Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

#NY HEADER.

Som ni alla kan se har jag fått mig en ny header. :) Och jag kan inte tacka min kära vän Mikaela nog. Hon är så bra på det hon gör att hon får fria händer, det enda jag hade som krav var att det skulle vara nya bilder på JB, och hon lyckades. :) Jag kan inte säga att något av det hon gör blir dåligt, för jag kan inte ens öppna photoshop utan att något händer. ^^ 

Hon ville ha en länkning som betalning, och sjäääälvklart får hon det. :) http://miickzz.blogg.se/





Jag vet inte när jag börjar med den nya novellen, har fortfarande en hel del ouppklarade saker i mitt liv, och jag vill gärna ta hand om det först, innan jag börjar med massa annat. Jag hoppas ni förstår mig. :) 

Men glöm för allt inte bort att ni fortfarande kan skicka in massa korta noveller om ni har sådana, skicka dem till [email protected] :)


Kommentarer
caroline svensson säger:

hälsa din vän mikaela att hon vet vad hon sysslar med! :) grymt snygg header! LOVE

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Tack Marielle, vilka fina ord du har skrivit om mig! :) Blir nästan lite rörd. Det är inte många som är så tacksam som du är, och då är det kul att hjälpa dig, :) <3

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

rt säger:

Gymt snygg var den :)

Hey, varför uppdaterar ingen på http://beautifulbieber.blogg.se/?

Skrivet: |

j säger:

ska du börja skriva på en ny lång novell?!?!!?!?! :D:D:D:D:DD:D

awesome isånnafall :D

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback