Skrivet:
Kategori: The Night ✎

18; Goosebumps

Roxanna var så full att hon inte kunde gå rakt, men hon kunde dansa. Musiken dunkade ur högtalarsystemet som fanns ute på däck, bland solstolar och en stor pool. Fråga mig inte hur jag kunde hitta just denna båt, hade tur antar jag. Jag satt ner på en av stolarna och kollade på henne när hon vickade på höfterna och drack av sin champagne. Hennes långa slanka ben blev bara längre när hon valde att sätta på sig ett par stilettklackar, och hon blev genast 100 gånger sexigare än innan, om det ens är möjligt. Min mobil vibrerade till i min ficka och jag plockade upp den för att se att det var Selena som ringde. Jag hade sagt till henne att jag skulle åka över helgen tillsammans med mina polare. Ryan, Za och Khalil hade lovat att hålla min story levande tills jag var hemma igen. Vi hade redan innan kommit överens om att inte svara om det var Selena som ringde, det fanns alltid något man kunde skylla på, som alkohol eller musik. Dom två sakerna gör så att man skiter i omvärlden. Precis som jag gjorde nu, jag la tillbaka mobilen i fickan och fortsatte kolla på flickan framför mig som inte hade speciellt mycket kläder på sig.

 

”Jag vill bada.” Rox satt i mitt knä efter att ha stått upp i säkert en halv timme och dansat. Jag förstod att hon var trött i benen, och speciellt efter dom där klackarna. Bara dom gjorde saker med min kropp, jag såg nästan framför mig hur dom senare in på natten skulle peka rakt upp i taket när jag tog Roxanna hårt på sängen. ”Gör det då.” Jag visste att hon inte skulle orka gå och sätta på sig en bikini, men vad jag inte hade räknat med var att hon skulle resa sig upp och klä av sig alla kläder mitt framför ögonen på mig. Nog för att jag sett henne, men vi var ju inte direkt ensamma på båten. ”Bada med mig.” Hon tog mig i handen och försökte dra mig till poolkanten men lyckades inte då jag drog ner henne i mitt knä och reste mig upp. ”Kastar du i mig i poolen blir det inge sex ikväll.” Jag ville verkligen ligga med henne, men jag visste även att kastade jag i henne skulle hennes vilja bli min lag. Jag ställde ner henne precis på kanten innan jag gick tillbaka till stolen och drog av mig kläderna. Jag var inte heller den som var prydlig.

 

”Hur är Selena i sängen?” Hon placerade sina händer på poolkanten och lutade huvudet mot den samtidigt som hon sneglade mot mitt håll. Jag höll till på andra sidan poolen då jag visste vad jag skulle göra om jag var för nära henne. Jag blev alldeles förvånad över frågan, samtidigt som jag visste att hon visste vem jag tyckte var bästa. ”Jag vet inte.” Svarade jag med ett snett leende. LÄGG AV, har du inte knullat henne?” Hon var så frispråkig att till och med jag blev lite rädd ibland. ”Klart jag har, men var så längesen. Jag minns det inte ens.” Hon pustade ut samtidigt som hon simmade mot mig med ett lekfullt leende på läpparna. ”Så jag är bättre alltså?” Frågade hon samtidigt som hon la armarna om min hals och benen kring min midja. Jag kände henne överallt, och jag visste inte riktigt hur jag skulle ta mig ur situationen utan att knulla henne. ”Det vet du att du är.” Hon flinade till. ”Du är inte så dålig du heller. Du är i alla fall den största jag haft i mig, någonsin.” Komplimang, eller hur ska man ta den?

 

Vi var som två russin när vi kom upp ur poolen men inget sexuellt hade hänt förutom några stulna kyssar. Jag hade henne naken framför mig, men jag rörde henne inte. Applåder till mig. Med varsin handduk kring kroppen satt vi på varsin solstol och fortsatte dricka. Vi var nog inne på tredje champagne flaskan och klockan var bara kring ett på natten. Stjärnorna glimrade underbart på himmelen. ”Vad tänker du på?” Hon satte sig ned bredvid mig och la sitt huvud på min axel. ”Vill du att jag är ärlig?” Frågade jag med ett snett leende på läpparna. ”Ja. Klart jag vill. Vad är det för fråga?” Hon satte sig mittemot mig och kollade på mig. ”Hur underbart det skulle vara att knulla dig under bar himmel.” Hennes blick, hela hennes ansiktsuttryck ändrade sig från lite irriterad till förvånad. ”Varför gör du inte det då?” Hennes röst var förförisk och det är en av dom få sakerna som jag kallar musik för öronen. Hon lättade på handduken kring brösten och särade lite löst på benen. Jag satt som fastfrusen på solstolen mittemot henne. Hennes blick var fäst i golvet och hon kastade över allt sitt hår bak på ryggen.

 

Jag stod på knä mellan hennes ben och mitt ansikte var bara några få centimeter från hennes. Hon andades tungt och oregelbundet. ”Kyss mig.” Viskade hon med på ostadig röst. Hon skakade i hela kroppen när jag sakta men säkert placerade mina händer på varsin sida om hennes lår och böjde mig lite framåt. Hon lutade sig bakåt i samma takt som jag flyttade mig framåt, och tillslut låg hon ner över solstolen. Jag var fortfarande på knä mellan hennes ben och hennes var böjda på mina sidor av kroppen. ”Ska jag kyssa dig?” Hon stirrade på mina läppar och nickade lite löst på huvudet. ”Ja.” Andades hon. Det lät som att hon skulle svimma, som att hon vilken sekund som helst skulle kasta in handduken och kollapsa. Hon skakade fortfarande och jag kunde bara tänka hur våt hon var. Om det var så lätt att hetsa upp henne så förstod jag inte varför jag inte gjort såhär innan. ”Är du säker?” Jag var närmare henne nu än jag vart tidigare och jag kände hennes utandning mot mina läppar. ”Mm.” Var det enda hon fick ur sig, men jag höll henne inte på halstret längre utan pressade samman våra läppar i en passionerad kyss. Det var nästan som att hon skickade över all kärlek hon någonsin känt i hela sitt liv, in i mig.

 

Vi hade tidigare bara knullat med varandra, men nu ville jag prova på något annat, jag ville älska med henne. Jag ville ge henne en sensuell stund tillsammans med mig. Hon låg helt naken under mig, fanns inte en enda tråd bit på hennes kropp och det gjorde henne så mycket vackrare. Det var detta jag drömde om som yngre. Hennes armar låg utsträckta längs hennes sida och jag hade gett tydliga direktiv på att hon inte fick röra sig. Jag kysste hennes mungipa och vidare ner över hennes hals. Huden under mig var underbart len och mjuk, hon var som sammets. Mitt pekfinger drog jag från halsgropen och ner mellan hennes bröst samtidigt som hon spann, precis som en katt. Jag skulle nog till och med kunna få henne att kurra också om det hade varit något jag ville. Hon rös över hela kroppen, hennes bröst var alldeles knottriga och bröstvårtorna var styva. Andningen för Roxanna blev ett problem ju längre ner jag gick med mitt pekfinger och det var underbart att se henne fightas med sig själv, hon fick som sagt inte röra sig. Jag själv hade problem med att behärska mig, jag hade utan problem kunnat kasta av mig handduken och trängt in i henne.

 

I säkert en halvtimme smekte jag hennes kropp, med mina bara händer och läppar. Hon rös hela tiden, åmade sig och hade verkligen problem med att ligga still. ”Justin.” Andades hon tyst. Hennes ögon var slutna men jag förstod vad hon ville, och tro det eller ej, men jag behövde inget förspel. Att ge henne det jag nyss gett var förspel för mig med. Hon behövde bara uttala mitt namn, oavsett om det var lågt eller om hon skrek det för hela jorden. Jag drog mitt finger genom hennes skåra för att fastställa att hon faktiskt var redo. Hon stönade tyst, mest för sig själv när jag röde henne. Och hon höjde, troligtvis okontrollerat, sina höfter mot mitt finger. Hon var så redo en människa kunde bli. ”Baby?” Frågade jag samtidigt som jag lättade på min handduk och kastade den på stolen bredvid oss. ”Mmh.” Svarade hon och tittade på mig med glansiga ögon. ”Beredd?” Hon nickade bara, innan hon placerade sin ena hand kring min underarm och stönade tyst när jag lät mitt ollon smeka hennes klitoris. ”Shit.” Ingen annan kroppsdel rörde henne än toppen på ollonet, och hennes arm mot min arm, hon var redo att slänga ner mig på golvet och rida mig till solen gick upp.

 

Hela min längd gled in i henne, samtidigt som hon andades ut ett djupt andetag hon hållit inom sig. ”Du är så stor. Shit.” Att höra henne njuta av min storlek var för mycket många gånger, men då höll jag mig. Jag koncentrerade mig på hennes njutning och la allt om mig åt sidan. Jag ville att hon skulle älska det jag gjorde så mycket att hon inte skulle kunna lämna mig. I en jämn takt började jag stöta lugna stötar, in och ut. Jag kysste hennes läppar samtidigt som jag ännu en gång bottnade i henne. Första gången vi låg med varandra kunde hon inte ta hela min längd utan att det gjorde ont, men nu hade hon lärt sig att slappna av mer. Hon satte sig halvt upp och mötte mina stötar med sina höfter samtidigt som hon smekte mig i nacken med sina naglar. Hennes läppar hittade rätt när hon kysste mina och våra tungor lekte med varandra. Hon var helt perfekt, och vi stönade i munnen på varandra. ”Fuck. Jag kommer.” Hennes muskler drog sig samman kring mig och hon kom kraftigt. Hon stönade och kastade bak sitt huvud mot stolen.

 

 

 

”Lägg dig ner.” Hon knuffade till mig lätt på bröstet och tecknade med handen att jag skulle lägga mig ner där hon legat. Det kändes som att jag inte hade speciellt mycket val, så jag gjorde henne till lags. ”Baby, jag ville göra detta för dig.” Hon rodnade när hon hörde vad jag sa, men gränslade mig ändå. Jag trodde hon skulle förstöra vår mysiga stund tillsammans, men hon red mig sakta. Hennes händer var placerade på min bröstkorg men jag flätade samman våra fingrar och la dom över mitt huvud så att hon kom ner över mig. Hon log med hela ansiktet och hennes läppar var bara centimeter från mina. ”Du är så jävla vacker när du kommer.” Viskade jag och kysste henne. Roxannas händer blev klav över mitt huvud när jag släppte dom och drog mitt pekfinger ner över hennes rygg och över svanken på henne. Hon spann igen, rös över hela kroppen. Jag mötte hennes lår med mina höfter där hon red mig mitt i natten under bar himmel. Rox satte sig upp, rak i ryggen, men lämnade inte sin ställning. Hon rörde sig fram och tillbaka, vilket gav mig chansen att smeka hennes klitoris med min tumme. ”Åååh.” Hon slutade inte, och det gjorde inte jag heller. Vilket fick henne att komma igen, och igen.

 

”Baby, kan du knulla mig hårt nu?” Hon tittade på mig med rådjursögon, och tro mig, hon behövde inte fråga två gånger. ”Ställ dig på knä.” Hon lydde mig, hon stod där på knä framför mig och svankade med ryggen likt den vigaste människan någonsin. ”Så jävla sexig.” Mumlade jag, men hon hörde mig då jag hörde hur hon fnissade till. ”Bara för dig.” Svarade hon samtidigt som jag stötte in i henne med all min kraft. FUCK.” Hon skrek rakt ut och flyttade sina händer så hon kunde hålla sin balans bättre. Jag hade ett fast grepp om hennes höfter samtidigt som jag knullade henne i ett rasande tempo. Hennes andning var okontroll bar och hon slängde med håret fram och tillbaka över ryggen. ”Du är så fruktansvärt tight.” ”Eller så är det du som är stor.” Svara hon tillbaka med ett skratt på läpparna. ”Hårdare.” Stönade hon ut, och jag lydde. Ökade takten och kände hur det började dra ihop sig i pungen. Jag var inte långt ifrån att komma, och det gjorde mig inget. Vi låg rätt lika då jag hörde hennes stön, det var värre än vanligt. Hon höll in djupa andetag och släppte ut dom helt hysteriskt, innan hon skrek rakt ut och kom. Det sprutade om henne, och vad jag förstod på hennes kroppsspråk var det första gången under samlag som hon lyckats fått fontänorgasm. Det var inte långt efter det som jag kom, sprutade henne över rumpan. 


 

Trevlig lördagsläsning. =D 

 

Becca, vad tyckte du om detta? ;P haha.. 

 

Idag tappade jag en hylla på mina tår, vilket resulterade i att tån bredvid lilltån krossades, nästan. Så jag haltar fram, och det gör ont som fan. Så många fina kommentarer vill jag nog ha. ♥ 

 

Fråga; För er som var på Justin konserten, vad va bäst. Och varför? =)


Kommentarer
Anonym säger:

Jag älskar det :)

Vad hittar du dina gif eller vad det nu heter?

Svar: Jag söker på Tumblr. =)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Becca säger:

Ooph Marielle, vill du verkligen att jag ska svara på det? Okay then.

Först och främst, ASKLFNFOEKSKWKDD. Precis som jag förutspånade kom det mycket sex, och det här är liksom bara ett kapitel. Sen var det där magiska ögonblicket, när de "älskade" under stjärnorna. Cute Mig gillar. Hur kan man låta bli att älska det?

För det andra så tror jag du inte ens anar hur fucking mycket jag har längtat efter det här kapitlet. Du gjorde just min lördag genom att publicera det här. Hade inte kunnat avsluta min lördag bättre än så här. Dock är den inte slut än, men jag kommer läsa om kapitlet om och om igen tills jag somnar typ.

Återigen så gör du en mindblowing sexscen och det tror jag alla håller med om. Du brukar alltid fråga vad som är så speciellt med dina sexscener och ärligt talat har jag inte ett svar på det. Dem är bara så speciella och lämnar en häpnansförd, samtdidigt som det känns som att man svävar på molnen typ. Honestly, I don't know, man. Dem är speciella som sagt, + att du alltid har med en GIF vilket de flesta inte har. Iaf inte lika grova, folk kanske gillar det utan att våga erkänna det.

Vill du veta vad jag tänkt på under hela tiden jag skrivit denna kommentar? Om hur perfekt kapitlet är, helt felfri. Perfektionen når höga höjder, och då menar jag inte så högt som en tall, eller som empire state building utan jag menar högt ovanför molnen. Otroligt, huh? Skulle man kunna säga. Fast, dina kapitel är otroliga.

Och beoendeframkallande. Det är helt sjukt hur det kan vara så beroendeframkallande, som en drog.

Och sen är der sjukt hur jag är så sanslöst förälskad i Roxanna och Justin. Liksom, damn. De har verkligen fått en plats i mitt hjärta och ändå är de (eller iaf Rox) påhittad. Men det känns inte som det, utan som om hon är levande och faktiskt existerar. Det hade ju varit najs. Drömmen.

Måste såklart också nämna sexigheten, som såklart aldrig tar slut, vilket är bra. Sexighet klär The Night. Sexighet klär Rox. Sexighet klär Justin.

Puss och kram för denna gång

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Emelie säger:

skiiiit bra!! :)
hoppas din tå blir bättre snart! :)

Skrivet: |

amanda säger:

Jätte bra kapitel. Du är jätte duktig på att skriva!

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Emilia säger:

du är så begåvad!!

Svar: asså det går inte att välja en sak som var bäst på hela kvällen/natten... men själva stämningen i hela arenan var sjuk! Alla stod upp och skrek som att deras familj höll på att dö (jag var inte bättre själv) och sen att man gjorde det några meter ifrån sin dröm-man och hans ljuva och fantastiska röst gjorde det bara 100 gånger bättre!! har filmer på alla låtar och har spelat upp varje film minst 10 gånger!
Var du där?

Skrivet: |

Emmy säger:

Åh så underbart bra! Du är så duktig på att skriv att jag dör för varje ord jag läser. <3

Jag tyckte hela konserten var bäst, det var ju liksom Justin som stod och sjöng framför mina ögon. Men om jag måste välja en del så går det ej jag har två. Först när han kom in med vingarna, jag trodde det inte var sant, han stod så still att jag trodde det var en robot att Justin var en robot. Men det var inte så och det är jag glad över sedan var det när han sjöng be alright. Han åkte i sin sky lift över publiken och bara för att jag hade stå plats långt fram vid staketet. När han var över mig så var det den delen i låten "I love you" medan han sjöng det kollade han på oss. Mig och de som stod runt om kring mig. Det var det närmaste jag kom honom och just den raden i sången. Love it. Minne jag sent glömmer . 23 april datum som är unikt!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Oline säger:

Hoppas du mår bättre nu, alltså om din tå förstås <3
Svar: Var typ inget speciellt men det var väl precis i början då han lekte kurragöma med publiken :p

Skrivet: |

camilla säger:

Hahaha! Jag ÄLSKADE dom små komentarerna som var inlagda, som t.ex " applåder till mig" så enkelt men gör det mucket roligare, applåder till dig ;)

Skrivet: |

Wilma säger:

Jävla va grym du är!!!

Skrivet: |

tora säger:

Du är så grym på sex scener så jag vill bara dör du är värkligen bäst

Skrivet: |

fia säger:

Måste säga att jag är helt besatt av din novell! Du är verkligen en jag ser upp till när det gäller skrivandet , har försökt skriva själv men aldrig lyckats😔 älskar Rox och Justin så himla söta ! Hur dom gömmer sina känslor för att dom är rädd för att ändra sig älskar det du är bästa som samt älskar din novell sluta aldrig skriva !❤️❤️❤️ Puss fia

Skrivet: |

Nellie säger:

Så bra så jag knappt kan stå på benen helt klart den bästa novellen ever❤️❤️❤️❤️❤️👌

Skrivet: |

Linn säger:

Grymt!! Som vanligt 👌

Skrivet: |

Bea säger:

Älskar det ❤️❤️❤️😍😍

Skrivet: |

Isabella säger:

Perfekt❤️

Skrivet: |

Nellie säger:

Oj tror en viss Justin börjar få känslor för en viss rox hur kommer deta sluta?

Skrivet: |

Linn säger:

Du är så SJUCKA ducktig så jag ramlar av stolen

Skrivet: |

Elin säger:

Dina sex scener är perf👌👌👌👌👌😍❤️❤️😍

Skrivet: |

Tessan säger:

OMG du är så jävla grym!<333

Skrivet: |

Heléne säger:

Jag förstår inte hur du kan vara så duktig på att skriva! Måste hållet på hella livet skriv en bok gullet

Skrivet: |

Madde säger:

undra hur det böir med justin och rox? Varför kommer nästan aldrig justin när dom har sex? Njuter han inte?

Skrivet: |

Anonym säger:

Oj oj hur kommer detta gå?

Skrivet: |

Justin lover säger:

Bara jag som tycke det är lite taskigt av justin att göra så mot selena? Älskar hur justin vill ta det lungt och sånt med sexet det är så gulligt❤️ Älskar dom❤️❤️ Du är bäst

Skrivet: |

Sofia säger:

Bästa novellen Ever!!!!!

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback