Skrivet:
Kategori: Bloggtips ♥

Fifty Shades Of Grey.

Jag vet att detta absolut inte har något med Justin Bieber att göra, men tänkte ändå lägga in ett litet tips för er som läser, eller har läst 50 nyanser. 
 
Alla vet ju att det finns tre böcker skrivna av E.L James, men jag har hittat en blogg på nätet som har skrivit om alla tre böcker, till Christians perspektiv, och det är inget slarv eller så, utan välskrivet. Och UNDERBART, att läsa. ^ 
 
Så för er som är intresserade att läsa om detta från hans sida, och även på engelska. Klicka på länken här; http://christiangrey50shades.blogspot.se/?zx=7cc435b77a1309cc 
 
Sedan scrollar ni ner tills att denna del i menyn kommer upp. 
 
 
Och där väljer ni vilken bo ni vill läsa. Fast jag föreslår ju att ni väljer ettan. :P 
 
 

 
 
Vad tycker ni om att jag lämnar tips åt er?
Tycker ni att jag ska lägga av, eller fortsätta? 

Kommentarer
Felicia säger:

åååh, Marielle!! Klart jag vill attt du fortsätter tipsa oss!! Du har så otroligt grym smak så det är helt sjukt, och ska definitivt kolla in det här!! Kan du även tipsa om 'originalversionen' om d vet vart man kan hitta den?? Hittar den nämligen ingenstans :)

Svar: Tack! Jag blir så glad när andra blir glada. ❤️

Ett tips; läs dom riktiga böckerna först. Annars kan det vara så att du inte förstår dom. Tror dock inte som finns att läsa på datorn, men du kan ladda ner ljudböckerna. :) gratis, om du vet hur man gör! :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Biebsworldstory säger:

Läs gärna biebsworldstory.blogg.se

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsworldstory.blogg.se

Danielle säger:

När jag klickar på länken till första boken kommer det inte upp något, gör jag fel eller funkar det bara inte? ;)

Svar: Om du har kik skriv till mig. :) Mariellesjelin :
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback