Skrivet:
Kategori: The Night ✎

38; A Woman?

 
 

På morgonen när jag vaknade lev jag först förvirrad då jag inte hade en aning om vart jag var förrän jag slog upp mina ögon och såg mitt sovrum. Jag hade saknat min säng så fruktansvärt mycket, men allt blev så mycket bättre bara genom att Justin låg bakom mig med sin arm kring min midja. Hans andning var jämn och djup så jag visste att han fortfarande sov. Ett litet leende spred sig på mina läppar när jag tänkte tillbaka på kvällen innan. Hade verkligen Justin gjort en apadravya piercing? Vad tänkte han med där liksom? Dock så ska jag absolut inte sticka under stolen med att det var skönt, för tro mig. Det var det. Så fruktansvärt skönt var det. Han kan skratta sig lycklig med att han är den enda som fått mig att komma i en fontänorgasm genom samlag, och för hoppningsvis kommer han att vara den enda i framtiden också. Justin flyttade sig en aning närmare mig vilket gjorde att jag kunde känna hans morgonståld mot mitt ena lår. Något jag faktiskt hade saknat i Paris. Dock har jag ingen aning om vad han har gjort med det när jag inte vart hemma. Kanske ska fråga honom det?

 

”Baby?” Hans raspiga morgon röst kunde få mina knän att vika sig, så jag var glad att jag fortfarande låg ner. ”Mmh.” Viskade jag tillbaka. Justin hand rörde sig över min mage och upp till mitt ena bröst där han stannade. Jag vet inte om det stämmer på alla det där med stora händer, stor kuk, men på Justin var fallet så. Min bröstvårta fick massage och det var inte heller något jag gnällde över. Tror dock den andra kände sig en aning utanför. Åter igen fnissade jag till vilket fick Justin att sluta med det han höll på med och luta sig halvt över mig. ”Vad är kul?” Kunde jag verkligen fråga honom? Äh, jag var ju tvungen för att få veta. ”Har jag drömt att du har piercat kuken, eller har du det?” Han började också skratta, vilket gjorde att jag faktiskt blev mer osäker. ”Varför känner du inte efter?” Ännu en sak jag saknat, hans självsäkerhet. Han la sig ner på rygg vilket fick täcket att ställa sig upp en bit av hans stånd. Själv la jag mig på hans sida och smekte med min hand ner för hans mage och fann hans stånd ganska omgående. Och där satt det två kulor, en på ovansidan av ollonet och en under. Han måste ha varit så full när det där hände.

 

Det kanske inte riktigt var min mening att hjälpa honom få bort ståndet, men det var avklarat ganska på en gång. Varsågod liksom. ”Kan du förklara för mig hur det kommer sig att den sitter där?” Jag hade varit ner och hämtat min väska så jag satt på golvet framför den och kollade mot Justin som fortfarande låg i sängen med täcket på höften och händerna bakom huvudet. ”Vi var så sjukt fulla och utmanade varandra. Lång historia kort. Ryan ville ha en, men vågade inte så utmanade mig för att jag skulle tala om hur ont det gjorde. Helt klart värt det när jag såg hur du och din kropp reagerade till den.” Jag skakade bara på huvudet. Han hade verkligen lagt fram den för någon han inte kände, och gjort det där. ”Var det en man eller kvinna som gjorde den?” Jag kunde se på honom och han ljög för mig, vilket jag hoppades att han inte skulle göra. ”En kvinna.” Svarade han som att det inte vore hela världen. Jag stannade upp i min sortering av rena och lortiga kläder, vände mig om och stirrade på honom. ”Det är inte en så stor grej baby…” Han var på väg att resa sig upp men det enda han fick som svar var en hand i hans ansikte innan jag gick in i badrummet och stängde dörren. ”Baby. Kom igen.”

 

När jag kom ut efter en underbar dusch med alla mina duschartiklar och krämer efteråt kände jag mig som en ny människa även om jag haft samma saker med mig. Dock var det en annan känsla, det var min handduk min dusch. Och framför allt så var det mitt rum jag kom ut i. ”Innan du ens säger något vill jag ställa dig en fråga.” Jag hade haft tid att tänka i duschen och den tog jag tillvara på kan jag säga. Han nickade bara. Duktig pojke. ”Om jag hade talat om för dig att en man piercat mig mellan bena, hur hade du reagerat?” Jag såg på honom att hans öron blev röda och det är det första som ändrar färg när han blir irriterad eller arg. Bara genom det fick jag mitt svar. ”Tack. Du behöver inte svara. Dina öron gör det åt dig.” Han kollade på mig som att jag var dum i huvudet, när jag gick förbi och in i min garderob. ”Stop och belägg!” Han studsade upp naken ur min säng, struntade helt i att dra på sig ett par kalsonger eller byxor. Där stod han naken framför mig och trodde att han skulle kunna föra ett normalt samtal.

 

”Vad är det du försöker säga?” Jag kunde inte titta på honom utan börja skratta så jag drog på mig underkläder och kastade handduken på honom, och lyckligtvis fattade han vinken och snurrade den kring höften. ”Att jag kanske ska låta någon pierca min muff. Vad trodde du?” Han tog ett djupt andetag. Redan där kände jag att jag inte orkade bråka eller något sådant med honom. Jag hade vart hemma i ett fåtal timmar och vi var redan i full gång. ”Skulle du inte bli glad då? Jag gör det ju för din skull.” Ändå fortsatte jag. Jag vet, det är acceptabelt att slå mig i huvudet med något hårt. ”Snälla. Sluta. Jag vill inte bråka med dig. Jag har för fan inte ens tittat på en annan tjej i tre veckor. Har nästan blundat när jag skulle betala i affärer om det stått någon av det motsatta könet där. Det är dig jag vill vara med, snälla Roxie.” Han kom närmare mig hela tiden och tillslut stod jag i hans famn, med hans armar om mig. Han kysste mig på huvudet och höll om mig hårdare. ”Förlåt. Jag vill bara inte att någon annan ska se dig. Du är min. Och jag vill inte ha det på något annat sätt.” Han placerade två fingrar under min haka och vek upp mitt ansikte mot hans för att kunna kyssa mina läppar.

 

 

”Hey, vad kul att du äntligen är tillbaka. Orkar faktiskt inte höra hur Justin räknar ner dagar, timmar, minuter och sekunder.” Scooter kramade om mig när vi kom in på hans kontor. Jag ville veta allt som hade hänt under tiden som jag hade varit borta. Hela världen har ju liksom sett Justin knulla Selena. Uäk. Jag och Justin hade för det första inte pratat om det alls när vi pratat över skype eller mobilen, sen läser jag inte skvaller i tidningarna för jag vet vad dom kan göra. I min hand hade jag Justins, säkert placerad i mitt knä. Scooter satt framför oss med en bunt papper och massa annat skräp. Tror inte han städar sitt skrivbord, någonsin. ”Såhär ligger det till.” Han tog ett djupt andetag, knöt händerna och placerade dom över alla papper. ”Justin har själv inte gjort något uttalande om videon. Däremot har Selena ställt upp på alla sätt hon kunnat. Tror nog att hon tjänat några hundra tusen vid det här laget.” Både jag och Justin spände oss när vi hörde hennes namn. ”Dock börjar det faktiskt ge sig lite nu. Kim Kardashian´s mobil var en av flera kändisar som fick sina mobiler hackade och nakenbilder läckta. Så Justin är inte längre den folk pratar mest om, även om det cirkulerar.”

 

Pattie kom och gjorde oss sällskap hos Scooter efter att vi hade pratat klart om allt det där. Vi tre hade bestämt att vi skulle äta lunch ute. Vilket faktiskt var längesedan som vi gjorde, och det skulle bli mysigt. Utanför byggnaden hade det samlats flera paparazzi, men även fans till både mig och Justin, så det tog ett tag innan vi tog oss igenom. Vi tog oss i alla fall igenom helskinnade, och vi kramade och tog kort med så många vi hann innan Pattie började stampa fötterna åt oss. Hon hade nämligen andra planer också under dagen och hade inte all tid i världen, vilket jag kan förstå. När vi kom in på Panino i Beverly Hills blev vi genast välkomna av en trevlig ung tjej. Hon gav en känsla om att hon inte ens visste vilka vi var, vilket var skönt. Hon betedde sig som mot vilken annan människa som helst. Plus poäng från min sida då jag ville äta i lugn och ro tillsammans med Justin och Pattie. ”Vill ni beställa något att dricka medan ni kollar menyn?” Vi alla nickade och Pattie började med ett glas vitt vin, Justin tog en öl och jag mineralvatten. Hon kilade iväg och vi öppnade menyerna.

 

När maten hade kommit in och vi hade börjat äta i lugn och ro bröt Pattie tystnaden. ”Hur var det i Paris?” Jag svalde min tugga och började berätta för henne att vi hade spelat in årets reklamfilm för VS, nattetid med Eiffeltornet i bakgrunden som VS hade betalat en miljon för att det skulle vara upplyst. Då vet man vilken makt ett märke har. Samtalsämnen flöt på, och det var som att vi hade känt varandra hela livet, inget var pinsamt, även om hon visste att jag låg med hennes son. När Justin hade ätit klart placerade han sina bestick uppåt och mot höger för att visa att han var klar. Sedan hamnade hans ena hans på mitt jeansbeklädda lår, men han höll det still, så den fick vara kvar. Han betedde sig som en riktig gentleman, då han varje gång mitt glas var halvfullt fyllde på det. Sötnosen. Min mobil pep till då jag helt glömt bort att sätta den på ljudlöst, så oförskämt av mig. Dock såg jag att det var från min mamma, så jag läste det snabbt efter att jag ursäktat mig. ”Vill du och Justin komma på middag kl. 18 ikväll?” Jag vände mig mot Justin och visade honom meddelandet. ”Ja, det vore trevligt. Äntligen får jag träffa dina föräldrar.” Hans mamma tittade på honom. ”Då uppför du dig.” Sa hon och nöp han löst i kinden.

 

 

Utanför mitt barndomshem märkte jag hur Justin blev nervös. Mina föräldrar hade haft sina tankar om Justin, men aldrig träffat honom, så jag hoppades verkligen att dom skulle förändras. För han var allt annat än det alla hade skrivit om honom i tidningen. Hoppades verkligen att dom kunde lägga lite energi på att faktiskt lära känna deras enda dotters pojkvän. När jag öppnade dörren slog en ljuv doft mot oss av hemlagad mat, vilket var hur länge sen som helst som jag fick. ”Mamma, pappa. Vi är här.” Jag höll Justin i handen samtidigt som vi gick mot köket där jag hörde att Anastasia stod och lagade mat. Hon var den första som kom och gav mig en kram. ”Gumman. Vad roligt att se dig.” Hon blev nästan lite tårögd, men blinkade snabbt bort det. ”Åh, du måste vara Justin.” Hon vände sig mot honom och sträckte fram sin hand. Dom hälsade och han slappnade genast av en aning. ”Älskling.” Det var mamma som gjorde entré i en vacker sommarklänning, och pappa kom inte långt bakom henne. Jag hade verkligen saknat mina föräldrar, och det är inget barn säger högt. Vi kramades innan jag även presenterade Justin för dom. Och tro det eller ej, men dom betedde sig normalt. Det var som att dom aldrig hade läst om honom i tidningen, vilket var väldigt skönt.

 

”Jag vill be om ursäkt till dig Roxanna. För hur jag har betett mig mot dig när det kommer till Justin.” Det var faktiskt min mamma som tog till orden och bad om förlåtelse, och det respekterar jag högt. På mitt lår låg Justins hand och han klämde till löst för att visa att jag skulle säga något. ”Tack mamma. Jag tycker verkligen om honom. Och hoppades verkligen att båda mina föräldrar skulle förstå det.” Jag visste hur det var att läsa om sig själv i tidningen var och varannan dag, om saker som inte ens stämde till en procent. Så min mamma borde förstå att allt som står om Justin inte heller är sant. ”Jag hoppas verkligen att du tar hand om min dotter.” Då var det pappa som tittade mot Justin som blev en aning rosig om kinderna. Han hade säkert ställt in sig på att bli grillad av mina föräldrar, men det hade han inte blivit, i alla fall inte fram till just då. ”Det gör jag. Jag behandlar henne som en prinsessa.” Och det gjorde han. Kanske lite för mycket. Orkade inte jag hämta vatten gjorde han det utan att ens gnälla. ”Det är så man tar hand om sina kvinnor.” Fick han tillbaka som svar av min far, vilket fick min mamma att brista ut i skratt. Åh vad jag älskade att sitta där och se hur dom avgudade min pojkvän. Det var någonting som jag hade drömt om som liten. 


 

Två kapitel på tre dagar. Dock vågar jag inte säga att jag är tillbaka än, men jag jobbar på det. Och jag hoppas att ni nöjer er med det lilla jag kan ge er. ♥ I LOVE YOU !!!! 

 

Fråga; Hur gamla är ni? =) 


Kommentarer
Anonym säger:

Ahh grymt bra! Har saknat Roxanna och Justin! :) Jag är 17 år! :)

Skrivet: |

Jessica säger:

Åh, Gud! Kapitlet var as bra, som vanligt det är inget nytt. Längtar redan till nästa kapitel! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsfavoritegirl.blogg.se

Emelie säger:

så jävla bra ! :)

Skrivet: |

Moa säger:

Jätte bra💟
15

Skrivet: |

Sara Mähler säger:

Helt underbart! Är så glad att du fortsätter skriva, du är helt makalös på det :D Jag är 19 år, som svar på din fråga :)

Skrivet: | Bloggadress: http://saramahler.blogg.se

Josefine säger:

Mysigt och bra kapitel! :D kanon!

Jag är 18 :)

Skrivet: |

caroline säger:

jag är 19 :) ÄLSKAR DINA NOVELLER!!

Skrivet: |

Oline Florén säger:

Så bra och så gulligt att de har träffats :o
Svar: Jag är 16

Skrivet: |

Vendela e säger:

Bra kapitel! 15 :)

Skrivet: |

Bella säger:

Super bra kapitel!! Är 15 :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Hej
Vet du hur man gör trailer videos på youtube?

Skrivet: |

Anonym säger:

Läser du några noveller/fanfictions om Justin nu, om du gör kan du tipsa några?

Skrivet: |

R säger:

Alltså förlåt men de har väl gått ungefär typ 2 månader sist du la upp ett kapitel.. jag vet att du har mkt jobb på gång och jag förstår fullt ut att ibland så har man ej tid med grejer och att noveller är inte direkt första handsval liksom. Men 2 månader? Det är ganska mycket.. Om du upptaderade 1 gång i veckan, fine. 1 gång på 2 veckor, fine det med. Men 2 månader är för mycket :/

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback