Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 49.


 

Ibland kunde jag faktiskt förstå att Pearls osäkerhet tittade fram, men andra gånger fanns det ingen anledning. Allt jag önskade var att hon kunde se sig själv genom mina ögon. Hon skulle på en gång förstå att hon verkligen var vacker, och att hon hade ett hjärta av guld. Ett hjärta många skulle kunna döda för. ”Visst är hon vacker, men jag känner någon som är vackrare. Och det är min flickvän.” Att se henne rodna är så roligt, även om jag inte skrattar. ”Jag sitter här tillsammans med dig, för att jag är riktigt kär i dig.” Hon borrade in sig i min famn och slöt sina ögon. Jag vet inte vad hon tänkte på, om hon över huvud taget tänkte på något. Ibland kan hon bara försvinna in i drömmarnas värld, och det har jag absolut inget emot. Det är just sådana saker som gör henne speciell. Hon vände sig om och satte sig med varsitt ben på sidan om min kropp för att komma så nära som möjligt. ”Vad ser du hos mig egentligen?” Hon har alltid varit den som kollat ned när det kommer till allvarliga saker att diskutera, men inte den gången, hon såg mig rakt i ögonen. ”Jag ser två underbara ögon, som kan få mig att tappa kontrollen på två sekunder. En näsa, som rynkar sig ibland när du sover. Och ett par läppar som får mig att sväva på moln varje gång jag gör så här.” Jag pressade samman våra läppar vilket resulterade i att vi satt där och hånglade.

 

När vi båda hade ätit klart frukosten så hjälptes vi åt att packa undan, samt stoppade ned alla kylvaror i kylväskan. Ännu en gång tände vi elden tillsammans och satte oss framför den. Det bästa med LA var att även om det var jul så lyste solen och det var minst 24 grader varmt. Snö fanns inte ens på kartan här, så därför var det ganska skönt att få återvända hem till Canada. Kasta sig i snön med Jazmyn och göra söta små snöänglar, men detta år skulle bli annorlunda. Jag ville inte lämna LA, i så fall ville jag ha med mig Pearl. Jag reste mig upp och gick mot bilen, för att plocka ur min gitarr. Hon satt och sneglade mot mitt håll hela tiden, precis som att hon var rädd att jag skulle försvinna. Jag satte mig ned på hennes högra sida, så att gitarren inte skulle vara i vägen. Hon lutade sitt huvud mot min axel och slöt sina ögon. Det var faktiskt inte ofta jag använde mig av min talang, men när jag väl gjorde det, betydde det allt. Jag började spela lite löst på en halv skriven låt, jag hade ännu inte satt melodi på den, så att försöka få till den var inte det lättaste.

 

”Vad var det där du spelade?” Hon öppnade sina ögon, och satte sig rak i ryggen bredvid mig. ”Den är inte klar än, och jag vet inte riktigt hur jag ska få dit melodin. Och jag vet inte ens vad den heter.” Hon skrattade till och kysste mig på kinden. Hennes leende tog över hennes läppar, och hon viskade att jag skulle spela den igen. Efter flera olika melodier stelnade hon till och tittade på mig. Det såg ut som att hon gillade det hon hörde, så jag fortsatte spela på den, och sjöng med samtidigt så att hon skulle få en helhet. ”Across the ocean, across the sea. Startin’ to forgett the way you look at me now. Over the mountains, across the sky. Need to see your face and need to look in your eyes. Through the storm and, througt the clouds. Bumps on the road and upside down now. I know it’s hard baby, to sleep at night. Don’t you worry. Cause everything’s gonna be alright, ai-ai-ai-aight, be alright, ai-ai-ai-aight.”Hon hade stängt sina ögon ingen, och lutade sitt huvud mot min axel, hon verkade faktiskt gilla det hon hörde, vilket jag verkligen hoppas. ”De där var bra. Jag har ett namn åt dig. Be Alright.”

 

Att hon var min nya inspiration hade jag ingen aning om, men det blev bevisat då hon gav mig ett namn på låten, samt bestämde vilken melodi jag skulle ha. Hon reste sig upp och sträckte ut sin hand efter min, som jag genast fattade tag om. Vi stod bara och höll om varandra, helt i tystnad. Jag kunde känna hennes hjärtslag mot min bröstkorg, en behaglig takt, som ändå visade att hon levde. ”Du fattar inte hur glad jag är som har träffat dig.” Jag hörde på henne hur hon svalde, hur hon gjorde allt för att undvika tårarna. Jag strök henne över ryggen, och drog in hennes underbara doft. Jag vet att jag kände igen doften, men kan fortfarande inte placera den, och jag har heller inte vågat fråga henne. Jag flyttade mitt huvud bort från henne, så att jag kunde se hennes vackra ansikte. Hon log mot mig för att sedan pressa sina läppar mot mina. Hon kysste mig bara, men lät sedan sin tunga glida in i min mun, och tvärt om.

 

”Kan vi inte bada?” Jag hann inte ens svara innan hon sprang tillbaka till tältet för att sedan byta om, hon kom ut i bara bikini, vilket fick mig att tappa fattningen totalt. Allt jag ville var att ha henne, ha hennes kropp så nära mig det bara gick. Jag bet mig löst i läppen och gick mot henne. Hon stod och satte upp sitt hår i en bulle, och placerade sina händer ut efter kroppen. Jag var helt stum, jag visste inte hur jag skulle göra för att få fram allt jag ville säga till henne. Vi stod ett tag och bara tittade varandra i ögonen, men tillslut slet jag mig och gick till tältet för att sätta på mig ett par badbyxor. När jag kom tillbaka ut ur tältet stod hon nere i vattenbrynet med fötterna, hon hade ryggen mot mig, men bara den på henne var vacker. Jag gick så tyst jag kunde fram till henne, och hon märkte det inte ens. Jag drog med mina fingrar efter ryggen på henne, precis som en fjäder, vilket fick hela henne att rysa till. Mina läppar letade sig snabbt till hennes axel och vidare mot hennes hals, jag märkte direkt att hon hade fått mer smak för det jag gjorde mot henne, då hon till och med böjde sitt huvud så jag kom åt mer. Små lätta stön lämnade hennes läppar när mina händer fann hennes mage.

 


 

Tillsammans gick vi ut i vattnet hand i hand, men hon stannade när vattnet hade nått hennes knän, hon sa inget, utan stannade bara. Ett leende spred sig på hennes läppar innan hon ställde sig framför mig och la sina armar om min nacke. Hon kysste mina läppar, men det tog ett tag för mig att uppfatta vad som hände då det kom så plötsligt, men tillslut gjorde jag det, och kysste henne tillbaka. Hennes kropp var så pass pressad mot min att jag kunde känna allt som hade med henne att göra. Jag lyfte upp hennes ben så dem hamnade kring min midja, och fortsatte kyssa henne, samtidigt som jag gick längre ut i vattnet. Ett lätt skratt nådde hennes läppar när jag kände hur mina händer blev blöta, vilket betydde att vattnet hade nått hennes rumpa. ”Det är fan iskallt.” Det var hennes idé att vi skulle bada och så är det hon som inser att det är iskallt. ”Det var din plan.” Hon svarade aldrig utan kysste mig istället, det var då jag tog tillfället i akt och kastade i henne i vattnet. Hon skrek när hon kom upp över ytan, vilket fick mig att skratta. Jag stod nästan dubbelvikt, men slutade då hon genast kastade sig över mig, och fick ned oss båda i vattnet. ”Okej, nu är vi kvitt.” Jag hostade, då jag fick vatten i lungorna. Jag satt ned på botten med vatten lite högre upp än midjan. Så hon satte sig gränsle över mina ben.

 

Mina händer placerade jag på hennes lår, och lät tummarna smeka hennes ljumskar. Det fanns nog ingen kroppsdel som inte var sugen på henne. Ett nytt skimmer tog över hennes ögon, hon har aldrig någonsin haft den blicken tidigare. Hon pressade ned mig på rygg, även om jag stödde mig på ambågarna, plus att hon la sig över mig. Våra läppar var som sammanlänkade och våra kroppar formades efter varandra. Hon fortsatte kyssa mig ned över halsen och vidare till nyckelbenet. ”Jag vill.. öhm.. ha dig.” Även hon om hade pressat sina läppar mot min hud, kunde jag höra vad hon sa, nästan som att hon skrek i mitt öra. Jag kunde samtidigt höra hur osäker hon lät, men jag hade lovat henne, att inte göra något hon inte vill. Hon vägrade möta min blick efter att hon sagt det, så jag vek upp hennes ansikte mot mitt. Hon var rosig om kinderna, och flackade med blicken. Jag visste inte vad jag skulle säga till henne, så jag pressade mina läppar mot hennes istället. Hon reste sig upp och sträckte ut sin hand. ”Kom.” Var allt hon sa innan hon drog upp mig och började gå mot tältet.


 

Vad tror ni händer? (A) 

 

Jag har ingen aning om hur allt ser ut nu, men jag hoppas att ni ska kunna läsa det, och att storleken är bättre på detta kapitel, än vad den var på förra. ^ 


Kommentarer
Becka säger:

Shit är det nu det händer? Gah, jag vill veta! Sjukt bra!

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se

Sandra säger:

Den är helt perfekt, precis som det ska vara, och är. :)

Kan inte sätta ord för hur bra denna story är alltså. Ser inte ett ända fel någonstans, jag är helt seriös. Jag säger det inte bara för att vara snäll, utan jag menar allvar. Jag jobbar imorgon, och ska upp vid 7, men jag stannade ändå uppe och läste. Kan helt seriöst inte få fram ord!

Skrivet: |

elin säger:

stannade uppe tills detta skulle komma ut haha!
jag älskar när dom är sådär gulliga mot varandra :')

Skrivet: | Bloggadress: http://ealr.blogg.se

Tova säger:

Omg fattar inte hur du bär dej åt men fan vad du skriver bra!! Kan inte vänta tills nästa kapitel kan inte fatta att det faktiskt händer nu efter så lång tid men fan vad spännande att dom ska ha sex längtar ju ihjäl mej efter nästa kapitel!!:)

Skrivet: |

Ebba säger:

Åhh, gud va bra! Du beskriver allt så bra! Älskar det! Varför skriver du så bra? Och varför är de så söta att jag håller på att dö?! De är en bra FRÅGA ;D Längtar sjukt mycket till nästa ;D Och jag har kanske en liten aning om vad som kommer hända! OCH JAG GILLAR DET! HAHA lol:D<3 Love this story!!<3<3
Nu ska jag sova, godnatt ;D<3

Skrivet: | Bloggadress: http://mybieberlovestorys.blogg.se

Mickan / - My Life In My Words säger:

Min första tanke var fan så få kommentarer, men sen kom jag ju på att jag jobbar natt och alla kanske inte är vakna så länge, :p oopsie!

Och sen, ah men jag älskar ju honom alltså! Hur han behandlar henne och hur han talar till henne, vad han säger och hur han säger det, allt! Det är nästan så att jag också sitter här och rodnar :) Det gör jag säkert, haha!
Och jag älskar hur han tänker på Canada, och saknar det, men ändå inte vill åka för att han inte vill lämna Pearl, att han verkligen vill ha med henne dit, awiee! :D
Och sen började jag böla, haha, u know me. Du tog med låten iaf, :') Jag visste att den skulle passa in, och precis när jag läste det så kom låten upp eftersom att jag sitter och lyssnar på Believe på repeat, så satt och lyssnade på den samtidigt som jag läste det. :') Kunde liksom inte bli bättre! Jag älskar verkligen den låten, från första stund jag hörde den, en live version från när han var i Canada, Home for christmas, :)
Och att du verkligen tog med den, det värmer! :D Tack!
Hann torka dem tårarna och så kom det nya, haha jag kanske är extra blödig under natten, jag vet inte, men aw, dem orden från honom, :) Och hur hon kände då.
Men sen vart det skratt igen, haha, du får liksom med alla sorters känslor du, iaf för mig, jag vet inte jag är ju inte normal heller så det kanske bara är jag som är konstigt. ;)
Men bada, haha, ah och hur han reagerar på henne det är som att jag ser hans ansiktsuttryck framför mig, bilderna passade in hur bra som helst och du beskrev det hela så bra med.
Och iiiih, jag vet ju vad som väntar, jag knappt bärga mig juuuu, :) Jag älskar hur hon känner nu, och att hon är mer vågad, fått mersmak, men jag förstår henne. :)
Jag längtar tills jag får läsa helheten i nästa kapitel, så att jag får en helhet på sneakpeaken jag fick :)
Ge miiig! :D
<3
btw, hej jag heter Mickan och jag älskar att skriva kommentarer som nästan är lika långa som ett kapitel. :)

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Emelie säger:

Sjukt bra!!! <3
Mer :D <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

rt säger:

Alltså du skriver så man tror att man själv är Pearl. Känslorna och allt omkring, det är så jävla perfekt. Jag älskar hur dom båda behandlar varandra, speciellt hur Justin respekterar henne och tar det i hennes takt. Önskar att man hade ens sådan pojkvän.
Hahah känns så fel att säga det här men du vet inte hur mycket jag längtar till nästa kapitel ;)

Skrivet: |

linda säger:

Jättebra, jag kan inte annat än hålla med att justin verkar vara jättetrevlig. Pearl verkar också verkligen ha ett hjärta av guld..
MEN är det bara jag som får en tanke av att nästa kapitel kommer att bli barnförbjudet ;D

Svar: Du är nog inte ensam om att tro det blir barnförbjudet. :P Men vem vet, det vore inte första gången jag överraskar er ;)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Me+You 'Imma tell you one time. <3 säger:

Awie, han är så underbar!
Jag älskar allt med kapitlet.
Jag ÄLSKAR dina noveller också!
Jag hoppas du fortfarande skriver när du är 60 år!
HAHA, I LOVE YOU! <3

Skrivet: |

Quinee säger:

Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dina noveller !!! jag älskar hur du får en att känna varje liten sak som händer, som om man själv befann sig i novellen!!! älsskaaaaar <3

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback