Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

LÄS!

Jag vet inte om det finns intresse, men om det gör det, var snälla och ge mig idéer. 
 
Jag vill börja skriva, men lider fortfarande av samma hemska huvudvärk om jag sitter vid datorn för länge. Men iallafall, jag saknar att skriva.
 
Så finns det folk där ute som vill att jag börjar, kom med ideér om unika historier, eller om hur ni vill att en tjej ska träffa Justin, eller om hur ni vill att han ska träffa en tjej. =) 
 
Hoppas verkligen på många ideér. ♥ 

Kommentarer
Victoria säger:

Jaa! Saknar ditt skrivande supermycket! Kanske kan tjejen vara utbytesstudent och det blir en massa kaos sen när hon ska åka hem! Jag har inte några bra ideer igentligen, men något i alla fall. :)

Skrivet: |

Emelie säger:

Jag har inga bra ideer, men jag vill verkligen att du ska börja skriva igen!
Du äger på att skriva!!! :D

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag har aldrig sett någon skriva om en tjej som är gravid när hon möter justin (bara massa där tjejen redan har barn). Vet inte hur dom ska träffa varandra, men dom kan väl ha gemensamma vänner, eller så kanske hon är släkt med någon i stratford eller nått. venne. men hursom helst roligt om du börjar skriva igen :D

Skrivet: |

Johanna - vardag, foto & innebandy säger:

Du skriver att du får mycket huvudvärk, jag har själv haft en period då jag också hade en hemsk huvudvärk och visste inte vart jag skulle ta vägen! Jag tog mig sen till en optiker för att kolla min syn & visade sig att jag behöver det vid läsning, vid datorn osv. Och har fått mina och har inte ont i huvudet längre. Kanske kan vara nåt sånt med, :)

Skrivet: | Bloggadress: http://byjjohannaa.blogg.se

Carro&Tova säger:

vi är två tjejer som älskar din blogg och har följt varenda novell! det låter skitbra med en ny novell men skulle du inte kunna skriva typ 10 - 15 kapitel innan du börjar publicera? det skulle uppskattas så det blir en bra uppdatering.

Skrivet: |

Josefine säger:

Åh vad kul att du vill skriva igen! :D
Hm.. Badass Justin är ju alltid populärt hos läsare, iallafall för mig! ^^
Dom kanske kan träffas genom sina kompisar, du vet ett par vars vänner hänger med överallt - dvs Justin och denna tjej..
Dom kanske hatar varandra från början av någon intressant anledning?
Kanske är det så att denna tjej har det svårt hemma och bor hos fosterfamilj - och Justin familj blir tjejens nästa familj att bo hos?
Jag har ingen aning men du kommer hitta på någon jättebra och unik idé! Kramkram

Skrivet: | Bloggadress: http://Nattstad.se/josefinerosto

Anonym säger:

något om att de känt varandra innan. Det har du väl aldrig haft? :)
Hoppas du börjar skriva igen!!

Skrivet: |

Felicia säger:

Självklart vill jag att du ska böja skriva igen, då dina noveller är dem bästa jag läst, någonsin. Dock så kommer jag inte åp några lysande ideér direkt, och ska jag vara ärlig tror jag att dem blir bäst om du kommer på dem själv. Ta den tiden du behöver, tillslut kommer du säkert komma på en helt lysande idé (igen) ;)

Skrivet: |

Victoria säger:

Fick precis en till idé! Utgå från en låt. Lyssna på texten och välj en bra låt som berättar nåt spännande! :)

Skrivet: |

Matilda säger:

Snälla gör en fortsättning på ''you give me strengt''!
Älskade den.

Skrivet: |

Jamie Corteze säger:

omg jaaaaa!!! du måste börja skriva igen!
jag kanske har några ideer :)
typ att det är en "badboy" justin som har varit känd elr nåt och en tjej, som går på hans skola och blir mobbad och är värsta tönten och sånt, men att hon i verkligheten är cool och sånt men att hon inte vågar visa det.
och då träffas dom på kvarsittningen eller typ nåt sånt och sen händer det massa grejer.och när dom är ihop så bryr sig justin bara om sig själv och då samlar tjejen ihop alla i crewet och han typ blir känd utan att hans vänner vet om det och sen så får dom reda på det. Alltså jag suger på att förklara saker men jag hoppas att du fattade lite iaf :)

Skrivet: |

Bella säger:

Kan du inte göra en "part 2" av typ twinkling eyes eller you gave me strenght... Typ om att i twinkling eyes får dom barn tsm eller nåt sånt?? Du är jätte bra, du har en STOOOR talang det ska du veta <3

Skrivet: |

Isabelle säger:

Jaxon kanske är känd ist för Justin? Asså då är Jaxon självklart äldre men a.. Sen kan Jaxon vara en bortskämd skitunge som hatar Justin & skäms över honom, så han berättar aldrig för fansen att han har en bror (som också är hans dansare).
Sen kan allt det ändras när Justin träffar en tjej (som pratar först & tänker sen, om man säger så), & Jaxon försöker stjäla henne från Justin, osvosv..
Bara en idé jag velat skriva, men jag får inte sitta vid datorn längre än en halvtimma pågrundav mina leder, och jag skriver inte ens hälften så bra som du, så, jag tänkte, varför inte?
Har absolut inget emot Jaxon, men jag har liksom aldrig hört talas om en liknande berättelse & jag kom på det själv (proud), så..
Tänk på det iaf! :)

Skrivet: |

Bella säger:

Kan du inte göra en fortsättning på twinkling eyes typ att dom får ett barn och sånt^^ typ som hitrisa för det var såååååå bra

Skrivet: |

meatball! säger:

skriv honom som badboy, typ som dessa har gjort här http://swaggiestorys.blogg.se/ eller här http://bieb.blogg.se/

Skrivet: | Bloggadress: http://caatrineolsson.blogg.se

catrine säger:

skriv honom som badboy, typ som dessa har gjort här http://swaggiestorys.blogg.se/ eller här http://bieb.blogg.se/

Skrivet: | Bloggadress: http://caatrineolsson.blogg.se

Sara mähler säger:

Försök ta något som är väldigt ovanligt...men samtidigt riktigt bra! För hur dom träffas är ju det viktigaste nästan. och sen tänkte jag fråga att om du börjar med en novell, om jag skulle kunna få hjälpa dig med bilder och sånt? för jag älskar det! och jag tänkte att det kanske kan vara till hjälp för dig ? :D alltså bilder till varje kapitell och sånt?! ^^

Skrivet: |

Agi säger:

Åhh gud vad glad jag blev över detta inlägg haha :D Men jag tänkte att Justin kanske träffar henne genom någon i hans crew. Kanske är en familje medlem till någon utav dem. Sen så blir dom väldigt bra vänner och hon hänger med på touren med Justins andra vänner. De börjar få känslor för varandra men ingen av dem vågar säga något så sedan fixar ryan och chaz så att de enkänner sina känslor för varandra. :/ Är inte en bra ide kanske men hoppas verkligen att du kommer börja skriva igen som sagt så älskar jag alla dina noveller och dom är väldigt bra skrivna :) Puss

Skrivet: |

vilma säger:

jag har inga ideer men jag hoppas verkligen att du börjar skriva igen jag älskar dina noveller så sjukt mycket!:D

Skrivet: |

Kim säger:

JA snälla börja skriv igen! Jag är inte så där jätte bra på att komma på idéer men typ att kanske tjejen har problem med drogor och Justin försöker hjälpa henne och blabla, ne men haha i allafall jag älskar dina fanfictions!

Skrivet: |

Lejla säger:

Jaa Gud va kul att höra att du vill börja igen:) okej mitt förslag är att typ Justin kan var en badas kille och att han inte är känd. Och typ han kan ha sitt egna gäng och en massa, han typ blir väldigt ofta arg, aa du fattar. Sen så är han ute heltiden och festar, blir full, tar hem nya tjejer varje kväll. Han tappade kontakten med sin famil och flyttade hemifrån till ett eget hus. Och på något sätt så kan han vara rik. Sen så kan han börja gå i skolan och dr träffade han tjej. Hon kan vara typen som pluggar och vill hjälpa alla, eller något så. Och hon har typ aldrig haft en kille så justin var hennes första. Men han var fortfarande badas kille men hon förändrade honom eller nått sådant.

Skrivet: |

Linnea säger:

OMG JAA !
snälla börja skriva igen !
verkligen älskar dina noveller såååå mycket!
har tyvärr inga ideer , men om jag får en lovar jag att skriva den direkt!!!!

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag tycker att i dina noveller har du fått med det mesta av , snälla söta kända justin såååå
DU KAN VÄLL KANSKE SKRIVA EN DÄR HAN E TYP BADASS ?
som typ i Danger , asså att han är så ? ;)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback