Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle blir ledsen...

Detta är sista gången jag säger detta! Det kommer inte komma ett enda kapitel till förrän kommentarerna stiger. Jag lägger inte ned tid på saker som ingen uppskattar. För det är så det känns när över 230 st läser, och man får typ 11 kommentarer. Jag menar, vem tror inte då att den resterande 219 inte gillar det man skriver.

Det är helt upp till er nu om ni vill ha fler kapitel, det märks en dag om jag inte är nöjd, då kommer det inga fler!


Kommentarer
Hanna, Mariellas BIGGEST fan ! :* säger:

Synd, verkligen. Eftersom du lägger ner tid på att skriva. Men tänk positivt, om de skullee tycka att det var dåligt skulle de inte kolla. Du äger, remember that ! bless.

Skrivet: |

josefine säger:

Rätt synd faktiskt. Jag tycker att du skriver fantastiska noveller och dom uppskattas tro mig. Annars skulle du nog inte ha så många läsare som du nu har, right? Så det måste ju vara bra det du skriver annars skulle dom ju vara borta..? :)

Jag försöker kommentera så mycket jag kan. Verkligen. Och det har jag sätt att flera andra gör.. men borde vi få 'skit' över att inte resten av läsarna inte gör det? :(

En tanke man får sådär..

Hoppas iallafall inte att du slutar att skriva, jag tycker att du är alldeles för duktig för det.:)

Många kramar från en trogen läsare.

Skrivet: | Bloggadress: http://dealwithit.devote.se

Becka säger:

Du får absolut inte sluta, är helt beroende av din blogg och vet inte om jag klarar mig utan dina otroligt bra kapitel och noveller. Ska försöka kommentera så mycket jag kan, men jag har ingen dator för tillfället, men lovar att göra mitt bästa. Men som dom över sa, du hade inte haft så många läsare om du var dålig på att skriva, och det är du verkligen inte!



Jag hoppas verkligen inte att du slutar skriva!

Kram!

Skrivet: |

Anna säger:

Du får inte sluta skriva. Då dör jag! Jag överdriver men du fattar nog! Jag kan fatta att sublir arg att du inte får fler kommentar. Men vi älskar dig och ditt skrivande. Du får inte tro annat! :D

Skrivet: |

sofiastrand säger:

du är sjukt duktig, jag älskar din novell. Den är så sjukt bra och du skriver jätte bra :) hoppas verkligen att fler kommenterar :)

Skrivet: |

nour säger:

vill du se twilight breaking down gratis? GISSA VILKEN AWESOME NOVELLER BLOGGARE SOM LAKT UPP DEN JO JAG KOLLA!



http://thetruejustinbieber.blogg.se

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

nour säger:

vill du se twilight breaking down gratis? GISSA VILKEN AWESOME NOVELLER BLOGGARE SOM LAKT UPP DEN JO JAG KOLLA!



http://thetruejustinbieber.blogg.se

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

nour säger:

vill du se twilight breaking down gratis? GISSA VILKEN AWESOME NOVELLER BLOGGARE SOM LAKT UPP DEN JO JAG KOLLA!



http://thetruejustinbieber.blogg.se

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

Gabrielle Parker säger:

Nej du får absolut inte sluta skriva. De novellerna nu har skrivit och skriver är helt underbara, och även fast vi inte alltid visar det så uppskattar vi din novell otroligt mycket. Är nog inne på din blogg åtminstone 7 gånger per dag för att se om du har lagt upp ett nytt kapitel. Man lever sig in i dina berättelser så snälla sluta inte skriva!!

Kram <3

Skrivet: |

Anonym säger:

Nej snälla fu får inte sluta skriva! du är jättebra på det, alla noveller du har skrivit är awsome!

Hoppas du inte slutar.

Skrivet: |

N säger:

Jag kommenterar så ofta jag kan, nästan varenda kapitel. Och jag hoppas verkligen inte du slutar skriva, för då är det vi "underbara läsare" som får ta skiten... Du är hur som helst bäst på att skriva, fortsätt så.

Skrivet: |

Anonym säger:

din novell är grym, glöm inte det!

Skrivet: |

Emma säger:

Tycker inte du ska sluta bara pga kommentarerna.

t.ex. som jag, jag glömmer alltid bort att kommentera även fast kapitlet är hur bra som helst.

Fortsätt med det du gör, för det du gör .. är grymt! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Jo meeer, det är jättebra! :)

Skrivet: |

bella säger:

Vad synd att dom inte komenterar men du borde nog få mer komentarer än vad du får nu tycker jag. För du sitter ju i flera timmar och skriver kapitel tills oss och jag tror att det är när vi komennterar snälla komentarer som får dig att vilja skriva och göra oss glada och så gör vi dig glad tillbacka.



Så jag tycker att alla som läser men inte komenterar borde lära sig att ta sig respekt och börja komentera. Hon sitter flera timmar och skriver till oss men om vi inte komenterar vad vi tycker så tror ju hon att vi inte tycker om kapitelt eller novellen helt.



Jag vill att du ska skriva mer och jag komenterar så mycket som jag kan:D:D

Älskar bloggen, novellen och dig för att du gör mig glad<3<3<3<3

Skrivet: |

caroline säger:

alltså vad är det för fel på folk? hur kan man vara så respektlös och inte ens offra 2 minuter av sitt liv för att gå in och kommentera dina kapitel? liksom det är det minsta vi kan göra för att du skriver kapitel till oss och har så sjukt bra uppdatering.

jag älskar dig, sättet du skriver på, dina noveller och hur du beskriver sakerna i dina noveller. man känner sig verkligen som ett med novellen, har man en gång börjat läsa så måste man fortsätta läsa tills man har fått reda på hur det slutar. man kan inte bara sluta mitt i allt för då känner man inte sig hel. så jag ber dig med hela mitt hjärta att fortsätta skriva, gör det för de som alltid kommenterar och som alltid finns här för dig. vi älskar dig!

LOVE <3

Skrivet: | Bloggadress: http://www.nattstad.se/jbcarrobarro

Jenny säger:

Snälla sluta inte att skriva!

Du såg nog den kommentaren som jag skrev igår och det jag skrev stämmer till max!

Du är så jäkla grym på att skriva!

Jag älskar novellen så f*king grymt mycket och det vet jag att det är sjukt många fler som gör! <3

Skrivet: |

Jennifer säger:

Verkligen synd att du får så lite kommentrer, folk kommentra det tar 30 SEK!!!

Skrivet: |

Jessica säger:

du får verkligen inte sluta skriva!! bästa novellen jag någonsin läst! jag går in på den varje dag, flera gångens om dagen för att se om du har uppdaterat! och ja, jag bara älskar din novell, skit bra! fortsätt som du gör! :)

Skrivet: |

Jessica säger:

du får verkligen inte sluta skriva!! bästa novellen jag någonsin läst! jag går in på den varje dag, flera gångens om dagen för att se om du har uppdaterat! och ja, jag bara älskar din novell, skit bra! fortsätt som du gör! :)

Skrivet: |

Jessica säger:

du får verkligen inte sluta skriva!! bästa novellen jag någonsin läst! jag går in på den varje dag, flera gångens om dagen för att se om du har uppdaterat! och ja, jag bara älskar din novell, skit bra! fortsätt som du gör! :)

Skrivet: |

Nivine<3 säger:

Jag förstår dig.......men jag älskar din blogg<3

Skrivet: |

Nivine<3 säger:

Jag förstår dig.......men jag älskar din blogg<3

Skrivet: |

Alice biebah säger:

Jag är tyvärr bara en person så jag kan ju inte kommentera fler kommentarer på ett kapitel :/ men jag uppskattar verkligen allt du skriver ! Du är fortfarande bäst och bäst på att uppdatera så ibland kommer det så mycket kapitel så jag kan inte sluta läsa så jag vill inte avbryta men jag kan börja kommentera inlägg som är gamla oxå om du uppskattar det :) <3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinmallettenovell.blogg.se/

rt säger:

Jag håller med Caroline till 100%. Det tar inte lång tid att kommentera något fint så att du blir glad.

Om ingen kommenterar så är det ju så klart jobbigt att fortsätta skriva. Du vill ju veta vad vi tycker och om vi vill ha mer kapitlar så måste vi skärpa oss och kommentera mer, RIGHT??

Du har verkligen talangen för att skriva, och du borde ta chansen och typ bli författare eller något för du skriver jävligt grymt kan jag säga :)

Skrivet: |

sofia säger:

Jag tycker att det känns lite intetsägande att kommentera och säga ; "gu va bra!" varje gång du skrivit ett kapitel faktiskt. Jag tycker du skriver otroligt bra och vill verkligen inte att du ska sluta skriva! Det är det sista jag vill, men samtidigt tycker jag det är lite synd att du kräver så många kommentarer. Jag menar du ser ju på statistiken att folk läser din blogg och de har ingenting att kritisera uppenbarligen eftersom de inte kommenterar. Jag kommenterar bara då kg har någonting att kritisera för de känns så fånigt att säga varje kapitel "bra skrivet". sen finns de också dom de tar lite längre för att kommentera så man orkar helt enkelt inte. Jag läst jämt på min telefon, och där tar det typ hundra år att kommentera. inte så smidigt liksom.



Jag tycker att du ska skriva för att du tycker det är roligt att skriva. För det hoppas jag att du tycker, det verkar verkligen som så. För du skriver otroligt bra. Så jag tycke Tibet du ska haka upp dig på kommentarerna bara.



Men jag tycker verkligen du skriver fantastiskt bra och tycker absolut inte att du ska sluta, du är alldeles för duktigt för det.

Så jag hoppas verkligen du fortsätter. ! :)

(hoppas du inte tog illa upp med min kommentar, de var inte menat så)

Skrivet: |

sofia säger:

Jag tycker att det känns lite intetsägande att kommentera och säga ; "gu va bra!" varje gång du skrivit ett kapitel faktiskt. Jag tycker du skriver otroligt bra och vill verkligen inte att du ska sluta skriva! Det är det sista jag vill, men samtidigt tycker jag det är lite synd att du kräver så många kommentarer. Jag menar du ser ju på statistiken att folk läser din blogg och de har ingenting att kritisera uppenbarligen eftersom de inte kommenterar. Jag kommenterar bara då kg har någonting att kritisera för de känns så fånigt att säga varje kapitel "bra skrivet". sen finns de också dom de tar lite längre för att kommentera så man orkar helt enkelt inte. Jag läst jämt på min telefon, och där tar det typ hundra år att kommentera. inte så smidigt liksom.



Jag tycker att du ska skriva för att du tycker det är roligt att skriva. För det hoppas jag att du tycker, det verkar verkligen som så. För du skriver otroligt bra. Så jag tycke Tibet du ska haka upp dig på kommentarerna bara.



Men jag tycker verkligen du skriver fantastiskt bra och tycker absolut inte att du ska sluta, du är alldeles för duktigt för det.

Så jag hoppas verkligen du fortsätter. ! :)

(hoppas du inte tog illa upp med min kommentar, de var inte menat så)

Skrivet: |

Felizia säger:

Läser oftast från mobilen men ska bli bättre :D

Din novell är verkligen otroligt bra! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se/

Kajsa säger:

Det är synd att det är så få som kommenterar, förstår inte, det är ju inte direkt jobbigt.

Gillar den nya novellen förresten!.

Skrivet: |

Anonym säger:

Hoppas du inte slutar! du är grym på att skriva. Så kom igen KOMENTERA ALLA :)

Skrivet: |

Sara.M säger:

DU är grym och tänk på de som kommenterar? :) De bryr sig verkligen och vill verkligen att du ska lägga upp! :) för du är grym! :D

Skrivet: |

:) <3 säger:

Ta inte det här fel men ibland vet man inte vad man ska skriva . För du har sagt att du inte tycker att det är kul om man skriver bara ' skitbra ' eller ' mer' utan att du hellre vill ha kritik , och om man inte har nåt kritik att säga så struntar man typ i att kommentera . Din blogg är jättebra och dom resterande 219 personerna skulle inte fortsätta följa den om dom inte tyckte det :)

Menar inget illa men ville bara berätta :) , så jag hoppas att du inte tar det här fel eller tar illa upp :)



Skrivet: |

Johanna säger:

Jag tycker du är jätteduktig och vill verkligen inte att du ska sluta :) du förtjänar mer kommentarer.

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberword.blogg.se/

tiff säger:

Du får inte sluta skriva, du är som gjord för det, du är så sjukt duktig på att skriva!! jag brukar inte kommentera, men jag läser alltid ifrån mobilen och det blir så jobbigt att kommentera. men ja, hehe. sluta inte skriva!

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback