Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Jag berättar. ♥

Jag tänkte meddela er alla lite om hur saker och ting står till. Jag mår nästintill psykiskt dåligt över att behöva avsluta denna novell. Men det känns ändå som att man ska sluta när man ligger på topp, och det är väl egentligen det vi gör nu, när dem har gift sig? Jag skulle kunna fortsätta novellen, hur långt som helst. Men då känns det som att det kommer bli samma visa om och om igen, och det vill jag inte. Jag tycker att denna novell har fått sin glans, och den kommer alltid ligga mig närmast om hjärtat, för det är tillsammans med denna som vi alla har fått kontakt känns det som. :) 

Det kommer att komma två kapitel till, och sedan en Epilog, i två delar. Jag vill göra det så rättvist som möjligt, genom att ge både en från Justin's POV och en från Clarissa's POV. :) Vi känner dem båda så väl, så jag vill få ett riktigt avslut på det hela.

Jag hoppas att ni alla kommer älska slutet jag kommer med, jag vet att jag kommer gråta när jag trycker på "spara & publicera" för sista gången på denna novell. Men jag vill ändå tacka er alla för denna underbara tid vi har haft tillsammans. Jag älskar er alla, och detta har varit det roligaste jag gjort i mitt liv. :) ♥♥♥




Kommenterar ni rikligt, får ni nästa kapitel redan imorgn :)

Kommentarer
lolo säger:

ohh vill inte att den ska vara slut !!!!

kommer det en ny efter?

Skrivet: |

felicia :) säger:

denna novell har varit och är underbar, älskat den från första stund. klart man kommer sakna den, men gör du en ny så blir den bra den också!

går in minst 10 gånger per dag och kollar om det kommit ett nytt kapitel, innan skolan, efter skolan, under dagen, och precis innan jag somnar, ibland blire t.o.m att jag kollar direkt när jag vaknar, eftersom att du brukar lägga ut ett kapitel på morgonen haha :)

Skrivet: |

Felicia säger:

Neej jag vill inte att den ska ta slut. Men du har rätt. Man ska avsluta en saga eller vad de nu är som man skriver när de är som allra bäst. Och hoppas att du skriver fler noveller efter denna. För den här är riktigt riktigt bra :D

Skrivet: | Bloggadress: http://justinddrreewwbieber.devote.se

emilija med j. säger:

Jag älskar denna novell Sjukt mycket !

Det är sättet du skriver det som är så bra <3

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

K A R I N säger:

Åh Gud!! Va sorgligt det lät :( vill inte att det ska ta slut, minns när jag hittade din blogg, då var du ungefär på kapitel 20 på första delen.. Sen dess har jag vart helt fast i din blogg och kollat in flera ggr per dag :$ bara för att jag älskar din novell!!

GRYM ÄR DU!

Skrivet: |

caroline svensson säger:

åh herregud.. påminn oss inte :( sitter på bussen till skolan och snyftar och folk kollar som om jag är dum i huvudet och en liten kille sa t.o.m till sin mamma att jag grät, haha. jag kommer sakna att gå in på din sida stup i kvarten för att kolla om ett nytt kapitel har kommit ut men jag kommer definitivt läsa om denna ifrån början IGEN så fort de två epilogerna har kommit :)

det har liksom blivit en daglig rutin att gå in på din blogg och kolla om du har lagt ut något nytt :/

jag kommer sakna det.. hoppas du tar en lång skön paus och lycka till med pluggandet om du nu skulle börja plugga igen :) och jag hoppas att du kommer tillbaka med en ny novell mycket snrt! :D

JAG ÄLSKAR DIG MARIELLE!! <3

Skrivet: |

josefine säger:

Det är synd att novellen är slut snart men längtar sim fan till den nya som kommer förhoppningsvis :D

Skrivet: | Bloggadress: http://bythetoaster.devote.se/

Josefin säger:

Jag kommer verkligen sakna novellen, även fast jag inte är ett megastort justin-fan. Du är den enda som lyckats få novellen så verklig, men ändå fått med allt! Jag bara ääälskar dina sexdelar haha! PUSS på dig <3

Skrivet: |

Emma säger:

Detta är min favorit novellblogg om justin ..

fan asså .. vill inte att det ska vara slut :(

Skrivet: |

Josefin säger:

Kom igen nu folket! Kommentera så vi får ett till kapitel :)

Skrivet: |

alizzdream säger:

Detta får mig rent av att gråta :'( Marielle du som författare kommer vara i mitt hjärta hela livet!

Denna novell är den bästa jag någonsin läst :)

Jag kommer minnas denna novell i hela mitt liv! Du äger verkligen! Det finns inte ord att beskriva hur bra du är!

Jag älskar varenda ord du skriver!

Kommer aldrig minnas tiden vi haft tillsammans med dig och novellen! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

Anonym säger:

kommer det en ny efter?

jag gråter också, har läst denna typ fem gånger, den är såå grym!!

Skrivet: |

Victoria Ljungberg <3 säger:

Sörjer med dig ;'(

Skrivet: | Bloggadress: http://aboutvictoria.bloggplatsen.se

Victoria Ljungberg <3 säger:

Sörjer med dig ;'(

Skrivet: | Bloggadress: http://aboutvictoria.bloggplatsen.se

Mickan - / My Life In My Words säger:

Jag förstår hur du känner, jag känner likadant.

Men som du säger, man ska sluta när man ligger på topp, och jag är tacksam för all tid du har lagt ner på denna novell, genom mot och med-gångar.

Jag kommer inte ihåg hur jag hittade denna blogg, men jag vet att jag fastnade på engång, och läste första delen i en super fart, det sa jag till dig med, denna novell har varit en stor del av mig, jag har inte nått slutet på den än, men det känns i hjärtat att jag är så nära ändå. :(



Du och denna novell har en stor plats i mitt hjärta Marielle, betyder mycket för mig, jag vill att du ska veta det.

<3

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Felicia E säger:

hejhej!! Jag håller fortfarande på och läser in novellen, och är typ på slutet på del 1... Sååå, jag ligger ju lite efter hehehe.Hoppas iaf att du börjar på en ny novell efetr detta.. Ha det!!

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback