Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 128.

 

(VARNING grova bilder + text.) 

 

Det har aldrig varit så skönt att vara hemma, någonsin. Och allt tack vare Justin, hade inte han hållit sitt huvud högt vette sjutton om jag hade tagit mig därifrån levande. Tillsammans gick vi hand i hand upp till mitt rum, och hela min mage pirrade, då jag visste vad som skulle hända. Jag hade inte haft sex under graviditeten, och det hade gått ett tag, så min kropp reagerade nog fullt normalt. När vi kom in i mitt rum hann jag inte mer än stänga dörren om oss förrän jag stod pressad mellan den och Justin själv, hans läppar masserade mjukt mina medan hans händer vandrade längs min kropp. Det var så fruktansvärt längesedan som jag fick känna hans närhet, och bara den gjorde mig svag. Han slutade kyssa mina läppar men fortsatte ned över mitt käkben och vidare ned över halsen, vilket resulterade i att små lätta stön lämnade mina läppar samtidigt som jag slöt mina ögon och njöt fullt ut.

 

Han drog ned dragkedjan på klänningen, nästan precis som den gången efter maskeradbalen i skolan, lugnt och försiktigt, och han fortsatte kyssa mig på halsen. Jag förstod inte då hur en människa kunde vara så underbar som han, och ändå vilja ha ett vrak som mig. Klänningen föll till golvet så jag hamnade i enbart underkläder framför honom. Han slickade sig kring läpparna och kysste mig åter igen. Magen var en aning i vägen om ni frågar mig, men Justin verkade gilla att den faktiskt var där, då han smekte mig på den hela tiden istället för mina intima delar. ”Du kommer aldrig förstå hur mycket jag älskar dig.” Han viskade, men jag hörde honom klart och tydligt. Jag rodnade nog, men gjorde allt för att dölja det. ”Älskar dig med.” Vi båda började gå mot badrummet, och på vägen dit lämnade Justins kläder ett spår. Tillslut var vi båda lika nakna, det vill säga, inte en tråd bit på kroppen.

 

 

Vi valde att ta ett bad istället för att duscha tillsammans, då vi kunde ligga kvar i badkaret lite längre och bara känna värmen från varandra. Justin hann dock inte sätta sig ned förrän jag hade gått ned och tagit honom i munnen. Jag hörde hur han släppte ut ett långt stön och kände sedan hur han placerade båda sina händer på mitt huvud och pressade ned sig i halsen på mig, vilket jag absolut inte hade något emot. Jag njöt så länge han gjorde det. Det handlar om att ge och få. ”Slutar inte du snart kommer jag.” Jag fortsatte och lät honom spruta mig i munnen, och jag svalde allt precis som en duktig flickvän. Blöta kyss märken lämnade jag efter mig från hans höfter och upp över hans mage för att tillslut återförenas tillsammans med hans underbara läppar. Helt utan att jag var beredd placerade han mitt ena ben på badkarskanten och pressade in två fingrar i mig. Mina stön kvävdes av våra kyssar, men jag kände hur han log då han troligen kände min reaktion.

 

Hans fingrar i mig var så fruktansvärt sköna, så mycket bättre än dem senaste jag hade i mig som olyckligtvis var Alex, om man bortser från mina egna. Han kysste mig på halsen och vidare ned till mina bröst som växt en aning på grund av graviditeten, vilket absolut inte gjorde något, då både jag och Justin uppskattade det. När han nådde mina ljumskar med sina läppar stönade jag högre, vilket fick honom att reagera. ”Baby, schyy, våra föräldrar är där nere.” Jag skrattade till. ”Som att dem inte förstår vad vi gör.” Han svarade mig inte utan lät sin tunga sakta glida över min klitoris samtidigt som han pressade in ett tredje finger i mig. Det ilade i hela min kropp och det var bara ett bevis på att jag var på väg att komma. Han slutade dock inte förrän han kände hur hela min kropp började skaka och mina stön blev, om det ens var möjligt, ännu högre. Han ställde sig upp och kysste mig, intensivt samtidigt som hans händer masserade mina bröst, och saften av mig själv blandades i våra munnar.

 

 

”Ställ dig på knä.” Jag älskar när han, med en ganska hård ton talar om för mig vad jag ska göra. Det är så upphetsade, nästan farligt. Jag gjorde som han sa och placerade mig på knä med ryggen mot honom och la mina händer mot badkarskanten, i väntan på att hans kulle komma in i mig. Samtidigt som han lät sitt ollon spela över min klitoris kysste han mig över ryggen och smekte mitt ena bröst. ”Baby, sluta retas.” Han skrattade till, och med en enda stöt pressade han in hela sin längd i mig. Båda två stönade och tillsammans blev det ganska högt, dock kunde jag inte bry mig mindre om vad mamma och pappa skulle säga då dem visste hur barn blev till och att jag redan hade ett i magen så det var inget att oroa sig för. ”Hårdare.” Han slutade helt och la allt mitt hår på ena sidan för att kunna kyssa mig på den andra. ”Är du säker?” Jag hörde leendet han hade på läpparna men jag nickade bara som svar.

 

 

Aldrig i hela mitt liv har jag haft så skönt som jag hade det då, dem säger att under en graviditet kan man bli mer upphetsad och vilja prova på nya saker, och det var precis det vi gjorde. Vi provade allt vi inte gjort tidigare. Jag lät honom till och med ta mig analt, och det var helt klart en grej jag skulle fortsätta honom göra. Han verkade gillade det precis lika mycket som jag, så varför inte. ”Åhh, du är så tight baby. Kom för mig.” Justins dirtytalk fick mig att gå i taket, jag älskade när han stönade och pratade samtidigt. Min orgasm sköljde över mig likt en våg och jag svankade ytterligare för honom. Jag visste redan innan vi gick in i badrummet att jag skulle vara öm efteråt, men det var inget som hindrade mig, jag skulle snart föda barn och då skulle jag nog troligen ha ännu ondare. Han smiskade till mig en gång på ena skinkan innan han drog sig ur mig och sprutade all sin sats över min rygg.

 

 

Vi tvättade av oss och klev ur duschen tillsammans. Dock var jag absolut inte med på att han skulle knuffa ned mig i sängen och sedan pressa in sig i mig ännu en gång, jag trodde vi var klara, men ack så fel jag hade. Vi låg i missionären och samtidigt som hans kuk penetrerade mig om och om igen kysste han mina läppar hungrigt. Hela min kropp var i hans händer och jag älskade det. ”Redo för rond två?” Han vickade på ögonbrynen samtidigt som han kollade på mig med ett lekfullt leende på läpparna. Jag sög på två av mina fingrar innan jag lät dem glida ned över min kropp tills dem nådde min klitoris. ”Du anar inte hur mycket jag älskar att se dig leka med dig själv.” Han tog min hand och sög på mina fingrar. ”Och du anar inte hur gott du smakar.” Det fanns inte tid för att börja rodna, men hade det varit i en annan situation hade jag gjort det. ”Passa på och knulla min tighta fitta nu, om nån månad lär den inte vara så tight mer.” Jag blev förvånad själv över vad jag precis hade sagt, men Justin verkade gilla det. ”Jodå, det kommer du. För jag har en present åt dig.” 


 
Jag tror att detta är nått ni alla längtat efter, iallafall vissa av er. ^ haha, rätta mig om jag har fel. 
 
Hoppas att ni gillar detta. Och kommentera ♥ 
 
 
 
Tänk på att hon egentligen är gravid på gif bilderna. ^ 

Kommentarer
Emelie säger:

OMG, jätte bra! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

Becka säger:

Sjukt bra!

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se

Anna säger:

Jätte bra!

Skrivet: |

Evelina säger:

Super bra!

Skrivet: |

Alice säger:

Jo visst har man saknat de här scenerna :P Älskar denna novell! Du är så fruktansvärt bra på det du gör!!

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se

Felicia säger:

OTROLIGT BRA! Jag har verkligen längtat, haha!! :D Du är så sjukt bra på att skriva, du anar inte!! Längtar till nästa kapitel nu! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbiebernovells.blogg.se

Mickan - / My Life In My Words säger:

HAHA ÄLSKAR DIN VARNING, och ja jag kollade bilderna först! :D haha! Jag är ju ärlig iaf! ;)
Oh my sweet lord! Jag har ju sagt för att jag inte kommenterar dessa kapitel på samma sätt, för då skulle jag antagligen låta alldeles för pervers, jag är ju iofs det men det skulle låta värre än det är haha!
Men jag säger bara OH.MY.SWEET.HOLY.MOTHER.OF.GOD.I.NEED.SOME.HOLY.DAMN.WATER! :p
Okej, jag älskar detta det tänker jag inte ljuga om, sen får folk tycka vad dem vill, jag är iaf ärlig.
Och jag älskar hur han hyschar henne, även fast det är omöjligt, hans befallningar och hans dirtytalk, oh my! GE MIG!
Haha! The things u do to me. ;)
Nu vart jag dock väldigt nyfiken på den där presenten han har åt henne. :) ♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Sara Mähler säger:

HELVETE KVINNA! DU KAN JU VERKLIGEN ;))

älskar dig och du är bäääst ! <3

Skrivet: |

Josefine säger:

Grym bra skrivit!

Skrivet: |

Anonym säger:

Awesome! När kommer du fortsätta skriva på din dirtynovell? ;) :)

Skrivet: |

Anonym säger:

har inte läst kapitlet förrän nu, så tro inte att jag kommenterat på gund av inlägget ovan. men det var skitbra!!! mer sånna kapitel :D

Skrivet: |

B säger:

Grymt bra:D:D

Skrivet: |

Sandra säger:

So goood :) meeeeeer nuuuuuu

Skrivet: | Bloggadress: http://justinsmexybieber.blogg.se

Anonym säger:

Bara 10 det förtjänar 10000 st! Älskar din novell btw!!:) meeeera

Skrivet: |

felicia säger:

åååh, herre. Vad e det han har för present?? ;o

Skrivet: |

Anonym säger:

This is how they do it and we like it! :)

Skrivet: |

rt säger:

OMG det där har man ju längtat efter. Haha åhh hur får du det till? Så himla bra juuuuu :)

Skrivet: |

Tiff säger:

Jätte braaaa!!

Skrivet: |

tuvaaa säger:

Mera! Och snälla, mera gif's på nästa kapitel! SNÄLLAAA!

Skrivet: |

Anonym säger:

Woho!! Som sagt äntligen!!
Men skulle du kunna länka till din blogg här??? Det skulle vara jätte snällt!!! Jag vill sjukt gärna läsa den!

Skrivet: |

Anonym säger:

grymt!1

Skrivet: |

Moa säger:

meeeeera, så sjukt bra! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://moaekstrom.blo.gg

Anonym säger:

Så sjukt bra!! Om man nt har mail kan man kontakta dig på ett annat sätt? :)

Svar: Twitter; MarielleSjelin :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback