Skrivet:
Kategori: The Night ✎

4; I Just Had Sex

 
 

”Khalil is in dah house.” Min sjukaste vän återvände lägligt från sin minisemester han haft med sin familj, för att följa med oss ut på Arena Nightclub. Jag hade som säkert många andra kända människor fått en personlig inbjudan av Pedro. Han var en skön snubbe och såg alltid till att det fanns mycket sprit och vackra damer att titta på. ”Någon mer än jag som är sugen på fitta ikväll?” Za viste hur man fick upp stämningen mellan oss grabbar och det fanns ingen kring bordet som inte skakade på huvudet med ett flin på läpparna. Jag älskar dessa tre, dem förgyller min vardag, men dem saknar något bara en tjej kan ge mig. ”Vi drar i oss tre shots till, sen drar vi.” Alla nickade och hällde i sig sin första, för att sedan sluka den andra. Innan vi tog den sista la vi handflatan över, skakade den, hällde den i oss och slog ner glaset i bordet. ”Nu kör vi.”

 

När vi anlände till klubben var klockan närmare halv tolv och det var säkert minst lika mycket folk utanför som det skulle vara på insidan. Småflickor stod på andra sidan gatan och skrek när dem fick syn på mig, vilket inte alls förvånar mig, men att tjejerna i kön in på klubben skulle börja skaka, det var något nytt. Och jag älskade det. ”Välkommen Bieber.” Pedro stod personligen i dörren och hälsade alla sina gäster välkomna, inget mig emot. ”MOT BAREN.” Ryan skrek så högt han orkade för att överrösta musiken. ”Jag drar till VIP annars blir det kaos här.” Lika fort som vi kom in smet jag iväg upp på VIP avdelningen. Flera kända ansikten satt där, blandat med både tjejer och killar. Khalil och Za gick efter mig tills vi hittade vårt bord, dock lite större än många andras.

 

 

Timmar strök sig framåt, det var inte så mycket drag på stället som jag hoppats på, men förväntningarna fanns fortfarande där. Flera tjejer hade visat intresset men ingen var fin nog för mig. Khalil och Ryan hade redan haffat sig en varsin och satt bredvid mig med deras tungor i brudarnas halsar. Både jag och Za skakade på huvudet åt deras beteende, troligen mest för att vi båda var lite avundsjuka. Absolut inte för att någon av tjejerna var i min smak, utan för att dem mer hade en tjej. ”Är det okej om vi slår oss ner?” En blond tjej med långa slanka ben stod vid kanten av vårt bord men hade även en brunett med sig, som hade ännu längre ben. Såg inte hennes ansikte då hon kollade ut över dansgolvet, men den blonda tjejen var det absolut inga fel på. ”Absolut.”

 

När brunetten vände sig tillbaka mot oss såg jag direkt vem det var. Roxanna VanDerHoltz, tjejen som ofta hemsökt mina drömmar. Många kvällar på turnén har man smekt sig till bilderna av henne i spetsunderkläder. Dock inte då Selena har vart med. Jag kan bara tänka mig fyrverkeriet som skulle explodera ur henne om hon visste om det. Hon hade ingen aning om att jag låg med andra tjejer, och så skulle det förbli. Det hon inte visste mådde hon inte dåligt av. ”Vilka är ni?” Za hade noll koll på modelltjejer så jag förstod att han skulle vara den som frågade den dumma frågan. Blondinen satt bredvid honom så hon vände sig lite snyggt mot honom och sträckte fram handen. ”Ella Sims. Och du är?” Han lutade sig mot henne och viskade något i hennes öra, vilket fick hennes kinder att ändra färg till en ljusare nyans av röd. Han förförde henne, lätt. Rox sträckte fram sin hand mot Za. ”Roxanna.” Han slängde ett öga mot mig och blinkade till. Han visste vem hon var för mig, och han visste att jag skulle göra allt för att få henne.

 

Rox verkade inte vara speciellt intresserad av att prata så jag la inte så mycket tid på henne heller. Även om jag skulle komma att ångra mig sedan när kvällen var över. Hon sneglade hela tiden ut över dansgolvet vilket gav mig en idé då det såg ut som att hon ville dit. Jag reste på mig och tog ett kliv över hennes ben. ”Kom.” Jag tog hennes hand utan att ens höra vad hon svarade. Lite stretade hon emot, men gav snabbt upp när hon insåg vart vi var på väg. ”Vänta.” Hon gick tillbaka till bordet och lämnade sin väska. ”Varken du eller jag kan gå ut där…” Jag avbröt henne genom att dra hennes kropp intill min och placera mitt huvud vid hennes hals, samtidigt som vi gick så, ut på dansgolvet. Musiken dunkade ut ur högtalarna samtidigt som folk stod tryckta mot varandra. Ungdomar som nästan hade sex på dansgolvet med varandra, precis som att det inte fanns någon morgondag.

 

”Är du verkligen säker på det här?” Jag hörde på henne att hon lät osäker, och det var en sak jag absolut inte trodde om henne, men hon fortsatte. ”Antar du läst om mig i tidningarna, och det mesta stämmer faktiskt.” Så hon var den sortens tjej som låg med olika killar i stort sett varje dag. Intressant. ”Säker.” Var allt jag hann svara innan hon snurrade runt framför mig så hon hamnade med ryggen pressad mot min överkropp. Hennes klänning var bara för mycket, hela hennes rygg syntes och fick min fantasi att skena iväg totalt. Hon dansade precis som att hon inte gjort annat. Hon var perfekt, hon hade formerna på rätt ställe och ett par underbara bröst. ”Ouf, fuck.” Hon böjde sig framåt och gned sin sexiga rumpa mot precis rätt ställe för att få min hjärna att verkligen vakna till liv.

 

Hon kunde röra sig, precis som i mina drömmar. Hennes kropp slingrade sig efter min likt en krukväxt, håret fladdrade kring hennes axlar. När hon ännu en gång böjde sig framåt och skakade på sin underbara rumpa kunde jag inte låta bli att smeka hennes bara rygg. Jag kände hur hon rös till. Flickorna omkring oss var inte alls lika intressanta längre, jag hade faktiskt en av världens sexigaste tjejer framför mig, nästan naken. Hon placerade sina armar kring min hals och kysste mig på halsen. Den tjejen gjorde verkligen så att hela min värld snurrade till. Mina händer letade sig ner över hennes rumpa för att sedan ta tag i klänningen och dra den uppåt över hennes fylliga rumpa, men hon stoppade mig. ”Bizzle, jag använder inte underkläder. Så om du inte vill att alla ska se min fuktiga fitta slutar du genast.” Hon flåsade i mitt öra, och nafsade på min öronsnibb. Sättet hon uttalade mitt 'nya' artistnamn fick min kuk att resa sig omgående.

 

Efter säkert en halvtimme klev vi tillsammans av dansgolvet och gick tillbaka upp på VIP avdelningen. Halvvägs i trappen fick började I Just Had Sex med The Lonely Island att spelas, vilket fick både mig och Roxanna att skratta. Hon gick lite före mig så jag hade perfekt utsikt över hennes baksida. Jag placerade båda mina händer under hennes klänning och klämde till. Hon hade verkligen inga trosor på sig, vilket var så sjukt sexigt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. När vi kom tillbaka till bordet var både Khalil och Ryan borta, samt tjejerna dem hade med sig. Za däremot hade sin tunga i halsen på Roxanna´s vän, Ella. Jag har inte kysst Rox, men fan, har känt henne på andra ställen. Jag kunde faktiskt inte hålla mig efter hennes lilla uttalande om att hon inte bar underkläder, var tvungen att kolla så hon talade sanning.

 

Servitriserna, lättklädda små flickor, sprang omkring med en bricka över ena handen och plockade tomma glas och flaskor. Vårt bord var nog där dem sprang mest, vi drack som att det vore vatten. Rox och Ella var absolut inte några flickor som sparade in på varken drinkar eller champagnen. Det var damer i min smak. ”Jag vill ligga med dig.” Fnissade Roxanna fram i mitt öra för att sedan suga i sig en del av sin drink genom det neongröna sugröret. Hon förförde mig med bara det lilla plaströret hon hade i sitt glas. ”Mitt place?” Hon reste på sig och sa hejdå till Ella, tog mig i handen och tillsammans lämnade vi klubben. Min chaufför körde fram bilen, men han behövde inte kliva ur för att öppna dörren, inte denna gång, jag ville bara hem. När vi båda hade satt oss ner och kommit ut på motorvägen gjorde hon något jag inte trodde skulle ske i bilen, hon gränslade mina lår och kysste mig. Hårt intensivt och djupt, lusten som växt under kvällen, växte det dubbla med henne över mig. 


 

Kanske inte det bästa kapitlet hittils, men ah. Nu har dom iallafall träffats. 

Det osar lite sex, eller lite. Ja, vi får väl se på måndag vad som händer. ^^ 

Men bara för att jag har en fast dag då jag publicerar betyder inte det att ni kommer undan när det gäller kommentarer. Så sätt igång med det nu. Jag vet två stycken som kommenterar varje kapitel med ett kapitel tillbaka typ. Jag älskar att ha något att läsa, så tack tjejer, Emma och Becca ♥♥♥ 


Kommentarer
amanda säger:

Det här kapitlet var verkligen jätte bra! Jag älskar att dom träffades och älskar att de "haffade" varandra. Tänkte han helt seriöst bara dra upp hennes klänning mitt på dansgolvet haha? Och as kul att han brukade fantisera om henne när han var på turné. Grymt kapitel :D

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Emmy säger:

ÅH så bra,!! Skitter här i skolan på inställd lektion och läser det här! Det här gjorde min dag mycket bättre! Får se vad som händer på Måndag längtar så sjukt mycket till det!!
Roligt att Justin har smekt bilder på Rox och nu träffar han henne!! Hehe!! Så sjukt bra!! Älskar ditt skrivande och den här novellen redan!! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://Justindrewnovell.blogg.se

Michelle säger:

Jag är så glad att du är tillbaka. Jag älskar dina noveller.

Jag älskar denna novellen och hittills har alla kapitel har varit jätte bra :)

Skrivet: |

Amanda säger:

MYCKET bra!! Älskar bloggen

Skrivet: |

Emelie säger:

shit va bra !! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Sjukt bra!

Skrivet: |

Anonym säger:

Sååå braaa! Älskar det

Skrivet: |

Anonym säger:

Awesome!!!

Skrivet: |

Anna säger:

Super bra! :)

Skrivet: |

Camilla säger:

Jag började nyss läsa och det är SJUKT väl skrivet!

Skrivet: |

Camilla säger:

Jag började nyss läsa och det är SJUKT väl skrivet!

Skrivet: |

Allie säger:

Hejjjj, utan att låta något som helst elak mot dig vill jag bara säga att jag först och främst älskar din novell men också att jag tycker en gång i veckan är ganska.. tråkigt? Jag har funnits här på din blogg i fleeera månader och läst dina andra noveller (som för övrigt är asgrymma) men det blir ganska så segt när man bara uppdaterar 1 gång i veckan. Jag förstår såklart om man har fullt upp och det kanske bara är jag som tycker såhär men om det verkligen är aktivt går man ju tex oftare in på sidan å blir mer exalterad. Flera bloggar uppdaterar en gång i veckan och jag tycker typ det suger mer eller mindre, man tappar typ lite suget till att läsa och glömmer bort vad som hänt tidigare.. Såklart har jag inte heller en egen blogg/novell men älskar att skriva. Detta var bara en åsikt som jag ville dela med mig till dig haha :) jag hoppas du förstår vad jag menar och inte alls missförstår mig, kramar

Skrivet: |

Emma säger:

ÅHHH LITTLE HUNNY BOO! 😍
Måste du dra ut på det så himla mycket? Jag får ju helt förutfattade meningar och sitter ännu en gång och avslutar varenda mening med "jag trängde in i henne", vilket är så uuuuuunderbart. Men hände dock aldrig 😤

Jag ska säga som du "JAG. VILL. HA. SEXSCEN."
Är ju stentänd på både Khalil och Za så jag älskade det här kapitlet. Förstår inte hur du kan få till sånt dirty talk, u know what I'm saying.

När de dansade: Snälla gör inte såhär mot mig var allt jag tänkte.
Jag vill precis som i förra kapitlet att han ska harcore knulla henne, och de här orden kommer jag nog senare få äta upp, när vi skypar.

Och bara för att du publicerade det här kapitlet för mitt förra spamm, så skannas lägga upp ett idag eller i allafall börja på ett ❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://Smilingbieber.blogg.se

Anonym säger:

Tidernasbästa novell! Längtar gärnet tills nästa, du är begåvad tjejen!

Skrivet: |

Anonym säger:

Herregud ge mig din talang kvinna *.*

Skrivet: | Bloggadress: http://mybieberstoriees.blogg.se

Anonym säger:

ÅHHH så braa!!!!!

Skrivet: |

Wilma säger:

Så bra älskar din novel

Skrivet: |

Fia säger:

Perfection

Skrivet: |

Ronja säger:

Åååååååh! Jag har äntligen (!!) läst alla kapitel och åh vad begåvad du är! Älskar det! :* Tycker inte alls det ä något fel på din uppdatering och dina kapitel är långa och jättebra! Vill veta vad som händer, tror att detta kommer bli en fanfiction som har fantastiska sez scener och en bra hållbar handling. Hatar såna som bara baseras på sex och inte har en handling :/ Men fortsätt såhär! Kram!

Skrivet: | Bloggadress: http://simpleaswords.blogg.se

Goda säger:

Yes yes yes yes!! Looooove it! Har jag nämnt hur underbar t duktig du är på att skriva? Hela klubbscenen är so m om den utspelar sig frmför ögonen på mig, så bra är du på att skriva. Hur Za hånglar upp tjejen, hur andra tjejer är efter Justin, hur nyfiken Justin är på Rox. Du har en talang, helt klart. Det är därför jag är så taggad att läsa ännu mer och få reds på vad dem gör i bilen och även senare. Åh.. Längtar oerhört.

Skrivet: | Bloggadress: http://pelanyte.blogg.se

Anonym säger:

SÅÅÅÅÅÅ BRA

Skrivet: |

Anonym säger:

SÅÅÅÅÅÅ BRA

Skrivet: |

Anonym säger:

DU ÄR FAN AS BRA BÄSTASTE BÄST HÄST

Skrivet: |

Anonym säger:

WAIT FOR A MINUTE

Skrivet: |

Anonym säger:

i just haaad...

Skrivet: |

Anonym säger:

a kex... and it tasted so nice

Skrivet: |

Anonym säger:

hej hej marielle

Skrivet: |

Anonym säger:

du har fint blont hår

Skrivet: |

Anonym säger:

swwwweaaat

Skrivet: |

Anonym säger:

helt onödig respons

Skrivet: |

Anonym säger:

helt onödig respons

Skrivet: |

Anonym säger:

helt onödig respons

Skrivet: |

Anonym säger:

helt onödig respons

Skrivet: |

Anonym säger:

helt onödig respons

Skrivet: |

Anonym säger:

helt onödig respons

Skrivet: |

Anonym säger:

helt onödig respons

Skrivet: |

Anonym säger:

helt onödig respons

Skrivet: |

Anonym säger:

du är så bra

Skrivet: |

Anonym säger:

du är så bra

Skrivet: |

Anonym säger:

du är så bra

Skrivet: |

Becca säger:

Vadå inte bästa? Alla kapitel är bäst. Alla kapitel är fantastiska. Alla kapitel är felfria. Alla kapitel är perfekta.

Det bara osar sex om Justin och Rox, damn lixom. Så jävla sexigt. Älskar dans-scenen, du fick till den så himla bra, även den är sexig och het. Damn säger jag bara.

Sen att du får till alla scener är ju en annan sak. Älskar varenda del av varje kapitel, så himla perfekt, varenda bokstav, och det menar jag verkligen. Lol, känns som attjag låter fett deep nu, men aja.

Kan knappt vänta med att få läsa nästa perfekta kapitel, det liksom kliar i hela kroppen efter att få läsa.

Kramisar på dig❤️❤️ och varsågod ;)

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Julia säger:

Jag krigar mig vidare, hela fyra kapitel in i novellen nu!

Något jag älskar är hur sjukt bra jag tycker att du målar upp Justin, Justins vänner, deras relation och sätt att vara mot och med varandra. Tycker att första delen av novellen kändes så verklig liksom, kunde verkligen se det framför mig och bara önska att jag var där, för vem vill inte ut och festa med Justin Bieber? :D

Jag vet inte om det var meningen, med tanke på att det är du som har skrivit så var det säkert det, men medan Ella presenterade sig med både för och efternamn gjorde inte Rox det. Jag älskar henne. Alla vet liksom vem hon är ändå. Tycker verkligen att Rox är en asnice karaktär och du har lyckats lika bra med henne som med Justin, verkligen.

Önskar verkligen att jag hade mer tid att läsa för det här är en sådan novell och en sådan story man helst bara vill sträckläsa utan att lägga ifrån sig. Är astaggad på att läsa nästa kapitel. Kan tänka mig vad som kommer att hända då :D

Skrivet: | Bloggadress: http://bieb.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback