Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Till er som fortfarande är kvar.

Jag ser att ni är drygt 50 stycken som är in här varje dag och kollar, och tro mig, det värmer. Men jag vet inte om jag kan ge er det ni vill ha, en ny novell. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna skriva den. Jag har alla idéer i huvudet men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna få ner allt på ´papper´. 
 
Jag önskar faktiskt lite att jag kunde ta in en gästbloggare, en som hjälper mig. Men jag vill inte lämna ut mina inloggsuppgifter, då jag inte litar på någon. Dem fem novellerna som redan finns på denna blogg är mitt liv, det är jag som har skapat dem och det är då så enkelt att radera dem. Jag vill inte det. 
 
Novellerna är så mkt mer än bara text för mig. Jag träffade mitt livs kärlek genom detta. Och jag vill inte att allt försvinner. ♥ 
 
 
Ni som läst min handling till novellen som jag påbörjat, får gärna komma med förslag om det nu är så att ni vill ha mer av mig. Jag behöver verkligen er hjälp till detta. Och jag hoppas att några av er vill hjälpa mig. 

Kommentarer
Anonym säger:

förstår att du inte litar på någon. men skulle du kunna tänka dig att ha en gästbloggare som skriver och sedan läser du igenom, ändrar det du känner för och sedan går du in och lägger upp det? då får du mera kontroll och dina noveller kommer inte raderadas, du kan ju tillochmed skriva ner vad du vill ska hända och vad de ska komma fram till i kapitlet så blir det fortfarande din novell med hjälp. du kan ju göra precis hur du vill på olika sätt som jag försöker förklara. hör av dig på min mail om det verkar intressant.

Skrivet: |

Becca säger:

Förstår precis vad du menar, skriver också och ibland är det så himla svårt att få ner idéerna du har i huvudet på papper, har haft samma problem, haha. Men jag älskar dina noveller, hittade in här för inte alls längesen faktiskt. Du skriver grymt bra och jag tycker absolut du ska börja på en ny novell om du har skrivlusten kvar. Kram<3

Skrivet: |

Sara Mähler säger:

Hej!
Jag är en av de som fortfarande kollar in på din blogg lite då och då. Jag har följt denna blogg nästan från start och jag har läst och sett allt skit du har fått stå ut med och jag tycker så otroligt synd om dig. För sättet du skriver på är ren begåvning. Du är helt otroligt och jag önskar inget mer än att du ska börja skriva igen. Jag önskar att du skulle våga ta in en gästbloggare / medhjälpare, för jag ställer mer än gärna upp på det. Jag älskar att skriva och om vi skulle hjälpas åt så tror jag att det skulle gå, kan det inte vara värt ett försök iallafall? Jag verkligen ÄLSKAR dina noveller och skulle bli mer än överlycklig om du skulle vilja börja på en ny <3 Jag skulle aldrig svika dig/förstöra något, inte för du kännner mig. Men jag LOVAR <3

Skrivet: |

Nella säger:

Jag skulle kunna hjälpa dig, om vi säger såhär. Jag har också en novellblogg, och skrivandet betyder allt för mig, om jag hjälper dig så kan du få min inloggning i byte mot din. Så vet du liksom att jag kommer inte göra något, eftersom du kommer att ha min, fattar du? Haha lite dålig på att förklara men hör gärna av dig via mailen:)

Skrivet: | Bloggadress: http://www.secretbieberstory.blogg.se/

amanda säger:

Jag tycker verkligen att du ska fortsätta blogga, och om det skulle vara så att du tar in en gästbloggare men är rädd för att någon raderar de så kan du bara spara de på ett dokument, ett usb minne eller något så att de finns kvar om de skulle försvinna på bloggen. Du förlorar ju kommentarerna då men de kanske inte är det viktigaste, jag vet inte riktigt men du kan ju börja prata med någon som är intresserad och se om den personen verkar trovärdig. Jag själv har funderat lite på att börja skriva men har så himla dålig fantasi men kanske skulle jag bara kunna hjälpa dig genom facebook eller något och diskutera kapitel, idéer och sånt. Det är helt upp till dig. Jag har förresten precis läst klart din novell twinkling eyes och jag gillade den verkligen men jag tyckte att det var väldigt svårt att veta när vem sa vad. För du skrev liksom med kursiv text när någon sa något men det var inte så konkret om vem som sa det så blev lite förvirrad ibland men för övrigt var den jätte bra och jag älskade att den inte handlade allt för mycket om kändis liv utan mer om de två! Keep going, du är jätte duktig på att skriva! Kramis

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Anonym säger:

Hej! Jag såg att du kommenterade på bieb.blogg.se och jag tänkte bara be dig om en liten liten sak. Som du kanske vet är Julia (Biebs författare) i Spanien just nu och jag tänkte att vi borde visa våran uppskattning till henne. Så, jag äger en instagram tillägnad Bieb @withyouimbetter och jag har lagt upp en bild där alla kan skriva någonting till Julia som hon kommer se när hon kommer hem. Man kan skriva varför man började läsa, vad man tycker om novellen, bloggen, henne som författare eller praktiskt taget vad som helst som kan få henne glad och då skulle det vara jätteroligt om så många som möjligt var med på det, om du förstår? Så om du vill vara med på det här, kommentera den näst senaste bilden på @withyouimbetter på instagram, tack! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Kan du inte skriva på din dirtynovel blogg?

Skrivet: |

Kristina säger:

snälla hör av dig till mig på min mail, jag tror att jag har din lösning.

Skrivet: |

Anonym säger:

Tips om du behöver en gästbloggare eller någon som hjälper dig men litar inte på någon så kan den som vill hjälpa dig skriva kapitel och sen mejlq det till dig och du får lägga upp det (hoppas det hjälper för vill gärna att du ska fortsätta och hag tror inte att jag är den enda♥)

Skrivet: |

Anonym säger:

Tips om du behöver en gästbloggare eller någon som hjälper dig men litar inte på någon så kan den som vill hjälpa dig skriva kapitel och sen mejlq det till dig och du får lägga upp det (hoppas det hjälper för vill gärna att du ska fortsätta och hag tror inte att jag är den enda♥)

Skrivet: |

amanda säger:

Jag skrev en kommentar här förut men vet inte om den kom fram eftersom den inte är godkänd och just då var det lite problem med blogg.se Men jag skrev i alla fall att jag tycker att du är jätte duktig på att skriva men att man ibland inte förstår vem som säger vad, man gjorde i alla fall inte det på twinkling eyes. Din nya novells handling låter jätte spännande och jag tycker verkligen att du ska satsa på den. Och när det gäller att du är rädd för dina noveller så kan du ju spara de på dokument på datorn, om någon då skulle radera din blogg har du kvar novellerna fast inte kommentarerna. Jag skulle vara lite små intresserad av att hjälpa till och gästblogga, jag har själv funderat på en egen novell blogg men det har inte blivit av. Om du är intresserad så kan du ju höra av dig till mig :) kram

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Sanna säger:

Handlingen låter bra och hoppas du lyckas få ner det på "papper" tillslut :) Har läst dina andra noveller på bara någon månad, fastnade direkt. Dom ät helt grymma och du är riktigt grym på att skriva!

Skrivet: | Bloggadress: http://buzheztar.horseworld.se

Hanna säger:

ja, snälla fortsätt skriva! älskar dina noveller!

Skrivet: |

Vendela säger:

När tror du ungefär att den kommer komma ut? :/

Skrivet: |

Anonym säger:

Den nya novellen verkar bli grym. Du kan ju göra så att en gästbloggare skickar varje inlägg som den vill lägga upp på sin mail å så lägger du upp den. Så den inte kan radera nåt eller så, utan du vet att den tar det seriöst! Skriv även på din andra blogg, du är sjukt grym på att skriva btw :)

Skrivet: |

FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

fråga gärna om hjälp om det behövs.

Skrivet: | Bloggadress: http://efji.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback