Skrivet:
Kategori: The Night ✎

37; Oh, The Bed. I´ve Missed It.

 
 

När jag placerade mitt huvud vid hennes hals insåg jag hur mycket jag hade saknat henne. Roxanna hade precis landat efter hela tre veckor i Paris, där hon inte hade gjort annat än jobbat. Nackdelen med att ha en underklädesmodell som flickvän är att oavsett vad jag säger så får alla andra se hennes kropp på ett sätt jag bara önskar var för mina egna ögon. ”Fuck, vad jag har saknat dig.” Andades hon samtidigt som hon tog ett djupt andetag och slappnade av i mina armar. Kamerorna runt om oss gick på högvarv, och det var ett under att ingen av dom började koka. Varken jag eller Rox brydde oss i dom, då det var vår stund, och ingen skulle komma att få ta den ifrån oss. ”Jag har saknat dig med.” Blev mitt svar till henne, ganska planerat. Jag vet faktiskt inte hur länge vi stod där och bara höll om varandra men det var perfekt, det var så jag ville att det alltid skulle vara om hon kom hem efter ett jobb, eller om jag gjorde det. ”Kom nu.” Jag tog hennes väska i min ena hand och hennes hand i den andra sedan gick vi ut från terminalen med alla paparazzi efter oss.

 

När jag parkerade min bild på hennes uppfart kastade hon sig ur bilen och satte sig ner. ”Fy fan vad skönt att vara hemma.” Skrek hon och la sig raklång på asfalten. Själv stod jag bara och tittade på den underbara varelsen jag hade framför mig, som betedde sig som ett litet barn, men det gjorde inget. Hon fick bete sig hur hon ville. Återigen tog jag hennes väska, men hon själv fick ligga kvar där hon låg medan jag gick in. Jag trodde dock att hon skulle komma in efter mig, men hon gjorde aldrig det så jag gick ut och lyfte upp henne och bar in henne till soffan i vardagsrummet. ”Hur har du haft det?” Även om vi hade pratat varje dag under tiden som hon vart i Paris så ville jag ändå höra hur det var där borta. Jag satte mig vid hennes fötter och lutade mig tillbaka i soffan, dock trodde jag att hon skulle ligga kvar där jag la henne med hon kravlade sig upp och satte sig alldeles intill mig. ”Shhy, prata inte så mycket.” Var allt jag fick som svar innan hon kysste mig.

 

Allt hade sin tid. Roxanna satte sig gränsle över min lår och visade med sina armar att jag skulle dra av hennes linne, och när jag ändå höll på knäppte jag upp hennes BH och lät den falla till golvet bredvid oss. Hennes hud var len under mina händer, men hon rös till när jag sakta drog mina fingertoppar över hennes bröst. Vi kysstes fortfarandra som att det inte fanns någon morgondag, plus att det i den stunden kändes som att hon vart borta i över ett år. Jag hade saknat henne varje kväll när jag gick och la mig. Och jag kunde bara hoppas på att hon kände samma sak. Sängen var alldeles för stor utan henne. Min ena hand lät jag glida ner över hennes lår vilket gjorde så att hon slappnade av ännu mer. Hon hade ett par av mina mjukisbyxor på sig, så jag visste att dom inte satt åt så mycket i midjan. Perfekt för mig att få ner dom en bit, och få in min hand. Dock blev jag förvånad när jag insåg att hon inte hade några trosor på sig, och hon blev rosig om kinderna. ”Jag hade inga rena igår efter duschen. Så jag struntade i dom då jag visste att jag skulle träffa dig idag.”

 

Jag log ett milt leende utan att släppa blicken från hennes lysande ögon, samtidigt som jag placerade mitt pekfinger i hennes springa och fick för första gången på tre veckor känna hennes heligaste. Hon var rinnande våt, redan. Hennes andning tog fart när jag med försiktiga rörelser pressade in fingret i henne. Precis där var det som att hon inte hade varit borta. Jag avbröt allt vi höll på med vilket fick henne att rygga tillbaka, som att hon hade gjort något fel. ”Vad?” Hennes ansikte sa mer än något annat. Jag svarade henne inte utan reste på mig med henne fortfarande kring min kropp, bar henne hela vägen upp till hennes sovrum. Även om det tog emot att röra mig så var det ändå där jag ville ha henne. Roxanna slappnade av ännu en gång när hon förstod vad det var jag höll på med. ”Oh, sängen. Jag har saknat den.” Sa hon när hon hamnade på rygg på överkastet. ”Det är såhär jag vill se dig jämt.” Log jag när jag förföriskt kröp över henne och kysste henne från midjan upp över brösten och vidare till hennes läppar. Hennes stön kunde döda mig vilken sekund som helst.

 

 

 

Att hon utan problem kan få ner mig på rygg i sängen gör mig inget. Jag tar mer än gärna emot det on har att ge mig, och jag vet att det kan göra min dag trehundra gånger bättre. Bara att få ha henne i mina armar igen gör mig gladare. Min munktröja och mitt linne försvann båda två samtidigt från min kropp, men jag klagade inte. Hon smekte min kropp med sina läppar vilket resulterade i gåshud. Eftersom att hon fortfarande hade på sig sina byxor valde jag att dra upp henne över min kropp så vi hamnade ansikte mot ansikte, och sakta dra ner dom över hennes perfekta rumpa. Hon stönade tyst i min mun när jag sakta drog mina fingrar över hennes lår och ner mot hennes ljumskar. Efter en liten stund av skön behandling av mig satte hon sig upp och började knäppa upp mitt bälte för att sedan ge sig på min knapp och min gylf innan hon drog ner dom sakta över mina höfter och helt av mig. ”Jag har saknat dig, absolut. Men har saknat någon annan lite extra mycket.” Roxannas ögon var blanka av kåthet och jag visste att varken hon eller jag skulle klara av att hålla oss speciellt länge.

 

Mina kalsonger var som ett tremannatält när han hasade sig ner och satte sig alldeles ovanför mina knän. ”Ser att någon har saknat mig också.” Hennes leende på läpparna var gudomligt, och det var en av anledningarna till varför jag älskade henne. Dock hade jag inte sagt det till henne och tänkte inte göra det under såda omständigheter heller.  Där satt hon, helt naken över mig, och hade ingen aning om vad som väntade henne. Samma vecka som hon åkte, hade jag en liten fest hemma med bara grabbar, som spårade ur lite smått. Vi kastade massa utmaningar på varandra, och det slutade med att jag åkte på den största. Dock tänkte jag inte visa mig svag, så jag gjorde den redan dagen efter, och Roxanna hade ingen aning om den förrän hon sakta men säkert drog ner mina kalsonger. Hennes ögon växte sig stora som golfbollar till en början, men log sedan med hela ansiktet innan hon tog min stenhårda lem i sin hans. ”Oh.” Andades hon innan hon drog sina små fingrar över mina två kulor som satt på varsin sida i mitt ollon. Hennes bröstkorg blev rödflammig, vilket den ofta blev när hennes kropp inte visste vad den skulle göra för att få känna mig i sig.

 

 

 

Försiktigt, något hon aldrig tidigare hade varit tillsammans med mig, slickade hon längs mitt skaft och höll ständigt ögonkontakt. Hon hade ingen aning om att det hon gjorde kändes trettio gånger mer just i den stunden än vad alla andra gånger tillsammans känt. Jag var nästan överkänslig då det vissa gånger kunde göra ont fortfarande. ”Gör det ont?” Frågade hon innan hon tog en av kulorna och snurrade den mellan sina läppar. ”Nej.” Jag ljög, för jag ville inte att hon skulle hålla tillbaka. ”Mer känslig då?” Jag nickade bara och log mot henne samtidigt som hon tog hela mitt ollon i sin mun och slukade mig sedan. Egentligen hade varken hon eller jag behövt förspel, hon hade aldrig tidigare varit så våt som hon var just där och då, och jag hade aldrig varit så hård som jag var, men det var mysigt. Intimt på ett sätt bara hon och jag delade. Det var ingen annan som fick vara med och leka. Hon låg på rygg en sekund efter att jag kände mig svimfärdig, med benen över mina axlar och mitt ansikte precis över sitt heligaste. ”Snälla. Plåga mig inte.” Det hade jag inte heller tänkt göra, så jag kysste hennes klitoris. ”Ska inte du också göra en, precis här.” Frågade jag innan jag med min tumme och pekfinger tog hennes klitta och smekte den lugnt. Hon stelnade till och andades ut högt. ”Snälla. Knulla mig.”

 

Eftersom att det ändå hade gått tre veckor sedan vi senast låg med varandra tog jag det ganska lugnt med henne. Plus att det även för mig var nytt med piercingen. Jag hade ingen aning om hur det skulle kännas att penetrera en kvinna med den i. Hon låg under mig, för jag ville se henne i ögonen när hon kände det jag hela tiden hoppades på att hon skulle känna. Jag hade piercat mig för hennes skull, och absolut inte för min egen, eller jo. Lite kanske. ”Åhh.” Stönade hon när jag passerade det jag hade hoppats på, hennes G-punkt. ”Skönt?” Hon nickade lite smått. ”Gör det igen, snälla.” Jag drog tillbaka mig en bit för att sedan trycka på igen, och precis över den. ”Shit.” Samma reaktion igen, och det var det jag älskade. Hon smekte själv sina bröst då jag hade mina händer placerade precis bredvid hennes huvud för att kunna stödja mig och inte lägga all tyngd över henne. ”Detta kan ha varit det bästa du gjort.” Andades hon när jag för säkert tionde gången passerade hennes G-punkt.

 

”Vänd dig om.” Befallde jag innan jag snabbt kysste hennes läppar. Hon ställde sig på knä framför mig och vände sig sedan om. Tror hon fattade galoppen ganska på en gång. Hon böjde sig framåt och svankade rejält med sin kropp. Tidigare hade hon inte kommit ner sådär långt, så jag blev en aning orolig, hade hon roat sig på annat håll? ”Vi fick lära oss att böja på kroppen när vi var i Paris. Och jag bad om att tjejen skulle visa mig hur jag skulle svanka på bästa sätt.” Hon kände av mig, och mitt kroppsspråk, därför fick jag svar på min fråga. ”Mycket sexigt, kvinna.” Fick hon som svar innan jag smiskade till henne över ena skinkan och stötte in min hårda hela vägen in i henne. ”ÅH, FUCK.” Hon kastade med huvudet fram och tillbaka, slet i överkastet, försökte dra sig från min kropp, pustade och stönade. Hon hade aldrig tidigare varit sexigare än vad hon var där. Hon fick min kropp att göra volter i huvudet, och det händer inte ofta. Hon började till och med möta mina stötar, hårt. Jag visste att hon ville skrika högre, hon bet sig i läppen. ”Släpp ut det och kom för mig.” Jag trodde inte att det skulle hända, men det sprutade ur henne. Det var med andra ord inte bara med hjälp av mina fingrar som jag fick henne att komma i en fontänorgasm, jag kunde även ge det med mina små kulor i ollonet.

 

Är hon fick tillbaka sitt medvetande efter ett fåtal sekunder tror jag hon insåg ganska på en gång att jag inte hann komma innan hon handlöst föll framåt. Så hon vände sig om på skakiga ben och tog mig i munnen då jag fortfarande stod på knä i sängen. Hennes läppar, tunga och hand gjorde underverk. Hade jag haft min mobil i närheten hade jag filmat henne, så sexig var hon. Med en hand i hennes hår och en som smekte hennes bröst kom jag, hårt och mycket. Hon svalde allt och log sexigt mot mig när jag var helt fri från all sperma. Jag la mig ner på rygg och drog hennes kropp intill mig. ”Jag hoppas att alla killar i världen gör denna piercing. För alla tjejer borde få känna det jag kände.” Andades hon samtidigt som hon med lätta små fingrar återigen lekte med kulorna. Just i den situationen gjorde det inget, för den hade ändå inte orka ställt sig upp en gång till. ”Var det skönt?” Flinade jag mot henne när hon vände upp sina vackra ögon mot mig. ”Skönt? Det var helt fucking underbart.” Hon var helt färdig, men det gjorde inget, för jag kände samma sak. Vi båda flyttade oss så vi hamnade under täcket som somnade in för natten. Jag var lyckligast, för jag hade tjejen jag älskade i mina armar. 


Det är ingen av er som förstår vad det betyder för mig att folk fortfarande kollar in här varje dag. ♥

Jag älskar er alla, och kommer alltid göra det. ♥♥♥ 

 

Eftersom jag vart borta ett tag fick det bli lite sex. (A) haha  .. Dock vet jag inte när nästa kommer. Det kändes inte helt okej att skriva idag, men jag gjorde det för er skull, så hoppas det iallafall var värt att läsa. 


Kommentarer
Emelie säger:

Äntligen, har längtat as mycket efter ett kapitel! :)
Skit bra:))

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback