Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Jag måste få ventilera mig lite...

Jag får kommentarer dagligen om att min uppdatering suger, och att jag borde uppdatera oftare. Tro mig, jag vill inget annat än att kunna göra det. Men jag kan inte det just nu, hela mitt liv hänger upp och ned, och jag vet längre inte vad jag själv sysslar med. Inga kapitel blir bra som jag skriver, och jag vet att jag förlorar läsare om jag inte uppdaterar, det är ingen nyhet, men dem som verkligen vill läsa klart denna novell dem kommer stanna med mig, genom allt. Alla människor har sina svackor, och jag är en av dem som har en just nu. 

Jag sitter framför datorn i stort sett hela dagarna, idag var första dagen på väldigt länge som jag träffade mina vänner, just för att jag vill göra er glada. Men jag skrev knappt något, jag vet inte vad som ska hända, allt har redan varit med. Och det känns som att denna novell börjar spåra ur riktigt rejält. Jag försöker, med hela mitt hjärta, och hela min själ. Jag har lagt ned allt på denna blogg. 


Chapter fifty-nine, under detta.

Kommentarer
Anonym säger:

Jag älskar det du skriver!♥



//Ebba :D

Skrivet: | Bloggadress: http://thatsmile.blogg.se/

alizzdream säger:

Jag stöttar dig till 110% och om allt är upp och ner, pausa bloggen, fixa allt och kom tillbaks,okej man kan inte bara fixa allt med ett fingerknäpp det vet jag det har hänt mig! Jag må va 13 men mitt liv har rasat samman för många gånger! Jag vet hur sånt känns även om jag inte vet vad som händer med dig just nu och det kanske är dubbelt så hemskt än det som hänt mig, vad vet jag :/ Men jag vill säga att din uppdatering är riktigt jäkla bra om man jämnför med andra bloggar! Du är en stark kvinna glöm aldrig det och dina riktiga Mariellenators kommer stanna ;) <3

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

linda säger:

Du, vi stannar med dig!

Du måste få må bra!

och en till sak, du uppdaterar visst bra :D Du kanske inte skriver lika mycket som innan men uppdateringen är Fortfarande bättre än de flesta bloggarna!

Skrivet: |

Emelie säger:

du är skit bra och jag älskar din blogg :)

kommer läsa ända till slutet hur långt tid det än

tar för varje kapitel att komma ut :) <3

älskar novellen <3

Skrivet: | Bloggadress: http://3meliii3.devote.se

wilma säger:

jag tycker verkligen inte att det är dålig uppdatering, bättre att du uppdaterar såhär än inget alls! älskar din blogg, du skriver riktigt bra!

Skrivet: |

wilma säger:

Naw Marielle, ta inte åt dig av såndärt skit. Din uppdatering e helt otrolig och det finns int en enda novellblogg som har lika bra som dig. Du Ska ta dig själv i första hand. Du är helt otrolig på att skriva & förtjänar att få ta d lite lugnt å göra någe kul när du vill. :)

Skrivet: |

josefine säger:

strunta i dom som säger att uppdateringen suger och allt.. ja det kanske den gör, men även vi har väl annat för oss än att nörda noveller hela dagarna? fast ibland kommer jag på mig själv att jag är den osociala typen med näsan i mobilen och läser något kapitel du just har lagt upp ^^ men vi läsare borde och förstår att du inte kan vara vid datorn hela tiden, utan att du faktiskt har ett liv! :) jag vet inte vad som har hänt och vad som är 'upp och ned' men det behöver jag inte heller. jag förstår att det är något som är jobbigt och stöttar dig! jag väntar tills novellen är på fötter igen, det är den och du värd! du lägger ner så mycket av din fritid på att göra andra glada, så vi kan faktiskt vänta dom dagarna då du inte orkar! och det är rätt få, så ofta vi får kapitel - enligt mig - ;) :)



vi stöttar dig iallafall, och känn ingen press eller något! jag älskar din berättelse och jag ser ifram emot att få läsa om Clarissas och Justins bröllop samt deras tredje barn dom ska få! :) spännande!



många kramisar!!

Skrivet: | Bloggadress: http://dealwithit.devote.se

Becka säger:

Kommer såklart inte lämna bloggen för att du inte uppdaterar 5 gånger om dagen. Det finns bloggar som kanske skriver ett kapitel i veckan, medans du skriver 1-2 om dagen. Då förstår man ju hur mycket tid du lägger ner på bloggen och hur bra uppdatering du har! Gillar bloggen och novellerna för mycket för att kunna lämna den. Och jag tycker att du ska ta och träffa dina vänner så mycket du vill. Vi kan vänta, i alla fall jag. Och jag är säker på att många andra kan det med!



Ta inte åt dig av vad dom säger och uppdatera så mycket som du vill och har tid med!



Kram! ♥

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

K A R I N säger:

DIN UPPDATERING SUGER?! Dummaste jag hört, den är helt underbar, inte många som uppdaterar såhär ofta! KEEP IT UP!

Skrivet: | Bloggadress: http://kaaaarinn.blogg.se/

Anonym säger:

Stöttar dig till 110%, alla har sina dagar. Allt är inte helt perfekt, även om jag inte riktigt vet vad det är som har hänt! Men jag hoppas allt fixar sig för dig i ditt privat liv och att allt blir bra med de som hänt! och jag tycker din uppdatering är bra men du la upp fler kapitel förut. Men vi vet att det är något som har hänt och jag accepterar det, du måste tänka på dig först innan bloggen.

Hahah jag hoppas du förstår vad jag menar är inte så bra på att skriva så här! allt låter så fel då haahha :)

Skrivet: |

Haley säger:

din uppdatering suger inte!! Jag älskar när du slänger in kapitel i mitten av dagen så att jag sitta och göra något i skolan, istället för att sitta och glo sönder de jobbiga böckerna! Vi stannar! Visst, din uppdatering kanske inte är den bästa för tillfället, men jag vet att så fort du kommer på ben igen, kommer den ligga på topp igen!! Sen måste du sätta dig själv för bloggen, hur mycket du än inte vill! Ditt riktiga liv är mycket viktigare, även om det så betyder att det kommer bli ett eller två kapitel mindre per dag!! Angående ideer och vad som ska hända. Du kommer på något, det gör du alltid. Ta något från ditt eget liv. Eller aa, kopiera inte rakt av, men du fattar liksom!!



Krya på dig och jag hoppas du snart, eller ta den tid du behöver, kommer tillbaks med en super uppdate!!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Haley säger:

din uppdatering suger inte!! Jag älskar när du slänger in kapitel i mitten av dagen så att jag sitta och göra något i skolan, istället för att sitta och glo sönder de jobbiga böckerna! Vi stannar! Visst, din uppdatering kanske inte är den bästa för tillfället, men jag vet att så fort du kommer på ben igen, kommer den ligga på topp igen!! Sen måste du sätta dig själv för bloggen, hur mycket du än inte vill! Ditt riktiga liv är mycket viktigare, även om det så betyder att det kommer bli ett eller två kapitel mindre per dag!! Angående ideer och vad som ska hända. Du kommer på något, det gör du alltid. Ta något från ditt eget liv. Eller aa, kopiera inte rakt av, men du fattar liksom!!



Krya på dig och jag hoppas du snart, eller ta den tid du behöver, kommer tillbaks med en super uppdate!!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Sandra säger:

Hoppas verkligen allt blir bättre. Jag är en trogen läsare, och lovar..ett fan till och med om man kan kalla sig själv så? <3



Din uppdatering är grymt bra, jämfört med andras. Om jag ska vara helt ärlig. Det räcker med två kapitel, du behöver inte lägga ut 5 kapitel för att vi ska vara nöjda. Det räcker med 2, eller en.. :)



Och det spelar ingen roll vad du har med i novellen, det kan ju liksom hända som att..någon av typ liam och adriana blir allvarligt sjuk, asså dom får typ feber någon av dom, och det har inte gått över på två veckor och dom far in på sjukhuset för att kolla! Du är verkligen grymt bra.

Och jag tycker inte du ska sitta inne hela dagarna bara för att skriva och göra oss glada. Tänk mer på dig själv, och gå ut och träffa dina vänner också. Du har ju faktiskt ett liv du också! <3



LOVE U! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://kkrazyguurl.blogg.se/

Emma säger:

Skrivet: |

Sara.M säger:

du är jätteduktig att uppdatera! ta ingen skit, du är bäst! love u!

Skrivet: |

Emma säger:

Tycker faktiskt att din uppdatering är bra! Vi får nästan minst ett kapitel att läsa varje dag, ibland två-tre. Din novell är fruktansvärt bra. Du är grym på att skriva. Så dem son säger sånt här kan ju prova att ha en egen novell blogg för de är inte så jävla enkelt. u are the best.

Skrivet: |

Mickan / My Life In My Words säger:

Alltså seriöst vad är det för fel på folk ?!

Dom ska vara glada att du ens skriver så mycket som du gör ! Det är inte många som uppdaterar lika mycket som du gör.



Jag älskar det du skriver, det har jag sagt förr men jag kan säga det många gånger ! Jag älskar att läsa din novell ! Och jag är med och stöttar dig !

Mår du inte bra så är det klart att du ska ta en paus, och om du behöver så finns jag här, kanske är konstigt med tanke på att vi inte känner varann, men ville säga det. :)



Skit i alla idioter som inte har något bättre för sig än att trycka ner folk, och jag bli seriöst arg när jag ser kommentarer som "MEEEER" och "SKRIV ETT TILL NU". Och inte skriver något om själva kapitlet.

Nej nu ballade jag ur, men jag bli arg på folk, det finns gott om idioter, men jag vill att du ska veta att jag uppskattar tiden du lägger ner, och din novell är underbar ! Och det är du med ! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Sofia säger:

Din novell e BÄST! Å din uppdatering sug int alls! Den e alldeles lagom, enligt jag iaf. Såååå, skriv så mycke du orka å så. Jag kommer iaf stötta dej, och läsa din novell until the very end!



Skrivet: |

moa säger:

Somsagt skicka mail , [email protected] vi kan säkert bollar idéer tillsammans behöver lite idéer från en erfaren skrivare!! Men din uppratatering äger. Jag går diagnos imorgon men jag sätt här istället och läste!!!!! Du kanske kan lägga ut 1-2 långa kapitel per dag ? :) men Maila mig behöver verkligen lite idéer till min egen novell!

Skrivet: |

caroline svensson säger:

marielle? ta inte åt dig av folk som säger att din uppdatering suger, för det gör den inte. liksom dem kan inte begära av dig att du ska uppdatera varannan timme!! :o

du äger och du vet det innerst inne. tänk på det positiva och de som faktiskt finns här och stannar för dig. vi älskar dig, jag älskar dig. som jag har sagt innan, ta den tid du behöver för att tänka på dig själv och inte på någon annan! också kom tillbaka när du känner dig på topp och med nya idéer :D

LOOVE <3

Skrivet: |

Emilia säger:

Du skriver så grymt bra! Så jag kommer aldrig sluta läsa. Jag förstår inte äns att du hinner med ett om dagen. Men jag stöttar dig till 100% och lovar att jag kan vänta ett tag på ett kapitel. För det är ALLTID värt all vänta, Så ta den tid du behöver. Slutar aldrig läsa<33 ;D

Skrivet: |

julia :D säger:

sa. du. uppdateringen. suger. det måste vara det dummaste jag någonsin hört! du skriver ju jätte mycket och jätte bra! och alla personer har sina stunder! så enkelt äre bara! ta inte skit från dom som e elaka du ska veta att du är en av dom bästa jag läser och kommer stötta dig till 110% du är helt AWESOME!

Skrivet: |

idaho säger:

Marielle? Din blogg är den mest professionella novellblogg jag har läst. Den bästa uppdateringen, helt klart. Herregud, är 3 kapitel om dagen lite!? Ursäkta? Vilka förväntningar har folk egentligen?

Du har den bästa storyn. Gosh, alla dina noveller har ju varit helt sinnessjukt bra! Dom har fått mej att se på vissa saker annorlunda. Det finns inte många som ligger på samma nivå som dej!

Jag kommer stanna kvar här tills du väljer att avsluta bloggen. Och det finns massa andra som också gör det! Vi är många som faktiskt bryr sig om dej, och stöttar dej. Vet inte vad som har hänt eller hur du mår, men om du behöver - ta en paus? Vi försvinner inte, det finns ändå ingen annan vettig Bieber novellblogg vi kan läsa. Cause you know what? DU ÄR BÄST!

Skrivet: |

Anonym säger:

Om folk säger att dom slutar läsa fatt din blogg har dålig uppdatering (vilket du INTE har) så är dom väl endå inte dom mest betydelse fulla läsare då dom inte bryr sig om dig ? Och om dom slutar läsa så låt dom! Fatt gör dom de tkr dom helt enkelt inte de va värt att fortsätta läsa om du inte uppdaterar 6 gånger varje dag. Du har en svin bra uppdatering och vi finns kvar ! Dom som slutar läsa kan ju lycka till med att hitta en novellblogg som har bättre uppdatering och bättre storys!



Hoppas allt ordnar sig för dig då jag önskar dig all lycka !



Angående idéer.

Nu ska hon alltså prata med alex... De behöver ju inte va att dom bråkar som förr men att dom diskuterar och att han kanske också faktiskt vill ta sitt ansvar. Jag är ett litet alex fan då jag tkr hans karaktär är intressant hehe liam kanske vill träffa honom? Sedan kan de ju handla om helt vanliga saker som endå är helt vanligt men gör små problem. Behöver ju inte vara något stort för att de ska hända nåt! ;)



Vi finns här och vi stöttar dig ! Kram !

Skrivet: |

mikaela säger:

ett förslag

Alex får damp när hon berättar för honom om liam och kidnapar honom eller någonting . jag vet dåligtg men du kommer på något du gör det alltid<3

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback