Skrivet:
Kategori: The Night ✎

10; I Hate Girls

 

Jag visste att Roxanna hade ett hett temperament, men att hon skulle börja kasta glas omkring sig hade jag inte ens i min vildaste fantasi trott. Det som gjorde mig mest rädd var att jag inte visste varför hon gjorde det. Hon vände på klacken och rusade därifrån utan att jag ens hann önska henne en trevlig födelsedag. ROX, VÄNTA!” Jag ropade och var precis på väg att resa på mig och springa efter henne men Selena stoppade mig. ”Varför ska du gå efter henne?” Hon höll fast min arm och egentligen hade jag ingen bra ursäkt för Selena varför jag skulle springa efter Roxanna. ”Äh.” Jag skakade av mig hennes arm, och lutade mig tillbaka i stolen. Khalil kollade på mig precis som att jag vore dum i huvudet. Han såg nästan lika arg ut som Roxanna hade gjort. ”Din lilla fitta.” Han slog till mig på axeln, och det var verkligen ingen vänskapssmäll. ”Va fan. Varför gjorde du så?” Han nickade med huvudet mot där Roxanna hade stått. !” Han verkade helt galen, så det kändes som att jag inte hade något val.

 

”Har du sett Rox?” Jag mötte på Ella vid baren som jag hade passerat typ 3 gånger. Hon satte handen vid höften och stirrade på mig. ”Hon vill nog inte prata med dig.” Hon smuttade på sitt glas med vad jag antog var champagne. ”Vad har jag gjort?” Hon drog med mig till stället där det var mest tyst, även om det inte var speciellt tyst. ”För att du tog med dig Selena kanske. Utan att förvarna henne.” ”Men hon gjorde klart och tydligt för mig att det bara var sex. Så varför blev hon ar..” Hon suckade högt, slog ut med armarna och spände blicken i mig. ”Ge dig nu, är du så jävla blind?” Det var det sista hon sa innan hon gick. Hon också, vad är det med dessa tjejer? Varför kan dem inte prata klarspråk, varför kan dem inte säga vad dem känner och sedan är det bra? Det ska alltid vara massa frågor och dimmiga förklaringar. Det finns nog inte en enda tjej som kan säga en mening utan att mena något annat.  

 

Jag visste långt inom mig att jag hade gjort Roxanna ledsen, men jag kunde inte rätta till det om jag inte visste vart hon var. Återigen satt jag tillsammans med mina vänner, på en fest där jag var minst bjuden om man bortsåg från Selena. ”Ska vi dansa?” Selena reste sig upp och tog min hand, men jag skakade bara på huvudet och tog en klunk av min öl. ”Nej, gå du.” Hon gjorde det också, äntligen försvann hon. Både Khalil och Za slog till mig i huvudet när Selena var borta. ”Vad är det för fel på dig? Varför tog du med henne?” Jag skratta helt utan glädje. ”Hon haffade mig precis innan jag skulle dra, och frågade vart jag skulle. Det kom för häftigt så jag ljög inte ens. Och här är vi.” Svarade jag och slog ut med armarna. ”Du är så jävla rökt nu. Du vet det va?” Båda två skrattade åt mig och gick samma väg Selena just gått. Båda två hamnade på dansgolvet tillsammans med en tjej i små kläder.

 

 

”Vart ska du?” Jag var precis på väg att lämna klubben men blev stoppad precis innan jag kom till dörren. Roxanna stod bakom mig, jag såg henne inte, men hörde henne. Jag vände mig inte om på en gång, men till slut kände jag mig tvingad. ”Hem.” Svarade jag bara mot henne. Hon såg ledsen ut, förstörd på något sätt. Dock vågade jag inte fråga henne om det, jag visste inte hur hon skulle reagera. ”Okej.” Hon var precis på väg att vända sig om igen men jag stoppade henne innan. ”Ge dig nu. Varför är du såhär mot mig? Vad har jag gjort?” Hon slet tag i min arm och drog med mig in på närmsta toa. Vilket råkade vara tjejtoaletten. ”UT.” Skrek hon och knuffade ut alla, som var där inne. Jag förstod ingenting men det var sexigt att se henne bossa omkring på folk. Hon kunde verkligen styra och ställa. ”Varför är du arg på mig?” Hon stod framför ett av handfaten och rättade till sitt läppglans. ”Gissa.” Suck. ”Nej, jag är inte här för att gissa. Jag är här för att fira en väldigt underbar människas födelsedag.”

 

Tystnaden tog över allt, jag hörde till och med mina egna hjärtslag. Musiken utanför försvann, och allt jag såg var hon. Hur hennes läppar rörde sig, hur hon blinkade. Selena var inget i jämförelse med Rox. Jag kysste henne, pressade mina läppar mot hennes så att hennes kropp hamnade mot väggen. När hon besvarade kyssen vaknade jag till. ”Förlåt. Det var dumt.” Precis när jag skulle flytta på mig kysste hon mig. Hon pressade sina läppar mot mina. Hon kysste mig. Hon smekte min kropp. Hon gjorde allt. Jag följde bara med, hennes händer vandrade ner över mina armar, fattade tag om mina händer och la dem på sina höfter. Äntligen fick jag känna hennes kropp mot mina händer. Hon hade lika mjuk hud som en nyfödd bäbis, hon var helt underbar. Jag smekte min tunga över hennes underläpp, hon smakade gudomligt. Jag hade kunnat stå där hela kvällen, och natten. ”Vill du…” Hon avbröt sig, och vände sig om. ”Vad?” ”Det var inget.” Och så skakade hon på huvudet.

 

 

Klockan hade hunnit bli tre på natten och festen var fortfarande i full gång. Selena hade lämnat klubben redan runt ett för att hon inte orkade något mer. Hon var inte van vid detta liv. Möjligtvis dem få gångerna hon var med mig ute på turné, men annars var hon en hemmamänniska egentligen. Min mobil surrade till i bakfickan på mig, då jag vant mig vid att ha den där just när jag är ute på krogen, för dem gångerna jag sitter ner så känner jag den bättre än hör den. Roxanna hade lämnat mig inne på toaletten, som ett fett frågetecken. Hon hade inte ens sagt hejdå fören hon rusade där ifrån. Jag kysste henne först, absolut, men sedan hade hon faktiskt kysst mig. Jag vet inte, men det kändes som att hon faktiskt gjorde det för att hon själv ville det, och inte för att alkoholen talade eller något i den stilen. Önskade bara att jag kunde förstå mig på henne.

 

”Vi syns utanför om 20 minuter. / Puss R”

 

Vad menade hon med det? Ville hon att vi skulle ses och prata, kyssas eller ligga? Tjejer. Finns det något jag hatar så mycket som tjejer, samt älskar på samma gång. Nej, det gör nog fan inte det. Jag blir inte klok på den fronten, och kommer aldrig att bli det heller. Ella och Kahlil såg ut att komma bra överens även fast dem hade legat med varandra och inget mer. I alla fall inte vad jag visste. Hade ingen aning om dem sprang omkring och möttes på toaletter för att kyssas, men det såg inte ut som det. Dem kunde sitta bredvid varandra, vid samma bord och skratta. Och det spelade ingen roll om hon kollade in en grabb som passerade, eller tvärt om. Det delades ändå inte ut slag eller sårade blickar. Som sagt, Roxanna gjorde mig förvirrad. Riktigt förvirrad. ”Vad är det bror? Du har knappt rört din öl på en timme, den måste vara pissljummen och avslagen.” Jag viftade till med mobilen. ”Roxanna.” Var det enda jag behövde uttala för att han skulle förstå att jag var i trubbel.

 

”Varför? / J”

 

Khalil hade precis beställt in en ny öl och innan jag gick tog jag den och svepte den från full till tom. ”Tack.” Sedan slog jag ner flaskan i bordet, lämnade dem och gick mot utgången där jag skulle möta upp Roxanna. Hon stod där med bildörren öppen och kollade omkring sig, troligen letade hon efter någon, eller något. Hon såg däremot ut att hitta det när hon fick syn på mig, nickade på huvudet och hoppade in i bilen. Jag var inte sen med att följa efter henne. Hon öppnade en champagne flaska precis när jag stängde dörren. ”Vill du ha?” Hon viftade till på flaskan och två glas. ”Visst.” Jag visste inte riktigt hur jag skulle agera kring henne. ”Varför sitter vi här, och vart är vi på väg?” Jag kunde inte vara tyst längre, var tvungen att få reda på vad det var hon ville med mig. ”På väg hem till mig. Eller, ja, om du vill, förstås?” Hon nästan stammade fram orden lite, vilket gjorde det hela ännu mer obekvämt. "En fråga Roxanna.” Hon tittade på mig, och man såg nästan hur hon ville öppna dörren på bilen och hoppa ut i farten. ”Vad vill du med mig?”

 

Jag har fått så fina kommentarer på senaste tiden. Folk som har kollat in och upptäckt att jag börjat skriva igen, och dom kommentarerna värmer verkligen. Alla fina ord som skrivs om och till mig. ♥ Jag dör lite varje gång jag läser sådana. Det är sånt som gör att jag fortsätter skriva. Långa underbara kommentarer. 
 
Q; Vad tycker ni om toalettscenen? :P 

Kommentarer
Anonym säger:

Omg, grymt bra! Vill veta vad hon kommer svara, jag hoppas det är typ något som gör att dem börjar bråka ordentligt! Eller att dem bråkar och sedan har typ angry-sex eller vad man ska säga. Haha!! Sjukt bra i alla fall!! :)

Skrivet: |

Emmy säger:

Vad ska jag börja! Detta var lika bra som vanligt! Älskar hur Roxannas beteende i mot Justin hur det är i början och sen bara toalettscenen som jag älskade och till sist sitter i bilen!
Du är så sjukt begåvad av att skriva!!
kram! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

wilma säger:

Aaaa fan vad bra du är så grymt duktig så jag får panik!
Vadå vad vill du mig rox gillar inte Justin henne?😱❤️❤️

Skrivet: |

amanda säger:

Jätte bra kapitel. Hur fan kan han inte fatta vad han menar? Men tråkig som frågade vad hon vllle med honom, varför så seriös liksom -.- Men bra!

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

amanda säger:

Jätte bra kapitel. Hur fan kan han inte fatta vad han menar? Men tråkig som frågade vad hon vllle med honom, varför så seriös liksom -.- Men bra!

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Michelle säger:

Jag älskar det :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Oh My Good 😱 this is so fucking awesome ❤️ love it love it love it! ❤️❤️

Skrivet: |

Camilla säger:

Roxanna verkar inte lika självsäker längre, bre med variationantar jag... :)

Skrivet: |

Emelie säger:

sjukt bra !! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://emelajzaan.blogg.se

Frida säger:

Superbra! Älskar fortfarande storyn sjukt mycket. Tycker att de ska "hända" någonting mellan selena å justin så dom gör slut! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

A: jättespännande, haha roligt att alla lyssnade på henne :P
Superbra!! Du är sååå himla duktig!! :D

Skrivet: |

Anonym säger:

OMB sjukt bra

Skrivet: |

Josefine säger:

Asså grym du är! Vill bara läsa mer och mer av novellen! Det ända jag tänkte på var i förra kapitlet var det justin som sträva mycket efter rox, att han ville träffa henne, skrev puss i sms osv medans hon inte var så inne i det, medans det nu var tvärtom - att han undra vad hon höll på med när det gällde de, förstår du hur jag menar? :)
Lite förvirrande för mig just där men jättebra annars!

Skrivet: |

Emma säger:

Jag älskade toalettscenen, dock undrade jag vad som försegår i Roxannas huvud. Därför ska det bli intressant att få veta hur hon känt och tänkt under dessa situationer i senare kapitel. Men annars älskar jag allt.

Förstår inte hur du lyckas skriva Justin's tankar och känslor som en Gud? Det får mig inse att du haft mycket killar runt omkring dig under dina år, förmodligen både av kärlek och vänskap, eftersom du kan tyda en mans hjärna så otroligt bra.
Jag menar jag har haft en killkompis eller flera men aldrig skulle jag kunna lista ut vad de tänker och känner men jag antar att det är intelligens eller större erfarenhet.

I alla fall, du är otroligt underbar och du förtjänar alla kommentarer i världen, åtminstone mina. Är jätte sugen på att läsa om deras sex under nästa kapitel och jag hoppas att mina kommentarer duger för att få ännu ett underbart kapitel imorgon ❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://smilingbieber.blogg.se

Becca säger:

Älsk/hatar Selena, både för att hon är irriterande och jobbig och förstör för Justin och Roxanna (som jag förresten har kokat ihop en hel framtid för i mitt huvud) samtidigt som hon medför drama i novellen, och jag är som sagt en drama Queen när det gäller noveller.

Och sen vad ska jag ens säga om kyssen? Under-fucking-bart. Och vad som gör det ännu bättre är att Roxanna drog med Justin på toaletten, vilket ledde till den heta kyssen. Så sexigt. Som sagt, det tar aldrig slut och jag tvivlar inte på att det någonsin kommer göra det.

Håller helt med Justin på att kvinnor är förvirrande-fronten trots att jag är en kvinna haha. Tycker jag själv är förvirrande ibland. Haha fyfan, kvinnor alltså. Känner även att Roxanna är lite med komplicerad än andra haha. Dock gör det novellen ännu mer fantastiskt. Längtar till att få läsa nästa kapitel då jag kommer få se in i Rox huvud, haha ^^

Håller även med Emma, du skriver Justins tankar askjlndkdkeoekeudkdie bra. Tror nog alla önskar att ha talangen att kunna skriva som du, mig inkluderat.

Måste läsa vidare nu, massor av kramar och pussar❤️❤️❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback