Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle svarar...

rt om Chapter one hundred-six.:

Vad tycker du om ryktet om att Justin är "pappa"? Alltså "pappa" till Mariah Yeaters barn? Själv tycker jag att hon skämmer ut sig och att hon bara vill ha uppmärksamhet. Vill bara smälla till henne -.-



Svar; Fick en intressant fråga av en stammis :) Jag vet inte vad jag ska tycka, det där gjorde min dag iaf. Jag skrattade så jag grät när jag läste det. Det finns ju egentligen ingen som vet om det är sant, hon kan mycket väl vara en psykiskt sjuk människa som vill ha, precis som du säger uppmärksamhet. Eller så har Bieber ett problem på halsen. ;P

Jag tror iaf inte att det är sant, så det är väl bara att se vad tiden har att visa. :P Ska bli intressant, för hon hävdar ju tydligen att ett faderskapstest kommer bevisa att han är pappa. Så antingen bevisar det att han är det, eller att hon är spritt språngande galen ^^


BTW.. Kapitel 106 under detta inlägg! :)





Kommentarer
Anonym säger:

tror inte precis på henne, och jag hoppas att det bara är ett falskt rykte!:) btw längtar tills nästa kapitel:D

Skrivet: |

rt säger:

Hahah japp, jag är verkligen en stammis ;)

Skrivet: |

Haley säger:

Seriöst, jag dog när jag läste det, jag tror till och med att jag fick abs :))



btw längtar till nästa :))

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Quinee säger:

Stackars tjejen, hennes kille har säkert dumpat henne och hon behöver pengar för att försörja hennes bebis och självklart ska hon ge sig på våran bieber -.-'



:P

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

Isabella säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VAFAN??? kändes som hela världen gck under lite när detta spred sig som en löpeld!

"Shit.. tar justin faderskapstest och det visar sig varasant, vafan händer då? hon får fett mycket cash och fett mycket uppmärksamhet... och selena? tja.. gör förmodligen allt för att bli gravid med biebs hon också .. "så sa min kompis när hon läste detta och jag satt stumt och såg på när hon flög upp ur stoeln och gick fram o tillbaka och veva med armarna luften .

herregud, HOPPAS DETTA ÄR ETT RYKTE!!!!!!!

btw, längtar tills nästa kapitel :)

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbnovels.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback