Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Dåliga nyheter!

Nu är det såhär. Min dator valde att stänga sina dörrar igår så nu är jag utan. Jag vet inte hur jag ska kunna få detta att gå ihop när jag inte har råd att köpa en ny. :( eftersom fläkten inte vill fungera kan jag inte sitta mer än 10 minuter innan den lägger av och är sen tvungen att vänta tills den svalnat, för att sedan starta den igen. Det tålamodet har inte jag och det skulle bara resultera i att jag kommer slå en näve genom skärmen. (har hänt förr) och då kan jag inte flytta över allt mitt från den till en annan. Så ah, jag är utan dator.

 

Jag vet att ni kommer bli besvikna, men jag kan inget göra. Kanske ska förhandla med mamma så kanske jag kan köpa mig en ny. Vi får se.

 

Bli inte arg på mig nu, för det klarar jag inte av. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt.


Kommentarer
Anonym säger:

Du uppdaterar vanligtvis så bra så det är helt okej att det blir en paus. :-)

Skrivet: |

Ebba säger:

Det är okeeej<3<3 Kommer sakna bloggen, men datan har ju pajat! Du uppdaterar jätte bra annars! Så det är lugnt! LOOOOOVE<3

Skrivet: |

Felicia säger:

Det gör ingenting! Det kommer säkert att lösa sig tillslut, jag kommer stanna kvar som läsare även om det inte kommer nya kapitel på ett tag!! Trogen läsare här ja, haha! ;)

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbiebernovells.blogg.se

The Doll säger:

Himla synd alltså!
MEN!
Det är då fan inte ditt fel och om det är någon som blir sur på DIG för det så ....!
Du kan ju liksom inte göra nåt åt det och det är inte ditt fel. Hoppas bara det köser sig på nåt sätt

Skrivet: | Bloggadress: http://thebabydoll.blogg.se

K säger:

Du kan ju inte hjälpa att din dator pajat, så det finns väl ingen anledning för någon att bli arg!! Hahah, även om det är tråkigt! Jag håller tummarna för dig å dina datorproblem ;)

Skrivet: |

Vicki säger:

Vet att det hände min kompis något liknande och hon köpte ett laptopställ med fläkt i, kostade runt 200, kanske värt att prova?:) jag köpte ett så att datorn inte ska bli överhettat när man har den i aängen och då köpte jag den på clas ohlson:)

Skrivet: | Bloggadress: http://vickiso.con

Vicki säger:

Vet att det hände min kompis något liknande och hon köpte ett laptopställ med fläkt i, kostade runt 200, kanske värt att prova?:) jag köpte ett så att datorn inte ska bli överhettat när man har den i aängen och då köpte jag den på clas ohlson:)

Skrivet: | Bloggadress: http://vickiso.con

Josefin säger:

Om du inte redan provat, köp en extern fläkt / "computer cooler" fläktar in i datorn och går på typ 300:- :) Lycka till!!

Skrivet: | Bloggadress: http://www.josefinlife.blogg.se

jasmine säger:

Meen snälla de kapitell du har på datorn kan du la försöka få ut :-(:-(:-(:-( åhh vill juuu haaa meer, du måste försöka fixa deee för oss som typ kommer döö utan de !!:'(

Skrivet: |

jasmine säger:

Och självklart är vi inte arga på diig<3<3<3 utan din datooor ....

Skrivet: |

Fanny säger:

Självklart vi inte blir arga på dig! Det är inte ditt fel att din dator la av. Och vi stannar kvar här och väntar! :'D

Skrivet: |

Fanny säger:

Självklart vi inte blir arga på dig! Det är inte ditt fel att din dator la av. Och vi stannar kvar här och väntar! :'D

Skrivet: |

Ewweh säger:

Jag blir inte sur på dej om du gör en till novell efter denna? ;))<3

Svar: har redan köpt en ny dator.. Så det blir mer av denna men ingen efter. ^^
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://justbiebzz.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback