Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

The Night.

Roxanna VanDerHoltz 19 år, en av Los Angeles mest eftertracktade underkläders modeller. Hon lever verkligen livet fullt ut med både alkohol och sex. Hon spenderar dagarna framför kameror, och nätterna på hotellrum tillsammans med olika män. Många kallar henne hora, hon själv säger att hon vet vad hon vill ha. "Vad är det för fel om en kvinna vågar ta för sig i sängen?" Hon har aldrig varit med samma man två gånger, men vad händer kvällen då hon möter en som kan komma och förändra det? Justin Bieber kliver in på samma nattklubb som Rox, kan det vara en början på ett äventyr. Dom har en natt tillsammans, men kommer dem att få en hel framtid? 
 
 
Novellens handling är uppe och det är nu ni har chansen att ge mig era åsikter. Än så länge har jag inte skrivit speciellt mkt, vilket jag kommer att göra innan jag postar inläggen. Dock så har jag iallafall skrivit dubbelt så långa kapitel mot i dem andra novellerna, just för att detta inte kommer att bli en novell på över 100 kapitel. Jag har den tendensen att skriva för detaljerat. ^^ Ingen negativ egenskap enligt mig, men ah.
 
Så kom igen nu, vad tycker ni? 

Kommentarer
Julia säger:

Jag tycker idén är suverän! Jag älskar den :)

Skrivet: | Bloggadress: http://themccanngang.blogg.se

Amanda säger:

Sååå bra!! Fortsätt på den kommer bli grym tror jag :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Låter jättebra!! :D

Skrivet: |

Emelie säger:

låter jätte bra :)

Skrivet: |

Ebba säger:

Låter super bra! :D fortsätt :D

Skrivet: |

amanda säger:

Åh jag tycker den verkar jätte bra! Skulle verkligen vilja börja läsa den :D

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Josefine säger:

Åh den låter jättespännande tycker jag! Och unik för den delen! :D ser fram emot att få läsa detta intressanta och spännande möte mellan dom två!

Skrivet: |

Anna säger:

Handlingen är intressant , längtar att få läsa första kapitlet. :)

Skrivet: |

Sara säger:

Tycker den verkar megasuperbra :D Och jag har inget emot detaljerat, blir roligare att läsa då :D du är bäst!!!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://saramahler.blogg.se

Anonym säger:

Åh bästa!

Skrivet: |

Goda säger:

Oh love it! Har längtat efter en liknande novell av dig och här kommer den.. Hoppas alla andra är lika positiva som jag, för skulle älskat den :)

Skrivet: |

Ellen säger:

OMG verkar skit bra

Skrivet: |

Matilda säger:

Hade varit kul om one direction hade kunnat va med lite. Och när de kommer in så blir det drammaaaaa

Skrivet: |

justindrewnovell säger:

Den låter jätte bra!! Jag skulle vilja läsa den!! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Alia säger:

Den är ju skitbra!

Skrivet: | Bloggadress: http://twosoulsoneheart.blogg.se/

Becca säger:

Bläddrade igenom YGMS och läste några kapitel där, och jag kan säga dig att jag fastnade direkt! Du skriver verkligen helt fantastiskt, och jag ser jättemycket fram emot den här novellen.

Klickade mig in här på din fina blogg efter att du slutat, vilket jag då tyckte var väldigt synd, så jag är veklingen glad att du kommer tillbaka med en ny novell jag bara vet kommer bli helt grym! Och angående att skriva för detaljerat, så är absolut inte det en dålig egenskap utan rena motsatsen! Kan knappt vänta på vad den nya novellen kommer ge och vad för äventyr som väntar att läsa om. Kram på dig fina du❤️❤️

Svar: Det finns ingen som kommer förstå hur fruktansvärt glad jag är över att få sådana kommentarer. ♥ Jag ler med hela ansiktet..
Jag hoppas verkligen att den nya novellen kommer bli något som folk kan komma och tycka är bra. =)
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback