Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Sötnosar. ♥

Jag saknar er alla, det gör nästan ont i mig. Även om jag inte skriver en novell just nu, mer än den på Beautiful Bieber, så finns jag alltid hos er. jag tänker på er dagligen, och på olika idéer till en ny novell. Men jag tror att jag har kommit på en sak jag ska ge er iaf, ni var ganska enade om just det. Så ska försöka göra klart det så fort som möjligt. 

Ni får gärna komma med fler idéer till mig, så ska vi se om jag kan göra en novell av någon av dem. :) 



Kommentarer
Mickan - / My Life In My Words säger:

We miss you too! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Becka säger:

Vi saknar dig med!

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Emelie säger:

Vi saknar dig med. Varje gång jag vaknar upp och inser att det inte kommer att komma någon mer del på hitrisa , att den verkligen är slut så gör det ont i mig. Den var så himla sjukt bra!

Skrivet: |

Quinee säger:

Vi saknar diiig så sjukt mycket !!! <3

Hoppas verkligen att du gör en till Novell :** <3

Skrivet: |

sara säger:

Mådde alltid jätte bra när jag läste/läser dina noveller! Grymt bruden! <3 Love

Skrivet: |

Anonym säger:

jag kom att tänka på en idee, skulle man inte kunna skriva om nån som ligger typ på sjukhus, eftersom att justin besöker sjukhus och sen umgås de oså? :)

Skrivet: |

Emilia säger:

Du skulle ju kunna skriva om någon som är nära släkt till någon i Justins crew. Så de träffas på det sättet.

Skrivet: |

zxczxc säger:

kan du börja på en ny novell innan mars är slut här på bloggen ?

Skrivet: |

Anonym säger:

Nån som ligger på sjukhus , typ cancerellernågot och justin träffar henne då han besöker sjukhuset och sakta men säkert blir dem vänner.. Vänner som utvecklas i kärlek. Men kommer flickan besegra cancern? Kan justin leva med tanken av att hon kanske föravinner? Det kan vara en novell med mycket tankar osv. :)

Det låter som en remake av filmen "a walk to remember" men INTE oom du gör den på ditt sätt!

Skrivet: |

alizzdream säger:

Vi saknar dig med :(

Idé: Den kan handla om en tjej som inte orkar med sina föräldrar för de lägger aldrig ner tid på henne och sedan vinner hon en sommar på läger där hennes värld vänds upp och ner??

Jag vet inte :P

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

Yazmine säger:

en fortsättning med Liam och Edwina! Då släpper vi ki inte Clar och Justin och alla de underbara karaktärer du skapat, helt (: <3



Saknar dig och dina noveller!

Skrivet: | Bloggadress: http://mydirectionstory.blogg.se/

FlizanLizan säger:

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

Skrivet: | Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/

Haley säger:

Typ att tjejen bryter all kontakt med sin familj när hon bestämmer sig för att flytta med sin pojkvän typ till NY eller något. Och sedan träffar hon Justin eller något

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Nattis säger:

Antingen att hon har ett sommar jobb på typ ett café eller något, och så kommer Justin dit och dö träffar dom varann eller nåt?



Eller kanske att en tjej har det väldigt jobbigt, kanske blir mobbad och då vill hon ta självmord t.ex på en klippa vid en motor väg och precis när hon ska hoppa kommer Justin förbi i sin turnébussen och ser henne, och typ springer fram och hindrar henne?



Vad som helst, allt du skriver blir bra !:)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback