Skrivet:
Kategori: The Night ✎

11; What Did You Say?

Vad svarar man på den frågan när jag gjorde klart för honom första gången vi träffades att det bara handlade om sex, och att det egentligen bara skulle hända en gång. Den gången var redan förbi, men nu var jag på väg att ta med mig honom hem, klockan tre på natten dessutom. Varför? Vad kände jag egentligen för den grabben? Kände jag något över huvud taget. Ella kanske hade rätt. Alla killar kanske inte var som Antonio, men vågade jag verkligen ta risken. Äh, vad är det som ens säger att Justin skulle vara intresserad av mig. Han har för det första flickvän, och för det andra så är han Justin Bieber, han kan få vem han vill. Håll käften Roxanna. Jag blev förbannad på mig själv. Jag har aldrig någonsin varit så töntig när det kommer till killar, det är jag som har fått dem att tråna efter mig. Inte tvärt om. ”Jag vill knulla. Problem med det?” Han flinade mot mig samtidigt som han öppnade dörren då vi faktiskt stod stilla på min uppfart. ”Absolut inte.”

 

Jag hade ingen aning om hur det såg ut med saker i mitt nya hus, men jag hoppades för guds skulle att jag i alla fall hunnit få min säng, annars fick vi knulla på golvet. För mig hade det inte gjort något, men Justin kanske inte skulle komma att tycka om det. Jag hade ingen aning om hur han var som person, var inte speciellt mycket vi hann prata med varandra den där dagen vi grillade tillsammans med Kahlil, Ella och Selena. Bara tanken på henne fick mig att vilja knulla hennes pojkvän ännu mer. Jag plockade upp min nyckel ur väskan och för första gången stoppade jag nyckeln i låset och vred om. Försiktigt sparkade jag upp dörren med min klackklädda fot och tog Justin i handen för att dra in honom i hallen. Det tog inte alls lång tid fören jag stod upptryckt mot den stängda dörren med Justins läppar tätt trycka mot mina. Ett stön bildades i min hals, men jag gjorde allt för att det inte skulle glida genom mina läppar, dock misslyckades jag och fick Justin att le.

 

Jag hade sett till så att det skulle finnas alkohol hemma just för att jag inte visste om det skulle bli en liten efterfest, dock blev det inte så mycket folk som jag hade tänkt mig från början. ”Vill du ha en öl?” Han nickade på huvudet samtidigt som han slutade kyssa min hals. Äntligen, hade han inte slutat hade vi inte kommit längre än hallen. Tillsammans gick vi in i köket, och jag gick fram till kylen och plockade fram två flaskor, öppnade båda och gav Justin den ena. ”Ska jag visa dig runt? Huset är nytt, så jag vet egentligen lika mycket som du.” Han gapade, tittade sig omkring och tillbaka på mig. ”Vadå nytt?” Jag skrattade till samtidigt som jag fattade hans hand igen. ”Jag fick huset av mamma och pappa i födelsedagspresent.” Det var precis som att det inte var en sådan big deal för mig. Jag var van att få allt jag pekade på, och pekade jag på ett hus gav min pappa det till mig. ”Bortskämd?” Frågade han samtidigt som han kysste mig på halsen och smekte mina höfter. ”Lite.” Fnissade jag tillbaka.

 

När vi hade sett oss omkring tillsammans stod vi tillsammans utanför den sista dörren som jag i alla fall visste skulle ta oss till mitt sovrum, och jag hoppades med allt jag hade i kroppen att sängen skulle stå där. Min kingsize säng. Justin hade länge försökt fått av mig min klänning, men inte riktigt lyckats, just för att vi var på väg in i ett nytt rum varje gång han kom nära mig. ”Kan jag få klä av dig nu eller?” En lätt viskning i mitt öra och han hade mig, precis som en fånge. Hade han bett mig hopp just i det ögonblicket hade jag bara frågat hur högt. ”Ja.” Fick jag fram samtidigt som jag öppnade dörren och fick se sängen stå där, bäddad och klar. Den skulle dock inte vara speciellt bäddad när vi var klara. Min klänning föll till golvet innan jag visste ordet av det och Justin kysste mig mellan skulderbladen och smekte min mage upp mot mina bröst som för den gången var täckta av en bh utan band. ”Varför använder du sån här när dina bröst är helt underbara, runda och fasta?” Han visste verkligen hur man gav komplimanger på rätt ställe. Jag snurrade runt och la mina armar över hans axlar. ”Kyss mig istället.”

 

Justins kläder låg som i en hög på golvet men vi stod fortfarande och kysste varandra, enda gången vi släppte taget var när jag drog av honom sitt vita linne. Vi var helt nakna, hud mot hud och jag älskade varje centimeter av hans kropp. Han knuffade ner mig försiktigt i sängen så att jag hamnade på rygg för honom att kolla på min kropp, från fötterna upp till mina ögon där han stannade under tiden som han sakta men säkert klättrade över mig. Han kysste min mage och upp över mina bröst men han stannade inte där för att ge dem speciellt mycket uppmärksamhet, utan fortsatte upp till mina läppar och lät istället båda händerna knåda mina bröst. Jag stönade tyst men tillräckligt högt för att han skulle höra det. ”Släpp ut dem där istället. Jag älskar att höra dig njuta.” Han släppte mina läppar och kysste sin väg tillbaka ner över min hals och bröst, över min mage men stannade till alldeles i ljumsken på höger sida. Vi har haft sex en gång, men han visste ändå alla mina svaga punkter, vilket egentligen irriterade mig, då han visste vad han skulle göra för att få mig att falla ännu mer.

 

Han kysste mitt venusberg samtidigt som hans tumme smekte min klitoris. Jag ville skrika rakt ut, jag ville krypa omkring i sängen, men låg stilla och njöt. Jag stönade hans namn, för honom att höra. Han visste att han behandlade mitt heligaste på rätt sätt, han visste vad han skulle göra för att få mig att vilja krypa ur skinnet. ”Snälla.” Ett ord, sex bokstäver. ”Snälla vad?” Han kollade upp och mötte min blick, han ville höra allt. ”Knulla mig.” Jag visste att han var hård, jag behövde inte göra något, för att han skulle bli redo. Han lutade sig över mig och kysste mina läppar en gång till. ”Hur vill damen ha det?” Han flinade mot mig, troligen inte säker på om jag skulle svara honom eller inte. Dock kände jag mig tvungen för att han skulle förstå vad han gjorde med mig. ”Djupt.” stön ”Hårt.” stön ”Länge.” Han kysste mig på halsen hela tiden därav mina stön. Han satte sig mellan mina lår och placerade sitt ollon precis vid min öppning. Jag kände honom men visste inte riktigt vad han hade i tankarna när han sakta men säkert pressade sig in. Efter bara en gång i sängen med honom hade jag inte vant med hans storlek.

 

 

 

”Baby.” Han stönade i mitt öra samtidigt som han stötte hårt in i mig. Jag hade formats efter hans storlek och det var så mycket skönare än vad jag mindes det. Mina ben var placerade på hans axlar och hans händer precis bredvid mitt huvud. Min vighet passade bra in just där och då, för det gjorde inte ens ont i mina ben när han kysste mina läppar och pressade ner mina ben mot mitt bröst. ”Undra vad dig flickvän skulle säga om hon såg dig nu.” Jag visste att han skulle bli arg, och det var lite det jag önskade. Jag ville att han skulle knulla mig riktigt hårt, att han skulle ta ut ilskan mot mig i sängen. Jag ville känna varje liten millimeter av honom. Hon plockade ner mina ben, jag trodde han skulle sluta helt, men allt fick en sådan vändning, en jag absolut inte var beredd på. Hans hand fattade tag kring min hals och han knullade mig hårdare än vad jag trodde han var kapabel till att göra. ”Vad sa du?” Det var nästan så att han gnisslade tänder, han var arg. Och jag älskade det. Även om jag ville svara honom kunde jag inte med tanke på att jag var tvungen att använda den lilla luften jag fick i mig noggrant. Allt kändes så mycket mer, mycket mer intensivt än tidigare och jag fick min första orgasm. ”Fuck.” Var det enda jag fick fram när han släppte greppet.

 

Efter att han hade dragit sig ur mig la han sig ner på rygg bredvid mig, placerade sina händer under sitt huvud och kollade på mig där jag låg kvar. ”Gjorde jag dig illa?” Att Justin var kärleksfull, det visste jag redan, men att han faktiskt brydde sig om sådana saker hade jag inte en aning om. ”Nej, det var skönare. Du gjorde det sexigare.” Jag gränslade honom, smekte min kropp över hans. Samtidigt som jag kysste hans läppar placerade han sina händer på min rumpa. Jag höjde mig över honom så att han skulle kunna styra in i mig igen. Även om jag fortfarande var känslig efter orgasmen började jag sakta röra mig fram och tillbaka över honom. Han suckade djupt samtidigt som han slät sina ögon och andades häftigare. Han var inte en människa som hade svårt att komma med alkohol i kroppen och det var jag glad över. Hans händer smekte mina bröst omsorgsfullt och härligt. Bröstvårtorna var mer styva än vad dem någonsin tidigare hade varit. Justin satte sig halvt och lutade sig på sina armbågar innan han tog den ena bröstvårtan i munnen och lekte med både tungan och sina tänder. Jag hade kunnat komma av bara den beröringen. 

 

Jag red honom, upp och ner, fram och tillbaka, fort och sakta. Han visste inte riktigt vart han skulle göra av sina händer. ”Kliv av, ställ dig på alla fyra.” Jag älskar killar som tar kommandot i sängen, och som bestämmer utan att ta emot tjafs. Jag stod där och väntade på att han skulle stöta in i mig igen, men inget hände. Han stod på golvet och tittade på mig samt vinkade mig till sig. Jag backade tills jag hade mina knän på sängkanten och svankade så mycket jag kunde. ”Kolla på mig.” Jag vred i stort sett hela min kropp mot honom och såg på honom samtidigt som han trängde in i mig igen. Synen, att se honom i extas. Det var ren njutning. Han var så stor i mig, jag kunde inte låta bli att bita mig i läppen när han smiskade till mig på ena skinkan samt tog ett fast tag kring mina höfter. ”Hårdare Justin.” Han hörde mig, och han svarade på min bön. Stön efter stön lämnade mina läppar och jag älskade allt. Han fick mig att känna mig sexig.

 

Han lämnade sin sperma över min rygg för att ingen av oss hade haft kondom i tankarna när vi började allt. Jag brydde mig inte så mycket, och jag hoppades att han inte heller skulle göra det. Jag skulle ändå ta ett dagen-efter piller. Jag ville inte ha någon överraskning nio månader senare. Det hade jag varken lust eller tid med. Tror att Justin stod på min sida när det kom till den saken också. När jag kom ut från badrummet var det som att komma tillbaka till första natten vi hade tillsammans. Han låg med mitt täcke precis vid höften och kollade på mig. ”Fan vad du är sexig.” Han bet sig i läppen när han kollade in kroppen han precis hade haft på alla sätt och vis. Jag vände mig åt sidan och visade min svank. ”Shit, kom hit med dig.” Jag skrattade bara, att han tyckte jag var sexig visste jag redan. ”Är det någon av oss som är sexig är det ju du.” Sa jag samtidigt som jag la mig bredvid honom. Ingen av oss orkade sätta på oss några kläder. Jag drog mina fingrar över hans mage och han rös till. ”Ska vi sova?” Jag nickade och återigen tog han mig på sängen när han kysste mig. Kommer jag någonsin lära mig när han gör sådant?

 
Jag vet att många andra bloggare skriver om mig och mitt sätt att skriva sexscener på. Och helt ärligt vet jag inte vad det är som gör att dom tycker jag är så bra på det. Jag minns ganska tydligt hur Julia från Bieb skrev under sitt första kapitel med sex, att hon hade problem, skulle ficka en dektektiv och kidnappa mig så jag fick skriva det. =P Men ah, hoppas ni gillar det. 
 
Och det kommer säkert finnas någon som inte tycker om detta, men jag varnar faktiskt innan man börjar läsa att det kan innehålla saker man kanske inte känner sig trygg i med att läsa. 
 
Jag älskar er alla. ♥♥♥

Kommentarer
Michelle säger:

Jag älskar det :)

Skrivet: |

Frida säger:

Supersuperbra! Denhär och bieb är mina absoluta favorit noveller 👌 så grymma ni är

Skrivet: |

Emmy säger:

Underbart kapitel! Du får alltid till det så bra och perfekt!! <3 kram

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Anonym säger:

Hej tänkte kolla om du vet vart man kan hitta novellen "Million Dollar Baby" ? och om någon annan vet så skriv gärna :)

Svar: Den är borttagen från internet. Jag har den sparad på datorn .. :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Camilla säger:

Shit, han måste verkligen göra slut med Selena :D

Skrivet: |

amanda säger:

Jätte bra skrivet. Tycker det är grymt att du vill skriva sexscener trots att så många inte vill göra det eller tycker om det :)

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Anonym säger:

Sååå fucking bra ja dör

Skrivet: |

Emma säger:

W.O.W
Du skulle bara veta vad jag skulle kunna göra till detta kapitel. Men så pervers får jag inte vara, så därför väljer jag att vara lite hemlighetsfull 😘
Jag älskar deras dialoger eller dirtytalk, kalla det vad du vill. That's just AMAZING ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://smilingbieber.blo.gg

Anonym säger:

W.O.W

Skrivet: |

Anonym säger:

W.O.W

Skrivet: |

Anonym säger:

W.O.W

Skrivet: |

Anonym säger:

W.O.W

Skrivet: |

Anonym säger:

W.O.W

Skrivet: |

Anonym säger:

W.O.W

Skrivet: |

Anonym säger:

W.O.W

Skrivet: |

Anonym säger:

W.O.W

Skrivet: |

Anonym säger:

W.O.W

Skrivet: |

Linnéa säger:

Ååå så bra!! Jag gillar att dem ändå kan vara ganska "gulliga" mot varandra. Älskar ditt sätt att skriva allt, du är otroligt duktig! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

OMG sååå bra älskar det är besatt

Skrivet: |

Wilma säger:

Du är så jävla sjukt bra på att skriva så jag blir rörd

Skrivet: |

Anonym säger:

Jätte bra!<333

Skrivet: |

Fanny säger:

Har också börjat en novellblogg eftersom jag älskar att skriva och jag undrar vart du redigerar dina bilder? :)

Svar: Jag redigerar mina bilder i GIMP. =)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Sara säger:

OMG! Jag började faktiskt läsa din novell idag,just eftersom jag sett att många andra novellbloggare sagt att dina sexscener är magiska, jag kan inget annat än att hålla med dem. HUR LYCKAS DU? Så otroligt bra! Du skriver så himla fängslande,och varje stycke är en njutning att läsa. Hur gör du? Du skulle inte vilja göra något inlägg/ möjligtvis skicka på mejl lite tips eller något? Skulle vara en ära att få det från dig,Marielle :)
// Sara på mylifeascelebrity

Svar: Tack så hemskt mycket ... ♥♥♥ Vad är det du vill ha tips om ?? =)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Sara säger:

Kanske lite allmänna skrivitips,eller tips på hur man skriver sexscener haha.. En fråga också haha,hur lång tid du brukar lägga ner på dina kaptel?:)
Du behöver inte om du inte vill,vet att du inte har all tid i världen haha,men IFALL du känner att du har tid/lust kanske du skulle kunna mejla mig?:)

Skrivet: | Bloggadress: http://mylifeascelebrity.blogg.se

Becca säger:

Nu älskar jag dig ännu mer FÖR DEM HADE SEX. Ååh sexigheten tar aldrig slut. Är det fel att jag är beroende av dina sex-scener? Äääh, vem bryr sig jag är det ändå. Det är en drog.
Och Justin tog strypgrepp om Rox, iiiiiiiih. Rox kommenter om Selena som triggade Justin var så himla klockren att jag dör.

Älskar Justin och Rox kind of sex-relation. Kommer aldrig få nog av de två. Roxanna är frustrerande komplicerad och jag älskar hur Justin försöka fundera ut henne, samtidigt som hon försöker fungera ut vad hon egentligen känner för Justin. Det är en enda stor röra det här, och jag verkligen älskar det!

Håller med Emma även den här gången. Justins dirty-talk är så sexigt att jag bara vill slicka honom från topp till tå. (Och kanske även Rox, oopsie). The things you make me imagine.

Perfekt födelsedagspresent, enligt mig. Vem hade inte velat få något sånt? Ååh, blir så jelly på Roxanna nu, hihi.

Älskar att du varnar inför sex-scener, då hinner man förbereda sig på det som komma skall. Det är nerv-vrakande, måste jag säga.

Ska läsa vidare nu, iiiiiiiiiiiih. Såhäääääääääääääääääääääääär taggad är jag. Kram och puss och allt däremellan❤️❤️❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback