Skrivet:
Kategori: √ 4. HITRISA - Part 2

Chapter one hundred-one.


 

Tisdagen den 16 juni. Klockan ringde på morgonen så det var bara att kliva upp för att kunna skicka iväg Liam till skolan. Justin rörde bara på sig lite men vaknade aldrig riktigt. Jag kysste han på näsan innan jag klev upp från sängen, han runkade ansiktet lite men snarkade till och vände sig om. Liams klocka hade absolut inte ringt än, då jag klev upp en halv timme innan han skulle upp, just för att jag skulle lägga fram rena kläder åt honom, samt plocka fram frukosten lite, och för att jag skulle vakna till. Han har ingen garderob inne i sitt rum, utan vi har gjort om ett av alla rummen till en stor garderob som Liam och Adriana delar på, och det är bra just för att man kan gå in utan att någon av dem vaknar, och så kan man kolla in allt i lugn och ro.

 

”God morgon älskling. Dags att kliva upp.” Jag vet själv hur hemskt det är att vakna av klockan, så jag slog av den innan den började tjuta, och satte mig ned på sängkanten för att väcka min skatt. Han började röra lite på sig, tills han fladdrade till med ögonen. ”Hej mamma.” Med en trött röst och lite gnugg i ögonen så satte han sig upp i sängen. ”Jag vill inte mamma.” Jag har hört den där meningen varje dag nu i en vecka, men jag vet inte varför han inte vill. ”Varför? Du ville gå i skolan, det var en av anledningarna till varför vi flyttade hit.” Jag var inte arg på honom, men jag ville veta vad det var som hade hänt. Han vägrade säga till mig, utan han tog det hellre med Justin. ”Jag vet, men jag och Jazzy pratar inte så mycket nu.” Jag strök honom över ryggen. ”Vill du berätta?” Han skakade på huvudet ännu en gång, det var inte första gången om man säger så.

 

 

När jag hade fått iväg Liam till skolan gick jag upp till Adrianas rum och kollade in på henne, hon såg ut att sova ganska tungt och skönt, hon låg där tillsammans med sin nalle. Min lilla flicka, jag vill inte att hon ska växa upp och bli stor, jag vill ha henne i samma storlek och ålder jämt, men det går inte. Jag gick vidare förbi Jamies rum och han sov precis som Adriana, som en stock. Justin låg precis som att han inte hade fått sova på hela natten, utslagen över hela sängen, men direkt han kände att sängen sjönk ned så drog han ihop sig och la en arm runt min midja. Det var någon slags reflex han hade, han gjorde alltid så. Utan att vakna. Ibland blir jag fascinerad av honom, så jag kan ligga och kolla på honom hur länge som helst. Ibland kan jag till och med dra med mitt pekfinger efter hans starka drag på kroppen, och det brukar få honom att ofrivilligt rysa riktigt mycket.

 

Efter ett litet tag vaknade han till och kollade på mig, men han sa inget. Han bara tittade på mig, och strök mig över kinden med ena handen. ”Det bästa med att bo med dig, är att vakna varje morgon och se dig.” Helt utan att blinka sa han det med blicken fast i mig. En lätt rodnad spred sig över mitt ansikte och jag kände det då hans hand fortfarande var på min kind och det blev varmt. Hade jag stått upp hade jag totalt tappat fotfästet och ramlat ihop av hans intensiva ögon som vilade på mig. Jag blev stum av hans lilla men så betydelsefulla mening att jag inte fick fram ett ord, jag försökte inte ens, men jag kände att jag var tvungen att göra något så jag pressade mina läppar mot hans. Han la sig ned på rygg så jag var tvungen att följa med honom om jag inte ville släppa hans underbara läppar, så allt resulterade i att jag satt gränsle över hans ben och han smekte mig över ryggen samtidigt som våra läppar och tungor lekte med varandra.

 

Av ren reflex placerade han sina händer på min rumpa och kyssen övergick till hett hångel. Endorfinerna i kroppen vaknade till liv, och jag ville inte att det skulle sluta. Dem enda timmarna jag och Justin har tillsammans utan barn är tidiga mornar, eller sena kvällar, men då är vi oftast så trötta att vi inte orkar mer än att gå och lägga oss. Han lekte med kanten till mitt sidenlätta nattlinne som inte räckte mer än till halva rumpan, och han drog det upp över ryggen för att sedan sluta kyssa mig och dra det av mig helt. Han placerade sin hand i nacken på mig för att föra mitt huvud närmare honom igen, och sedan kyssa mig igen, samtidigt som han lugnt och stilla la ned mig på rygg, med sig själv över mig. Jag älskar sättet han tar i mig, med stora lätta händer, det känns som han tror jag är gjord av skört glas, att han är rädd att jag ska gå sönder om han använder lite kraft, men jag älskar det, och har absolut inget emot att han gör det. Även om vi hade täcket över oss, så kändes det ändå som att hela mitt liv var utblottat, just för att jag låg i enbart trosor under mannen jag älskar över allt. ”Mamma, pappa.” Precis när han skulle dra ned mina trosor klev Adriana in i sovrummet. Både jag och Justin stelnade till för att sedan sucka en gång. ”Ja, gumman. Kom.” Både jag och Justin la oss till rätta och Adriana kröp ned bredvid oss.

 

En frustrerad Justin gick omkring med ansiktet i golvet och surade hela morgonen. Tro mig, det gjorde jag också, men jag visade det inte. Det är så när man har barn, man blir avbrutna och då kan man inte göra så mycket mer. Jag hatar det jag också, jag ville ha honom då, så gärna, då det var ett tag sedan, men det är bara att acceptera läget. Varje gång han fick chansen var han och pillade på mig, på intima ställen. Vi har gjort så mot varandra förr, och aldrig i hela mitt liv har jag haft så bra sex som jag hade då kvällen kom och vi hade triggat varandra till maxgränsen. Jag var på väg ut i vardagsrummet med frukost åt Adriana när han helt plötsligt dök upp bakom dörren och pressade mig mot den, för att sedan kyssa mig, djupt och passionerat. Sedan bet han mig löst i läppen och gick sin väg, jag blev helt omtumlad av hans sätt att vara då han absolut inte har varit så någon gång tidigare.

 

Jag satte mig ned bredvid Adriana i soffan och kollade på Svamp Bob, hon om någon älskar det där programmet, och jag förstår inte det roliga i det, men jag kollar gärna på det, tillsammans med henne. Jamie låg på golvet under sitt babygym, och han sprattlade med både armarna och benen. Ibland kan jag ligga i timmar och bara kolla på alla mina underbara barn, se hur dem rör sig och hur dem utvecklas, det finns inget mer fascinerande, inte i mina ögon i alla fall. Hur en liten spermie kan bli något så värdefullt. Och hur mina och Justins gener kan ge något så vackert ett liv. När jag var liten sa jag alltid att jag skulle ha många barn, och vara gift med mannen jag älskar, min dröm är snart nådd, men jag vill ändå ha fler barn. Justin avbröt mig i mina tankar när jag satt och tittade på Jamie. ”Duscha?” Han visste hur han skulle få mig att göra saker jag egentligen inte ville göra. ”Adriana då?” Hon var helt inne i tv:n så hörde nog inte ens att Justin var i rummet. ”Hon sitter kvar här.” Han dog upp mig ur soffan och bar upp mig för trappen samtidigt som han kysste mig.

 

När vi kom in i badrummet tryckte han mig mot väggen men gjorde inget mer, han tittade bara på mig, med nästan svarta ögon. Det var inte ilska, utan frustation. Hade hans blick kunnat slita av mig kläderna hade den gjort det, jag hade stått naken framför honom. Hans milda andedräkt nådda min näsa, och det var nästan så att mina läppar nådde hans, det skiljde högst en millimeter, jag kunde nästan känna hur han kysste mig. Jag hade ett par pyjamas byxor på mig, men dem drog han ned och lät falla till golvet, för att sedan borra in sina fingrar i min rumpa, innanför trosorna. Han gjorde mig galen, och jag tror att det var någon slags hämnd han utförde mot mig. Även om jag inte hade gjort honom något. ”Snä…” Mer han jag inte säga innan han pressade sin kropp närmare min, och lät sina läppar möta mina. Han bet mig löst i läppen och drog sedan av mig mitt linne. Han masserade båda mina bröst med sina händer och kysste mig på halsen. Jag var helt utblottad framför honom, min kropp var i hans händer. Just den stunden hade han fått göra vad han ville med den.


 

Glöm inte bort frågestunden, i inlägget under. :) Och glöm inte bort att jag älskar er. ♥♥♥


Kommentarer
Becka säger:

Sjukt bra!

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Emma säger:

Jätte bra :D

Skrivet: |

Haley säger:

Grymt bra <33

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Alizzdream säger:

Du är bäst! Vi älskar dig med!

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

Victoria Ljungberg <3 säger:

Bra<3

Skrivet: | Bloggadress: http://aboutvictoria.bloggplatsen.se

elena säger:

super bra. vi älskar dig med gumman

Skrivet: |

Emma säger:

superbra!

Skrivet: |

Anonym säger:

:D

Skrivet: |

Johanna säger:

mer :D

Skrivet: | Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/

Emelie säger:

skit bra :D

meeeerrr :D

Skrivet: | Bloggadress: http://3meliii3.devote.se

Felizia säger:

Awesome!:D

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se/

Mickan - / My Life In My Words säger:

Haha, jag måste erkänna att jag har saknat de där scenerna, hur pervy det än låter. :P

Älskar hur du beskriver allt, det är nästan som att jag själv är där liksom. :)

Underbart vännen, som vanligt! :D

Kärlek till dig!

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Miriam säger:

Åhh jag älskar det!
Snälla skriv mer!!!! :(

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback