Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Meddelande.

Först och främst vill jag tacka alla som har varit med på min resa genom denna blogg. Utan er hade detta aldrig fungerat, och det är absolut ingenting som jag ångrar. Jag har snarare lärt känna mig själv bättre och många av er genom denna blogg. ♥♥♥ 
 
Jag har med blod, svett och tårar skrivit klart fem noveller, och alla på väldigt många kapitel. Hela HITRISA serien blev över 200 kapitel, och jag har aldrig varit någon som skrivit, men ah, tack vare er gick det. =) Dock så vet jag att jag håller på med en novell nu, men helt ärligt vet jag inte om jag kommer avsluta den. Jag kommer hålla allt uppe, en vacker dag kanske jag skriver klart den, men just nu har jag ingen lust. =/ 
 
Men som sagt, jag älskar er alla som har varit med mig..... ♥♥♥ 

Kommentarer
Oline Florén säger:

Fattar. Man tappar skriv lusten och har inte lika mycket tid som man kanske hade innan. Skulle dock vara jättekul om du kommer tillbaka senare och skriver klart. Den här novellen har hittills varit sjukligt bra. :D

Skrivet: |

Anonym säger:

Ahh, världens konstigaste kommentar som du antagligen aldrig kommer se. Men jag rensade bland mina bokmärken i datorn och hamnade här, och blev lite sentimental. Och jag är glad att du har lämnat bloggen kvar uppe. Kommer ihåg alla gånger jag såg att ett nytt kapitel kom ut och satt och smygläste på lektionerna, hur jag tjatade på mina kompisar om att dom behövde komma i kapp när du publicerade flera kapitel om dan osv. Vet inte vad jag ville säga egentligen men jag hoppas verkligen att du inte stänger ner bloggen, kul att gå tillbaka och läsa och tänka på tiden som crazy belieber haha :D

Svar: Jag är faktiskt in här flera gånger om dagen och precis som du trodde att jag inte kommer se denna kommentar så tror inte jag att du kommer se mitt svar. Ser att du är anonym och att du inte lämnat en email adress... Tråkigt, för jag hoppas att du ser detta. =) Jag saknar faktiskt också denna blogg ibland, men nu jobbar jag heltid och har inte ens tid för mina vänner. Men ja, jag var nog den som visste hur man uppdaterade dagligen, om inte flera gånger om dagen till och med. ^^

Det kanske kommer en dag då jag skriver klart denna novell som faktiskt är pågående. Jag har inte bestämt mig än, men ah. Kommer aldrig att stänga ner bloggen. ALDRIG. Finns för många minnen här inne. Och dom vill jag inte bli av med. ^

Tack för att du kommenterade, det gjorde faktiskt min dag. ♥♥♥
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback