Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på kommentar.

Kajsa om Marielle här!:

 

Jag har läst din blogg väldigt länge nu, och tycker absolut inte det som hänt dig är okej. 
Men det känns ändå lite ja oseriöst eller nått sånt. För du har fått utbrott på din blogg ett ex antal gånger nu, vi kommenterar för lite och ja Gud vete allt. Du säger att du aldrig mer ska skriva eller att du inte vet när du kommer tillbaka, det börjar liksom på nått sätt nu urarta och bli, ja långtråkigt. Visst du är människa du med och du kan bli arg, men det blir bara jobbigt om det bara går om och om igen. 
Ta nu inte detta som värsta kritik kommentaren, ville bara få fram min åsikt och du skriver faktiskt jäkligt bra så jag hoppas allt löser sig för dig. Men snälla tänk till lite ibland innan du säger att du aldrig mer ska skriva nästa gång tillslut ledsnar man.


Svar; Jag lider av kronisk huvud- och ryggvärk, har gjort det nu i snart 6 år. Det är anledningen till att jag ibland då och då känner att jag behöver en paus, och vet då inte när nästa kapitel kommer, och så vitt jag vet är detta min blogg, vilket ger mig makten över att lägga in kapitel. Självklart får man säga sin mening, jag tar inte illa upp över det. Det känns mer som att det inte är någon som tror mig när jag säger att jag lider av dessa två saker, det är ett rent helvete. Tro mig, jag önskar inte ens min värsta fiende detta.


 

Jag vet inte när dem nya kapitlerna kommer. Har lite att ta igen i skrivandet, men ah. Bloggen är öppen.


Kommentarer
caroline svensson säger:

TACK FÖR ATT DU HAR ÖPPNAT DEN IGEN!

och krya på dig, verkligen!!

LOOOOOOOVE <3

Skrivet: |

Anonym säger:

Krya på dig Marielle.Du borde du kanske- om du nu inte har- gå till en läkare angående ryggen och för huvudet borde du kanske börja ta järntabletter. Det hjälpte en hel del för min del :)

Skrivet: |

Linda säger:

Jag måste bara säga ett svar till dig marielle, jag tror dig med ditt huvudvärksproblem. Jag har exakt samma. (eller jao inte exakt lika för jag har en hjärntumör som har en liten del i det hela.) men det är inte poängen, jag har lidit av redig migrän varenda dag i över 5år.. Så jag förstår dig när du säger att det är ett helvete!

Skrivet: |

Becka säger:

Så kul att man kan komma in på bloggen igen! :)



Det spelar ingen roll när det kommer ett nytt kapitel, huvudsaken är att det kommer något!



Hoppas du blir bättre! Kram!

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Sara Mähler säger:

ÅH BRA ATT DEN ÄR ÖPPEN IGEN! Du är sån jävla stark människa som går igen detta helvete och samtidigt försöker göra dina läsare glada, du är underbar! Och ta fan ingen skit, du förtjänar bättre! ta istället åt dig vad dina läsare skriver för snälla saker! vi älskar dig!

Skrivet: |

Haley säger:

vet du hur glad jag blev när jag såg att bloggen var öppnad igen?? Krya på dig, ta den tid du behöver, vi väntar =))

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Emma säger:

börja skriva igen när du känner att du vilat ut dig! Jag vill inte att du ska förstöra din rygg för vissa tjatar och tjatar på att du ska lägga ut kapitel! din hälsa kommer först. krya på dig!

Skrivet: |

Felizia säger:

Vi tror dig, det är inte det! :)

TACK FÖR ATT DU HAR ÖPPNAT BLOGGEN!:D xx

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se/

Felicia säger:

Längtar tills nästa del iaf :D

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

Mickan - / My Life In My Words säger:

Detta har jag redan kommenterat, och sagt exakt vad jag tycker om det. Så säger pass nu :P

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Sandra säger:

Hoppas allt blir bättre med hela dig, alltså dina problem med ryggen och så :) Verkligen.

Jag älskar verkligen din blogg, och det är seriöst den bästa jag läst och tro mig, jag läser mer än vad du tror ;) Haha!



Hoppas nästa kapitel kommer inom snar tid, men lägg framförallt dig före alla kapitel!

Skrivet: | Bloggadress: http://justinsmexybieber.blogg.se/

Anonym säger:

jag var rädd att man inte kunde gå in mer! hoppas du snart blir bättre så att du slipper allt det där! krya på dig:)

Skrivet: |

Emilija med J. säger:

Så sjukt ledsen jag blev när jag skulle in på bloggen, för jag skulle in på skolans dator, då skrev jag in det, vad kommer det fram då? jo "Bloggen har tagits bort" jag bah ; what :o Men då sa min kompis men u har ju skrivit med två i, så stavade jag rätt, då är bloggen öppen igen, så sjukt glad asså <3



krya på dig <3

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

Bieber Cash säger:

Sv; Tack Marielle för allt ditt stöd!

Jag vet inte vad mer jag ska säga, men jag uppskattar allting så enormt mycket! <3



Puss & Kram



Madz från Bieber Cash

Skrivet: | Bloggadress: http://biebercash.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback