Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

#två frågor till er.

Jag har en liten fråga till er. :) Sättet jag skriver på, är det bra eller är det dåligt? Jag tänkte jag skulle göra er lite glada såhär på torsdagskvällen, och berätta att jag håller på och spinner på en ny idé. Jag vet inte när jag kommet sätta igång och lägga ut kapitel, men den dagen det kommer, tror jag att ni kommer bli glada. :) Och jag tänker ta den tid jag tar på mig, jag vill inte känna att jag gör det här för att ni ska få många kapitel, utan för att jag gillar det jag skriver. 

Tycker ni att det låter bra?

Kommentarer
Becka säger:

Älskar sättet du skriver på!

OCH DET LÅTER GRYMT BRA! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Becca♥ säger:

låter super! ska bli grymt kul att läsa den nya novellen!! :D



PS. du skriver så bra att man INTE (under några omständigheter) kan sluta läsa det du skriver!

Skrivet: | Bloggadress: http://beccaochlollo.blogg.se/

Sonja säger:

Du skriver sjukt bra tjejen! :D SLUTA INTE SKRIVA ;) puss<3

Skrivet: | Bloggadress: http://jssmn.blogg.se/

Anonym säger:

Dålig!

Skrivet: |

Anonym säger:

du skriver jätte bra och den kommer bli super bra ;D

Skrivet: |

alizzdream säger:

Du skriver jättebra!

det låter super!

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

Mickan - / My Life In My Words säger:

Du fick mig att fastna från första kapitlet.

Du skrev, skriver och kommer alltid att skriva bra, underbart bra! :)

Så är det, och den som säger något annat är bara dum i huvudet och behöver en smäll och lära sig lite vett, sådeså. :)



Du skriver på ett sånt sätt att man verkligen fastnar och ja man kan inte slita sig, du beskriver känslor och ja allt du beskriver, får det att verka så verkligt.

Jag är förvisso lite blödig av mig men jag har bölat ett x antal gånger när jag har läst. :)



Och som svar på din andra fråga, det låter kanon bra, och du ska göra det i den takt som känns bra för dig, stressa inte. :)

Oavsett vad så kommer vi att älska det du skriver, iaf jag ! :D

Kram

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

caroline svensson säger:

sättet som du skriver på är helt fantastiskt!

känslan man får i kroppen när man läser är helt obeskrivlig, man lever verkligen sig in i det. du beskriver känslor på ett sätt som jag aldrig har varit med om innan, och jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig har läst något bättre. man känner verkligen på sig när det är sorgligt och då blir man ledsen själv. men sen när det är lyckligt så kan man inte sluta att sitta och le hela tiden. som t.ex. om man sitter i skolan på lektionen och läser och det är en lycklig bit i berättelsen så sitter man och ler som ett fån och alla bara kollar på en som om man är dum i huvudet. men om det är olyckligt så kan man sitta och fälla tårar mitt under en lektion och då får man sneda blickar för det. men inte fan slutar man att läsa för det! man måste ju se hur det slutar ;)

sättet du skriver på är beroende framkallande, marielle! du är grym på det du gör så sluta inte!!



det låter skit bra, och jag ser fram i mot när du lägger ut det första kapitlet :)

LOOVE <3

Skrivet: |

maria izabelle säger:

Du skriver skit bra marielle! Dock så finns det stunder jag önskar att du kunde beskriva miljön omkring det som sker lite mer detaljerat.

Dock så är det din novell! Du bestämmrr! :)

Och jag älskar det sättet du skriver så tro inget annat.

Skrivet: |

lolo säger:

du skriver skit bra och yeez det låter bra

Skrivet: |

cajsa säger:

Älskar sättet du skriver på!

Det kommer bli jätte bra! Jag väntar så länge jag behöver vänta.

Du är bäst!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://twodiffrentworlds.blogg.se/

Felicia Schönning säger:

Du skriver bäst. Och det är inget fdel på det! Längtar tills den nya kommer... XD

Skrivet: | Bloggadress: http://fleezzian.devote.se

Anonym säger:

I'm with all of the above!!! Jag kan nog inte beskriva hur mycket jag älskar sättet du skriver på, på egen hand!! <333

Skrivet: |

Amanda säger:

du skriver gudomligt bra och jag bara älskar det du skriver från första meningen! det låter superbra! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://novelsbyyme.blogg.se/

Sandra säger:

Håller med alla andra här, ;) WONDERBART ALLTIHOP<3

Skrivet: |

johanna säger:

tycker du ska fortsätta skriva som du gjorde i hitrisa för det var helt grymt! troligt och hela skiten, längtar ihjäl mig på att du ska börja skriva igen (a)

Skrivet: |

Anonym säger:

Du skriva hur bra som helst!! :)

Det låter jättebra! :)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback