Skrivet:
Kategori: Bloggtips ♥

Novelltips. ♥

Bara för att jag har slutat att skriva, betyder inte det att jag har slutat att läsa noveller om Justin. Jag befinner mig inne i en bubbla just nu, med noveller från JBFFplus. Hittade på en novell igår som gjorde att jag låg vaken från tre inatt till drygt 7 imorse och läste. ^ Jag kunde verkligen inte slita mig. 
 
Självklart ska jag tala om för er vad den heter och ge er länken.  
 

 
(Klicka på bilden för att komma till novellen.)
 

Mia Blake works on her Dad's Safari Resort in Mozambique, Africa, she has a pretty normal day routine but it gets turned upside down when the famous Justin Bieber and his friends come to stay for a month at the resort.

 

Justin isn't what she expected. She had heard stories about him being a romantic, seductive guy that could coax a girl into bed with just a look...

 

However, when they finally meet.. the tables change. Seems like Justin's trying his best to catch her attention, than the other way round.

 

He's gotta try his best to Keep Cool. 

 

*Warning; Graphic Sexuality*
Det är väl egentligen därför jag älskar denna novell. ♥ 

 

Kommentarer
Ebba säger:

Ååååh, älskar JBFF+! :D får kolla upp den novellen! :D det finns så många grymt bra noveller dår :D

Skrivet: |

Felicia säger:

ÄÄÄLSKAR den sidan :D ska definitivt kolla in den novellen!! Gillar du den är den säkert helt superbra!!

Skrivet: |

Anonym säger:

Hur skaffar man en kod? Fattar inget på den sidan haha

Svar: Du registrerar dig. Sen är det klart. :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Anonym säger:

Ja men vart?

Skrivet: |

Anonym säger:

Skoja hittade det men tack för hjälpen😘

Skrivet: |

Anonym säger:

Skoja hittade det men tack för hjälpen😘

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback