Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Jag har en fråga till er.

Skulle ni hata mig om jag hoppade fram lite i novellen? Det jag egentligen säger är, vill ni att novellen slutar när dem går ut skolan, eller vill ni att hon ska få följa med honom in i hans värld, på turné och grejer? Och vill ni det sista, så vill jag hoppa fram lite i novellen, då jag inte orkar skriva när dem är i skolan nå mer. Det känns liksom tjatigt, dom går upp äter frukost, lektion, lunch, sen sängen. Håller ni inte med? 

Kommentarer
Mickan - / My Life In My Words säger:

Dem har ju inte så långt kvar i skolan, :) Och jag vill absolut inte att den slutar då, :) Så jag skulle vilja att hon får uppleva hans värld, och att du hoppar gör inte mig något, så länge det mesta hör ihop, om du förstår vad jag menar :) Men jag tvivlar ju inte heller på att du kommer att få ihop det på ett bra sätt med tanke på att du är grym på det du gör! :D ♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Caroline säger:

jag tycker det är helt okej om du hoppar fram i novellen då vi har fått vara med om detta ett tag nu och för att det inte ska bli för tjatigt som du säger så behövs nog lite omväxling :) det är iaf vad jag vill läsa.
älskar dig och dina noveller <3

Skrivet: |

Ida säger:

Först vill jag bara säga att jag älskar dina noveller! Du får verkligen med alla känslor och det gillar jag.
Jag vill absolut inte att novellen ska sluta här,hon borde verkligen följa med och uppleva hans värld.
Så om du känner att du behöver hoppa fram lite gör det. Kramar<3

Skrivet: |

Emma säger:

Jag tycker att hon borde följa med honom, jag vill verkligen inte att novellen ska ta slut! Jag älskar den här novellen. :)

Skrivet: |

Alizzdream säger:

Jag tycker du ska fortsätta med hans liv på turné och så, alltså hoppa fram! Det kommer vara jättebra! :)
Jag älskar novellen så vill inte att den ska ta slut!
Du äger! <3

Skrivet: |

Bella säger:

Jag tycker att du ska hoppa över en bit i novellen och så följer hon med honom på turné och grejer:D

Skrivet: |

Linn säger:

hoppa fram men var noga med att se till att skriva en liten del om att vi slutade skolan o bla bla bla. sådant där nödvändigt. ;) TURNE HERE WE COME! :P

Skrivet: | Bloggadress: http://juustanordinarygiirl.blogg.se

Josefine säger:

Andra alternativet, att hon följer med honom på tour och sånt. Skulle dock gärna vilja veta och få läsa lite mer om hur det blir med relationen blir mellan dom två, som det ser ut nu är dom ju inte tillsammans. Och fostret i Pearls mage?
Längtar massor till nästa kapitel som du ser ^^

Skrivet: | Bloggadress: http://Byardell.devote.se

Josefine säger:

Andra alternativet, att hon följer med honom på tour och sånt. Skulle dock gärna vilja veta och få läsa lite mer om hur det blir med relationen blir mellan dom två, som det ser ut nu är dom ju inte tillsammans. Och fostret i Pearls mage?
Längtar massor till nästa kapitel som du ser ^^

Skrivet: | Bloggadress: http://Byardell.devote.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback