Skrivet:
Kategori: Bloggtips ♥

Länkbyte.

 
 Sasha Gonzales är en 17 årig tjej från Calabasas Kalifornien. Hon bor med sin sjuka mamma, och 8 åriga lillasyster. 
Sasha är en ganska populär tjej i skolan, fast när de kommer till hennes hem har hon det väldigt jobbig med sin mamma som är en alkoholist. Sasha har alltid varit tvungen att köpa kläder,mat och mediciner till både sin mor och syster. Men allt förändras i hennes liv när Sasha och hennes lillesyster förs bort till en rik fosterfamilj i Canada,Stratford som består av Mr Butler, Mrs Butler och deras 18 åriga son Ryan Butler. Ryan Butler som är Justin Biebers bästa vän. 

Justin Bieber 18 år som bor med sin mamma Pattie Mallette. 
Han är Snygg, han festar nästan varje helg men har också andra saker att ta hand om som ingen i hans skolliv vet om. Han är tjejernas drömkille, och nästan alla tjejer i skolkorridoren ger honom flörtiga blickar och drömmer om att bli hans en dag, men justin får småningom ögonen bara för en tjej som flyttar in hos hans bästa vän Ryan Butler. Men håller kärleken länge för justins beteende och hemliga liv..dedu läs novellen för att få reda på mer om Sashas och Justins liv 

Justin är INTE KÄND i den här novellen
 
 

 
 
Hon skrev så fint om mig, och då känner jag mig så taskig när jag inte kan skriva lika tillbaka. Jag har inte läst hennes novell, men det ska jag allt göra. =) Absolut, har nog försökt några gånger men alltid gjort det på kvällen, så har somnat. ^^ 
 
 
För er som missat, KAPITEL ETT ligger under detta inlägg. ♥ 
 

Kommentarer
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback