Skrivet:
Kategori: The Night ✎

5; It´s Huge

 
 

Hela vägen från bilen fram till ytterdörren bar Justin mig med mina ben kring sin midja, och min tunga i hans mun. Han kunde verkligen kyssas, bara med hjälp av dem kunde jag där och då falla platt på marken och be honom gifta sig med mig. Kan man sin sak när det gäller sådana saker så kan jag gifta mig. Låter kanske konstigt, men min prio ett i livet är att min man ska vara bra i sängen. Vi släppte varandra när han plockade upp sina nycklar ur fickan och låste upp dörren, dock fortsatte vi på en gång när vi kom in. Han tog av sig sin skinnjacka och släppte den på golvet samtidigt som vi stapplade oss framåt mot vad jag förstod var en trapp upp på övervåningen. Jag gick baklänges med hans händer kring min midja, som hjälp för att jag skulle hålla balansen.

 

Justin tog över kommandot och gick baklänges genom en ganska lång hall för att sedan sparka upp dörren med foten. Jag brydde mig inte speciellt mycket om hur det såg ut eller hur han hade det i sitt hus. Allt jag ville veta var vad han hade i sina byxor, och om han kunde använda den. Jag åkte ner på rygg, i en ganska stor säng, ett stort mjukt täcke och massa kuddar. Hans läppar lämnade mina och fortsatte ner över min hals, mitt bröstben och mina bröst. Klänningen lämnade mina axlar och drogs ner över min mage så att mina hyfsat stora bröst blev synliga. Samtidigt som han kysste mina bröst drog han upp min klänning över rumpan och lämnade den som en trasa kring min mage. ”Behåll klackarna på babe.” Hans läppar var åter tillbaka kring mina, men han kysste bara min mungipa, så sexigt att jag höll på att dö. En klänning kring midjan, inga underkläder och Justin Bieber över mig.

 

Det finns nog ingen tjej här i världen som inte har en liten förälskelse i Justin, jag hade absolut en. Han lämnade ganska tysta stön hela vägen ner förbi min navel och mot mina ljumskar samtidigt som han kysste min kropp. ”Så fruktansvärt sexig du är. Speciellt i min säng.” Han var klädd i ett par svarta jeans, vitt linne och tre ganska stora guldkedjor som hängde prydligt kring hans hals. Jag ville ta tag i dem och dra ner honom mot mig, men jag lät honom sitta mellan mina ben och bara titta på mig. Till slut blev det dock för mycket, så jag drog hans linne över hans huvud och drog mina naglar över hans bröstkorg, inte så att jag skadade honom utan för att visa vad jag kunde göra. ”Shit.” Hörde jag honom sucka samtidigt som han firade av ett av dem sexigaste leendena jag sett i hela mitt liv.

 

Att dansa är inte riktigt min grej, men när det kommer till att röra sig sexigt i både sängen och på dansgolvet så klarar jag alltid av det. Det fanns inget undantag denna natt heller. Justin fick min kropp att röra sig bara han tittade på mig, och det var inget jag skämdes över. Han drog sitt högra pekfinger från min hals ner mellan mina bröst och mage för att slutligen glida lätt genom min våta skåra. Min rygg krökte sig upp u en båge när han med en liten smekning passerade min klitoris. Hans finger glänste när han förde det mot sin mun. ”Mmh, så jävla gott.” Han höjde båda sina ögonbryn och log samtidigt som han placerade två av sina fingrar precis vid den heliga porten. Jag vet inte vad som hände just där, men jag höjde mina höfter mot hans fingrar, vilket han inte var med på, så dem gled in i mig. ”Åhh, fuck. Shit.” Orden flödade ur min mun, och jag ville ha mer, så mycket mer.

 

Han lät mig komma, med både fingrar och tunga, som den gentleman han är. Klockan han hade på sängbordet lyste med svaga vita soffror, 03;54. Jag var inte trött, men visste att jag skulle bli det efter att han var klar med mig, dock var det min tur att ge honom något gott. ”Lägg dig på rygg.” Han gjorde som jag sa innan jag hann säga det en gång till. Jag knäppte upp hans byxor, sakta men säkert. Det var till och med så att jag kände hur han ville ta tillbaka kontrollen, och hur han gjorde allt för att behärska sig själv. ”Lugn.” Jag drog mitt pekfinger längs kanten på hans kalsonger och han gjorde som jag sa, han tog ett djupt andetag. Jag kysste hans hals samtidigt som jag placerade hela min kropp över honom, han försökte dock lägga sina händer på min rumpa men jag var snabb med att ta tag i dom och lägga dom över hans huvud. ”Baby, kom igen.” Han gnällde till lite vilket fick mig att fnissa till. Att jag ens klarade av allt detta med den mängden alkohol som jag hade i kroppen, det var ett under.

 

Kalsongerna låg på golvet och jag hade honom i min mun. Han suckade njutningsfullt men låg helt stilla och njöt. Jag svalde honom tillslut, hade honom ända ner i halsen och det var väl det som fick honom att vakna ur sin trans. ”WOW. What the fuck. Shit.” Jag kollade honom i ögonen samtidigt som jag ännu en gång svalde honom helt. Han la sina händer över mitt huvud och tryckte ner mig lite till, vilket inte gjorde mig något, då mina kräkreflexer för längesedan var borta och det fanns inget som kunde hindra mig. När jag tillslut kom upp och fick luft gjorde han något jag absolut inte trodde han skulle göra, han kysste mig.  ”Ingen har gjort så på mig. Ingen.” Vi hånglade fritt i hans säng och han fick ner mig på rygg utan att jag egentligen hade märkt det. Han plockade fram en kondom från sitt sängbord, men jag tog den av honom och med hjälp av munnen rullade jag på den. ”Du är full av överraskningar.”

 

Justin låg halv lutad mot den enorma sänggaveln av mörkt mahognyträ, pelarna till sängen var breda och allt såg så maffigt ut. Jag vet inte varför, men jag hade en känsla inom mig som sa att jag inte skulle ligga med honom, men som vanligt vill min kropp något helt annat, och det är inget jag kommer gå emot, någonsin. Jag gränslade hans lår och med hjälp av hans ena hand styrde han in i mig. Jag sjönk ned över honom och ett lustfullt stön lämnade bådas läppar. Han var den största jag någonsin haft i mig och det kändes verkligen. ”Shit, tightaste fitta ever.” Om hans röst var sexig i vanliga fall var det inget mot när han var upphetsad, bara den kunde få mig att komma. Jag var tvungen att vänja mig med hans storlek, men när jag kände att jag klarade av honom började jag sakta röra mig upp och ner. Efter ett tag tog han tag i mina höfter och stötte både hårt och djupt i mig.

 

 

 

Blod, svett och tårar. Det kändes nästan som det. Han var så fruktansvärt skicklig, så jävla bra i sängen. Många har jag varit med, men aldrig någon som tagit kontrollen över min kropp så som han gjorde. Det var nästan som att han tittade på mig, tänkte en tanke och min kropp gjorde honom till viljes. Helt sjukt om ni frågar mig. Han slog runt oss, så att jag hamnade under honom, men han var inte klar där. ”Alla fyra.” Han klatschade till mitt ena bröst så det sved till, men njutningen kom. Jag gjorde som han sa, särade mina ben och svankade så att nästan hela min mage låg ner i madrassen. ”Fuck.” Hörde jag honom mumla bakom mig. Hans hand lämnade ett ganska stort rött märke efter sig på min ena skinka, vilket fick mig att stöna högt. Han trängde in i mig igen, när jag minst anade det. Med ett fast tag kring mina höfter pumpade han på precis som att det inte fanns någon morgondag. Jag var tvungen att bita i kudden för att inte grannarna en mil därifrån skulle höra hur hårt Justin faktiskt kunde knulla.

 

Tre orgasmer senare och mina ben var helt slut, jag var nästan färdig som människa. Jag fnissade inom mig, vågade inte riktigt visa att jag tyckte något var roligt, man visste aldrig vad han kunde göra då. Han låg över mig, och vi kysstes, hans mjuka lena läppar var gudomliga och kunde verkligen röra sig. Jag är en fin flicka, som får sina naglar fixade på salonger, och dem hade jag tänkt att använda, med tanke på att han hade sett till så att jag inte skulle kunna gå ordentligt. Jag rev honom på ryggen, vilket jag inte skulle ha gjort. Han stötte mjukt och försiktigt i mig innan det, men han ändrade allt. Han höll mina bröst i fasta grepp med sina händer och körde slut på den lilla ork som faktiskt fanns kvar i min kropp. Jag rev honom på bröstet också. ”Jag … orkar … inte … mer.” Det gick inte att kommunicera, jag kunde inte prata klart och jag kom igen. Jag var dock inte den enda, för jag kände hur Justin slappnade av och hur han spände sig.

 

”Jag måste pissa.” Vi hade legat kvar i sängen ett tag efter han rullat av mig och kastat kondomen i papperskorgen. Han pekade bara mot en dörr i sovrummet som jag antog ledde till badrummet. Utan att ens bry mig om att jag var naken klev jag upp och gick in. När jag hade spolat och var på väg att tvätta händerna fick jag syn på mig själv i spegeln och började skratta. Jag skojar inte om jag säger att håret verkligen stod åt alla håll och kanter, och att kvällens frisyr var totalt borta. När jag kom tillbaka ut låg Justin med mobilen i handen och täcket slutade precis över höften på honom. ”Vad va kul?” Jag trodde att jag hade varit ganska tyst när jag skrattade, men tydligen inte. ”Mitt hår, kolla.” Jag snurrade ett var och visade honom fågelboet jag hade på huvudet. ”Sexigt.” Han vek bort täcket i ett tecken på att han ville att jag skulle lägga mig ner. Mobilen la han ned bredvid sig på bordet och la armen om mig. Vi somnade med kropparna tätt ihop.

 
Nästa människa som ens nämner att jag har dålig uppdatering borde tänka ett steg längre. Detta är det tredje kapitlet denna vecka. Vilken annan blogg uppdaterar så? Svara mig på den frågan så ska överlägga om jag har rätt eller fel. Det handlar som sagt om att ge och ta. Jag ger er kapitel, ni ger mig kommentarer.
 
Ha en fortsatt trevlig lördag. ♥♥♥ 

Kommentarer
Anonym säger:

Hej!

Ungrar bara hur du gör dina collage? Vad för program använder du?

Skrivet: |

Wilma säger:

Sååå bara!!!

Skrivet: |

Sofia säger:

Älskar det!!! PS. Skulle jätte gärna vilja veta vad Justin ryckte om sexet;)

Skrivet: |

Tova säger:

Perfection<3333

Skrivet: |

Emmy säger:

Åh så sjukt bra!! Dina sexscener är så bäst!! Det här gjorde min lördag kväll så mycket bättre det går inte att beskriva hur bra den blev nu! Du är bäst!!

Jag kan inte ens förstå hur den personen som skrev att du har dålig uppdatering. Det finns de som har jätte lång tid då de skriver ett kapitel. Du lägger ju ut ett i veckan minst och den här 3 SJUKT BRA STYCKNA. Jag tycker inte ens någon ska säga något om det. För man har ett annat liv bakom datorn också!!

Sjukt bra igen!! Längtar så mycket till måndag!! <3 kram

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Jessica säger:

Oh my god kvinna! Hur kan du skriva så f*cking bra?
Älskar verkligen alla dina noveller men denna är bara så grym.
Älskar ditt sätt så som du skriver. "I love it"
Du har verkligen en talang som du ska vara stolt över, för jag har nästan aldrig någonsin sett någon i mitt liv som kan skriva som en gudinna som dig. Jag avgudar dig verkligen.!
Jag bryr mig inte om hur din uppdatering är för jag vet, jag vet att det kommande kapitlet som du publicerar är ett kapitel som man kan läsa minst 100 gånger... Om du hade publicerat ett kapitel en gång i månaden så hade du forfarande haft Sveriges bästa novellblogg. Ja du har Sveriges bästa!!!!
Fattar mig inte på hur man kan vara så talangfull som du är. Ler lika mycket varje gång när jag läser dina kapitlen.
När jag har tråkigt och så, så brukar jag läsa en av dina noveller på 2-3 dagar. Fast att jag vet vad som kommer hända och så, så kan jag inte få nog av det. ÄLSKAR DENNA BLOGGEN OCH DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!!!!!!! <3 <3

Skrivet: |

Samanta säger:

*.* herregud jag måste nog hacka in på ditt konto för att läsa alla de andra kapitalens ;p haha

Skrivet: | Bloggadress: http://mybieberstoriees.blogg.se

Ellen säger:

As bra!!!

Skrivet: |

Emelie säger:

jätte braaa ! :D
du skriver verkligen som ingen annan, har inte läst en enda novell som har varit bättre än dina och då har jag ändå läst sjukt många ! du e bäst, så glad för att du har börjat skriva igen! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://emelajzaan.blogg.se

Anna säger:

Super, mega bra! :)

Skrivet: |

anne säger:

👍👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌

Skrivet: |

Jessica säger:

Såååååå bra!!! Är så nyfiken på hur denna novell kommer att fortsätta och längtar sjukt mycket till nästa kapitel!!!
Du får säkert höra detta ofta men du är sjukt duktig!

Skrivet: |

G säger:

Waaaaaaah.. Det där var helt otroligt. Trodde inte att det kunde bli bättre, men hopps så kommer du och uppdaterar med ett till kapitel. Själva skrivandet.. mind blowing. Det kändes som om jag var Rox och det var jag som blev så behandlad. Åh, du är så bra. Känner på mig att snart kommer det komma drama och mer spänning, då kommer det bli helt underbart, enligt mig.

Angående det där med uppdateringen, du är oerhört skicklig på att skriva och uppdatera. Jag, som har en matblogg, vet exakt den känslan när man försöker verkligen att uppdaterad et bästa och så för man knappt någon respons men man ser att folk har tittat och läst. Hatar det. Men sedan förstår jag även läsarnas sida, att man inte "orkar" kommentera efter kapitlet och så, kanske på att man inte vet exakt vad man ska skriva. Det gäller bara för alla läsare att tänka till och skriva vad dem tycker, sin åsikt. Det är inte så svårt egentligen, för du förtjänar VERKLIGEN alla kommentarer och ännu mer.

Känner att jag spårar ut men aja, jag fick ur mig det jag ville säga och nu är det slut. Återigen, kapitlet.. C'est parfait!

Skrivet: | Bloggadress: http://pelanyte.blogg.se

ajsa säger:

Du skriver verkligen skiiiit bra kvinna, när man läser klart ett kapitel kan man knappt vänta tills nästa, det här kommer verkligen bli en av dina bästa noveller? Fast alla är ju dock bra och speciella på sina sätt :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Lika bra som vanligt! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Omg!!!! Så jävla bäst!

Skrivet: |

Allie säger:

Som sagt hade jag bara dragit en slutsats efter att du skrivit "jag har en fast dag i veckan" och därmed sagt min åsikt om vad jag tycker och tänker när det gäller sånt. Jag ville bara dela med mig för jag vet att jag inte är den enda som tycker att 1 gång i veckan är för segt? Jag sa att man är upptagen och att jag inte skrivit novell på blogg förut men noveller har jag skrivit och jag är medveten om stressen. Jag tycker din uppdatering fungerar bra som den är just nu och är tacksam för att du lagt upp 3 kapitel när du bara säger du ska lägga upp 1. Men hur ska jag veta det? Aja skitsamma, du verkade ta min kommentar på ett dåligt sätt trots att jag inte menade det och sa det upprepande gånger.. Det här var som sagt bara min åsikt gällande "din fasta dag". Driver du en sida på internet får du tåla åsiker och kritik (nu var det ju iof inte menat som dålig kritik utan bara för att få dig att kanske "tänka mer")

Svar: Jag vet inte vad det är med folk och inte tåla ett svar tillbaka. Jag har upprepade gånger sagt att om man vill ta del av bloggen mer än bara här så finns jag på instagram. Och för dom som inte har en sån så finns det en länk till min! Där inne talar jag klart och tydligt!

Och du verkade ta mitt svar illa. Fast jag skrev att det kunde låta värre än det är! Är det inte bra att jag har en fast dag? En dag då mina läsare VET att det kommer ett nytt kapitel vecka efter vecka. Än att kanske sitta och vänta i flera veckor? Jag vet inte. Men kan sluta med det. Lägga upp ett på måndag, och sen inte förrän fredag veckan efter. För då är det verkligen inte en vecka mellan varje kapitel!

Du gjorde mig riktigt irriterad just nu!
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Lisa säger:

Åh Gud vad duktig du är!!!! Jag längtar sååååå till nästa 😍😍 ÅgudjagdörjagvetintevadjagskagöraAhhhhh

Skrivet: |

Emelie säger:

Gud vad bra!

Skrivet: |

Camilla säger:

Shit vad perfekt... *.* mycket "sex" men helt okej, det är ju antagligen så karaktärerna är :)

Skrivet: |

Elsa säger:

Alltså omg, dör seriöst. Så sjukt jävla bra <3

Skrivet: |

Emma säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Braaaaaa :)

Skrivet: |

Anonym säger:

älskar älskar älskar älskar denna novellen,du skriver fantastiskt& forsätt så. 😍

Skrivet: |

amanda säger:

Tycker att det här var ett jätte bra kapitel. Grymt att du varnar för sex för de som inte vill läsa om sånt :) Bra också att du uppdaterar tre gånger den här veckan! Kram

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Ronja säger:

Åååååååååååååh! Seriöst det är allt jag kan säga! Du skriver så bra och underbart och åh? Det är allt. Bara ååh för det är så bra jag hittar inga ord haahhha. Kram babe!

Skrivet: | Bloggadress: http://simpleaswords.blogg.se

Oline säger:

De verkar som att de är ett gulligt par i slutet av kapitlet, så gulligt <3

Skrivet: |

Michelle säger:

Jag älskar det :)

Skrivet: |

Estelle säger:

Asså jag tycker bara det är så sjukt jävla cp bra, helt fucking Amazing det du skriver 👌👌 u go girl ✋💕

Skrivet: |

Becca säger:

Känner mig lite som Rox och kan inte kommunicera nu efter att jag läst ett sådant underbart kapitel. Ordlös, typ.

Älskar hur du beskriver Justin, för du får till honom så himla himla sexig (fast han är alltid sexig men du får till honom 690384738684 gånger sexigare) och jag blir nästan för distraherad av honom för att kunna läsa vidare, haha. Girl you got me dripping wet ;)

Vet knappt hur jag ska börja med det här, men here we go. Först och främst (det här har jag sagt tidigare, men tänker nämna det igen, för liksom varför inte?) Adriana Lima passar verkligen helt perfekt för rollen som Rox, hon är född till den. Tusen thumbs up till det valet. Sen även namnet Roxanna VanDerHoltz, som låter helt bad och supersexigt och även det passar perfekt in i The night. När vi även är där så älskar jag namnet, det låter fett mystiskt, haha. Allt är så himla felfritt ihopsatt att jag dör. Det passar lika perfekt som ett pussel. Seriöst.

Vidare till kapitlet, som är sååå sjukt bra. Fantastiskt. Storslaget. Häpnadsväckande. Felfritt. Sagolikt. Hänförande. Fenomenalt. Makalöst. Magiskt. Otroligt. Änglalikt. Vill bara läsa om hela kapitlet om och om och om igen. Skulle nog aldrig tröttnat, om jag nu hade tiden att läsa om den så många gånger. Men jag kan lova dig att jag kommer läsa om det minst tre gånger till. Minst.

Sen ska vi inte prata om sexscenen, som är helt gudomlig och jätte het och sexig. Älskar att dem är så flirtiga, något de varit från första början, vilket är extra många thumbs up. Helt amazing var den helt enkelt, tur att det är mycket sexuellt då jag får läsa extra mycket sådant tack vare dig ;)

Har redan från början älskat Rox’ personlighet, då hon till att börja med är så sexig, och sen så himla bad, men även fin och rolig, och jag vill bara ha både hennes (eller Adrianas) utseende och hennes personlighet. Du misslyckas verkligen inte med någonting.

Du skriver så himla målande och bygger upp allting så att det känns som om jag varit där och upplevt det själv. Du är såååååå himla duktigt att det knappt kan vara sant, det är ju som en ängel har skrivit. Nej en gudinna. Love it. Love you :* Sen är du verkligen supersnäll vilket är ett stor plus. Vill bara ha mer nu, är därför glad att det är måndag (:

Det här känns som en enda stor röra så hoppas att du i alla fall förstår något utav det jag har skrivit, hehe. Ber om ursäkt om det och även för att kommentaren är så sen. Den skulle ha skickats igår, ooopsie. Du får förlåta mig för det. Som sagt så är jag lätt distraherad, haha. Men för att göra upp till det ska jag läsa nästa kapitel och sedan kommentera, så förvänta dig ännu en kommentar utav mig snart ;) älskar att Selena kliver in i bilden, I smell drama. Kramisar på dig så länge sötaste Marielle❤❤

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Emma säger:

Till en början kan jag säga att jag fick en helt annorlunda uppfattning av din novell, nämligen att Rox skulle vara bad och Justin lite mindre bad. Men de kompletterar varandra utmärkt, eller snarare fucking amazing. Jag sitter just nu och skakar, inte bara på grund av näringsbrist och lågt blodsocker utan för denna underbara sexscen. Om jag hade ork till att fangirla hade jag och jag hoppas att det underlättar för din del, eftersom du motherfucking lyckats ännu en gång.

Äntligen fick jag mig efterlängtade upplevelse, det kanske inte var mot väggen men det var motherfucking hardcore, inte något jävla "make love", sådant kräks jag på just nu. Alla ser likadana ut. "Gör det ont baby? Jag tar det lugnt för din skull." Det ska vara "din fitta är så tight." Nu spårar jag... Nej, men det ska helt enkelt vara dirty och hardcore (utan stryptag.)
I alla fall så älskar jag ditt dirtytalk och Rox tankar. Jag menar så långt tänker inte jag vid sex, det är snarare efteråt jag undrar vart jag hamnat och hur, antar att jag är för exalterad.

Har sagt det på kik och jag säger det ännu en gång Adriana Lima passar jävligt bra som Rox, vilket är så snedvridet med tanke på att Adriana väntade tills bröllopsnatten och vad jag vet är inte Rox gift, eller kanske har hon blivit så nedsupt att hon gått med på giftemål med någon snygging på andra sidan jorden, who knows? Men egentligen är din karaktär och Adriana verkligen motsatser. Adriana väntar till bröllopsnatt och Rox byter snubbe varje kväll. Jag ser liksom en gloria över Adriana och en dildo och andra sexleksaker över Rox, om hon ens är i behov av sådant efter alla killar hon tar.

Justin fick mig typ komma tre gånger bara genom att han var så stor, oh god. Hur i hela friden får du honom så freaking hot under sex? Du målar upp honom framför mig så får ju falska förhoppningar, blir helt andlös efter att jag läst och ligger i typ en kvart efteråt och väntar på Justin, men han råkar aldrig dyka upp. I alla fall du är bäst i världen. Du och Julia är mina favoriter, helt klart. Otroligt underbar och väldigt rolig, hoppas du spyr påskgodis efter all påskmat.

Btw, jag måste bara säga att din novell påminner mig väääldigt mycket om den här låten - From the door to the wall. Coffee table girl get ready I'mma put you down.
All the way down. From the stove to the counter top dining room table are you ready?
I'mma put you down. Up the stairs to my bedroom, light a few candles brace yourself
I'mma put you down. All the way down
On a plane, a train, an automobile doesn't matter
I'mma put you down. All the way down. And it don't make no sense to me baby
I'mma take it down on you babe. Put you down.
This will show you how much I love you, form of appreciation
I'mma put you down. Ooh, 'cause you deserve the best and nothing but the best so I give you the best you’ve ever had
I’mma put you down

Nynnade på denna genom hela kapitlet ❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://Smilingbieber.blogg.se

Emma säger:

Till en början kan jag säga att jag fick en helt annorlunda uppfattning av din novell, nämligen att Rox skulle vara bad och Justin lite mindre bad. Men de kompletterar varandra utmärkt, eller snarare fucking amazing. Jag sitter just nu och skakar, inte bara på grund av näringsbrist och lågt blodsocker utan för denna underbara sexscen. Om jag hade ork till att fangirla hade jag och jag hoppas att det underlättar för din del, eftersom du motherfucking lyckats ännu en gång.

Äntligen fick jag mig efterlängtade upplevelse, det kanske inte var mot väggen men det var motherfucking hardcore, inte något jävla "make love", sådant kräks jag på just nu. Alla ser likadana ut. "Gör det ont baby? Jag tar det lugnt för din skull." Det ska vara "din fitta är så tight." Nu spårar jag... Nej, men det ska helt enkelt vara dirty och hardcore (utan stryptag.)
I alla fall så älskar jag ditt dirtytalk och Rox tankar. Jag menar så långt tänker inte jag vid sex, det är snarare efteråt jag undrar vart jag hamnat och hur, antar att jag är för exalterad.

Har sagt det på kik och jag säger det ännu en gång Adriana Lima passar jävligt bra som Rox, vilket är så snedvridet med tanke på att Adriana väntade tills bröllopsnatten och vad jag vet är inte Rox gift, eller kanske har hon blivit så nedsupt att hon gått med på giftemål med någon snygging på andra sidan jorden, who knows? Men egentligen är din karaktär och Adriana verkligen motsatser. Adriana väntar till bröllopsnatt och Rox byter snubbe varje kväll. Jag ser liksom en gloria över Adriana och en dildo och andra sexleksaker över Rox, om hon ens är i behov av sådant efter alla killar hon tar.

Justin fick mig typ komma tre gånger bara genom att han var så stor, oh god. Hur i hela friden får du honom så freaking hot under sex? Du målar upp honom framför mig så får ju falska förhoppningar, blir helt andlös efter att jag läst och ligger i typ en kvart efteråt och väntar på Justin, men han råkar aldrig dyka upp. I alla fall du är bäst i världen. Du och Julia är mina favoriter, helt klart. Otroligt underbar och väldigt rolig, hoppas du spyr påskgodis efter all påskmat.

Btw, jag måste bara säga att din novell påminner mig väääldigt mycket om den här låten - From the door to the wall. Coffee table girl get ready I'mma put you down.
All the way down. From the stove to the counter top dining room table are you ready?
I'mma put you down. Up the stairs to my bedroom, light a few candles brace yourself
I'mma put you down. All the way down
On a plane, a train, an automobile doesn't matter
I'mma put you down. All the way down. And it don't make no sense to me baby
I'mma take it down on you babe. Put you down.
This will show you how much I love you, form of appreciation
I'mma put you down. Ooh, 'cause you deserve the best and nothing but the best so I give you the best you’ve ever had
I’mma put you down

Nynnade på denna genom hela kapitlet ❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://Smilingbieber.blogg.se

Julia säger:

Sitter och har ingen aning om hur jag ska kunna ens leva upp till att skriva i närheten av lika fint som Emma, men jag hoppas att du blir glad av min kommentar ändå!

Du vet ju redan vad jag tycker, men du förtjänar att höra det en miljard gånger så whatever. Vi har ju pratat ish om typ hur orolig jag är för fanfics-läsare och hur deras syn på sex ska bli efter att ha läst alla jättegulliga sexscener där inget går fel och killen bara bryr sig om tjejen och det gör ont och sen går det över och sen är det slut. Det är liksom inte så och du ska vara såsåså stolt över att du skriver något helt annorlunda från det för du gör det så himla himla bra och du behövs verkligen i bloggvärlden.

Du skriver det så jävla detaljerat och verkligt och freaking bra att jag önskar dödsmycket att jag var Rox, eller bara kunde kliva in och ta Rox plats, genom din novell kan vi överdrivet sugna på Justin Bieber-tjejer leva ut våra drömmar och jag tror och HOPPAS VERKLIGEN att jag talar för alla när jag säger att vi är jättetacksamma. Jag tycker att du gör något speciellt med din blogg genom att inte vara som alla andra noveller. Önskar att jag var lite mer som du på det sättet.

Och måste bara tillägga att killens på GIFen, HANS KROPP?!!?!?!?!?!??! Omg.

Skrivet: | Bloggadress: http://bieb.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback