Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

underbara. ♥

Hej. 
 
Egentligen finns det ingen speciell anledning till varför jag loggade in här, men väl inne ser jag att det var en som hade kommenterat och jag svarade på den. Sedan började jag kika omkring lite och såg jag att jag iallafall hade ett få antal kvar som besökare. När jag var som mest aktiv här hade jag 200-300 besökaare om dagen, idag hade jag haft 5. =') Vilka är ni? Är ni på besök dagligen? Eller läser nig gamla noveller ni en gång tidiagre har läst? =P Skulle vara ganska kul att veta faktiskt. 
 
Det jag minns mest från tiden då jag skrev som en galing är när jag hade Mickan, hon som sköter min design, i telefon eller över skype och jag styrde och ställde om hur allt skulle se ut. Ibland hade jag så konstiga drömmar om att min blogg skulle lysa upp allt bara med hjälp av hennes skickligheter. ^^ Det var tider, kunde slå henne en signal sent på kvällen och bara säga att jag ville ha ny desig. Haha... 
 
Vill iallafall att ni alla ska veta att jag aldrig kommer att ta bort bloggen. Den kommer alltid finnas uppen för er om ni vill gå tillbaka och läsa. Även jag gör så dumma saker ibland. ^^ 
 
Om ni vill, lämna gärna en kommentar om vad ni minns mest. =) 
 
Om jag inte skriver nå mer onödiga meddelanden till er innan jul så önskar jag er alla en riktigt god jul. Tillsammans med vänner och familj. ♥♥♥

Kommentarer
Evelyn säger:

läser the night för kanske tjugonde gången ;) så himla duktig är du!
ha en jättebra jul du med <3

Svar: Åååhhhh, ingen kommer någonsin fatta hur glad jag blir när jag får sånna kommentarer. =D ♥♥♥
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Anonym säger:

Läser om alla noveller för säkert 10-12 gången du är riktigt grym på att skriva! ❤️

Svar: Men neeeeej... ÅÅÅHHHH.... I Love You. ♥♥
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Anonym säger:

You Gave Me Strenght är min favorit novell even tho it makes me cry

Svar: ♥♥♥♥ I LOVE YOU.
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Mickis säger:

Jag är fortfarande här bara för att läsa dina underbara noveller!

Svar: Men hallåååå, sötnos!!!! Jag dör, det är folk kvar. =D
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Linnea säger:

Älskar alla dina noveller och har läst dom flera gånger.
Favoriterna är HITRISA och jag får inte nog Hahah har läst dem så många gånger nu :)))

Svar: Hjärtegull då =)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Anne säger:

Jag kommer alltid hit när jag vill läsa något bra! Älskar verkligen dina noveller och har säkert läst alla typ 20 gånger haha :))

Svar: Gud vad trevligt att det finns folk som fortfarande är in här och läser. =) Ingen blir gladare än jag, <3 Fortsätt med det. =)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Anonym säger:

Är här och läser om mina favoritnoveller, minns hur du verkligen var min favoritblogg när alla såna här novellsudor var populära, sån otrolig nostalgi att vara tillbaka

Svar: Det är jätte roligt att kika in här ibland och se att det finns folk som kommer ihåg mig. :) Och jätte roligt att se att folk läser igen och igen. Synd du inte lämnade ett namn bara. :/

❤️❤️❤️
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback