Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på kommentar.

Jag har fått många underbara kommentarer, men det finns en som sticker ut i mängden. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, skratta för att allt är ett enda stort skämt, eller gråta för att personen i fråga är patetisk. :P Jag vet att man inte ska ha förutfattade meningar, men någon måtta får det faktiskt vara. Jag menar, come on. ^ 

Vem skulle troligen ha skickat min länk till Caitlin, som sedan har översatt en hel novell till självaste Justin Bieber? Ja, många roliga människor finns det ^^ 




Kommentarer
Amanda säger:

haha! dessutom tror jag inte att Caitlin skulle stava fel på sitt egna efternamn ;)

jag skulle då bli superglad om du skulle skriva en ny snart :D

Skrivet: |

Me+You 'Imma Tell you one time. <3 säger:

HAHA, vilka patetiska människor det finns. Liksom, varför försöker man vara någon annan man inte är? Btw, Caitlin stavar nog inte fel på sitt efternamn.. jag skrattar så jag får kramp i magen just nu.

Skrivet: |

Sandra säger:

Inte för att va taskig mot någon här eller något, men det var inte särskilt bra engelska ifall det skulle vara riktiga Caitlin Beadles heller, haha ;) Vilket det troligen inte är heller :)Om det var jag som skulle skrivit sådär så skulle jag skrivit:



Hello, someone gAve me a link.. <-- och typ jaa, och btw så tror jag inte att Caitlin stavar fel på sitt namn;) <3

Skrivet: |

Anonym säger:

Och btw är det bara att kolla upp IP-adressen på ipnr.se och sen kan du säga alla vars ipadressen är ifrån! :D:D:D

Skrivet: |

Felicia E säger:

Hahaha!! Tror inte Caitlin skulle stava fel så mkt, och definitivt inte på sitt eget efternamn!! xD

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

alizzdream säger:

HAHAHAHAHA!! hon har ju stavat allt fel!!! xD

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

rt säger:

hahahhahahahah magkramp, alltså shit vilka människor det finns ;)

Skrivet: |

Nattis säger:

HAHAAHAHAHAHA, vem stavar fel på sitt efternamn?

Och jag menar inte för att vara dum men hon har stavat fel lite här och där... :D

Och dessutom vem översätter en hel novell? :)

Btw. ÄLSKAR din novell, när börjar du på nästa?

För visst ska du det? Hoppas det iaf! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsstoryy.blogg.se/

The Doll säger:

Hahaha joo de där va ju lite lustigt!



btw så tänket jag bara säga tack till DIN kommentar på min blogg!

Egentligen skrev du ju bara tack för min kommentar men seriöst? Att du va in på min blogg...ojj de gjorde min dag helt klart! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://thebabydoll.blogg.se/

Anonym säger:

skrattretande att det är så jäkla dålig engelska också! personen kan ju inte ens stava Beadles rätt...

Skrivet: |

Caitil Beadels säger:

Skrivet: |

Caitlin Beadles säger:

Sorry for that then but I used my phone so thats why :) but yeah yeah don't believe me... Btw using my phone right now but believe me I'm for real

Skrivet: |

lisa säger:

kul att "caitlin" förstår svenska nu också :p och att hon inte kan skriva vettig engelska....

Skrivet: |

Emilia säger:

HAHAHAHAHAHAH tror inte att den riktiga Caitlin Beadles skulle stava så mycket fel och btw. hon och justin har ju inte så mycket kontakt längre så jag tror inte att hon skulle ha visat den för honom och att han började gråta. lite patetiskt om man fråga mig...

Skrivet: |

Haley säger:

1. Hennes efternamn är felstavat. Väldigt troligt att man stavar sitt eget efternamn fel.

2.Engelskan suger som fan! Tror inte någon som bor i ATL har så dålig engelska efter så många år där!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Mickan - / My Life In My Words säger:

Haha, fail. :)

Men sure, om det var sant hade det ju varit kanon :)

Men en del människor går över linjen, finns det verkliga bevis på att det verkligen är hon som skriver kommentarerna så visst, då kan jag också tro på det.



And, tbh even my english Is better than hers. ;)

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

The Doll (igen) säger:

Loggade in på bloggen idag och såg att du kommenterat igen!

Tänkte först inte skriva en till kommentar men jag måste!

JAg blir så himla super glad när jag set att du kommenterat igen! Det du skrev har du nog rätt i men jag blir bara så paff! Jag älskar själv att skriva och brukade skriva jätte mycket på datan bara de att nu har jag tagit en paus och läser mer istället.

Och du är en av mina favoriter som skriver!

Och att du då kommenterat på min blogg är enormt stort för mig!

ville bara du skulle veta de <3

Skrivet: | Bloggadress: http://thebabydoll.blogg.se/

Quinee säger:

Haha men herre Gud! Om man ska skriva en kommentar på engelska och spela någon annan som kommer från ett land där dem pratar engelska så kanske man borde ha bättre grammatik och stavning... Men ganska kul faktiskt att denna person verkligen hade mod och skrev kommentaren :P

Haha



Btw, går fortfarande in på bloggen flera gånger om dagen i hop om att du skrivit något nytt >.<

Hihi



Vi saknar diiig !! <3

Skrivet: |

Hanna Ek säger:

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

Skrivet: | Bloggadress: http://hnny.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback