Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Ni får mig att skratta...

På kapitel 10 är det tre stycken som har fått mig att skratta idag. :) Jag bara älskar eran kommentarer. Den ena hon satt i klassrummet och läste min novell istället för att kolla på filmen, hon egentligen skulle se. Den andra satt i kyrkan och lyssnade på folk som sjöng, eller ja, hon skulle göra det, men valde att läsa min novell istället. Och den sista hon var på väg till bussen, krockade med två personer, och missade två bussar, men enligt henne, värt det. 

Jag älskar hur novellen påverkar er. Jag har så sjukt kul ibland när jag läser alla era underbara kommentarer. :) Så kommenterar ni mer, kommer ett till kapitel inom kort.

♥♥♥

Kommentarer
Alizzdream säger:

Vill bara säga att jag ska resa bort i 3 veckor, så jag får väl stå ut med att inte kunna läsa din novell på så länge :( jag kommer må dåligt av att inte kunna läsa den :( din novell är det bästa jag vet just nu :)!

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

saffi säger:

lägg in ett kapitel nu?:)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback