Skrivet:
Kategori: √ 4. HITRISA - Part 2

Chapter one hundred-ten.



 

Bröllopsnatten, det är den alla ser fram emot, men jag vet redan vad jag får, och har. Jag har den mest underbara kvinna jag någonsin har träffat, det är hon som gör mig lycklig. Hon har gett mig en dotter, som säger minst en gång om dagen hur mycket hon älskar mig, och Clar gav mig en son, som jag ska lära allt jag kan. Men jag kommer absolut inte välja hur dem ska leva sina liv, vill Jamie börja på balett får han göra det, men jag kommer att se till att dem mår bra, och blir lyckliga. Mitt kött och blod är det viktigaste. Jag lät Clar gå in före mig, då jag stannade kvar i två sekunder och drog in den friska luften i lungorna. Jag kunde inte må bättre än i just det ögonblicket, och kunde absolut inte klättra högre upp. När jag kom tillbaka in till Clarissa låg hon i sängen med handduken runt sin vackra kropp, och hela sängen var full i röda rosblad. Försiktigt lät hon handduken glida ned på varsin sida om hennes kropp, och allt jag kunde se var tjejen jag valde att gifta mig med. Hon sa ingen, utan låg bara där och såg så vacker ut bara hon klarar av.

 

Jag la mig ned på rygg, men drog med mig henne upp över mig, hon satte sig gränsle över mig, och helt utan att jag själv egentligen var med på det så förflyttades mina händer till hennes bröst. Ett leende tog över hennes läppar och hon la sina händer över mina, och pressade ned sin kropp över min. Våra läppar smälte ihop och vi kysstes, samtidigt som jag smekte henne över ryggen, och hon drog sina fingrar genom mitt hår. ”Jag vill ha dig. Som aldrig förr.” Viskade hon mot min bara hud, hon kysste mig ned över halsen, och vidare mot bröstet och magen. För att slutligen reta gallfeber på mig, genom att kyssa mig kring handdukskanten. Sakta lät hon den glida, precis som hon gjort på sig själv innan, ned på varje sida om min kropp. Utan att tveka tog hon mig i munnen, och aldrig i hela mitt liv har den ilningen gått genom kroppen, jag har aldrig känt den känslan innan, inte ens förra gången hon gjorde det. Hon smekte min mage samtidigt med sina händer, och drog naglarna över min hud, dem två sakerna tillsammans var näst intill outhärdligt. När jag var så hård jag kunde bli slutade hon, men hon hann knappt sätta sig upp ordentligt innan jag kastade runt henne på rygg.

 


 

Jag såg på honom att han gillade det jag gjorde för honom. Hans leende på läpparna bevittnade bara om att han tänkte ge igen, till och med värre kanske. Hämndlysten, var det enda jag kunde komma på. Han kysste mina läppar samtidigt som han lät sina fingrar leka inuti mig, rysning efter rysning gick över min ryggrad, och han pressade in ett till finger. För att inte visa honom hur han påverkade min kropp tryckte jag mina läppar hårdare mot hans, och försökte tänka på annat. Min första orgasm var absolut inte långt borta, vilket gjorde allt ännu svårare. ”B-baby.” Han log mot mina läppar, vilket bara kändes frustrerande. Jag lät inte honom komma av en anledning, och så gör han tvärt emot mot mig. Precis när den skulle ta fart släppte han taget om mig, och tog ut sina fingrar. Hela min kropp slappnade av, och det var det sjukaste jag någonsin har upplevt. Jag kunde andas, och hjärtat började slå i jämn takt. Justin placerade sin ena hand över bröstet på mig, han hörde nog garanterat mina hjärtslag, så han ville känna dem också. ”Det är helt sjukt.” Jag kollade fundersamt på honom, samtidigt som min puls la sig en aning. ”Vad?” Han vände blicken mot mig. ”Att jag har den här effekten på dig, efter snart 8 år tillsammans.”

 


 

Jag krokade benen kring midjan på honom och fick ned honom på rygg. Jag har aldrig i hela mitt liv velat ha honom så mycket som jag ville då, min kropp skrek, så högt att det ekade i mitt huvud. Han var fortfarande hård så jag gränslade honom, när vi två blev en och samma människa, samma själ kunde jag nästan läsa hans tankar. Jag kände hur hans hjärta slog, och hur hans puls ökade. Vi var ett med varandra. Jag var helt stilla till en början, och vi tittade bara kärleksfullt på varandra. Samma blick och brinnande ögon han hade haft i kyrkan, hade han då. Han greppade tag om mina höfter, och lyfte upp mig en aning, för att själv kunna stöta, djupt och hårt, samtidigt som det var helt fantastiskt och intensivt. Jag svankade så att han kunde komma längre in i mig, jag kan inte beskriva känslan i kroppen, så jag tänker inte ens försöka. När han minst anade det klev jag av honom, han såg nästan lite rädd ut, av att jag bara skulle sluta, men när han såg mina ögon, förstod han. Jag ställde mig på knäna, med händerna på sänggaveln, och han trängde in i mig bakifrån.

 

Intensivt nafsade han mig i nacken och smekte mina bröst, samtidigt som han stötte in i mig. Efter några kraftfulla stötar kunde jag känna hur hela hans kropp spände sig, och han fyllde mig. I samma sekund som han kom, kom även jag, och min kropp spände sig i en båge. En båge som gjorde att hela min kropp förlorade medvetandet. Jag har aldrig någonsin kommit så kraftigt, och jag piggnade till några minuter senare. Justin stod bredvid mig med en stirrande blick när jag slog upp mina ögon. ”Baby…” Jag placerade mitt pekfinger över hans läppar, i en gest av att han inte skulle säga mer. ”Jag mår bra. Det där var det kraftfullaste jag någonsin varit med om. Vad gjorde du?” Han började skratta, samtidigt som han kysste mina läppar, samt än en gång pressa in sina fingrar i mig. ”Gör inte såhär mot mig, jag ber dig.” Han hånlog bara mot mig, samtidigt som min orgasm var på väg. Han lät den komma, och han lät den passera. ”Jag vill ge min fru det bästa.”

 

Jag hoppade in i duschen och tvättade av mig snabbt innan jag lät Justin hoppa in efter mig. Klockan hade sedan länge passerat 5 på morgonen, och det kändes verkligen i kroppen. Jag var helt slut, och absolut inte bara för att vi precis hade legat med varandra, utan mer för att det hade varit en lång dag, och en lång dag före. När jag hade fått på mig ett par trosor klev han ut ur duschen, och virrade en handduk runt midjan. Jag kammade ut mitt hår när Justin plötsligt kysste mig i nacken, och drog sina fingrar på min mage, så att en rysning framkallades. ”Jag blir mer och mer kär i dig för varje dag som går. Jag är livrädd för vad du kan få mig att göra om några år. När jag nu idag gör vad som helst för dig, och mer därtill.” Hans ord satte sig rakt i min själ, hur han uttalade dem, och hur allvarlig hans röst var när han gjorde det. ”Sluta.” Jag tittade inte längre på min egen spegelbild, jag ville egentligen inte visa honom hur mycket hans ord träffade mig, hur påverkad jag blev. När jag tänkte tillbaka på allt vi har gått igenom, kände jag hur några få tårar lämnade sin trygga plats och banade väg ned för mina kinder. Han skulle inte få se dem, så jag krånglade mig ur hans grepp och gick ut till sängen för att lägga mig ned, med ryggen mot honom.

 

”Clar, sa jag något som var fel?” Hans röst lät osäker, vilket gjorde ont. Jag ville inte såra honom, men jag skulle göra det om jag svarade honom. Jag låg helt stilla och bara stirrade in i väggen. Han la sig ned bredvid mig, och jag kände hur han drog in mig i sin famn. ”Baby, gråt inte. Snälla, jag ber dig. Vad sa jag som gjorde dig ledsen?” Jag snörvlade till en gång, men torkade sedan mina tårar. ”Nej, du sa inget. Det var bara så mycket som kom upp i mitt huvud…” ”Vadå?” Han kysste mig på kinden, och pressade sin kropp om det ens gick, ännu närmare. ”Det är så mycket känslor i luften. Jag älskar dig, över allt annat på hela jorden. Men, ta inte detta fel nu, men ibland känns det som att jag älskar dig för mycket. Så det ibland gör ont, då du går upp på morgonen utan att ge mig en morgon kyss, eller säga att du älskar mig. Det är liksom saker som jag tar förgivet nu, det har blivit en vana, en drog. Och dem gångerna som jag inte får det, eller får höra det, då gör det ont.” Jag vände mig om, för att få se hans ansikte, och framför allt, för att han skulle kunna se mitt, och förstå att jag absolut inte menade något dumt. Han strök mig över kinden, och kysste mina lätt fuktiga läppar.

 

Efter en lång och ganska underbar tystnad mellan oss bröt han den tillslut. ”Jag hoppas att du vet att jag älskar dig, så sjukt fruktansvärt mycket. Och är det som du säger, att jag vissa dagar inte har kysst dig på morgonen eller sagt att jag älskar dig, så ber jag om ursäkt. Även om det inte går att göra ogjort, eller gjort i detta fall. Men jag hoppas du förstår att oavsett vad som händer i livet, så är det dig jag älskar. Det är dig mitt hjärta slår för.” Hans underbara röst, hans markerande kindben som rörde sig när han pratade, hans eldklot till ögon, finns inget med den mannen som inte är perfekt, ibland är det nästan så att jag funderar över om han ens är mänsklig. Egentligen borde det vara förbjudet att vara så vacker och så perfekt som han, men samtidigt är jag så fruktansvärt glad över att han är min. Det är hans efternamn jag, och mina barn bär. ”Jag vet, det var dumt av mig att ta upp det där. Jag vet att du älskar mig, annars skulle vi inte ligga här, vi skulle inte ha två underbara barn tillsammans, och vi skulle framför allt inte heta likadant i efternamn.” Hans lekfulla leende nådde hans läppar, och han pressade dem hårt mot mina. När vi båda tog luft öppnade vi munnen samtidigt. ”Jag älskar dig, tills döden skiljer oss åt.”


 
 
Förlåt för dessa ord nu, men ni är riktigt värdelösa på att kommentera. Och ni som har gjort det, behöver absolut inte ta åt er av det där. Ha en trevlig helg allesammans. ♥♥♥

Kommentarer
cajsa säger:

Sjukt jävla grymt azm bra!! Det var sjukt bra skrivet hela kapitelt! Du är grym!!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://twodiffrentworlds.blogg.se/

emilija med j. säger:

Grymt bra

Älskar det, Synd att det snart tar slut :(<3

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

Lina säger:

Du är riktigt duktig på att skriva! Jag älskar dina noveller :) Detta kapitlet är grymt, precis som alla andra kapitel! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://lifeoflinaa.devote.se

Ebba säger:

Jättebra!!!!! Meeeeer!! Kommer hon bli gravid? :-) det skulle va kul om hon blir gravid ;-)

Skrivet: | Bloggadress: http://belibersmile.blogg.se/

Emelie säger:

Sååååååååå jävla bra!!!!! :D

Skrivet: |

caroline svensson säger:

lika bra som alltid!! :D

kommer aldrig tröttna på att skriva till dig och förklara hur jävla grym du äääääär! :D

LOVE YOU MARIELLE! <3

Skrivet: |

sara säger:

Skit bra ,kommer hon bli gravid?

Skrivet: |

alizzdream säger:

Sjukt bra! Du är bääst!

Dåligt att inte alla kommenterar :/

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

Sara säger:

Asbra du är! helt jävla sjukt :D loooove it!!!!

Skrivet: |

K A R I N säger:

Så himla bra! vill inte att detta ska ta slut ! :(

Skrivet: |

Becka säger:

Så sjukt bra!

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

josefine säger:

Awesome!

Skrivet: | Bloggadress: http://thetoaster.devote.se/

Anonym säger:

Du är så sjukt duktig!! Jag e ledsen att den e snart slut:(. Grymt kapitel som vanligt.

Skrivet: |

Emma säger:

Såååå bra kapitel! Jag kommer bli så ledsen när den här slutar. Åh. Jag kommer verkligen sakna den. Jag hopppas att du gör en ny efter det här..

Skrivet: |

Amanda säger:

underbara kapitel gör du! finns inte ord! kommer gråta sjukt mycket när den är slut :')

Skrivet: | Bloggadress: http://novelsbyyme.blogg.se/

Haley säger:

Sjukt grymt och sjukt sorligt att det snart ska ta slut <33

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

ida säger:

Det kan inte bli bättre! Älskar novellen ju mer jag bara tänker på den! Du är BÄST på att skriva!

Skrivet: |

Alexandra säger:

skit BRA! meeerrraa :P

Skrivet: |

Victoria Ljungberg <3 säger:

Mariells noveller, jävla bra!

Andra noveller, inte så bra!



Det är ifrån sean banans låt Sean den förste banan fast jag har ju skrivit annan text;)

Skrivet: | Bloggadress: http://aboutvictoria.bloggplatsen.se

elin säger:

sjukt grymt! sorry att jag inte kommenterat varje gång men min dator cpar sig ibland..

Skrivet: | Bloggadress: http://ealr.blogg.se/

elin säger:

sjukt grymt! sorry att jag inte kommenterat varje gång men min dator cpar sig ibland..

Skrivet: | Bloggadress: http://ealr.blogg.se/

Anonym säger:

Hur bra som helst ju!! :)

Skrivet: |

Felicia säger:

Sjukt bra. Och säger bara att jag kommenterar när jag har läst klart. Och de e inte varje dag som jag hinner läsa...:(

Skrivet: | Bloggadress: http://justinddrreewwbieber.devote.se

Felizia säger:

Asbra :)

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se/

izabelle säger:

Blir nästan tårögd... Slutet är nära! :( sett att du lagt upp två kapitel till... Men jag kommer vänta med att läsa dem. Iaf tills senare.

Det är med gråten i halsen jag berättar hur otroligt TOMT mitt liv kommer bli utan denna novell. Det har varit en sida jag utan att ens tänka mig för är den sista sida jag besöker innan jag somnar och den första jag kollar när jag vaknar. Att alltid vetat att det funnits ett nytt kapitel att läsa när man vaknat, och ett sista att läsa på kvällen.

Det är sorligt. Resan vi alla fått dela med dig genom hela denna novell har varit otrolig. Jag har älskat varje del du någonsin skrivit i denna berättelse, och jag vill än en gång säga TACK! Tack för denna upplevelse, tack för att jag fått tagit del av denna novell och tack till min kära vän sofia som bad mig kolla in denna blogg för lääääänge sedan :)

Jag återkommer senare med minst lika långa kommentarer på dem andra kapitlena :) Kram ochTACK

Skrivet: |

zxczxc säger:

super bra kapittel

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

WOOOOOW! :D

Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva hur och vad det du skriver gör med mig.

Jag älskar varje liten bokstav, varje ord, varje mening. Det är otroligt hur du kan få det så förbaskat bra.

Jag känner mig ibland som Clar, när hon inte kan beskriva vad och hur hon känner.

Att få läsa deras bröllopsnatt har jag väntat på, nu har jag förvisso skjutit upp min läsning pga skola och den andra anledningen, men ändå.

Även fast det är sorgligt och att jag känner att gråten kryper sig på så kommer jag att njuta av de sista kapitlena, du anar inte hur mycket du och denna novell betyder för mig, kan inte beskriva.

Tack för att du finns, och tack för allt du har gjort, all tid du lagt ner.

<3

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback