Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Instagram konton till Rox & Justin.

 
Jag fick denna kommentar för någon dag sedan. Och jag önskar verkligen att jag hade haft tiden att fixa ett konto till både Justin och Roxanna, men jag hinner inte ens med min provata Instagram längre. Vilket för mig suger, för jag lever för att fotografera. ^^ 
 
Men finns det någon av er som har ett intresse av att skapa ett konto, till antingen Roxanna eller Justin så får ni jätte gärna göra det. Hör av er till mig, så hjälper jag till att promotar dom. =) Jag skulle faktiskt bli jätte glad, då får jag chansen att träffa karaktärerna genom någon av er. Få se hur ni tolkar dom. ♥♥♥ 
 
Kik; mariellesjelin 
Instagram; fstfbloggse 
 
Gullungar. ♥♥♥ 
 

Kommentarer
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback