Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 50.


 

Justin släppte min hand och placerade istället båda händerna, på mina höfter och kysste mig på axeln. Stegen fram till tältet kändes som en evighet, men tillslut var vi framme. Jag var den första som kröp in, och när jag hade kommit in helt la jag ut två handdukar över madrassen. Vi var fortfarande blöta efter badet, och jag ville inte att vi skulle blöta ner alla sängkläder som vi sedan skulle sova i. Justin kröp in bakom mig, men han såg ändå till så han hamnade framför. Vi stod på knäna mot varandra, sa inget, men luften mellan oss var så intensiv att jag till och med kände samma pirr i magen jag känt dagen innan. Utan ett ord la han sina händer under mina armar och bak på min rygg, troligen för att komma åt min bikini överdel. Med lätta handtag drog han i ett av snörena, och jag kände hur den lossnade. Hela tiden med blicken fäst vid min rörde han sig, allt han gjorde triggade min kropp ännu mer. Tillslut klarade jag inte av hans försiktighet, utan pressade mina läppar mot hans. Mina bara bröst pressades hårt mot hans, men jag kunde ändå känna hur bröstvårtorna styvnade. Mina händer letade sig ned mot hans badbyxor, dem skakade, men jag gav mig inte. Jag ville, även om allt var nytt och pinsamt. Jag gjorde precis som han hade gjort med min överdel, drog i ett snöre, sedan knöt jag upp knuten helt.

 

Han tog i mig, precis som att jag var gjord av glas och kunde gå sönder vilken sekund som helst. Inte ens hans läppar kysste mig som innan, utan nu var det fjäderlätta beröringar från hans sida, men jag hade ingenting att klaga på, jag gillade det precis som det var. Jag hade knyten på bikinitrosorna också vilket han tyckte var ganska bra, då han bara behövde dra i ett snöre på varje sida för att dem skulle ramla av. Återigen var jag helt naken framför honom, vilket just då kändes ganska orättvist. Han badbyxor satt fortfarande på plats, men det ändrade jag på snabbt. Han satte sig ned och krånglade sig ur byxorna, för att sedan pressa ned mig på rygg, och lägga sig halvt över mig. Han hade redan gjort massa saker för mig, så nu var det min tur. Det var jag som skulle ta för mig, och visa att jag faktiskt ville ha honom. En styrka jag inte trodde att jag hade steg i min kropp och jag knuffade ned honom på rygg för att sedan sätta mig gränsle över hans lår. Jag kände hur han växte mot mitt lår, vilket faktiskt inte skrämde mig så mycket som jag hade trott från början.

 

Han satte sig upp, men fortfarande med mig i knä. Tofsen jag hade i håret drog han försiktigt ut, och av ren reflex böjde jag mig bakåt och skakade ner allt hår på ryggen. I samma veva som jag gjorde det, tog han ett fast tag om både mina bröst, och kysste mig mellan dem. Lätta stön lämnade min mun, och min hand letade sig ned efter hans bröst för att slutligen fatta ett tag kring hans heligaste. Jag har aldrig någonsin sett Justin på det sättet som när min hand rörde honom, det var nästan som att han ögon rullade in i skallen, och tillbaka. Han la sig återigen ned på rygg, men lät fortfarande sina händer massera mina bröst. Han växte i min hand, och jag hade stora problem med att förstå hur han skulle kunna ta sig in i mig. Jag hann inte ens tänka innan han kastade ned mig på rygg igen, och smekte med sin hand ned över min mage tills han tillslut nådde mina ljumskar. Jag visste vad jag hade att vänta mig, han kysste mina läppar samtidigt som han smekte mig, och lät två fingrar slinka in i mig. Mellan alla kyssar var jag tvungen att släppa ut några stön, jag kunde inte hålla dem inom mig längre. Han var för mycket, men den tanken slogs bort på en gång jag kände den välbekanta ilningen genom min kropp.

 

”Är du verkligen säker på detta? Vill du gå hela vägen?” Han stannade upp i allt han gjorde, men hade fortfarande kvar fingrarna i mig, ibland kunde jag känna hur han rörde på fingertopparna, och varje gång han gjorde det kom samma känsla tillbaka, en känsla jag aldrig ville skulle försvinna. ”Ja, jag vill. Bara du lovar att ta det lugnt.” Han tittade på mig med samma intensiva blick som han haft dem senaste 30 minuterna. En blick av längtan och passion, som strax skulle vara borta. ”Jag lovar, säg till om jag gör dig illa.” Han placerade sig på knä mellan mina ben, hela tiden med blicken i mitt ansikte. Jag kände när han placerade sig, redo för att, för första gången komma in i mig. Det tog emot lite, och det gjorde ont, men jag undvek att visa det med mitt ansikte, då jag inte ville att han skulle sluta när vi hade kommit så pass långt. Jag bet mig i läppen och placerade min ena hand i nacken på honom, då jag ville ha hans läppar pressade mot mina, för att han inte skulle se hur ont det egentligen gjorde. Jag märkte på honom att han slutade stöta in i mig, och han släppte mina läppar. ”Baby, varför säger du inte att jag gör illa dig?” Han drog ut det han hade fått in, men satt fortfarande kvar. ”Gör det bara. Snälla.”

 

Efter ett tag lyckades jag övertala honom, och vi provade en annan ställning. Han la sig ned på rygg och ville att jag skulle gränsla honom, på så vis kunde jag bestämma själv, takt och sedan kunde jag stanna om det gjorde ont. Jag tog honom i min hand och styrde honom till öppningen, som fortfarande ömmade lite, men jag antog att det skulle vara värre dagen efter. För att göra det lättare för honom att glida in i mig spottade jag i min hand och smorde in hans, precis som glidmedel. Han gled mycket lättare in i mig i den ställningen, och jag placerade mina båda händer på hans bröstkorg. Jag lutade mig framåt så att jag fick chansen att kyssa honom, samtidigt som jag rörde mig upp och ned över honom. Känslan när han placerade sina båda händer på mina höfter och pressade ned mig över honom, det finns nog inget som kommer kunna ge mig den känslan en gång till. Han satte sig upp fortfarande med mig gränsle över honom, han kysste mina läppar hungrigt samtidigt som han drog sina händer från axlarna ned över korsryggen, för att slutligen stanna på min rumpa. Han la ned mig försiktigt på rygg, och satte sig precis som vi hade börjat, mellan mina ben, han gled aldrig ur mig utan han kunde bara fortsätta stöta. ”Gör det fortfarande ont?” Jag skakade på huvudet och drog naglarna över hans bröstkorg.

 


 

Allt det onda hade försvunnit och övergått till en fruktansvärt underbar njutning. Eftersom att vi befann oss i ett tält, mitt ute bland inga mänskliga varelser kunde jag släppa ut min njutning. Varje gång Justin stötte in i mig stönade jag, han gjorde det varken snabbt eller hårt, vilket var underbart. Vi älskade verkligen med varandra. Mina ben hade jag sedan ett tag placerat runt hans höfter och korsat. ”Kyss mig.” Det var mer en order än en fråga, och han gjorde verkligen som jag sa. Han tog verkligen luften ur mig. Jag vet inte hur många gånger han hade låtit mig komma, och det var då jag kom på att vi inte hade någon kondom, sådant kan man nog lätt glömma i stundens hetta. Jag var inte så orolig, som jag kanske skulle ha varit. Jag märkte på en gång då han var på väg att komma, han stötte några gånger, lite fortare än innan, och jag både såg och hörde på honom att han var nära. ”Dra dig ur innan.” Han nickade bara mot mig samtidigt som han kysste mina läppar och drog sig ur, han kom över min mage.

 

Efter ett tag, när luften hade kommit tillbaka till mig och jag kunde andas ordentligt valde vi att klä på oss och sätta oss ute vid brasan igen. Jag var garanterat den lyckligaste tjejen på jorden, jag hade pojken bredvid mig, han jag höll kär, riktigt kär. Han hade tagit mig med storm, både en och två gånger. Han satte sig ned på filten först, och sträckte sedan ut sina armar mot mig, så jag kunde sätta mig ned mellan hans ben och luta mig mot hans bröstkorg. Han la armarna om mig, och drog, om det ens gick, mig ännu närmare sig. ”Gör det ont?” Han var så fruktansvärt omtänksam att jag ibland funderade om han ens var mänsklig. Jag log för mig själv och kände efter, visst var jag öm, men det var något jag var beredd på att leva med. Allt jag hoppades på var att det inte skulle behöva göra lika ont varje gång. ”Nej, öm bara. Men jag mår bra.” Han kysste mig på kinden och placerade sin haka på min axel. ”Bra att du mår bra. Och förlåt om jag gjorde dig illa…” ”Sluta, du gjorde mig inte illa. Det blev skönt, och det kan vara något jag vill göra ofta.” Han log busigt mot mig och kysste mina läppar. ”Jag med.”


 

 

Hoppas verkligen att det var något av detta slag som ni hade förväntat er, om inte, tänkt på att hon var oskuld innan. Jag ville få det så verkligt som möjligt. Inte bara skynda på allt. ^ Men ah, hoppas ni blev nöjda. 

 

Kom igen nu, ge mig era kommentarer om detta. Jag vet att ni har längtat ihjäl er. ^^


Kommentarer
Anna säger:

Super bra! :)

Skrivet: |

Me+You 'Imma Tell you one time. <3 säger:

hoho, jättebra! <3

Skrivet: |

Anonym säger:

Grymt ! kommer nästa snart ? :)

Skrivet: |

Ebba säger:

Näst intill över mins förväntningar!!<333
Aaaasss bbrrraaa meeeer nuuu!!!<333

Skrivet: |

Lina säger:

Grymt skrivet!
Kika gärna in på min novellblogg och läs det första kapitlet. Feedback uppskattas!

Skrivet: | Bloggadress: http://justicesstory.blogg.se

Quinee säger:

Heeeelt jävla perfekt!!! Detta är absolut inte som någon annan sexscen du någonsin skrivit!!! Som sagt, perfekt! Jag älskar hur lugn han är med henne och verkligen bryr sig! Aww, det får mig att undra hur han är i verkliga livet!! <33 aww!! Haha! Jag är helt känslosam! Haha

Svar: Jag tyckte det skulle bli lite kul att skriva något jag inte gjort innan. Det har ju varit ganska hårt sex tidigare, om man jämför med detta. Så det var kul :) Ja, jag undrar lite jag med om hur han verkligen är.. :P (A)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Emelie säger:

Sjukt bra!!! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

cajsa säger:

Sjukt bra!:D
Älskar att han typ tog det lungt och var så omtänksam med henne! Sjukt jävla bra skrivet! Över mina förväntningar!
Kolla gärna in min blogg och ge feedback!
kram

Svar: Vad glad jag blir när du skriver att det var över dina förväntningar. :D
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://twodiffrentworlds.blogg.se

caroline svensson säger:

detta var verkligen över mina förväntningar och så som vi fans har uppfattar honom tycker jag verkligen att du presenterar honom på. så försiktig och verkligen omtänksam men ändå extremt busig när man väl känner honom. det är ju dock bara som vi uppfattar honom så det vore kul att få se hur han är i det verkliga livet..?
sjukligt bra skrivet marielle! verkligen inte som någon annan sexscen som du har skrivit och det är kul att det varierar :)
jag säger som jag alltid säger:
JAG ÄLSKAR DIG FÖR ATT DU SKRIVER, HUR DU SKRIVER OCH DINA NOVELLER <3

Skrivet: |

Ebba säger:

Helt amazing! :)<3

Skrivet: |

RT säger:

Det var helt över mina förväntningar. Helt Amazing. Jag vet inte hur eller vad jag ska säga. Allt är sådär perfekt. Jag bara ÄLSKAR hur han behandlar henne.

Jag undrar faktiskt också hur han är i verkligheten. Som person och sådant.

Jag vet nog inte vad jag ska göra om du slutar skriva efter den här novellen. Ushh vill inte ens tänka på det.
Sitter här och försöker komma pÅ något annat än "jättebra eller typ "asgrymt.. SUUUUUPPPPPEEEEERDUUUUUPPPPPPEEERBRAAAAA :D

Skrivet: |

Emmis :D säger:

Asbra :) det var bra att du tog liksom hänsyn till att hon var oskuld innan, för jag tror inte det är så många som så där... Pang på typ, första gången, men ja.. Haha, hur ska man förklara? Äh, skit samma ;)
Och sen, snälla... Gör henne inte gravid, inte än i alla fall x) menar inget illa, men det skulle nog förstöra storyn en aning. Men det är bara min åsikt, du gör som du vill :))

Skrivet: |

Anonym säger:

Super bra ! När kommer nästa ? :)

Skrivet: |

Becka säger:

Sjukt bra! Var grymt kul att läsa om hur hon upplevde det. :)

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se

elin säger:

det var riktigt grymt, du är awesome på att skriva om sex haha!

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

WOW! :O
Alltså den där snekpeaken var ju inget jämfört med helheten! Du har alltid beskrivit allt i ett verklighetstroget perspektiv, och jag hat bevisat vas jag tycker många gånger, jag älskar hur du skriver allt, och detta, jag hade inte så många tankar innan trots att jag gick snekpeaken, men detta var så nr så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag tappade hakan och dreglade nästan lite, haha!
Bara hans sätt emot henne, hur försiktig men ändå bestämd han är, hur han återigen får henne att känna, och hur hon osäkert men ändå bestämt vill göra det.
Bara hur dem efter är så söta, och han omtänksam och frågar henne, och verkligen bryr sig :) aw!

Vi vart nog mer än nöjda, jag vart det iaf :) och jag visste att du skulle få till detta hur bra som helst, även fast du inte har skrivit något liknande förrut, du gjorde det som om du inte gjort något annat :) ska försöka låta bli att skriva ett kapitel denna gång ;) men det var grymt! Som vanligt! :)
<3

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Alexandra säger:

Super bra! MERA :D

Skrivet: |

Diana säger:

Heeelt fucking awesome! Det var inte som dina andra sexscener men det var ändå helt perfekt. Älskar att han är så omtänksam och försiktig mot henne, även om jag älskar när du skriver mer hårdare sexscener. Så var det as bra. Längtar till nästa kapitel, vill se om hon kan gå normalt eller inte när hon vaknar. haha :))

Svar: Det är klart man gillar när det är mer hårda, det gör även jag. Men eftersom det var första gången för henne, så ville jag få det ganska lugnt och bra ändå. Vilket jag tyckte jag lyckades med. Men vem vet, hon kanske får mer smak för det, och vill ha annat ;)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Emilija med J. säger:

oh det var helt klart över mina förväntningar, älskar hur han var mot henne och dessutom var hela kapitlet helt awesome !

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback