Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 134.

 

 

 

”Jag ska snart upp på scen, vill du följa med bakom, eller vill du sitta kvar här?” Jag sträckte mig över mot Pearl och tog hennes hand så hon skulle titta på mig, vilket hon gjorde, med glittrande ögon. ”Åh lord, trodde aldrig du skulle fråga, måste verkligen gå på toa.” Jag såg nästan paniken i hennes ögon, och när hon väl är kissnödig då är det illa. Precis i samma stund kom en man gåendes mot oss, som tog med oss in bakom scenen. Vi blev insläppta i ett rum där mina scenkläder fanns och Pearl sprang raka vägen in på toaletten, och jag kunde höra hur hon började andas, vilket fick mig att börja skratta. Jag började genast byta om, men istället för att sätta på mig mitt linne ställde jag mig framför spegeln och tog fram mobilen, för att ta ett kort. ”Baby, nu gör du sådär igen.” Jag vände mig om och fick se en brett leende Pearl. ”Vad gör jag?” Hon kom emot mig och drog sitt ena pekfinger längs min bröstkorg. ”Antar du tog bilden för Instagram, och du kommer återigen se till så dina fans förlorar sina äggstockar.”

 

Jag hann inte mer än reagera på det hon sagt innan hon pressade sina läppar mot mina och hela min kropp mot spegeln. I sådana situationer kunde jag inget annat än tycka att hennes underbart runda mage var i vägen. Det störde mig verkligen att jag inte kunde ha hela henne mot mig. Jag strök mina händer efter hennes nakna rygg då hennes klänning var öppen bak, dock hann jag inte komma speciellt långt innan hon tog bort dem. ”Du ska snart ut på scen, och oavsett hur mycket dina fans vill se din vän i fullt stånd är han bara min, så nu lägger vi ner.” Hon satte sig ned i soffan och lät mig byta om utan att hon sa eller gjorde något. Den senaste månaden har hon blivit mer grov i munnen och jag vet inte vad det kommer ifrån, då hon senast på nyårsafton hotade med att kasta en vas i ansiktet på mig för att jag pratade lite.

 

 

”Nu kommer du missa en del av galan när du är här inne.” Pearl reste på sig och kom fram till mig, då jag stod framför spegeln och rättade till mitt headsett. ”Jag är hellre här inne tillsammans med min sexiga fästman, än där ute och ser när tråkiga människor tar emot sitt pris.” Hon bet sig sådär sexigt i läppen som bara hon kan, och jag kunde inte undgå känslan som spred sig i min kropp, det liksom pirrade överallt. Jag ville ha henne, på ett sätt som bara jag fick henne. Men hon hade rätt, jag var tvungen att kyla ned mig, annars skulle mina fans få något att twittra om i flera år. Det knackade på dörren så Pearl slutade dra sina fingrar längs min mage och jag kunde andas normalt. Det var en man med ett stort headsett och massa papper i handen som sa åt mig att röra mig mot scenen.  

 

Carly Rae Jepsen var min vän, och det var även hon som skulle presentera mig. ”Lycka till älskling.” Pearl kysste mina läppar innan jag var tvungen att gå ut på den kolsvarta scenen. Jag och Dan satte oss på varsin pall och inväntade en strålkastare. ”Jag är så glad att jag får presentera honom, min vän. Justin Bieber.” Vad jag har förstått och läst på twitter så gillar mina fans As Long As You Love Me, när jag sjunger den accustic. Så det var så vi började det framträdandet. Jag såg att Pearl hade gått ut och satt sig ned vid mamma, det var faktiskt där jag ville ha henne, då visste jag att hon var i säkra händer, även om det fanns fler livvakter än kändisar under taket. När jag tog den sista tonen på den låten reste jag mig upp. ”Kom igen nu, res er upp och dansa med.” Musiken till Beauty And A Beat började och alla mina kvinnliga dansare gjorde mig sällskap på scen.

 

 

 

”Gratulerar baby. Men du har fortfarande ett pris att hämta när vi kommer hem.” Åter igen bet hon sig i läppen sådär som gör mig bokstavligen galen. Hon förstår inte vad hon gör med mig. Hela galan var avslutad och jag hade tagit hem alla tre priserna och det kändes underbart. Speciellt att få visa alla heaters att jag faktiskt kan, och att jag är här för att stanna. ”Så vad kan det vara då?” Jag tror mamma kände sig en aning i vägen där vi satt i bilen på väg hem, men det var något som inte skulle vara allt för länge. ”Det får du se.” Hon lät sådär mystisk och extremt sexig. Hon hade hela kvällen retat gallfeber på mig, så skulle hon fortsätta med det då vi kom hem hade jag blivit galen. Jag hade nog slitit av henne hennes klänning och knullat henne på plats, precis innanför dörren. Jag kysste henne på halsen och placerade min hand på hennes bara lår, så långt upp jag vågade då min mamma faktiskt satt typ en meter från oss.

 

Vi släppte av mamma först och tackade henne för kvällen för att sedan fortsätta i bilen en halvtimme, och vi hann med en hel del där kan jag lova, och skönt att vi var ensamma då vi gled omkring i min limousine. Direkt mamma hade stängt dörren satte sig Pearl gränsle över mina ben och kysste mina läppar. Jag blev så chockad att det tog ett ta för mig att besvara den, men sedan sjönk vi in, och våra läppar rörde sig synkroniserat tillsammans med varandra. Hon smekte mig på magen och ned mot mina byxor för att sedan knäppa upp dem utan att våra läppar släppte varandra. Jag glömde helt bort att andas då hon greppade tag kring min vän och började runka mig sakta. Jag visste inte riktigt vart jag skulle göra av mina händer, men dem fann ganska snabbt hennes rumpa, under klänningen. Jag klämde åt några gånger och kände hur hon började röra sina höfter i en cirkel.

 

Det var inte bara jag som var rikligt upphetsad. Hon slutade runka mig, men fortsatte kyssa mina läppar och vidare ned över halsen. Jag hann precis stoppa henne då hon var på väg att lämna mitt knä, men jag höll fast henne och kysste henne igen så att hon skulle tappa koncentrationen på det hon var på väg att göra. Jag smekte hennes lår på insidan tills jag nådde kanten på hennes trosor. Jag både kände och hörde hur hon andades in häftigt men gjorde inget för att hindra mig, så jag fortsatte. Jag smekte hennes blöta fitta, och insåg ganska på en gång att hon inte bara hade kåtat upp mig, utan även sig själv. ”Baby, är du lite sugen?” Jag trodde vi hade kommit förbi den delen då man rodnar när man pratar sex, men tydligen inte. Hon nickade lite smått. ”Ta mig.” Jag hann inte ens reagera innan hon hade rest sig upp lite och sedan låtit mig glida in i botten på henne. Jag var där jag trivdes bäst, i henne. Tillsammans var vi ett.


 

 

 

Vad tycker ni? =) 


Kommentarer
Becka säger:

Sjukt bra!

Skrivet: |

Emelie säger:

jätte bra! <33

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

Anonym säger:

Det enda som stör mig är att pearl är så grov i språket. Det blir liksom inte samma fina känsla som man fick när man läste dem andra novellerna. Annars så skriver du alltid lika bra :)

Skrivet: |

Ewweh säger:

Så sjukt bra ... KakdkdoskLfpslkfkwnZkg <3333333

Skrivet: | Bloggadress: http://justbiebzz.blogg.se/

Sara Mähler säger:

SHIT så galet bra!!!!!!! DU är underbar :D

Skrivet: |

Anna säger:

Super bra. :)

Skrivet: |

Alice säger:

I'm loving it!!;)

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se

Romina säger:

Jag har minnesförlust nu känns det som =P
Men var det en tjej eller kille de skulle få? Du kanske inte har skrivit om det..hm

Skrivet: |

Anonym säger:

älskar.

Skrivet: |

Tova Bieber säger:

bara jag som är lite trött på att dom har sex over and over and over again hela tiden? annars är den sjuuukkkttt bra!!

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Haha aw, förstår henne, man kissar ju jämt när man är gravid, det har jag märkt på min lillasyster nu, speciellt när man är höggravid :P Haha, han är ju så jävla ah, men det stämmer ju man dör ju en skvätt, men det är kul att hon förstår och inte blir arg på honom :) Han är som han är, och han är ju hennes trots allt.
Den där var bra, skrattade lite åt hennes ordval där men det stämmer ju, och att du fick med att hon vart arg när han pratade så, haha!
Sant, det skulle aldrig ta slut på twitter, det skulle bara gå runt runt runt, det kan inte vara lätt, han är ju mänsklig han med, haha! :) Men ah cool down boy! :) Du lyckas alltid, så är det! Spelar ingen roll! Underbart framträdande och sen ba 'upp och dansa' haha!
Jag älskar när hon är lite fiesty, haha, och hur han reagerar på det varje gång. Stackars Pattie dock som får stå ut med dem, haha!
Oh lordy, 'Baby, är du lite sugen?' :O :P Bästa! Man kan inget annat än att älska det! Och det är ren sanning! ♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback