Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Shortcut Novels.

Jag har suttit hemma idag och funderat på hur jag ska göra med denna novell. Jag vill inte lägga ned den, och göra alla mina underbara änglar besvikna, men samtidigt har jag ingen inspiration för att påbörja en ny novell. Så jag kom fram till en utmärkt plan.

 

Varför inte ge er chansen att synas lite i rampljuset, även om jag inte har så många besökare kvar, men dem som finns lämnar inte min sida märker jag.

 

Jag ger er alla där ute en möjlighet att skicka in era shortcut novels till mig, och jag kommer publicera alla, kanske inte samma dag, men dem kommer absolut få ligga på min blogg. Vad säger ni, låter det som en bra idé? Och bara så ni vet, det behöver absolut inte vara noveller om Justin, dem får handla om vad som helst, och självklart kommer jag att ge er cred för det, och länka er sida.

 

Det ni behöver göra är att: Mejla mig på, [email protected]

 

Skicka då in novellen, och bilder om ni vill ha med sådana. Skriv samma nummer i novellen som du har döpt bilderna till, på så sätt vet jag vart bilderna ska ligga.

 

Och självklart, skicka med er blogg adress, eller något annat ni vill ska få en länk.

 

Hoppas verkligen att många av er är med på detta. För samtidigt som ni får synas lite, har min blogg lite ljus i sig. ^


Kommentarer
Anonym säger:

Låter som en jätte bra ide! Du kanske får lite inspieration då också! :) Jätte bra ide..... <3

Skrivet: |

josefine säger:

Jag har ingen novell och har noll fantasi till ätt skriva en :( snyft.. lol.

Skrivet: | Bloggadress: http://thetoaster.devote.se/

Matilda säger:

Hur lång tid har man på sig innan du kommer publicera dom? :)

Skrivet: |

Emilija med J. säger:

hehe, har skickat till dig, me har ingen aning om det är så du menar :)

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

Emelie säger:

Asså vad menar du med nummer och det :P

fattar inte riktigt -.- <3

Skrivet: | Bloggadress: http://3meliii3.devote.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback