Skrivet:
Kategori: The Night ✎

31; OH NO! Did It Hurt?

 

Roxanna var hemma hos sina föräldrar och hämtade sakerna hon hade haft under veckan som hon bott där. Jag hade ju faktiskt hellre sett att hon bott hemma hos mig, fast hade hon gjort det tror inte jag vi hade haft det bästa sexet för en dag sedan. Gårdagen hade varit avslappnande och bra. Jag och Rox hade spenderat hela dagen i min vita soffa i lägenheten, för att sedan sova ganska tidigt på kvällen. Jag hade nyckeln till hennes hus i min hand när jag passerade grindarna och svängde in på hennes uppfart. Inte ett enda ljud hade jag hört från Selena, vilket var underbart skönt. Hon kanske förstod att hon inte låg så bra till efter att ha skrivit hora på Roxannas hus. Vi hade knappt pratat på hela veckan, och det var gudomligt. Med en enkel vridning fick jag upp låset och klev in i hallen. Trappen upp till övervåningen var fin, väldigt vacker, och dom hade fått in den bra. Hon skulle bli skit glad över det där. Kassarna som jag hade i handen ställde jag ner i köket. Innan jag åkte dit hade jag handlat så att vi skulle kunna grilla senare under dagen. Roxanna, jag, Milena, Ryan Khalil och Milenas syster Emma. Jag hade inte tidigare träffat henne, så det skulle bli intressant.

 

 

”Du vet vad jag har sagt, beter du dig inte så får du gå hem.” Jag hörde Milenas röst när hon öppnade dörren och klev in. Hon trodde nog säkert att det var Roxanna som kommit hem då jag hade hennes bil, då hon hade tagit min för att det fanns lite mer plats i den. Nu vet jag vad ni tänker, nej, hon flyttade inte dit alla sina saker, men hon ville få med sig lite mer som hon hade kvar där. ”Roxanna.” Ropade hon från hallen, men det var enbart jag som stack fram huvudet. ”Hej. Hon kommer snart, jag är själv här.” Milena skrattade till och tog med sig sina påsar. Hon hade fått stå för efterrätten. Emma började nästan hyperventilera. ”Lika bra vi får detta överstökat. Eller?” Jag kollade på Emma. Hon däremot kollade ner i golvet. ”Ge mig en kram.” Jag slog ut armarna och Milena började skratta. Emma gick försiktigt mot mig, och slog armarna om min hals. ”Du kommer aldrig fatta vad detta betyder för mig.” Snyftade hon fram. Milena däremot stirrade på sin syster och var nog på väg att strypa henne, det var i alla fall så det såg ut. Själv hade jag ingen aning om vad jag skulle svara så jag drog in henne i en till kram.

 

Alla hade kommit utom Roxanna själv, så jag började fundera på vart hon hade tagit vägen. Precis när jag skulle plocka fram min mobil hörde jag hur dörren slogs upp och hur personen släppte allt den hade i sina händer på golvet. ”FY FAN.” Vrålade rösten jag skulle kunna känna igen i sömnen. Vi alla rusade ut i hallen där hon låg raklång på golvet. ”Vad har hänt?” Frågade Milena innan jag hann. Roxanna lyfte sitt huvud två centimeter från golvet, tittade på oss och la ner det igen. ”Jag tänker aldrig mer flytta.” Ry och Khalil började skratta och vi andra hängde på, något som inte uppskattades av hon som alla skrattade åt. ”Hållkäften på er, annars grillar jag er till middag.” Det var inte direkt något som fick dom två att vara tysta, så dom lämnade rummet. Emma följde med dom tillbaka in i vardagsrummet. Det var skönt att dom kom överens, så hon slapp hänga efter sin syster hela tiden. ”Kom nu baby.” Jag försökte dra upp henne från golvet, men hon gjorde sig så tung hon bara kunde. Istället för att bråka med henne böjde jag mig ner och lyfte upp henne, bar henne till köket och satte ner henne på en stol. ”AJ.” Skrek hon och hoppade av den. Det var då det slog mig, hon kunde inte sitta riktigt ordentligt.

 

Milena hann aldrig uppfatta vad det var som hände, så hon frågade inte ens. Roxanna slog till mig på axeln med ett sexigt leende på läpparna. Den tjejen skulle kunna få mig att göra vad som helst, när som helst. Och det min vän, skrämde skiten ur mig. ”Det gör verkligen jätte ont. Kände inte det förrän jag var på väg till mamma och pappa. Satt inte så mycket igår ju.” Jag vet inte vad det var, men det såg ut som att hon skämdes, och det var något jag inte tänkte tolerera. ”Ångrar du d..” Jag hann inte ens avsluta min fråga innan hon tittade storögt på mig och andades. ”Nej, du får inte tro det. Det var underbart.” Sedan la hon armarna om mig och kysste mina läppar. Mjukt och sensuellt. Hon kunde inte ljuga för mig, jag såg alltid igenom hennes små lögner, och det där var ingen lögn. Hon skulle inte säga nej om jag hade föreslagit det en gång till, men först och främst tänkte jag låta henne få vila några dagar. ”Bra, för jag vill inte göra illa dig. På riktigt. Du är mer värdefull än något sådant.” Hon fnissade till och placerade sitt huvud precis vid min hals, och jag hörde hur hon drog ett djupt andetag.

 

Ryan och Milena hade hand om grillningen, Khalil och Emma spelade kubb, Roxanna och jag var i köket och gjorde i ordning en stor sallad. ”HAHAHA, du förlorade. Sån jävla looser.” Vi kunde höra hur Emma vann, men jag antog att Khalil kastade pinnen på kungen, för dom hade precis börjat, och kubb brukar aldrig vara över på typ 10 minuter. ”Men va fan, kan vi inte bara ställa upp den och fortsätta?” Jag slutade lyssna på dom två och deras lilla argument om vem som vann eller något. Roxanna sköljde av allt innan hon la det på skärbrädan framför mig. Snäll som jag var skivade jag gurkan, delade tomaterna och hackade salladen i småbitar. Hon behövde egentligen inte göra speciellt mycket så när jag var klar tog hon skålen i handen och gick ut med mig tätt bakom sig. Dukningen var redan klar, då Emma gjorde det innan hon började lira kubb. Ryan och Milena stod vid grillen, men aldrig tidigare hade jag sett någon grilla med sin tunga långt ner i halsen på en annan människa. ”Hey, bränn inte köttet tack.” Skrek jag för att retas lite, allt jag fick tillbaka var fingret av Milena och dom fortsatte släta av varandra.

 

Tillslut blev även köttet klart och alla satte sig vid bordet. Det var faktiskt ganska skönt att mina vänner kunde umgås tillsammans med Roxanna och hennes vänner. Dock var det ganska längesedan som jag hade sett eller hört något om Ella. Lite tråkigt, jag gillade den tjejen. Hon var skön att ha omkring sig. Dock är hon Roxannas vän, så jag tänker inte lägga mig i. Alla hade satt sig ner när Roxanna var på väg att göra detsamma, dock gick det inte lika fort som att bara slå ner rumpan på stolen, hon var tvungen att fundera hur hon skulle sitta för att det inte skulle göra ont. ”Vad är det med dig?” Ryan var den första som la märke till Roxannas konstiga beteende, och jag visste inte om jag skulle våga skratta eller säga något överhuvudtaget. Inte ett ord kom från henne, men däremot från Milena. OH NO!! Gjorde det ont?” Hon behövde inte ens fråga vad det var Roxanna hade gjort, hon såg på mitt leende och satte ihop ett och ett. Jag ville slita av mig huvudet för att slippa känna när Rox skulle göra det. ”Ont?” Hon spelade dum, och det skulle bara komma att kosta henne själv. Milena höll sina händer över Emmas öron och fortsatte. ”Ni två. Analsex. Jag är inte dum.” Emma protesterade en aning, men tror inte hon uppfattade vad Milena sa. Rox tittade på mig, jag tittade på henne. ”Mmh.” Var allt Rox sa.

 

Stämningen blev spänd under middagen även om jag flera gånger försökte dra igång ett bra samtalsämne, så att alla kunde släppa att jag hade satt på Rox i röven. Dock var det inget som funkade, Milena gled alltid tillbaka in på det ämnet och Roxanna började tillslut skratta. Ibland förstod jag mig inte på henne. Hon skämdes ögonen ur sig när Milena hade listat ut varför hon inte kunde sitta som folk, och nu började hon skratta. ”Seriöst. Släpp det Milena. NU.” Hon kanske inte skrattade för att det var kul, utan för att hon var frustrerad. ”Om du är så intresserad av att veta hur det känns fråga Ryan om han kan hjälpa dig ta reda på det.” Det var det enda som fick Milena att vara tyst och Ryan att börja skratta precis som Roxanna hade gjort tidigare. Dock verkade inte Ryan så intresserad av att ta reda på det för han bytte ämne ganska på en gång han insett vad Rox hade sagt. ”Hur går det på jobbet? Hörde att du var med i Victoria Secret gänget.” Det var faktiskt ett tag som Roxanna hade varit iväg och gjort några plåtningar, men jag klagade inte, mer Rox åt mig. ”Just nu är det lite strul. Min förra assistens ballade ur totalt.” Så det var därför Ella inte hade varit hos henne på senaste tiden. Dom hade alltså hamnat i luven på varandra. ”Aha.” Var allt Ryan sa innan återigen tystnade föll över bordet.

 

 

När alla hade ätit klart plockade vi undan tillsammans så att det skulle gå fort. Emma hade fått välja vad vi skulle spela för spel och hon hade genast hittat Roxannas Wii. Så Mario Kart blev det, utan att hon ens tvekade. Dock fick Ryan koppla in spelet i tvn innan. Inte ens det hade Rox gjort. Khalil satte sig i ena fåtöljen med en dosa, Emma i den andra också med en. Ryan hade Milena mellan sina ben och tillsammans höll dom i en dosa, jag och Roxanna satt precis likadant. Det var riktigt mysigt, att ha henne så nära även fast det fanns folk omkring oss. Vi behövde inte dölja något. Jag kunde stjäla en kyss då och då, var ingen som sa något. ”Vill du spela?” Viskade jag i Roxannas öra, men hon skakade bara på huvudet. ”Nej, men vill sitta här. Med dina armar om mig.” Hon gosade in sig riktigt ordentligt i min famn, och det var absolut inget jag hade något emot. Hennes rygg var varm mot mitt bröst och det var underbart. Det var väl egentligen Khalil och Emma som verkligen var på spelhumör, dom två körde järnet fullt ut. Dom krockade med varandra och saboterade genom att slänga ut bananskal framför den andra. Emma var inte sådär jobbig som Milena fått det att låta som.

 

Det var ett tag sedan som jag hörde något från Za, har ingen aning om varför och kände inte för att ta reda på det heller. Jag orkade bara inte med folk som fanns ena stunden och var borta andra, då kan dom lika gärna hålla sig borta hela tiden. Selena hade som sagt inte heller hört av sig, allt var så konstigt. Egentligen hade jag ingen aning om hon fattade att jag låg med Roxanna, eller om hon trodde att vi bara pussades lite då och då. Det var liksom inget som hon hade sagt något om, och det skrämde mig lite. Det var faktiskt min karriär det gällde. Fast å andra sidan så kunde hon hälsa bye bye till sina juveler. Det fanns inte speciellt mycket hon skulle få ta med sig från mitt hus. Möjligen ett par gamla, välanvända trosor. Resten var inhandlat för mina pengar. ”Baby. Kan du massera mina axlar lite.” Alla förutom jag och Roxanna hade lämnat huset och dragit hem till sitt, Ryan hem till mig. Hon satte sig ner på golvet framför soffan och satte upp håret i en tofs på huvudet. Med ganska mjuka rörelser började jag knåda hennes spända hud runt halsen. Hade ingen aning om varför hon var så spänd.

 

”Vad händer om Selena släpper filmer på er två?” Jag såg på Rox att det tog emot att fråga. Men om det någonsin skulle kunna bli något mellan oss var i tvungna att kunna prata. ”Jag vet faktiskt inte. Har ingen aning.” Hon kysste min kind och tog en klunk av sitt te. Vi satt tätt intill varandra i soffan ute på altanen och myste. Den tjejen vet hur man gör när man myser i alla fall, för hela hennes kropp är intryckt i min, det är som att vi är en person. ”Det löser sig. Jag kommer inte låta dig gå igenom det själv i alla fall.” Jag kunde lita på hennes ord, hon skulle aldrig ljuga för mig. Hennes läppar hittade mina och hon kysste mig. Lugnt och med mycket passion, det var inte hunger efter något annat, det var för att bevisa hur mycket hon tyckte om mig, och tvärtom. Hennes hand kupade min kind och hon smekte mig med tummen precis under ena ögat, andra handen lekte med topparna av mitt hår precis i nacken. Mina händer låg lugnt och försiktigt på hennes lår, ganska högt upp och det enda som rörde sig var mina fingertoppar. Jag var högt upp över öronen förälskad i henne, och jag planerade att låta hela världen veta det.
 

 
 
Efter detta er detta kapitel har jag bara ett till som är klart. Jag vet inte nå hur detta ska gå ihop. Kanske va dumt av mig att ens börja skriva. =/ 
 
kommentera! ❤️

Kommentarer
Emelie säger:

sjukt bra! :)

Skrivet: |

Michelle säger:

Jag gillar det :)

Jag tyckte inte att det var dåligt att du började skriva igen. Om du inte har någon inspiration kvar kan du alltid ta en paus.
Det är du som bestämmer

Skrivet: |

Emilia säger:

Vad menar du med att det kanske var dumt av dig att börja skriva?!?!? Jag och hur många som helst älskar DIN blogg och DINA kapitel, ingen annans utan DITT sätt att skriva på!!

Skrivet: |

Oline säger:

Åh gud vad jag älskar den här novellen!
Tycker att du inte behöver stressa fram ett kapitel, ta din tid istället. Du behöver ju itne lägga upp ett kapitel varje Måndag.

Skrivet: |

Emmy säger:

Åh så bra, så mysigt de verkade ha det! Du får alltid till den där speciella känslan! Jag älskar.

Jag hoppas Justin snart får tag i filmen så han inte behöver se Selena mer!

De kommer lösa sig, allt kommer lösa sig.

Kram ha de bra <3 :)

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

alva säger:

Älskar varje kapitel! Du skriver som en gud! Och nej det var inte dumt av dig att börja skriva, du är skit bra!!

Skrivet: |

camilla säger:

Det var jätte bra, dom är så söta tillsammans! Ta den tid du behövernär du skriver, vi kan Vänta!!

Skrivet: |

Goda säger:

God damn it, så himla mysigt och underbart kapitel. Älskar vännerna och hur ödmjuka de är mot varandra. Förstår verkligen inte hur du kommer på allting, berundrar stig för det. Blir rätt så ledsen att det är nästsista kapitlet, pga att det tar slut då. Men hoppas att du fortsätter skriva ändå. Skulle vara en stor förlust i novellblogg världen om du inte gjorde det.

Skrivet: |

Felicia säger:

Asså din/dina noveller är grymma älskar verkligen varenda liten del av dom , man kan verkligen leva sig in i dom. Varje gång jag läser dom så blir dom bara bättre och bättre. Jag blir alltid berörd/känslosam när något sorgligt händer och när det är glada stunder i novellerna kan man inte göra annat än att spricka upp i ett leende. INGEN har någonsin fått mig att leva mig in i karaktärerna och värkligen känna deras smärta/glädje/ilska och sorg . Men så fort jag började läsa dina noveller så kunde man inte göra något annat än att verkligen sätta sig in i karaktärerna och känna så som dom gör.
Du är verkligen grym på det du gör . ❤️

Skrivet: |

amanda säger:

ÅÅÅh vad mysigt! Jag vill också ha en pojk haha. Justin är ju så himla söt på gif bilden också. Jätte bra kapitel!

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Emma säger:

Du skriver extremt bra! Superduktig är vad du är! :)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback