Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 73.

(Varning, grov bild!)

 

Han satt nedsjunken över stolen helt utmattad i kroppen, och det var nästan så att jag kände hur alkoholen var på väg ur kroppen, så innan jag gjorde något annat gick jag till kylskåpet och plockade fram en öl till Justin och en cider till mig själv. Han satt fortfarande kvar och log när jag gav honom flaskan. Jag satte mig ned på huk igen och tog honom i min hand för att börja arbeta upp hans stånd ännu en gång. När han tillslut var hård igen, ställde jag mig med ett ben på varje sida och sänkte mig ned. När hans ollon penetrerade mig kom inte den där känslan som kommit dem andra två gångerna, det gjorde inte ont. Vilket var en fruktansvärd befrielse. Han placerade sina händer på min rumpa och tillsammans i en jämn takt såg jag till att börja rida honom. Min hals fick uppleva massa blöta, sexiga kyssar från honom, och jag stönade ut till musiken som kom från det andra stora rummet.

 

 

”10, 9, 8, 7” Jag hörde hur folk räknade ned till tolvslaget, men jag kunde inte bry mig mindre om just det, då jag hade Justin över hela mig. Efter ett tag i ridande ställningen reste jag på mig, vickade inbjudande på höfterna som gjorde att Justin följde efter mig som i trans. Jag lutade mig framåt över bänken och lät klänningen glida upp över låren, så att den tillslut låg över min rygg och Justin kunde se allt. Han var snabbt fram till mig, och utan att tveka en enda sekund trängde han in i mig bakifrån. Jag kände ett fast tag om mina höfter så jag svankade så mycket jag kunde för att han skulle kunna komma längre in i mig. Det var nästan så att jag kände hur han var i magen på mig, men det var inget som gjorde något då han var så fruktansvärt skön och gav mig det jag suktat efter i flera timmar.

 

Jag vet inte vad som hände men helt plötsligt kastade Justin upp mig på bordet som stod nästan precis vid dörren och la sig över mig för att slutligen tränga in i mig igen, och för att göra allt mycket skönare och låta han komma längre in la jag mina ben kring hans midja. Vi kysstes samtidigt som han smekte mina bröst och stötte både hårt och djupt in i mig. Han kvävde mina stön ganska bra med sina kyssar, men tydligen inte tillräckligt bra då dörren slogs upp och Ryan spärrade upp sina ögon. ”Vad i hela friden…” ”UUUUT!!!” Justin kastade sin tröja rakt i ansiktet på Ryan, och jag kunde inte undgå skrattet som ville tränga sig ut via mina läppar. Han såg helt förstörd ut, men det verkade inte bekomma mig. Jag förstod nog inte att hans bästa vän hade klampat in precis under en av dem mest intima delarna man kan ha i sitt liv. Han gick ned från bordet, men drog mig mot kanten så han ännu en gång förenades med mig. Jag la mina armar om hans nacke och lät honom verkligen sätta på mig hårt och underbart.

 

När jag fick chansen att kolla på klockan igen såg jag att den var över ett på natten, och vi hade befunnit oss i köket i över en och en halv timme. Det fanns nog inte ett enda ställe som vi inte hade haft sex på i köket, och det var med ett leende på läpparna som jag kysste Justin, precis lika hungrigt som innan, innan vi tillsammans hand i hand lämnade köket. Jag vet inte om det bara var jag, eller om även Justin kände av det, men det var fruktansvärt många som stirrade på oss. Vilket fick mig att rodna en aning. ”Jag måste ut och ta luft.” Jag hade båda mina händer över mina kinder, och han kysste mig innan vi delade på oss. Ute på framsidan av lokalen var det en del ungdomar som absolut inte hörde att jag kom ut eller något, dem var så fruktansvärt fulla att jag nästan tyckte lite synd om dem. Jag vet inte hur länge jag stod där ute, men det kom ut nya människor samtidigt som massa gick in igen, helt ovetandes om att jag stod där, då jag inte fått en enda blick.

 

”Baby.” Jag vände mig om och möttes av Justin och två champagne glas. Jag kollade frågande på honom. ”Vi har inte skålat in det nya året.” Han blinkade till med ena ögat och jag rodnade, Igen. Jag blir så trött på mig själv, att jag är så lättpåverkad. Vi slog ihop våra glas försiktigt och drack sedan en varsin klunk. ”Bästa sättet att ringa in det nya året på. Tack.” Han kysste mig innan jag hann svara honom, vilket jag tyckte var skönt, då jag helt plötsligt tyckte det var pinsamt att prata om det, eller att ens nämna det som hänt tidigare i köket. När vi kom in igen satte sig Justin ned bredvid Ryan, på den enda lediga stolen, men jag hann inte reagera innan han drog ned mig i sitt knä och kysste mig på halsen. ”Ni två borde verkligen ha tröttnat på varandra efter turen i köket.” Det var Ryan som öppnade munnen, och jag försökte genast överföra mina tankar till honom, precis som telepati, men det verkade han inte förstå då han började skratta och han var inte ensam då alla andra kring bordet följde med in. ”Hey, du är bara avis.” Justin fick tyst på honom, det såg dock ut som han svalt sin tunga.

 

Både jag och Justin hade totalt tappat kollen på klockan och på hur mycket vi hade druckit. Kvällen hade verkligen varit lyckad, och jag hade nog verkligen ångrat mig om jag inte hade gått. Jag satt ensam vid bordet som vi i stort sett hade suttit vid i omgångar under kvällen, då alla andra var ute och dansade på dansgolvet. Mina fötter värkte så mycket att jag inte orkade använda dem mer, Justin däremot verkade gilla att dansa, då han hade minst tre brudar runt sig. Det var faktiskt inget som störde mig, och jag mådde bra över det. Jag visste att han var min, och att han inte skulle göra något för att såra mig. Jag satt i mina egna tankar när någon helt plötsligt kysste mig på kinden. ”Hay baby, ska vi åka hem?” Justin slog sig ned mitt emot mig och placerade sina varma händer på mina lår. Jag nickade lite löst bara och började gäspa. ”Gumman, du är ju trött. Varför har du inte sagt något?” Jag skakade på huvudet och ryckte på axlarna. ”Ville att du skulle ha kul med dina vänner.” Han böjde sig framåt och kysste mig, innan han skakade på huvudet. ”Jag har haft det, hela kvällen. Är du trött måste du säga det.”


 

 

Eftersom att dagen var speciell för många av er, så lägger jag ut ett till. :) Hoppas ni visar er uppskattning också. Jag är super glad för er skull, ni som fick biljetter. Jag känner dock medlidande för er andra. =/ 


Kommentarer
Emelie säger:

Sjukt bra!!! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

Ebba säger:

Sååå braaa!!!<3<3<3<3
Sjukt bra! Älskar att de är lite grovare nu då vet ;D Det låter skumt... MEN endå;D

Svar: ;) haha, jag gillar att ni gillar =)
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://mybieberlovestorys.blogg.se

rt säger:

Alltså omgaaasshhh fattar inte hur du klarar av att skriva något sådant. Hahah jag skulle sitta där ba............ Men jag älskar det ändå. Grymt att Pearl har blivit starkare då vi får lite grovare sex ;) Det där med Ryan var ju bara helt grymt. Fick lite skratt imellan. Jättebra :)

Svar: Ja, ibland sitter jag där, precis som du säger......... ;P Jag kommer på mig själv genom att skratta åt mig, jag skriver sexscener om Justin Bieber liksom :P haha ^^ Det är liiiite komiskt ^
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Me+You 'Imma tell you one time. <3 säger:

Jag fick tyvärr inte tag på biljetter! D:
Jag är helt förstörd just nu, kunde dem inte ha fler biljetter?!
Asbra kapitel! <3

Svar: håll utkik, det kanske kommer fler.. Man vet aldrig :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

justinnovells.webblogg.se säger:

åhhhhhhh.
älskar det grova i dem två senaste kapitlena!
kan du inte alltid skriva såhär grovft?
jag älskar det och jag vte att många andra också gör det!

Svar: Jag lovar att jag kommer skriva så grovt, det är slut på fjantet nu. Dom kommer alltid ha sex på riktigt ;) haha ^^
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://justinnovells.webblogg.se/

Anna säger:

Super bra! :)

Skrivet: |

Vicki säger:

Haha, åh herregud vad pinsamt att Ryan kom in! Modigt av dig att våga skriva sådär tycker jag! :)
Och jag är fortfarande lika glad, fast tycker jättesynd om dom som inte fick biljetter, och är faktiskt riktigt förbannad på dom som försötr för riktiga fans...:/

Svar: haha.. :) Jag gillar att skriva så, och egentligen skulle jag vilja använda grövre ord. Men det känns fel, med tanke på att jag kanske har läsare som är ganska unga. =) Jag tar hänsyn till dom ...
Jag blir också förbannad, tro mig. ^^
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://vickiso.com

Becka säger:

Sjukt bra! Det går inte att inte älska dina sexscener! xD

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se

Anonym säger:

Jättebra!

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Haha, varning grov bild, I love it! :D Jag älskar hur fighsty hon har blivit, oh my! :D Och bara hur du beskriver allt, det är så det ska vara, man sitter här och baaa..... haha ;) Haha Ryaaaan, fy fan va bra att han kom in, jag hade garvat på mig, haha! :D Men förstod ju att någon skulle komma in, det var det som gjorde det extra bra och spännande! :D Grovt ska det vara, inga jäkla fjanterier, okej första gången, men sen får det vara nog! ;) Och jag håller med honom bästa sättet, ;) Och Ryan's kommentar, :O haha, klockren, :P men jag älskar ju även hur söt han är mot henne, :) ♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Fanny säger:

Jättebra! :'D

Skrivet: |

Felicia säger:

Alltså, jag älskar när du skriver grovt!! Det blir liksom mer realistiskt på något sätt, sjukt bra!! :D och det är bra att det inte ska bli mer fjanteri-sexscener, gillar dom grova mycket mer hahaha!! ;)
JAG FICK BILJETT!! :D fast tycker otroligt synd om alla dom som inte fick. Dom måste vara helt förstörda :/ och alla jävla Haters som köper biljett för att sen förstöra, bränna upp eller typ spola ner den, jag vill bara slå dom eller nåt!! :o

Svar: haha. :) Det är bra att ni gillar det. ^
Jag tror mer att det är photoshop som ger er en bild av att dem eldar upp dem. Det är iallafall vad jag tror.. Och hoppas på, för annars är det bara sjukt.
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbiebernovells.blogg.se

elin säger:

jättebraiiiigt!! :D

Skrivet: |

Felicia säger:

sv; Tyvärr så är det sant att dom eldar upp dom! Det var en kille som hittade sin systers biljett och eldade upp den! :o Jag fattar verkligen inte hur man kan göra så!

Svar: Då är man sjuk.. =/
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbiebernovells.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback