jag har valt, så nog kan jag allt stå ut i en och en halv timme. Vi låg ner i soffan och höll om varandra, mysigt. Så jag hade massa andra saker jag kunde fundera på istället för att se på filmen, dock blev den faktiskt ganska intressant efter 10 minuter, den hade även humor i sig. Där låg vi, och skrattade ikapp tillsammans. Min mobil plingade till, men jag nådde den inte, så jag knuffade till Justin lite och bad honom ge mig den. ”Det är från Milena.” Sa han bara och gav mig den. Hon frågade om jag ville komma ut och ta en cigg med henne, även om jag inte röker brukar jag hålla henne sällskap för en sista för kvällen. Jag skickade tillbaka att jag skulle komma ut. Precis när jag var på väg att resa mig höll Justin ett hårdare tag om mig. ”Vart ska du?” Han pausade filmen och reste sig upp. ”Ut och träffa Milena en snabbis. Vill du med?”

 

Både jag och Justin hamnade på min trapp och väntade på att Milena skulle dyka upp. Hon brukar alltid vänta på att hennes föräldrar somnat då dom absolut inte tycker om att hon röker. Justin satt på trappsteget högst upp och jag på det nedanför mellan hans ben och han höll om mig. ”Jag tycker om dig så fruktansvärt mycket.” Viskade han precis vid mitt öra och smekte min mage. ”Och jag dig.” Viskade jag tillbaka. Han fortsatte. ”Jag är så rädd att du ska försvinna om Sel läcker filmen. Hela mitt liv kommer rasa, och det kommer ta med ditt liv. Jag vill inte det.” Vi hade inte riktigt haft den diskussionen och jag var verkligen livrädd för den. Det skulle nog komma en dag då hon gjorde det, då hon verkligen skulle förstöra Justins liv, och allt han byggt upp. ”Hej sötnosar. Här sitter ni ser jag.” Milena kom gående på uppfarten med ett brett leende på läpparna. Hon stannade precis framför oss och plockade fram mobilen. ”Kan jag få ta en bild på er. För att ni ska kunna se med egna ögon hur söta ni är tillsammans.” Justin placerade sitt huvud på min axel och höll om mig riktigt ordentligt. Hon hade mobilen i handen och knäppte snabbt en bild. ”Kolla.” Hon vände skärmen mot oss, och jag kunde till och med känna hur Justin log.

 

Vi satt ute på trappen i en halv timme och pratade med varandra. ”Vet fortfarande inte dina föräldrar om att du smiter ut på kvällarna och röker?” Jag halv log och slog till henne löst på axeln. ”Nej, dom hatar verkligen att jag röker. Speciellt när jag kommer hem och luktar rök. Ibland tror jag att pappa ska lägga mig i knä och smiska mig.” Svarade hon och skrattade samtidigt som hon blåste ut röken. ”Du skulle gilla det va?” Frågade Justin och blinkade med ena öga. ”HAHA. Nu var du jätte rolig.” Hon kastade fimpen på backen och reste sig upp. ”Nej, nu ska jag gå hem och lägga mig.” Både jag och Justin reste oss upp och gav henne en kram. När vi kom tillbaka in i huset gick vi raka vägen upp till mitt sovrum och klädde av oss. Även om det inte var sent på kvällen så var det ändå läggdags för oss. Jag var inte den enda som var trött av oss, och att ligga och hålla om varandra är helt acceptabelt. Bara känna hans hjärtslag mot min rygg är guldvärt. Hur hans hand som vilar på min höft ibland smeker cirklar. Hur han kysser mig på axeln, och hur han bara är.

 

”Sötnos. Sover du?” Jag halvsov, men öppnade ögonen när jag hörde hans röst. ”Nej.” Andades jag fram. Det hördes att jag var trött, att jag var på väg att somna, men för honom skulle jag kunna vara vaken i flera dygn. ”Jag vet att du ska åka till Paris, men jag vet inte hur länge du ska vara borta.” Jag vände mig mot honom och la mitt huvud på hans bröstkorg som lugnt och försiktigt åkte upp och ner. ”Jag vet faktiskt inte själv. Har ingen aning om hur lång tid något sådant tar.” Jag ville ge honom ett svar, men kunde inte. Han kysste mig på huvudet och drog mig tätare intill sig. ”Oavsett om du är borta en timme eller en vecka, så kommer jag sakna dig. Varje minut.” Jag hörde på hans röst att han verkligen var ärlig, hur han lät sorgsen. Och det gjorde ont i mig, jag ville inte att han skulle vara ledsen. ”Älskling då, jag kommer sakna dig med. Men du får sysselsätta dig, spela in musik. Skriv massa kärlekslåtar till mig.” Han skrattade till, och det var det bästa ljud jag hört. Hans skratt är min skatt. Han vände upp mitt huvud så att jag kunde se honom i ögonen, samtidigt som han pressade sina läppar mot mina.

 

 

Innan solen ens hade gått upp på morgonen vaknade jag av att det vibrerade under kudden. Min kudde av dom fyra som fanns i sängen. Justin hade en helt annan kudde för en gångs skull, annars brukar han alltid dela med mig. Eftersom att han varken hörde eller kände vibrationerna så plockade jag fram mobilen och fick se att det var Scooter som ringde honom. ”Mmh.” Eftersom att jag inte hade använt rösten så kom det inte så mycket ljud ur mig. ”Hej Roxanna. Har du Justin där?” Han lät stressad, nästan som att han var på väg att explodera om han inte fick prata med Justin. ”Baby, vakna. Scooter är i telefonen.” Jag kysste Justin på kinden och snosade honom vid halsen. Det var så jag på lättast sätt väckte honom på. Även han stönade fram ett enkelt mm läte. ”Ja, hallå.” Efter drygt 30 sekunder satte sig Justin kvickt upp i sängen. Han gnuggade sina ögon och kastade sig över tv dosan som låg på sängbordet bredvid mig. Med ett enkelt knapptryck åkte min platt TV på och ljuset i rummet blev starkare. ”Vilken kanal?” Jag fattade inte ett skit, och allt jag ville var att lägga kudden över ansiktet och somna om. Jag ville inte vakna så tidigt, och absolut inte av ett vibrerande monster under kudden.

 

”Även om det är tidigt på morgonen så vill jag ändå spräcka isen som precis lagt sig över kändisvärlden. En före detta flickvän till en av världens mest kända artister har skickat in en film, samt stillbilder till redaktionen. En film som i min värld borde ha en varningstext, för det var absolut inget jag ville se i fikarummet i morse, och speciellt inte till min frukost. Om ni alla fattar var jag menar. Vi kommer inom kort visa censurerade bilder, först tänkte jag höra med min kollega Eric, vad tycker du om detta?” Jag kunde inte mer än sätta mig käpp rätt upp i sängen. Justin satt som en fastfrusen pingvin i min säng och stirrade på bilden framför sig. Jag satte mig bredvid och la armarna om honom. ”Älskling.” En puss här och en där. Jag gjorde allt för att han inte skulle fokusera så mycket av vad dom sa. ”Jag vet helt ärligt inte vad jag ska säga. Jag trodde inte detta om Bieber. Trodde faktiskt att han var lite smartare än detta. Vilken stjärna i hans position spelar in en porrfilm med sin dåvarande flickvän? För att sedan inte hålla koll på skivan?"


 

Jahapp, där kom det. Vad kommer att hända nu? Hur kommer alla runt omkring reagera. Och framför allt, kommer Roxanna verkligen stanna vid Justins sida? :P 


Kommentarer
Jessica säger:

OMG OMG OMG OMG, så j*vla bäst det här kapitlet var. Hoppas att det kommer gå bra för dom. Åh, kan knappt inte vänta tills nästa kapitel. Haha. ;)

Är/var du intresserad av att göra ett länkbyte med mig?
Tacksam för svar! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsfavoritegirl.blogg.se

Emelie säger:

OMG!!! VILKEN BITCH SELENA ÄR!!!
Men super bra! :D

Skrivet: |

Michelle säger:

Jag gillar det :)

Skrivet: |

Emmy säger:

Asså omg! Äntligen har lag läst i fatt alla kapitel. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men du är en fantastisk skrevbent inga saker om det.
Slutet. Jag vill bara ta en stekpanna och slå henne i huvudet. Förstår hon inte att hon förstör hela hans karriär. Hon är bara så blåst. Men jag älskar Justin och Rox momentsen! Så söta är dem!
Kram ha det bra!! <3 ;)

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Clara säger:

Omajj gaadd jag dööööör ❤️ Perfekt som vanligt 😍👌

Skrivet: |

Anonym säger:

OMg OMG neej så jävla bra när kommer nästa kapitel

Skrivet: |

Oline säger:

Tyckte de var så gulliga i början av kapitlet men herregud i slutet alltså :o Vill verkligen veta hur det slutar!

Skrivet: |

Anonym säger:

Omgggg

Skrivet: |

Goda säger:

Älskar att skriva kommentarer för jag vet hur mkt det betyder för dig, och alla andra bloggägare. Men problemet är att jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Vill liksom inte skiva nåt meningslöst t.ex 'bra kapitel', utan med lite betydelse. . Jag vet inte.

Kapitlet var iaf mycket bra, jag gillar verkligen såna som bara är lugna så att man förstår deras relation bättre och sedan bara du lägger i bomb i slutet. Mina känslor för den är att Selena är ett svin och Justin borde hämnas på henne. Sedan tycker jag enormt mycket synd om Justin pga hur detta kommer påverka honom. Usch. Hoppas verkligen att Roxanna är en bra tjej och stannar kvar hos honom, men jag känner på mig att det kommer mer drama så förmodligen inte. Vi får se.

Skrivet: |

Anonym säger:

Skit duktig

Skrivet: |

camilla säger:

Jag tror det kommer bli svårt för dom nu men dom är för starka för att inte kämpa as bra btw! C:

Skrivet: |

Anja säger:

SÅÅÅ BRAAA

Skrivet: |

Wilma säger:

Så jävla bra

Skrivet: |

Tea säger:

Jätte bra

Skrivet: |

Elena säger:

Älskar det

Skrivet: |

Hilma säger:

Hur kan man vara så här bra är min fråga!!

Skrivet: |

Stefanie säger:

Drama😍😍😍😍😍😍😍

Skrivet: |

Gloria säger:

Din novel är den bästa jag vet

Skrivet: |

Emmy säger:

Jäst om det vet inte hur många gånger nu😍😍😍😍😍😍

Skrivet: |

Bea säger:

Längtat så efter att hon skulle släppa den

Skrivet: |

Nellie säger:

Oj oj vad kommer hända nu???!!!

Skrivet: |

Klara säger:

YASS DRAMA

Skrivet: |

Nicole säger:

YAAAAASSSS SLAAAYY ME YOU BEAUTIFUL HUMAN
btw; vem spelar Milena? Vill verkligen veta

Skrivet: |

Anonym säger:

vem spelar roxanna ? o vem spelar Milena ?

Svar: Roxanna spelas av Adriana Lima , och Milena spelas av Amber Heard. =D
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback