Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

#Svar På Frågorna.

Den frågan ni alla vill ha svar på. När min nästa novell kommer.

Svar; Den kommer. Men jag vet inte riktigt när. Jag vill nog skriva på den ett tag innan jag börjar publicera den. Och jag hoppas att ni kan vänta ett tag.

 

Varför gör du inte en HITRISA 3?

Svar; Egentligen skulle jag kunna göra det, men det känns som att den är ett avslutat kapitel. Och jag vill inte förstöra den, jag älskar HITRISA, och så ska det förbli.


Hur gammal är du?

Svar; 23, blir 24 den 15 augusti.


Varför började du med en novell?

Svar; Jag läste Bieber Time först, och efter det tyckte jag att det skulle vara utmanande för mig själv att göra det. Så det fick bli First Step Two Forever.


Vad är roligast med en novell?

Svar; Att jag kan göra alla mina läsare glada och nöjda. Samt att jag kan påverka era humör, är det sorgligt i novellen så gråter ni, och är det lycka, så ler ni.


Är du en Belieber? Alltså en stor Belieber?

Svar; Stor och stor. Jag älskar och stöttar Justin genom alla sina beslut han gör.


Läser dina kompisar bloggen?

Svar; Nej, det tror jag inte. Men dem vet om att jag skriver. Då två av mina karaktärer är baserade på en av mina vänner.


Hur många läsare har du?

Svar; När jag är aktiv i en novell har jag mellan 300-350, men just nu ligger det på strax över 200.


När började du gilla JB?

Svar; Jag såg Karate Kid först, och hörde hans Never Say Never, sedan såg jag videon när han är med och sjunger We Are The World, efter det fattade jag tycke för honom. Nu har jag till och med Never Say Never intatuerat.


Varför gillar du honom?

Svar; Han är jordnära och bryr sig om alla sina fans. Samtidigt som han levererar bra musik och bra konserter. Han har mycket att lära och en lång väg att vandra, men han kommer göra det med huvudet högt och inte låta något hindra honom.


Vad är din favorit färg?

Svar; Rosa.


Vart bor du?

Svar; Ludvika

 


Kommentarer
Felicia Schönning säger:

Tack för svaren =)

Skrivet: | Bloggadress: http://fleezzian.devote.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback