Skrivet:
Kategori: The Night ✎

30; This Will Show You How Much I Love You.

 

Det kändes som att vi hade kysst varandra en hel livstid innan vi sakta gled ifrån varandra. Justin låg fortfarande mellan mina ben och med sina armar på varsin sida om mitt huvud. Våra nästippar rörde varandra vilket för mig bara var frustrerande. Jag ville ha honom, hela honom, allt, resten av mitt liv. Det var fortfarande ljust ute även fast klockan var runt två på natten. Justin klev upp ur soffan och tog mina händer. ”Kom.” Han visste vad jag ville, och jag visste vad han var på väg att ge mig. Det var ingen av oss som skulle gå därifrån tomhänta. Han öppnade en dörr som låg i omslutning till vardagsrummet, och det visade sig vara sovrummet. Ett enda stort panoramafönster täckte ena väggen, och man kunde se horisonten längst bort. Det var så vackert att jag tappade andan en kort sekund. När jag hade kommit tillbaka ner på jorden vände jag mitt huvud mot sängen och fick se ett stort hjärta i rosenblad, och i det låg det en nyckel. Justin tittade hela tiden på mig och på hur jag reagerade. ”Vill du ha det här stället tillsammans med mig? Tills jag har löst allt annat, såklart.” Det var först nu jag insåg att han faktiskt var ärlig, att han skulle göra allt så att vi kunde vara tillsammans även utåt. ”Ja, det vill jag.” Var allt jag svarade innan jag la mina armar om honom och kysste hans läppar.

 

Båda två, lika nakna som den dagen vi föddes låg vi i sängen. Hans händer över hela min kropp, hela tiden. Det var som att han hade åtta händer, för jag kände dom överallt, samtidigt. Små stön lämnade mina läppar hela tiden då han kysste mig ner över halsen och vidare ner över nyckelbenet. Minnena från båtresan jag hade haft med honom kom krypandes tillbaka, den gången då han tog hand om mig i flera timmar. Jag tänkte ge tillbaka, jag ville att han skulle njuta lika mycket som jag fick göra den gången. ”Lägg dig ner, på mage.” Försiktigt puttade jag ner honom på rygg i sängen så han fick vända sig om. Med båda händerna under huvudet och ansiktet mot höger andades han ut tungt. Om jag kände Justin rätt hade han allt man behövde under ett samlag i sängbordet, kondomer, handklovar, leksaker och massageolja. Bingo. Oljan hade en mild doft av jordgubbe och jag hade ut lite över hans nakna rygg. Ett läte kom från Justin, men jag antog att det var för att oljan var lite kylig. Jag gränslade hans svank och började massera hans axlar. Även om mina händer eller min styrka inte var speciellt mycket att komma med så försökte jag i alla fall, och han verkade gilla det.

 

”Vänd dig.” Det var inte ånga ord som hade blivit sagda, och det var så jag gillade det. Vi kunde kommunicera med varandra genom kroppsspråket och ögonen. Det var det enda som behövdes. Han la sig ner på rygg med ett praktstånd, men det var inget jag tänkte göra något åt, inte då i alla fall. Det fick vänta på sin tur. Justin försökte ta tag i mina armar, men ag höll mig ifrån honom. ”Nej. Nu ska jag ta hand om dig.” Han log mot mig, ett av sina underbara leenden. Jag älskar dom. Med lite olja i min hand började jag massera hans bröstkorg och han slappnade av ännu mer än tidigare. Det doftade jordgubbe i hela sovrummet, men det var inget som gjorde varken mig eller Justin något. Hans bröstvårtor var styva, precis som mina. Det enda som fattades i sovrummet var att det skulle vara fuktigt, då hade det vart erotiskt. Riktigt porrigt. Han var porrig, som låg helt naken framför mig, för endast mina ögon att se. Ingen annan, inte ens Selena. Ju längre ner jag kom över magen på honom ju mer spände han sig, hans v linje blev starkare och hans magrutor framhävdes ännu mer. ”Mmh.” Justins stön är underbara, inte sådär grova som många andra män, utan mer sensuella.

 

När jag försiktigt drog mina naglar alldeles intill roten på honom svajade hans kön fram och tillbaka, så sexigt. Det var jag som gjorde det, helt utan att ens röra just den. ”Fuck baby.” Justin placerade sina händer över ansiktet och försökte andas normalt, även om jag gjorde det ganska svårt. Hans hjärta slog dubbla och ojämna slag. Jag visste att han inte skulle klara av att hålla sig så länge till, men han fick lära sig att kontrollera sin kropp, precis som jag fick när han gav mig njutning genom alla håll. Jag kysste honom precis i ljumsken och vidare upp över hans mage och stannade en vända vid hans ena bröstvårta. Det var något nytt, något jag aldrig hade gjort tidigare. Dock var jag inte rädd för att göra nya saker tillsammans med honom, jag var inte blyg. Efter en stund kysste jag honom vidare över halsen och nådde tillslut hans underbara läppar, jag kan inte få nog av dom. Det går inte, om det inte vore så att jag var tvungen att göra alla andra saker, så som äta och gå på toaletten, hade jag kysst honom 24 timmar om dygnet. Justin lydde inte längre min order om att ligga still och njuta, hans händer hittade min midja och lyfte mig över honom, så jag hamnade grensle över hans lår.

 

 

 

Jag vet inte hur länge vi låg där, jag uppe på honom, och kysste varandra. Vi stönade i munnen på varandra vilket var fruktansvärt upphetsande. Justin plockade fram en kondom från sängbordet och öppnade den med tänderna. Det var dags, jag skulle få känna honom, hela honom. Jag tog kondomen av honom, placerade den i min mun och rullade på den med hjälp av min tunga och läppar. Jag älskar att se honom i ögonen när jag gör det, han har alltid samma sexiga leende på läpparna samt att han drar en hand genom mitt hår. Försiktigt lyfte jag mina höfter så att jag skulle kunna sänka mig ner över honom. Båda två höll andan tills han var helt inne i mig, där släppte vi båda två ut ett lustfyllt stön. ”Det är här jag vill vara resten av mitt liv. Djupt begraven i dig.” Han kysste mina läppar innan han tog ett av mina bröst i handen och bet löst i bröstvårtan. Ilningarna gick genom hela mina kropp, min mage drog ihop sig i en pirrande känsla. Det blev inte bättre av att han smekte min klitoris med den andra handen. Det var inte bara Justin jag hade hetsat upp, även jag var drypande av vätska, så det var inte många minuter som han behövde smeka mig innan jag kom i en stark orgasm. Jag orkade inte ens hålla mig uppe, då mina ben inte bar mig när jag kom.

 

 

 

”And it don´t make no sense to be that bad. I´m a take it down on you, babe. Put you down. This will show you how much I love you.” Justin började sjunga samtidigt som han la ned mig på rygg i sängen och trängde in i mig. Hans röst var så fruktansvärt sexig, jag hade kunnat komma på en gång igen, så jag gjorde allt för att hålla emot det. Hans röst vibrerade i det annars tysta rummet. ”Mmmh.” Jag bet mig i läppen för att inte stöna, men det trängde sig ut i alla fall när han nådde botten på mig. ”On the roof, balcony, we don´t care who sees. Girl, I´mma put you down, down, down. After the club, in the parking lot. I don´t care anywhere, you could pick the spot, whatever.” Sensuella viskningar i mitt öra gjorde mig galen. “Fuck, Justin. Jag pallar inte mer. Knulla mig nu.” Han skrattade till och stötte både hårt och djupt i mig. Takten ökade han också. Under en ganska lång period har jag funderat på det förbjudna, det är lite tabu att ens prata om det, men jag ville så gärna prova, jag ville att Justin skulle vara den som gjorde det också. Dock visste jag inte om han ville vara med på det, om han skulle vända mig ryggen. Det var pinsamt, och jag vågade inte riktigt fråga.

 

 

Båda två hade kommit i en kraftig orgasm och låg nu tillsammans inlindade i täcket. Jag ville leva så resten av mitt liv, tillsammans med honom. Han strök mig över magen, vilket han brukar göra när vi ska sova, så jag somnar fortare, men jag var fortfarande inte mätt på honom. Jag ville ha en omgång till, jag ville ha honom på alla sätt. ”Har du någonsin tagit en tjej analt?” Han spände sig, jag kunde känna hur hela han blev som en pinne. Jag kanske var korkad som frågade honom, men jag ville prova. Jag ville veta hur det kändes, en gång skadar ju inte. ”Nej, har jag inte. Vadådå?” Hans rörelser över min mage tog fart igen, vilket lugnade mig en aning. ”Jag skulle vilja prova.” Viskade jag fram, förhoppningsvis så pass tyst att han inte skulle kunna höra. Dock var det bara önsketänkande, han hade hört mig. ”Säkert.” Han kysste mig på halsen och nafsade mig i öronsnibben. Gåshud spred sig över hela min kropp, och då snackar vi verkligen hela. ”Jag är säker.” Andades jag samtidigt som han fortsatte kyssa mig ner över nyckelbenet för att slutligen stanna vid mitt högra bröst. Han visste att jag var fast, att han skulle kunna göra vad som helst med mig, och jag visste att jag kunde lita på honom. Det är det viktigaste för mig.

 

Justin reste sig upp och gick in i badrummet, fortfarande naken, men det verkade inte vara något som störde honom. Solen var på väg upp utanför, i den verkliga världen. Han kom tillbaka med en tub glidmedel, helt oöppnad. ”Du får ändra dig.” Jag skakade på huvudet, satte mig upp och slog bort täcket från sängen. ”Nej, jag vill göra detta med dig.” Jag stod på knä så när han kom tillbaka till sängen kunde jag kyssa honom. Han knuffade ner mig på rygg och la sig mellan mina ben. Hans tunga spelade över min klitoris och min rygg kröktes, jag älskade när han gick ner på mig. Det gjorde allt så mycket bättre, han kunde allt. Jag vet inte om det var medvetet eller inte, men glidmedlet hade en smak av hallon, och Justin vet att jag älskar det. Glidmedel är inte bara till för att användas om en tjej är trång, man kan även leka lite med det på båda partner. Hela tiden låg jag och kollade på vad han gjorde, hur han betedde sig. Så jag fick se när han tog tuben och la en liten klick i handen. ”Jag tänker inte gå ut hårt, börjar med detta.” Sa han och visade sitt pekfinger. Shit, vad har jag ställt till med. Vi ska verkligen göra detta.

 

Känslan var både obehaglig och spännande när hans finger hade glidit in. Det var precis som att det inte skulle vara där, lite tabu över det hela. ”Går det bra?” Hela tiden frågade Justin om jag fortfarande ville, om det gick bra och om han skulle fortsätta. ”Ja. Fortsätt.” Viskade jag fram och han tog ett till finger. Vad jag inte visste då var att känslan av hans fingrar inte skulle komma att bli något speciellt, hans fingrar var små i jämförelse med hur stor han var. Hela tiden tog jag djupa andetag, men när jag tillslut hade vant mig vid hans två fingrar var det faktiskt skönt, fast jag vet inte om det var med hjälp av hans tunga över klitoris eller om det var hans fingrar. Eller båda två tillsammans, det var porrigt. Han drog ut sina fingrar och kröp upp över min kropp. ”Vänd dig om älskling.” Viskade han mot mina läppar och kysste mig sedan. Det skulle ske, han skulle göra det. Jag ville, han ville. Vi skulle göra något tillsammans för första gången. Jag ställde mig på knä, vänd mot honom och svankade. Håret kastade jag på ena sidan så jag kunde kolla på honom från andra hållet. Glidmedlet gled ner över hans stånd och droppade på lakanet. Slappna av, var allt jag tänkte på.  

 

Han sa inget, det enda jag kände var beröringen av hans ollon, hur han smekte min klitoris med ena handen och höll sitt stånd stadigt. ”Slappna av baby.” Han kysste mig på ryggen och jag gjorde som han sa. Det var inte bara jag som kände det, utan även han, för han började trycka. Det var obehagligt, det erkänner jag. Men jag ville, jag ville att han skulle ta min oskuld där. ”Går det bra?” Jag nickade bara med huvudet och släppte ut ett långt andetag. ”Shit.” Andades jag och han stannade upp. ”Nej, fortsätt. Det blir bättre.” Ljög jag, hade jag sagt som det var, att det smärtade som sjutton, hade han slutat, och det ville jag inte. Han fortsatte trycka, men sedan stannade han. ”Fortsätt.” Jag kollade bak på honom, och ett sexigt leende spred sig på hans läppar. ”Jag är inne helt.” Det hade jag absolut inte trott, då hade det gått bättre än jag trott. ”Tänkte låta dig vänja dig en stund.” efter några minuter kände jag hur han började röra sig, hur han smekte min klitoris i takt med hur han stötte in och ut ur mig. Jag ställde mig upp på knä och han la en arm kring mina bröst och höll mig uppe, hans stötar var så underbara att jag skrek ut min orgasm när den kom. ”Det bästa med detta är att oavsett vilken tid i månaden det är, så kan jag knulla dig. Djupt, hårt och länge.” Viskade han förföriskt i mitt öra, och jag kom igen, igen och igen. 


 

Jag borde kanske ha varnat er lite mer än vanligt, men nu är det redan gjort. Se det som när man drar av ett plåster, ^^ Eller något. =D 

 

Jag vet fortfarande inte hur det kommer bli med kapitel nu framöver. I morgon kommer Mickan och hälsar på mig, så kommer inte ha tid att skriva något i helgen. Nästa vecka kanske jag sätter mig ner och drar silvertejp kring handlederna så jag sitter fast vid datorn. =') haha... 

 

Jag älskar er alla. ♥♥♥ 


Kommentarer
Michelle säger:

Jag älskar det :D

Skrivet: |

Anonym säger:

Kapitlet var lika grymt som alltid! <3

Skrivet: |

Emelie säger:

grymt bra! :)

Skrivet: |

Jenny säger:

Alltså det är helt sjukt hur bra du skriver! Att ens tänka på hur mycket tid du spenderar på denna blogg, men jag är evigt tacksam, för det ger ett lyckorus i magen när jag ser att det kommit upp ett nytt kapitel! Din blogg är faktiskt den bästa jag någonsin läst, allt du skriver är så genomtänkt och så vackert! Tack <3
Sedan har jag en fråga, hur kommer du på alla dessa fantastiska idéer? Det händer alltid något oväntat och det är en av de saker som gör att jag älskar att läsa din blogg!

Skrivet: |

Emmy säger:

Åh så underbart! Dina sexscener är dem bästa av dem bästa! De är så jävla bra! De går inte att förklara!

Äntligen har jag läst ifatt dem kapitlena jag låg efter! Men hoppas du har det bra! Kram! :) <3

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Anonym säger:

Omg skitbra kapitel! Som vanligt haha!

Skrivet: |

Anonym säger:

Omg skitbra kapitel! Som vanligt haha!

Skrivet: |

Wilma säger:

Grymt bra

Skrivet: |

Tea säger:

Jävligt bra får gåshud!!

Skrivet: |

Petra säger:

OMG!! That sex scen

Skrivet: |

Lovisa säger:

Någonsin tänkt på att göra en bok??

Skrivet: |

Fia säger:

Detta är så bra så jag svimmar

Skrivet: |

Lisa säger:

❤️❤️❤️👌👌👌😍😍😍😍

Skrivet: |

Anonym säger:

Mycket bra

Skrivet: |

linn säger:

Dina sex scener går inte att slå

Skrivet: |

amanda säger:

Jätte bra kapitel. Är dålig på att kommentera för jobbar typ varje dag så läser så snabbt jag kan när jag har tid och sen glömmer jag kommentera, läser andra novell bloggar också alltså. Men ett grymt kapitel, så sött av honom att fråga om hon vill ha stället tillsammans med honom :D

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Anonym säger:

Jätte bra!! :)

Skrivet: |

Hanna säger:

AAAAAHHHH! Du skriver sååååååå bra! <3 <3 <3

Skrivet: |

Emma säger:

Extremt bra, helt seriöst!

Skrivet: |

camilla säger:

Jag läast hela kapitlet fast jag inte gillar såna här scener så värst mycket, men det var faktiskt riktigt bra!

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback