Skrivet:
Kategori: The Night ✎

36; Not Here

 

”Vi kan inte, inte här.” Andades jag alldeles upphetsad. Justin hade försökt ta av mig tröjan och sedan gett sig på mina shorts, men där hade jag satt stopp. Vi kunde inte, inte där på bordet som varken han eller jag ägde. Med alldeles rosiga kinder och svettiga handflator hoppade jag ner från bordet och rättade till mina kläder. ”Kom igen baby.” Han la sina armar om mig bakifrån och kysste min hals. Det fanns inte en möjlighet att jag kunde missa vad som hade hänt i hans byxor, och som stod rakt ut mot min rumpa. ”Baby, sluta. Du får vänta tills vi kommer hem.” Han suckade högljutt och släppte taget om mig. ”Hem? Det är typ en kvart kvar eller nått.” Frustrationen sprutade ur öronen på honom, vilket fick mig att börja skratta. Jag visste att Justin skulle komma och bli helt galen om han inte fick lätta på trycket, och jag hade ingen lust att ha med det att göra. ”Vill du att jag ska hjälpa dig med det där innan vi åker?” Jag nickade ner mot hans bula som märkbart hade blivit så mycket större. ”Ja tack.” Svarade han helt ärligt. Med lättsamma rörelser knuffade jag ner honom i en av stolarna som stod bakom honom.

 

En hög suck lämnade hans läppar när jag sakta drog ner hans gråa mjukisbyxor över hans höft, och lät även hans boxer följa med. Hans stånd slog upp precis framför mina läppar och bara synen gjorde så jag dreglade. ”Fuck baby.” Andades han när jag slöt mina läppar kring hans ollon. Hans båda händer tog allt mitt hår och höll ett stadigt grepp om det, för att sedan styra mitt tempo och hur djupt jag skulle ta honom. Jag hade helt och hållet glömt bort att vi befann oss i ett rum på ett hotell, som vem som helst skulle kunna kliva in i. Egentligen spelade det ingen roll, för den stunden som jag fick Justin att njuta, det var då jag njöt som mest. Det var inget som han visste, och det skulle nog förbli så. Han fick gå ner på mig alla dagar i vecka, hela dygnen om han så ville, men det skulle ändå inte få mig att njuta så mycket som dom gångerna jag tog honom i munnen. Det var inte bara med min mun som jag bearbetade honom, utan båda mina händer var även med då han var alldeles för stor för att kunna ta hela i munnen. Eftersom att jag höll ögonkontakt med honom hela tiden såg jag hur hans ögon svajade omkring åt alla håll. ”Shit, jag k-kommer.” Stönade han, innan han tömde allt i min mun. Inte en droppe gick till spillo då jag svalde allt med ett brett leende.

 

Med hans armar kring min kropp stod vi och väntade på hissen som skulle ta oss härifrån. Vi var näst högst upp i huset, på 19 våningen. Jag la mina händer över hans som låg precis under mina bröst, dock inte länge, då jag ganska sakta förde dit bådas. ”Mmh, någon som är lite sugen trots allt?” Viskade han i mitt öra innan hissen plingade till och avbröt oss. Vi stod på samma sätt i hissen också, han bakom mig. Så innan jag ens visste ordet av det hade han tagit bort sin ena hand och började smeka mitt lår. ”Neh.” Det skulle komma ut som en stark avvisning, men kom ut som ett svagt stön då han nådde min heligaste punkt på bara några få sekunder. ”Shit.” Han knäppte upp mina shorts och smekte ner sin hand innanför, förbi mitt venusberg och över min klitoris. ”Mmh.” Var allt som kom ut ur min mun, och det störde mig. Att Justin med en enkel smekning kunde få hela min värld att snurra var för mig bara irriterande. Jag hade alltid varit den där självständiga kvinnan, som låg med olika män nästan varje kväll, men där i hissen insåg jag att jag inte skulle kunna vara utan honom. Ett av hans fingrar gled lätt in i mig och smekte mina innersta väggar. ”Vill du komma?” Andades han i mitt öra och kysste mig på halsen. En enkel nickning var allt jag fick fram och han gav mig det jag ville ha.

 

”Fan Justin.” Jag slog till honom på armen när vi kom ut från hotellet, men innan jag hann fortsätta kom det paparazzi springandes från alla håll och kanter. Dom skrek frågor över varandra och knäppte säkert tusen bilder var. Vi kom ingenstans då dom helt och hållet hade ställt sig runt omkring oss. Justin höll ett krampaktigt tag om min arm så att vi inte skulle glida ifrån varandra, men det var meningslöst. Helt plötsligt hade jag flera fotografer emellan oss och det skrämde livet ut mig. Portvakten på hotellet försökte göra något åt allt som hände runt om kring honom, men han kom bara fram till mig. ”Jag klarar mig, ta Justin här ifrån nu, snälla.” Jag kollade vädjande på honom och han gjorde som jag sa. Han släppte mig och fick tag i Justin, drog med honom tillbaka in på hotellet och det gjorde så att alla paparazzi vände sig mot mig. ”Hur är det att vara tillsammans med Justin, när sexfilmen har kommit ut?” ”Vet du vem det var som läckte den?” ”Har du träffat Selena?” ”Vad tycker dina föräldrar om allt detta?” ”Varför stannar du med honom? Det är ju dålig press för dig.” Frågorna välde över mig, men det var inget som jag brydde mig om. ”Snälla någon. LÄMNA MIG IFRED, FÖR I HELVETE.” Tillslut orkade jag inget mer och skrek rakt ut. Alla tystnade och jag kunde smita in.

 

”Baby.” Justin satt i ena fåtöljer med ansiktet i händerna. Han trodde säkert att jag inte skulle kunna ta mig in i ett stycke, men jag motbevisade honom. Dock skulle det komma att kosta mig lite då jag fick det där raseriutbrottet. ”Roxie.” Han slog sina armar kring min kropp och drog mig intill sig. Han andades häftigt mot min hals, och det var väl först då som jag insåg vad det var som hade hänt. Adrenalinet som tidigare hade pumpat genom min kropp drog sig tillbaka och tårarna kom. Vi stod där en bra stund och bara höll om varandra. Han strök mig över ryggen och jag drog mina naglar genom hans nackhår. ”Hädanefter går vi ingenstans utan någon vakt. Varken du eller jag. Kan du lova mig det?” Jag hörde på honom hur allvarlig han lät, han ville inte att något skulle hända mig. Det fanns inte ens på kartan att jag skulle säga emot, för jag ville inte att det skulle hända honom något heller. ”Jag lovar, måste dock fixa någon som vill traska omkring med mig hela dagarna.” Jag såg ironin mitt i allt kaos, dock verkade inte Justin tycka det var speciellt roligt då han spände ögonen i mig. ”Jag är allvarlig. Jag vill inte att det händer dig något.” Han kysste mig på huvudet och höll mig i sina armar, hårt.

 

Efter många om och men kom vi äntligen hem till mig. Bilresan var kaos, paparazzi förföljde oss ända till grinden där inga andra än vi som bor inne på området kommer in, om det inte är besök till oss. Min mun var alldeles torr så jag gick raka vägen till köket för att hämta mig en flaska vatten. Justin gick in i vardagsrummet med mobilen pressad mot örat. Det var inte första samtalet under dagen, och det skulle inte bli det sista om han inte slog av sin mobil. När jag kom ut till honom ville jag egentligen inte trycka mig på, men han visade med sina armar att jag skulle sätta mig ned bredvid honom. Han var dock inte nöjd med att jag satte mig en bit ifrån, så han drog min kropp intill sin, pussade mig på kinden och lutade sig tillbaka. Samtalet fortsatte mellan honom och någon för mig helt okänd människa. ”Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har ingen aning om hur mina fans har tagit detta. Har inte vågat mig ut på varken Twitter eller Instagram.” Det var en kvinna på andra sidan luren, så jag förstod nog då att det var hans mamma. Han lät så ynklig och liten, vilket var väldigt ovanligt för mig att se eller höra. ”Hon sitter här bredvid mig. Vi myser i soffan.” Svarade han och smekte mig över armen.

 

Mamma hade ringt mig och bett om ursäkt över hur hon hade reagerat. Det hade tydligen inte varit hennes mening att bete sig som hon gjorde. Hon insåg ganska på en gång att hon faktiskt hade velat se mig ha en vid min sida som stöttat mig genom något som Justin gick igenom. Jag hade absolut inga planer på att lämna honom, inte över en värdelös sexfilm som inte ens gjorde mig upphetsad. Skämt å sido, men den gjorde inte det, och då var min pojkvän med i den. ”Har du packat klart?” Det kändes så fel att åka till Paris och lämna Justin kvar i LA för att ta sig igenom detta. ”Det enda som är kvar är bara lite små saker, laddare och sånt.” Han log och kysste mig i mungipan. Mötet vi tidigare hade varit på hade för mig varit helt onödigt. Dom hade inte kommit fram till något, i alla fall inget som kunde gynna Justin, och det störde mig. För allt detta var något som kunde få hela hans karriär att bara braka samman, och då skulle även han göra det. Det var inte direkt så att ett möte med Ryan skulle få all denna skit att bara försvinna. Justin skulle fortfarande få leva med att vem som helst skulle kunna googla hans sexfilm. 


 

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att detta kapitel är både kort och inte innehåller något collage eller bilder. Men jag orkade verkligen inte läsa igenom det, för att se vad det var jag var tvungen att fortsätta på och vad jag va tvungen att hitta bilder på. ^ Kalla mig lat, men genom att få detta kapitel publicerat kan jag fortsätta när Roxanna har åkt till Paris, och jag får en ny start. Jag har ingen aning om när nästa kommer, men ah, förhoppningsvis så fort som möjligt. Ska bara hitta inspirationen igen. 

 

Har ni tips på vad som kan hända, GE MIG. Är i starkt behov av alla idéer jag kan få. ♥♥♥ 

 

Tack för att ni fortfarande finns kvar. Ni är få, men ni betyder oerhört mycket. ♥♥♥ 


Kommentarer
Jessica säger:

Bästa, bästa, bästa, bästa, bästa, bästa. Helt klart värt väntan! Den här novellen äger, verkligen den bästa också. ❤❤❤❤

Skulle du vilja kika in på min novellblogg och säga mig vad du tycker om den? Och om jag ska tänka på något speciellt osv. :)

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsfavoritegirl.blogg.se

Michelle säger:

Jag gillar det :)

Skrivet: |

Emelie säger:

Grymt bra, värt väntan :)

Skrivet: |

Emilia säger:

Så otroligt bra, älskar det!

Skrivet: |

Vendela e säger:

Hej! Jag hittade din blogg genom ett länk byte för ca 3 dagar sedan. Tro de eller ej men jag vart helt sjukt beroende av din blogg så jag har redan läst klart den. Jag förstår att de är jätte mycket jobb för dig, men herregud vad jag uppskattar de. Ska jag var helt jävla ärlig så är detta den bästa novellen jag någonsin läst. Och tro mig, har läst en del. Kommer vara så sjukt jobbigt att behöva vänta nu tills nästa kapitel kommer... Förut kunde jag ju bara läsa hela tiden... :( Får väll tröst läsa på någon annan novell. Om du vill så kika mig: vendelaericsson
Kram på dig! ❤️

Skrivet: |

Vendela e säger:

Hoppas du fick min förra kommentar :D

Skrivet: |

Oline säger:

Sjukt bra. Själv så suger jag på att komma med ideer men du kan ju läsa några böcker eller kolla på några filmer och ta förslag från dem :) Roxanna träffar kanske någon kille och börjar umgås med honom och lämnar Justin ur sticket under "hans" jobbiga period eller något sådant :p

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback