Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

....

11 kommentarer? =/

Kommentarer
Ewweh säger:

inte för att vara sådann, Men du har inte uppdaterat på länge, vilket gör att folk typ tröttnar och drar, Fast dock vet jag inget om din statstik, och dessutom är du en av dem som uppdaterar mycket, Jag ska inte klaga, de är vissa som inte lägger ut något överhuvudtaget :)<3 Menar inget illa med denna kommentaren, älskar din novell

Svar: Jag har över 250 besökare om dagen.. Och folk som fortfarande läser novellen borde kommentera, om dom vill ha mer. ^ Jag förstår hur du tänker, absolut.
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ella säger:

Meraaaaa!!!
Älskar denna "novellen" eller vad man ska kalla det :D

Skrivet: |

lovisa säger:

Antar att de e pga att din novell har gått över gränsen nu..

Skrivet: | Bloggadress: http://lovisaerlandson.blogg.se

Julia säger:

Snyggggging, gör du länkbyte i inlägg? Vi har ju gjort i menyn och det skulle vara SJUKT kul att göra i inlägg också!

Alltså okej, jag vet inte vart jag ska börja, för det första är din novell så bra jag bara sdfghjkl. Och jag vet att jag inte kommenterar, vilket är sjukt sämst av mig eftersom du kommenterar hela tiden och jag tar verkligen åt mig sjukt mycket av dina kommentarer! Jag ska absolut skärpa mig och bli bättre, jag är typ på kapitel 100 av You Gave Me Strenght.

Svar: Har gjort ett inlägg till dig nu. :) ♥
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://bieb.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback