Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på kommentar.

 
Svar; Det är inte elakt att säga vad man tycker, men då ska man även vara beredd på att man kan få ett svar tillbaka som kanske inte låter som världens gulligaste. Även om det inte är menat så. 
 
En gång i veckan har jag en fast dag, dvs måndagar. Och sen att folk tycker att det är för lite, ja, så kanske det är. Men jag har ett arbete, som jag måste försörja mig på. Det skulle ju underlätta om du hade en egen blogg som du drev, så skulle du förstå hur det ligger till. För vissa bloggare tar det flera dagar, tom veckor att kunna få fram ett bra kapitel. Jag skriver mina på under en timme, men det spelar ingen roll. För jag vill inte sätta mig efter en lång dag på jobbet och skriva, och sedan inte få någon respons. =/ 
 
MEN, sen har jag sagt att om folk kommenterar så uppdaterar jag oftare, denna vecka har jag lagt in två kapitel, gjorde likadant förra veckan. Så jag förstår liksom inte vad problemet är. Får jag respons tillbaka, så är det klart att jag också är snäll. Det handlar om att ge och ta. Jag ger er kapitel och ni ger mig kommentarer.
 
För som jag så många gånger tidigare har sagt att den som driver en novellblogg och påstår sig inte bry sig i kommentarerna, den ljuger. Varför lägger man annars upp en novell på internet, för andra att läsa om man inte vill veta vad dom tycker om den? Klart som fan jag vill ha åsikter om det jag skriver, om jag skriver dåligt eller om jag kan göra något bättre fast det redan är bra. 
 
Så jag vet inte, vill ni bara ha ett kapitel i veckan kan ni skita i att kommentera, men då ska ni vara beredda på att jag kanske tröttnar. Men vill ni ha fler kapitel, så ger ni mig respons. Det handlar som sagt om att ge och ta. =) 
 
♥♥♥ 
 
 

Kommentarer
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback