Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

220 som läst.

Men enbart 7 som kommenterat. =/ 
 
Det känns lite som att detta med Bieber noveller har hamnat på is, eller så är det något annat. Och jag vet inte vad. Jag har iallafall bestämt mig för att skriva klart denna novell, och det får därmed bli min sista. Jag tänker inte sitta och skriva och sedan är det knappt folk som kommenterar. Det är tråkigt, då jag faktiskt skriver för er. Jag skulle kunna sluta redan nu, men jag vill inte lägga av mitt i en novell. Så ni kommer få hela denna, men sen är det slut från min sida. 
 
=)

Kommentarer
agnes säger:

nej snälla lägg inte av! jag blir glad bara jag ser att det har kommit upp ett nytt kapitel på facebook! och ag vet att jag själv skulle kunna bli MYCKET bättre på att kommentera men snäääääälla sluta inte!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbiebstories.blogg.se

jasmine säger:

Meeen neeej är du galeeen, ska du bara lägga din talang på hyllan.... Neeeeej lägg neer jag kommer ju typ börja gråta om du lägger neer.... Asså gråter ju redan, kommet ju inte kunna läsa resten nu för vill inte att det ska sluut :-(:'(

Skrivet: |

Ida säger:

Du kanske får lite kommentarer men det är fortfarande 220 som läser. Kommentarer betyder inte allt:( det är tråkigt att det här blir din sista!:( för jag har läst denna novell sen den började och skulle gärna läsa fler.

Svar: Men det spelar ju ingen roll för mig om det är 220 st som har varit in på bloggen. Det kanske bara är just dom som kommenterat som läst. Det vet jag ju inte. Jag vill, precis som ni, ha något att läsa. =/ Det är tråkigt som fan, och det handlar egentligen bara om lathet. Det sista kapitlet jag la ut, tog mig över 4 timmar att skriva, vad tar det att skriva en kommentar?
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Anna säger:

Neeej, lägg inte av! Jag blir jätte glad och längtar alltid efter ett kapitel. Det kan man säga gör min dag. Om jag inte haft en bra dag, blir jag alltid glad att läsa ett kapitel från denna blogg. Så snälla lägg inte av.

Skrivet: |

Josefine säger:

Det är synd eftersom du är så duktig :(( jag försöker så gått jag kan och tror att en del också gör det, men jag håller med dig det är synd att du får så några kommentarer när du har så många läsare :( vi hoppas att du ändrar ditt beslut tills novellen är slut!
Många kramar

Skrivet: | Bloggadress: http://Byardell.devote.se

Josefine säger:

* Plus att jag har börjat läsa om HIRISTA, igen, en gång till för att jag tycker att du är duktig. Tror jag har läst den novell tre - fyra gånger lr nåt ^^ lol *

Skrivet: | Bloggadress: http://Byardell.devote.se

Josefine säger:

Ups, sorry.. Iphone vetdu.. HITRISA*

Skrivet: | Bloggadress: http://Byardell.devote.se

Anna säger:

Neej, du kan inte lägga av!! :( Jag går alltid in här och läser dina noveller. Jag älskar dina noveller och tycker du skriver skit bra. Man kan säga att dina kapitel, noveller gör min dag. Om jag haft en jobbig dag och ser att du har lagt in ett kapitel. Blir jag alltid glad och det får mig alltid att le. Du skriver på ett sätt som är... Jag har inga ord men det är positivt. Men snälla lägg inte av! :(

Svar: Det är jätte kul att höra sådana saker som att man gör folks dagar och grejer.. :) Men varför får man alltid höra det när man säger att man ska sluta skriva?
Marielle Sjelin

Skrivet: |

elin säger:

Jag vet att jag inte alltid är världens bästa på att kommentera, men jag lovar allafall att bli bättre!! Jag uppskattar det du skriver så sjukt mycket, det är så sjukt bra!

Skrivet: | Bloggadress: http://ealr.blogg.se/

Mickan - / My Life In My Words säger:

Ja så svårt är det inte att kommentera! Okej alla behöver ju inte vara som mig, som skriver ett halvt kapitel när jag kommenterar, men man kan iaf slänga in en kommentar om vad man tyckte om kapitlet, det tar inte så lång tid, och kommentarer betyder mer än man tror när man driver en novell, man vill ha respons, hon skriver ändå för er skull, och hur ska hon kunna veta om ni tycker om det hon skriver när ni inte kommenterar? Man kan ju slänga in ett 'Bra' och så kan man slänga in vad man tyckte va bra med kapitlet! Svårare än så är det inte. Och till alla som skriver "skriver du för att få kommentarer?" Ja lite så gör man ju det, för man vill ha respons på det man skriver! Jag menar är det 220 stycken som är inne på bloggen och läser, så kan man väl kommentera med. Det värsta är väl att ni alla kommer och kommenterar när hon väl slutar och säger att hon inte ska det, det passar då liksom. Vill ni fortsätta läsa novellen så kan ni kommentera med, jag tjatar men denna novell betyder mycket för mig, och jag vill absolut inte att Marielle ska sluta skriva då hon gör det så jävla bra! KOMMENTERA! :D För Marielle's skull! :D I got ur back babe, as much as I can :) ♥♥♥♥

Svar: Jag älskar att läsa dina små sammanfattningar av mina kapitel. Det är precis som att läsa dem från din synvinkel, vilket är hur kul som helst. Ibland dock lär jag läsa om kapitlet du kommenterat för att förstå vad det är du svamlar om. Men som sagt, jag älskar dem, och kommer alltid att göra det. :) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Cajsa säger:

Jag vet att jag var bättre på att kommentera förr.. Det som är, är att jag oftast inte är hemma och läser via min mobil. Det är då krångligare för mig att kommentera:( är jätte ledsen verkligen, älskar det du skriver... Så tycker de är synd att du ska lägg ned...
Kom bara ihåg att kommenterar inte är allt som betyder! Jag har själv en novellblogg, så jag vet hur du känner! Men jag, älskar de du skriver och jag kommer alltid att vara ditt största fan! Älskar dig, du är min förebild inom skrivandet. Ville bara du ska veta!<3

Svar: Den värsta ursäkten till detta är nästan att säga att det är krångligt att kommentera via mobilen. Jag måste bara fråga, hur gör du när du svarar på sms? =/
Det gör mig bara ledsen att komma med dåliga ursäkter. Seriöst, jag läser BARA via min mobil, och kommenterar alltid. Jag förstår inte vad det är för skillnad på det, och på att svara på ett sms..
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://twodiffrentworlds.blogg.se

Villa säger:

Nej!! Lägg inte av, jag har själv aldrig kommenterat någon gång men jag vet flera stycken som läser alla dina noveller och tycker dom är jätte bra och det tycker jag också och har läst dem flera gånger:) Det bästa jag vet är när det har kommit upp något nytt kapitel så snälla lägg inte av:)

Svar: Hur ska jag veta att den är bra när du inte kommenterar och säger det? =/ Sorry, men jag förstår inte.
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Anna säger:

Lägg inte ner bloggen!! :( Den här novellen är den bästa novellen som finns. Om jag har en jobbig dag eller inte mår bra. Och jag får ser att du har lagt in ett kapitel får det alltid mig glad och får mig att le. Du gör min dag!! Så snälla lägg inte ner bloggen! Du skriver på ett sätt som gör att man fastnar och man kan inte sluta läsa utan måste veta vad som kommer hända! Denna novell blogg är den bästa av bästa!!! Så snälla lägg inte ner bloggen! :(

Skrivet: |

Anna säger:

Lägg inte ner bloggen!! :( Den här novellen är den bästa novellen som finns. Om jag har en jobbig dag eller inte mår bra. Och jag får ser att du har lagt in ett kapitel får det alltid mig glad och får mig att le. Du gör min dag!! Så snälla lägg inte ner bloggen! Du skriver på ett sätt som gör att man fastnar och man kan inte sluta läsa utan måste veta vad som kommer hända! Denna novell blogg är den bästa av bästa!!! Så snälla lägg inte ner bloggen! :(

Skrivet: |

Anna säger:

Lägg inte ner bloggen!! :( Den här novellen är den bästa novellen som finns. Om jag har en jobbig dag eller inte mår bra. Och jag får ser att du har lagt in ett kapitel får det alltid mig glad och får mig att le. Du gör min dag!! Så snälla lägg inte ner bloggen! Du skriver på ett sätt som gör att man fastnar och man kan inte sluta läsa utan måste veta vad som kommer hända! Denna novell blogg är den bästa av bästa!!! Så snälla lägg inte ner bloggen! :(

Skrivet: |

elena säger:

jag kommer kanske inte kunna läsa eller ge kommentarer på 2 veckor åker kl 5 på morgonen i morgon . jag vill ha många kapitel när jag kommer hem skulle hellre vara hemma och läsa din novell. eller dina för jag brukar ofta läsa om dina noveller för dom är så bra <3<3 du skriver sjukt bra dina noveller är dom bästa av dom jag har läst och jag har läst sjukt många .

Skrivet: |

elin säger:

Jag vet inte om det jag skrev kom fram? men allafall så uppskattar jag det du skriver så sjukt mycket och det är så sjukt bra. Alltså det går inte att beskriva. Jag vet att jag inte är världens bästa på att kommentera men jag kan bli bättre, eller jag ska bli bättre på det. Hoppas du vet att det du skriver är såååå väldigt bra och jag älskar det, och jag är nog inte den enda som tycker så heller.

Skrivet: | Bloggadress: http://ealr.blogg.se/

Becka säger:

Tycker absolut inte du ska sluta! Bara för att det är en massa som är för lata för att ens skriva en liten kommentar, som dom absolut borde göra eftersom du är så otroligt bäst på att skriva. Så jag hoppas verkligen att du inte slutar efter denna, det skulle vara sjukt sorgligt!

Svar: men folk som säger att dem skriver för sig själva ljuger. Jag skriver för att jag vill veta om jag är bra, och vad jag kan göra bättre. Därför behöver jag kommentarer som talar om för mig vad jag ska ändra på, eller vad jag ska skriva om. =/
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se

Fanny säger:

Nej, snälla lägg inte ner! Älskar dina noveller, dom är några av dom bästa jag har läst! :(

Skrivet: |

Josefin säger:

Ska bli bättre, lovar! När jag kommer hem och har dator kommer det bli lättare, kramar på dig!

Skrivet: | Bloggadress: http://www.josefinlife.blogg.se

N säger:

Snälla sluta inte, när jag har haft en dålig dag är det dina noveller som jag ser fram emot, dom får mig att må bra och jag verkligen längtar efter varje kapitel, jag kollar din blogg hela tiden, minst 10 gånger per dag för att se om det har kommit ut nåt nytt!! jag skämtar inte. Du är så sjukt duktig på att skriva och det skulle vara synd om det inte skulle utnyttja din talang. Och nu skriver jag rakt från hjärtat! Dina noveller gör min dag!
Jag vet att jag inte brukar kommentera, och den där ursäkten i att det är jobbigt att skriva från mobilen tycker jag är sjukt dålig. men med handen på hjärtat säger jag att min jag ibland inte kan skriva från mobilen eftersom den brukar hacka då, jag förstår om du tror mig nu, det skulle jag inte ha gjort då ursäkten låter sjukt falsk haha men det är faltiskt sant!!
Men iallafall en kort sammanfattning: slösa inte bort din talang, dina noveller gör min dag och jag ska börja bli bättre på att kommentera!! Btw, om jag har skrivit konstigt är det för att jag har skrivit på mobilen, då den för en gång skull funkar... Och nu får uräskten att låta ännu mer osann, men ännu en gång det är sant

Skrivet: |

Jenny säger:

Ledsen! Jag har ingen egentligen bra ursäkt varför jag kommenterar så sällan. Men jag ska bli bättre!
Och hoppas att du kanske ändrar ditt beslut.
Kram

Skrivet: |

Cajsa säger:

Svar till dig Marielle : det jag menar är inte att det är svårt att kommentera via telefon, de jag menar är att jag ofta är ute på ställen som sjön, landet, skogen osv.. Vilket gör att jag inte har någon teckning. Så när jag har typ ett sträck så passar jag på att gå in på din blogg! Därför menade jag att de var krångligt att kommentera, eftersom att direkt jag typ rör mig så kan jag plötsligt inte få nån teckning, så de går typ inte att kommentera! Såg nu att jag var lite otydlig med vad jag menade, lovar att bättra mig på att kommentera, somsagt, du är min förebild inom skrivandet!!

Skrivet: | Bloggadress: http://twodiffrentworlds.blogg.se

paulina säger:

SLUTA DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA NOVELLSKRIVARE. ELLER MAN SKULLE NÄSTAN KUNNA SÄGA BOKSKRIVARE, SÅ JA SKRIV EN BOK ISTÄLLET. PÅ RIKTIGT SKULLE LÄTT KÖPA DEN <3333333333

Skrivet: |

bella säger:

Neej du får verkligen inte sluta efter den här novellen. Jag bokstavligen älskar dina noveller och läser dem om och om igen. Jag har följt din blogg sedan din andra novell och då var jag redan fast efter bara första kapitlet. Du skriver så himla sjukt bra och jag och massor av andra vill verkligen att du inte ska sluta!!

Skrivet: | Bloggadress: http://www.tjabella.bloggplatsen.se

johanna säger:

NEEEEEEEEEJ, JORDENS UNDERGÅNG ÄR HÄR.... ELLER DEN DAN SOM SISTA KAPITLET PÅ NOVELLEN PUBLICERAS IAF.... nej men seriöst.. hur ska jag klara mig utan den här helt grymma novellbloggen?! du får sluta uppdatera om du skriver en bok som du sen ger ut... annars NEJ
Får väl hoppas på att du gör det här till en riktigt lång novell då.... vill inte att det ska ta slut :(
eller att du kanske fortsätter sen iaf... det har ju hänt förut...#neversaynever
du skriver grymt bra... din&BT BÄSTA novellbloggarna som finns... ÄLSKAR dina noveller iaf, glöm aldrig det! :D

Skrivet: |

johanna säger:

OCH tipsa den här bloggen till 2 andra vänner som fick mig att börja läsa bieber noveller - DIREKT. FAST. precis som jag..
en utav dom ringde mig tom klockan TRE PÅ NATTEN när hon läst ut din första novell där justin dog, hon var helt hysterisk och grät, så vi freaka ut tillsammans om hur sorgligt det var, men prata också om hur grymt det var, med andra ord - trovärdigt osv.
får njuta så mycket som möjligt av kapitlena som är kvar, och hoppas på att DU får det så bra som möjligt! :)

Svar: Vad kul att ni delar era tankar kring mina noveller! :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ewweh säger:

OMgg.. You broken my heart </3 snälla sluta inte ;( Älskar dina noveller.. Du är så grymt bra.. :(

Skrivet: |

Ewweh säger:

Jag kommenterar iaf..<3 Vill att du ska fortsätta skriva.. Du är så bra... finns inte ord att beskriva. Man lever verkligen sig in i novellen.. Jag kollar din blogg typ 4 gånger varje dag.. och jag försöker kommentera varje kapitel. För jag förstår hur de är med att ha novellblogg, Man får mer skrivlust när man får fina kommentarer. I understand u.. Jag är kvar till slutet.. men jag hoppas inte slutet kommer snart :/

Svar: Ja, det gör du. Och det är tråkigt att ni blir straffade. =/ som faktiskt kommenterar. Men ah, vi får se!! :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Felizia säger:

Lova att du inte raderar bloggen! Så att man iaf kan gå tillbaka och läsa :)

Svar: Jag kommer inte radera bloggen. ALDRIG!! :)
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se

Anonym säger:

Jag kan absolut kommentera mer! Men jag undrar hur många kommentarer du vill ha ungefär per kapitel? 7 kommentarer är galet lite med 30 per dag Tycker jag är ganska bra. Av alla noveller är den här bloggen den allra bästa. Lägg inte ner din talang. Snälla. Love u <3

Svar: Jag tycker liksom inte jag ska behöva säga till hur många kommentarer jag vill ha per kapitel. Det ska komma naturligt. Jag har nästan 300 som läser varje dag, men det är bara när jag säger att jag ska sluta skriva som folk verkligen kommenterar. och det accepterar inte jag, så därför blir detta den sista novellen. ♥
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Tova säger:

Neeeeeeeej du kan absolut inte lägga ner !!dina noveller är några av dom absolut bästa jag har läst och jag slår vad om att dina kommande noveller blir minst lika bra! Dom är helt enkelt för bra för att läggas ner!!! Du har för mycket talang för bara slänga bort det!!!!!!!!! Snälla lägg inte ner!!!!!!!!!!!!

Skrivet: |

Tova säger:

Neeeeeeej du får absolut inte lägga ner dina noveller är några sv dom bästa jag har läst och kan slå vad om att din kommande hade blivit lika bra!! Du har för mycket talang för att bara slänga bort något så bra!! Lägg inte ner snälla!!!!!!!

Skrivet: |

Emelie säger:

Snälla du får inte sluta.
Du är så grymt bra på att skriva och jag tycker det är synd att du bara slutar med det när du är så bra på det du gör.
P.S Älskar verkligen dina noveller. <3

Svar: Anledningen till att jag slutar är för att knappt någon uppskattar det längre. =/ Jag kommer fortsätta skriva, men jag kommer göra det för mig själv, och inte publicera några fler kapitel. Tack så hemskt mycket, dom kommer alltid finnas kvar. :) ♥♥♥
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

Felicia säger:

Förlåt för att jag inte kommemterar. Men jag började läsa novellen för någon dag sedan. För när du började skriva på den hära novellen så började jag läsa en annan för att jag inte gillat att vänta. Så för någon dag sedan så gick jag in här på bloggen och såg då att du hade typ skrivid 70 delar. Så jag började läsa. Och dätför kommenterar inte jag. Mem från och med nu så ska jag kommentera varje del :) Och neeeeeeeeejjjjj du får INTE sluta skriva sen!!! Du äger verkligen på att skriva. Snälla sluta inte!!!! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberstoryz.devote.se

Anonym säger:

du vet den där känslan när man tycker om en novell så mkt så man är helt inne i den efter första meningen, det här är den enda bloggen de blir så för mig!. Du är verkligen en inspiration för mig!, och eftersom de blir så för mig så tycker jag att du ska får bestämma själv hur du vill göra. Jag kommer nog gå in här ända tills jag blir 200000 år för att få tbx känslan hur någon kan beskriva kärlek på ett så bra sätt. Kramar till dig!

Skrivet: |

Anonym säger:

Bara för att det står att 220 pers har kollat in bloggen betyder det inte att 220 HAR LÄST. Är du helt störd eller? börja grina för att du bara får 7 kommentarer? omoget som fan.

Svar: Vem fan har sagt att jag börjar grina? Din kommentar var väldigt patetisk med tanke på att du själv är anonym. Undra vem som är omogen. ;)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Hanna säger:

Jag glömde skriva namnet vid mobil, nöjd nu?! Antagligen sitter di och grinar för att du inte får 272772 kommentarer. 7 duger tydligen inte för dig, jag förstår vrf inga kommenterar, du skriver as dåligt.

Svar: Har jag börjat grina nu oxå? :D haha, patetiska människa.
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Hanna säger:

och förresten, alla ni som kommenterar.. Hon lägger ju aldrig ner bloggen. Vet ni vrf? För hon HOTAR bara, hon gör det för att hon vill ha kommentarer. Tycker synd om alla läsare som sitter och läser när en fejkad person sitter och skriver.

Svar: Vad vet du om det? Varför är du ens här inne och skapar dålig stämning? :O
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback