Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Läs detta.

Tänkte informera er om något, kanske inte så viktigt, men nått ganska många tror jag vill veta. ^ Jag har valt att starta den där bloggen, där jag skulle skriva mina egna sexnoveller. Dock kommer jag inte länka den här, eller något sådant, så dem som vill veta vad den heter får skicka mig ett mejl, så skickar jag tillbaka en länk. ^ 
 
Hoppas att ni kommer att följa mig där, dock kommer inte uppdateringen att vara speciellt bra då det inte är något jag skriver varje dag, jag måste nog komma in det hela. Men ah, min adress är: [email protected] 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

kommer det ha med Justin att göra?!

Skrivet: |

Ebba säger:

Jag har mejlat dig :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Hoppas det kommer ett nytt kapitel snart! <3

Skrivet: |

Liv säger:

Har mejlat dig Marielle :) /Godkänn inte denna kommentar!!/

Skrivet: |

Kelly säger:

Jag vill ha länken

Skrivet: |

Jenny säger:

Snälla kan du inte länka? Det blir enklare då och kan just nu inte skicka några mail... <3

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

- haha ja eller hur! :D men vafan va du ska nypa mig i kinden, :P Jag kommer ju att få blåmärken. :P haha! ♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Alva säger:

Skulle jag kunna få din mejladress? ;D

Skrivet: |

Lejla säger:

När kommer det ett nytt kapitel på you gave me strength?
Och, kan du inte skriva en novell om Justin på din nya blogg?

Skrivet: |

ida säger:

Jag håller med jenny, jag har ingen mail <33

Skrivet: |

Julia säger:

Jaa, skriv den här i stället!

Skrivet: |

Felicia säger:

Har läst på den nya bloggen och dom är grymma!! ;)
Kommer det ett nytt kapitel här snart? Det senaste slutade alldeles för spännande och jag MÅSTE veta vad som händer!!!! :O Ett nytt kapitel snart snälla?

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbiebernovells.blogg.se

Parya säger:

Kan inte du skicka länken till min mail? Jag har fyllt i min epostadress. Kan du se den då? Men oom duu kan snälla skicka länken!!:)

Skrivet: |

Quinee säger:

Kan du inte skicka den till min mail? Snälla :P
Jag skrev in min mail adress, som du säkert kan se ^.^

Skrivet: |

Anonym säger:

När kommer ett nytt kapitel? Det var ett tag sen du skrev..

Skrivet: |

Kelly säger:

Jag vill ha länken

Skrivet: |

moa säger:

har skickat mail till dig, men snälla, kan du inte kommentera den på min blogg? :)

Skrivet: | Bloggadress: http://justinnovells.webblogg.se

Anonym säger:

Jg skrev min mail däruppe ^ , kan du skicka dit länken?

Skrivet: |

Li säger:

Skulle du kunna skicka länken? Skrev min mail som du ser!

Skrivet: |

B säger:

Kan du skicka länken till mejlen som du säkert ser:)

Skrivet: |

Jossan säger:

Jag villl ha länken till din andra novell.

Skrivet: |

J säger:

Kan du skicka länken till mig, snälla :)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback