Skrivet:
Kategori: Bloggtips ♥

http://bieb.blogg.se

 
Det bästa med att skriva noveller är alla nya människor man får kontakt med. Julia är en av dem få som jag faktiskt pratar med dagligen och aldrig blir trött på. Är jag förbannad, behöver hon bara skicka en smile-gubbe som skrattar och gråter samtidigt, så gör hon mig glad. Hon kan ändra mitt humör på bara några sekunder, och det ska hon ha ett stort guldhjärta för. Hon är en underbar människa. 
Hennes noveller har satt sig hårt i mitt hjärta och sinne, så all den uppmärksamheten som hon får genom att skriva, det förtjänar hon, och mycket mer. Hela sveriges befolkning borde läsa det hon skriver. Egentligen behöver man inte vara ett fan av Justin Bieber för att älska hennes noveller, man kan helt enkelt bara strunta i att det är han som har huvudrollen. Bara läsa det hon har skapat med hjärna och fingrar. ♥ 
 
För er som totalt har missat Bieb.blogg.se - även om jag inte tror det finns någon - så klicka på bilden eller här för att ta er till bloggen, och heaven. 

Kommentarer
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback