Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

#SvarPåKommentar.




Svar; Jag tröttnar aldrig på att läsa hur mycket folk älskar mina noveller. :) Så överös mig bara. (A) Nej, men det betyder mycket, för det är för er jag skriver. Visst skriver jag för mig själv oxå, men det är inte lika kul. :)

Nej, det var jag inte. Jag vet inte varför Die In Your arms inte föll mig i smaken, men det är väl sådant som händer. Alla kan inte gilla allt. =P MEN, jag Ä L S K A R , All Around The World. Jag spelade den om och om igen till jobbet imorse, på högsta volymen i min bil, och fy fan va jag njöt. Folk tittade efter mig, lite mer än vanligt då jag har en stor baslåda i, och den fick arbeta extra mycket imorse. ^^ Haha.


Kommentarer
Design blogg säger:

Är du sugen på en ny design ? :)

Kolla gärna in min design blogg!

Skrivet: | Bloggadress: http://mehelpyouwithdesign.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback