Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

SE HIT!

Jag vet att jag har sagt detta en gång tidigare, eller inte riktigt detta, men iallafall.. ^^ 
 
Tänkte bara höra med er alla om det fortfarade finns något intresse kvar, finns det någon av er som skulle läsa om jag publicerade en ny novell. 
 
Och jag kan kasta in att det absolut inte kommer att vara en novell som börjar med att dom träffas och slutar med att dom har Villa, Hus och Volvo. ^^ 
 
Men kommentera detta fina lilla inlägg om ni skulle vilja läsa en mer 'vuxen' novell, om ni fattar. ^^ 

Kommentarer
Felicia säger:

Jaaa. Ofc, älskar dina noveller!!!!

Skrivet: |

Hanna säger:

hade gärna velat läsa en ny novell här, du skriver sjukt bra! :)

Skrivet: |

Emelie säger:

hade varit sjukt kul om du började blogga igen ! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

JA! Vill verkligen läsa en novell till av dig. Det finns knappt ord för hur mycket jag faktiskt saknat det så det skulle vara sjukt roligt! :)

Skrivet: |

L säger:

ja !! hundra gånger ja !! älskar ditt skrivande, du är absolut en av dom som skriver de bästa novellerna, snälla börja skriva igen x

Skrivet: | Bloggadress: http://bringwordstolife.blogg.se

Anna säger:

Det skulle va kul, att få läsa en nya novell av dig. :)
Du skriver grymt bra!

Skrivet: |

Kristin säger:

jaaaa

Skrivet: |

Anonym säger:

Jaaaaa skriv en ny som är lite mer vuxen novell:)

Skrivet: |

Agi säger:

Jaaaa omg snälla gör det! Älskar verkligen dina noveller❤️

Skrivet: |

Sara Mähler säger:

JAG!!! Jag ÄLSKAR dina noveller och skulle verkligen se fram emot att få läsa en till <33

Skrivet: |

Vicki säger:

Tror att båda jag och andra skulle uppskatta en ny novell, tror att måååånga faktiskt saknar ditt skrivande!

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag hade velat läsa! Du är sjukt duktig, och jag vat att många kommer att läsa den. :D

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag hade velat läsa! Du är sjukt duktig, och jag vat att många kommer att läsa den. :D

Skrivet: |

Emelie säger:

Visst låter bra :)

Skrivet: |

Ditt största fan säger:

Allt du skriver blir helt fantastiskt, jag skulle verkligen vilja att du skrev en till novell, fast med mer "vuxen grejer" i!! Hoppas att du beslutar dig för att publicera den!! <3

Skrivet: |

Othilia säger:

JAAAAAAAAA! Jag vill! Och jag tror (och hoppas för den delen också) att alla dina fina läsare som du har och har haft vill det!!!!
Så snälla! Älskar dig <3333 xoxo

Skrivet: |

Anonym säger:

Åh, ja en ny novell :)

Skrivet: |

amanda säger:

Absolut! Jag skulle verkligen vilja läsa en ny novell av dig :D

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Ellen säger:

Jag skulle dina noveller är fantastiska

Skrivet: |

Anonym säger:

JAAAAAAA :D :D :D

Skrivet: |

Maja säger:

Jaaaa saknar ditt skrivande så himla mycket och det låter jätte intressant så GO FOR IT

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback